- 
				
				
				
				
Τι να την κανω τη φερραρι... http://www.youtube.com/watch?v=XPvlKEA_iLk
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Τι να την κανω τη φερραρι... http://www.youtube.com/watch?v=XPvlKEA_iLkoτι και το 80-90% των κοτοχων...
μοστρα & πρωτο τραπεζι πιστα
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Τι να την κανω τη φερραρι... http://www.youtube.com/watch?v=XPvlKEA_iLkΔε βρίσκω και πολλές διαφορές με μια 'πραγματική' ferrari.
H πιο ουσιαστική διαφορά είναι τα σηματάκια. - 
				
				
				
				
Τα σηματάκια διορθώνονται με καμμιά 30αριά ευρώ. Οπότε δεν θα διαφέρει ούτε εκεί.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τα σηματάκια διορθώνονται με καμμιά 30αριά ευρώ. Οπότε δεν θα διαφέρει ούτε εκεί.΄Ξερεις τι ειναι να τρεχεις απο τη φτωχεια με 300! Πάει κι αλλο σε ταχυτητα και πανω απο 1100hp ... Μια ιδεα ειναι και τα φερραρι! και τα σηματακια και τριχες..
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Τα σηματάκια διορθώνονται με καμμιά 30αριά ευρώ. Οπότε δεν θα διαφέρει ούτε εκεί.
΄Ξερεις τι ειναι να τρεχεις απο τη φτωχεια με 300! Πάει κι αλλο σε ταχυτητα και πανω απο 1100hp ... Μια ιδεα ειναι και τα φερραρι! και τα σηματακια και τριχες..
Δεν ξέρω αν είσαι φτωχός, αλλά οι γκόμενες μόνο έτσι δε σε βλέπουν με τέτοιο αυτοκίνητο.
 - 
				
				
				
				
Αν το πουλήσω 3χιλιαρικα τυχερος θα ειμαι! Πάνε αυτα περασαν φιλε μου.Να μαστε καλά με κανενα abarth στο μέλλον.
Οι γκόμενες ειναι τοσο ηλιθιες που οτι βλεπουν σε στυλ φερραρι κοιταζουν.
Θυμαμαι πορσε 911 στην Πάτρα με vw μηχανή σκαραβαιο πίσω.Πολλές γκομενες δηλ. - 
				
				
				
				
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Αν το πουλήσω 3χιλιαρικα τυχερος θα ειμαι! Πάνε αυτα περασαν φιλε μου.Να μαστε καλά με κανενα abarth στο μέλλον.
Οι γκόμενες ειναι τοσο ηλιθιες που οτι βλεπουν σε στυλ φερραρι κοιταζουν.
Θυμαμαι πορσε 911 στην Πάτρα με vw μηχανή σκαραβαιο πίσω.Πολλές γκομενες δηλ.μη μπερδευεσαι, δε κοιταζουν τη φερραρι ή την πορσε, ονειρωξεις εχουν με το πορτοφολι του ιδιοκτητη
και συ που δεν θες να λεγεσαι 'θυμα', αμα σου προσφεραν βολτα με φερραρι ή φιατ, το 1ο θα διαλεγες
 - 
				
				
				
				
Σίγουρα το πορτοφόλι και την μαγκιά .Οσο για μένα άστο φίλε μου.Αν μου την χαριζανε θα την πουλούσα σχετικα γρηγορα.Εκτος κι αν ειχα τοσα χρηματα για να την συντηρησω.
Πριν λιγη ωρα πηρα τον ιταλό μου για μια βόλτα και καποια στιγμή αποφασισα να κανω μια δυναμική επιθεση στο γκάζι.Οταν εφτασα στο γκαραζ ειδα ανεβασμενη θερμοκρασία.(Γκαντεμηδες 4Τροχοιτες).Ευτυχως ειχε κολλήσει ο θερμοστατης(νομιζα οτι ηταν φλατζα αρχικά) και δεν προλαβε να γινει πανικός στο μηχανοστάσιο.I think...
Παρ΄'ολα αυτά εβαλα δυό λιτρα νερό ,το ξαναπήρα , ηπια το ποτό μου και αυριο θα παω αρων αρων για πληρη check κινητηρα.Και αντε να δω τι εχει και ποσο.Προτιμω λοιπόν το κουπέ στην παρουσα φαση και στην αλλη ζωή βλέπουμε.
Θελεις ταχυτητες και γκαζια?......Θα πληρώσεις!...Οτι και να ΄χεις!... Εγω προτιμω να πληρωνω στο κουπέ και οχι στη φερραρι .
Ειναι πιο ευχάριστο. - 
				
				
				
				
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Τα σηματάκια διορθώνονται με καμμιά 30αριά ευρώ. Οπότε δεν θα διαφέρει ούτε εκεί.
΄Ξερεις τι ειναι να τρεχεις απο τη φτωχεια με 300! Πάει κι αλλο σε ταχυτητα και πανω απο 1100hp ... Μια ιδεα ειναι και τα φερραρι! και τα σηματακια και τριχες..
Φυσικά και δεν είναι έτσι. Την μηχανολογική εξέλιξη που έχει ένα supercar δεν μπορεί να την έχει ένα καθημερινό αυτοκίνητο με πειραγμένο απλά μοτέρ. 1100 άλογα και άλλες τέτοιες καγκουριές είναι για γέλια!
 - 
				
				
				
				
Ωπ εδω εισαι φαουλ Αλεξανδρε.Αν το τοπικ ηταν για τεχνολογια και μονο θα συμφωνούσα απολυτα.Η τελική και γενικα η ταχυτητα ομως δεν ειναι αποκλειστικο θεμα τεχνολογιας διαστημικής.Μπες στο youtube να δεις δειγματα απο ιπποδυναμεις ή ακομα καλύτερα θα σε παρω τηλ να σε πάω βολτα με μια κατασκευη 750 ή 1000 ιππων κτλ.
Ειναι πολλοί αυτοι που εχουν τεχνολογικα αριστουργηματα και κλαινε στο δρομο απο ανησυχους ανθρωπους στη βελτιωση.Ειναι πραγματικοτητα οτι υπαρχουν τετοιες κατασκευες οπως επισης το οτι δεν γινεται ολοι να παρουν φερραρι.
Αρρωστια ειπαμε!ΥΓ.Χαλασμένη ταπα νερου ειχα χθες.Μαζι με παραφλου αλλαγή 30 ευρω.Αν πηγαινα στη genesis........
 - 
				
				
				
				
Τότε μιλάμε για ντράγκστερ απλά Θανάση. Ένα καραπειραγμένο μοτέρ αμφιβόλου αξιοπιστίας ή χαρακτηριστικών λειτουργίας (γραμμικότητα, διάρκεια κλπ), που πάει μόνο στην ευθεία... Not my cup of tea mate!
Για το κόστος πάντως συμφωνώ απόλυτα. Απλά είμαι της άποψης ότι το αυτοκίνητο το παίρνεις όπως θέλεις από την αρχή και δεν το πειράζεις. Εξάλλου και μαμά το Κουπέ σου, πύραυλος ήταν!
Ευτυχώς την έβγαλες με 30 Γιούρια!
 - 
				
				
				
				
Kατα γενικη ομολογία ναι.Ντραγκστερ πιο πολύ.
Ενα θεμα που θεωρω παρεξηγημενο ειναι και αυτό.Πολλοί λενε οτι ειναι ανωφελο ματαιο κοροιδία να κανεις μετατροπες σε ενα εργοστασιακό αυτοκινητο.Ετσι ξερο οπως το λενε ειναι λαθος για μενα.Στο πουντο καμπριο που ειχε η γυναικα μου ειχα βαλει μεγαλυτερα φρενα και ενα ρυθμισμα στο προγραμμα χωρις τιποτα αλλο και η χωρις εμπειρια συζηγος απλά εκανε ......ουαου!
Ενιωθε ασφαλεια .Πως εγινε αυτο?Ας το γραψει η ιδια αν θελει.Εγινε ομως!
Για μενα η ταχυτητα ειναι και ασφαλεια. - 
				
				
				
				
Ας λάβετε υπόψη σας, ότι σε μεγάλες ταχύτητες, ο εγκλωβισμός του αέρα στο πέλμα, το κάνει να σπινάρουν, χωρίς αυτό να φαίνετε. Έτσι το κοντέρ και το στροφόμετρο, δεν αποτυπώνουν τα χιλιόμετρα πραγματικά.
Πάντα στα αγωνιστικά, μετρώ της τελικές με GPS, και μάλιστα με μηχανήματα που έχουν προσέγγιση μέτρου. Αυτά που λένε και για χρίση αγκυροβολίας, και σίγουρα επί ευθειών, κατά το μάλλον η ήττον.
Εάν ο κατασκευαστής προτείνει 185/70/13, και εμείς βάλουμε 185/60/13, τότε παίρνουμε ταχύτητες μεγάλες….. μα στο κοντέρ. Εάν πάλη βάλουμε 195/70/13 τότε, καταστρατηγούμε τα στάνταρ του κατασκευαστή και είναι κουταμάρα.
Υπάρχουν πίνακες με αντιστοιχίες στα βιβλιαράκια των κατασκευαστών. Πχ 185/70/13 = 205/60/13, από πλευράς εξωτερικής διαμέτρου. Αλλάζοντας διάμετρο ζαντών θέλει προσοχή για να τηρήσουμε την εξωτερική διάμετρο του κατασκευαστεί, στο ελαστικό.
Βάση διεθνών προδιαγραφών, η εγγεγραμμένη διάσταση στο ελαστικό, όποιας και μάρκας και να είναι, έχει απόκλιση μέχρι 3/1000, και αυτό παρουσιάζετε ανάλογα το πέλμα.
Ο αέρας που βάζουμε στο ελαστικό, πρέπει να είναι του κατασκευαστή, διότι αυτήν έχει επιλέξει αυτός για να σηκώνει το βάρος του οχήματος.
Φιλικά
Α. - 
				
				
				
				
«Για μενα η ταχυτητα ειναι και ασφαλεια.»
Εάν φιλέ εννοούσες και έγραφες η δύναμης, θα συμφωνούσα απόλυτα.
Η ταχύτητα είναι μεταξωτό βρακί, και θέλει επιδέξιους κ….ς!.
Α. - 
				
				
				
				
Παλικάρια μου, από μικρός στην δύναμη, εξ’ ου και βελτιωτής, δεν ζήλεψα μια φεραρι. Όταν έβγαζα 3 φόρες τα άλογα του κατασκευαστή, η μύτη μου γινόταν τρολές!!!!....
Πάντα πίστευα ότι η οικονομοτεχνική μελέτη, δίνει την αξία στον κατασκευαστή. Εάν βάλεις έναν πύραυλο, σίγουρα θα απογειωθείς, σίγα την δόξα.
Μα όταν έρχονται ‘κοντρακιδες’ μου, και μου λένε ότι «σκίσανε»…….
Α. - 
				
				
				
				
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ας λάβετε υπόψη σας, ότι σε μεγάλες ταχύτητες, ο εγκλωβισμός του αέρα στο πέλμα, το κάνει να σπινάρουν, χωρίς αυτό να φαίνετε.
Α.e?
 - 
				
				
				
				
LOLEN
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ας λάβετε υπόψη σας, ότι σε μεγάλες ταχύτητες, ο εγκλωβισμός του αέρα στο πέλμα, το κάνει να σπινάρουν, χωρίς αυτό να φαίνετε. Έτσι το κοντέρ και το στροφόμετρο, δεν αποτυπώνουν τα χιλιόμετρα πραγματικά.
Α.μας κούφανες τώρα πραγματικά...
Δεν συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο, αν και θα ήθελα να ακούσω που το στηρίζεις αυτό που λες. - 
				
				
				
				
Ποτέ δεν καταλαβα αυτη τη νοοτροπια απο μερικους....
Δλδ θα οδηγαω εγω μια φεραρι η μια 911 η εστω σε λιμαουζινα style ενα A8 h mia jaguar xj και θα στεναχωρηθω αν με περασει ενα καραφτιαγμενο χιλιαμυρια αλογα fiat coupe η οτιδηποτε αλλο αντιστοιχης κατηγοριας?Στα φρυδια μου,και θα γελαω κιολας γιατι αλλο αμαξι και αλλο κουβας.
Θυμαμαι χαρακτηριστικα παλια ειχα μπει σε ενα οκταβια (προσεχτε και εγω οκταβια εχω και το υπερλατρευω) καραφτιαγμενο, και ο παπαρας εκανε ενα ανοιγμα με ενα Μ3 (τελευταιο μοντελο ηταν) και τον περασε....
Η ουσια ειναι μια ομως...το οκταβια μπροστα στο Μ3 ειναι κουβας,οπως το coupe μπροστα σε μια 911 η μια ferrari ειναι κουβας και παει λεγοντας,...
 
		
		Περι τελικης ταχυτητας και γενικα ταχυτητας...