-
Ο χρήστης genos2000 έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΕΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΤΟ GP T-JET ΣΤΗ SPORT ΕΚΔΟΣΗ,ΛΕΥΚΟ ΜΕ ΗΛΙΟΡΟΦΗ,ΦΥΜΕ ΤΖΑΜΙΑ,ΡΕΖΕΡΒΑ ΚΑΝ ΔΙΑΣΤ,ΚΑΙ ΤΑΠΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΠΟΥ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ.ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ 14.800,ΤΖΑΜΠΑ ΤΕΛΕΙΩΣ..ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ?ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΜΕΧΡΙ ΙΟΥΛΙΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ..ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ 1-2 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΒΗΣΩ?ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ TURBO TIMER.ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!θελλω κι εγω με τοσα λεφτα που το βρικεσ???
-
Ο χρήστης !Alex! έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΕΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΤΟ GP T-JET ΣΤΗ SPORT ΕΚΔΟΣΗ,ΛΕΥΚΟ ΜΕ ΗΛΙΟΡΟΦΗ,ΦΥΜΕ ΤΖΑΜΙΑ,ΡΕΖΕΡΒΑ ΚΑΝ ΔΙΑΣΤ,ΚΑΙ ΤΑΠΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΠΟΥ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ.ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ 14.800,ΤΖΑΜΠΑ ΤΕΛΕΙΩΣ..ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ?ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΜΕΧΡΙ ΙΟΥΛΙΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ..ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ 1-2 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΒΗΣΩ?ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ TURBO TIMER.ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
θελλω κι εγω με τοσα λεφτα που το βρικεσ???
Ριχνουμε και μια ματια ποτε εγινε το ποστ >09/06/09 20:01:53
Ποσα εχουν αλλαξει απο τοτε
-
Εdit mod
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Εdit mod -
!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Αμα κανεις πανω απο 20.000χλμ/χρονο το diesel συμφερει γιατι αποσβαινεις ποιο γρηγορα. Αν παλι δεν κανεις τοσα και παραπανω χιλιομετρα δεν αξιζει και κοιτας σε βενζινη
-
Xτύπα το, μια χαρά ειναι. Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι η καλή ποιότητα πετρελαίου γιατί έτσι και βάλεις νερωμένο, την έκατσες, η ζημιά θα κοστίσει ακριβά. Βέβαια νομίζω υπάρχουν και νεροπαγίδες κι έτσι λύνεται κι αυτό το πρόβλημα.
Σαν κινητήρας απ ότι διαβάζω παντού πρέπει να είναι ότι καλύτερο στην κατηγορία. Εναλλακτικά μπαίνει και στο corsa, αν θες δες κι αυτό, που έχει 6 χρόνια εγγύηση. -
Πρέπει να μιλάμε για το ταχύτερο EDIT MOD στην ιστορία του φορουμ! Μοντερέισιον στην πρώτη απάντηση!
-
Αν ψάξεις στο forum θα βρεις επαρκείς πληροφορίες και μόνο καλά λόγια. Γνωρίζω από πρώτο χέρι για 2 εταιρικά (με 75HP) που έχουν κάνει >200.000 χλμ (έκαστο) σε 3 χρόνια και δεν κάνουν ούτε 'τσικ'. Επίσης συνάδελφος με το 90 ιππων με 250.000 χλμ σε 4 χρόνια, μόνο καλά λόγια έχει να πει. Ελπίζω να έχει 6άρι κιβώτιο
-
Σίγουρα πρέπει να ψάξεις στο forum. Το θέμα diesel έχει συζητηθεί αρκετά και έχουν αναλυθεί τα υπέρ και τα κατά, ενώ έχουν κατατεθεί και προσωπικές απόψεις από τους υπέρμαχους της μιας & της άλλης λύσης. Σαν κάτοχος και βενζίνης και diesel, σου λέω πως το τέλειο ΔΕΝ υπάρχει, αλλά η κατάλληλη λύση για κάθε περίπτωση. Δες τα παρακάτω & εδώ είμαστε για περισσότερες απορίες:
viewtopic.php?f=15&t=46887
viewtopic.php?f=15&t=46878
viewtopic.php?f=15&t=46682
viewtopic.php?f=15&t=46867
viewtopic.php?f=15&t=46756
viewtopic.php?f=15&t=46704
viewtopic.php?f=15&t=46433
viewtopic.php?f=15&t=46509 -
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙΑ !! ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ ΛΟΓΩ ΤΩΝ JAPAN CARS (MITSUBISHI,DAIHATSU) ΠΟΥ ΕΙΧΑ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ!!
THANKS -
ρε παιδια τα φωτα σας,
ειναι δυνατον καινουριο αυτοκινητο (Ιουλιος 2009) με 25.000 χλμ μονο και πολυ νορμαλ χρηση να καιει λαδια;;;
συγκεκριμενα 250 ml ανα 1.000 km;;;
και απο την εταιρια να μου λενε οτι ειναι απολυτως φυσιολογικο γιατι συνηθως καει 400 ml ανα km!!! -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
ρε παιδια τα φωτα σας,
ειναι δυνατον καινουριο αυτοκινητο (Ιουλιος 2009) με 25.000 χλμ μονο και πολυ νορμαλ χρηση να καιει λαδια;;;
συγκεκριμενα 250 ml ανα λιτρο;;;
και απο την εταιρια να μου λενε οτι ειναι απολυτως φυσιολογικο γιατι συνηθως καει 400 ml ανα λιτρο!!!250 ml ανα λίτρο? Δηλαδή?
-
δηλαδη αλλαξα λαδια στα 18.000 χλμ και τωρα που εχω 25.000 ειχε καψει πανω απο 1,5 λιτρο λαδι...
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
δηλαδη αλλαξα λαδια στα 18.000 χλμ και τωρα που εχω 25.000 ειχε καψει πανω απο 1,5 λιτρο λαδι...Αυτό το ανα λίτρο δεν κατάλαβα. Λογικά εννοείς ανά 1000χλμ? Η χάνω κάτι?
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
δηλαδη αλλαξα λαδια στα 18.000 χλμ και τωρα που εχω 25.000 ειχε καψει πανω απο 1,5 λιτρο λαδι...
Αυτό το ανα λίτρο δεν κατάλαβα. Λογικά εννοείς ανά 1000χλμ? Η χάνω κάτι?
sorry παιδια αλλα απο τα νευρα μου μπερδευτηκα,
ανα 1.000 χλμ εννουσα.
ουσιαστικα σε μια αλλαγη λαδιων να εχει καψει 1,5 λιτρο. -
Εγω φιλε πιστευω οτι ειναι πολυ και εγω το grande punto το 1.4 95hp 16v εχω και δεν καιει σχεδον τιποτα απο λαδια και εγω το 2009 το πηρα το δικο μου και μεχρις στιγμης ειναι μια χαρα.Τσεκαρε να δεις τι λαδι σου βαζουν στο σερβις στην εταιρια η οπου αλλου το πας τα grande punto παιρνουν 5w-40 σε νουμερο λιπαντικου,μηπως σου βαζουν κανα περιεργο λαδι και δεν το δουλευει σωστα ο κινητηρας σου.
-
και γω φιλε μου τα 10w-40 βαζω και μαλιστα τα αγοραζ εγω...
δε μπορω να καταλαβω τι φταιει, δεν εχω διαρροη, ουτε το σκιζω το αμαξι.
και ειναι καινουριο ουσιαστικα... -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
και γω φιλε μου τα 10w-40 βαζω και μαλιστα τα αγοραζ εγω...
δε μπορω να καταλαβω τι φταιει, δεν εχω διαρροη, ουτε το σκιζω το αμαξι.
και ειναι καινουριο ουσιαστικα...Ο απο πανω ομως λεει για 5W-40 .
-
δικιο εχεις, θα το τσεκαρω παλι τη μαρκα των λαδιων,
παντως σε γενικες γραμμες, επιτρεπεται να καει λάδι καινουριο αμαξι;
και δεν ειναι μονο το δικο μου αλλα και του φιλου που τα πηραμε την ιδια χρονια.
εχω σκεψεις να το δωσω του χρονου αλλα ποσο κατω απο την τιμη αγορας θα παει ενα G.P. 3ετιας σε αριστη κατασταση, με λιγα χιλιομετρα (καμια 30αρια χιλιαδες).
Fiat Grande Punto 2005