-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
αθανατε κλασικε νεοελληνα...καποτε σου ελεγαν βαλε ενα τελικο καζανακι ή φρενα που μπαιναν bolt on απο το μεγαλυτερο μοντελο και ελεγες εγω δεν το πειραζω....θα χαλασει....
και τωρα του πετας τα ματια εξω αναγκαζοντας τα ταπεινα πιστονακια σου να τρεφονται με ....αεριο σε υγρη μορφη και χαιρεσαι...
αφου πουληθηκαν τα πρωτα σκαρτα κιτ χωρις λαδιερα σε μοτερ με υπολειματα στις βαλβιδες απο χρηση 100.000+ χιλιομετρων αναρωτιεστε γιατι καιγονται βαλβιδες,λαμπακια κτλ...
δεν απευθυνομαι προσωπικα σε καποιον απλα σχολιαζω την προχειροτητα και την γελοιοτητα που αντιμετωπιζει το μοτερ ο κλασικος πανασχετος και πανικοβλημενος νεοελληνας..
εγω παντως με προγραμμα stage II στο tsi μου,καιω λιγοτερη βενζινη απο την εργοστασιακη ρυθμιση...στην δουλεια μου που μιλαω με αρκετα ατομα τους λεω να βαλουν ενα τακακι πιο σπορ και κανουν λες και τους ειπα να χρονισουν τον εκκεντροφορο εισαγωγης για παραπανω ροπη...την βενζινη του κωλου που βαζουμε ολοι και τα λαδακια που αλλαζουν ορισμενοι καθε 15.000km ή οποτε αναβει το λαμπακι δεν το συζητανε καν...
απλα γελαω με την ρατσα μας ή οποια ειναι για τα γυφτικα πανηγυρια...απλα οι γυφτοι στο τελος θα επιβιωσουνε..
εμεις θα ψαχνουμε το ζαχαροτευλο για να ανεβασουμε ιπποδυναμη στα 1000ρακια μας!!!!
περαστικα...μας...
α αν μιλατε περι νοθειας στο υγραεριο πειτε μου που πουλανε ανοθευτη αμολυβδη,γιατι βαριεμαι να φτιανω μιγματα με τολουολη και ασετον...
Αει σιχτίρ
-
Εγώ πάλι άλλαξα χθες φιλτράκι και έκανα και ρύθμιση, και είδα ότι χρειαζόταν αρκετά πιο πλούσιο μίγμα.
Υπάρχει περίπτωση να θέλουμε ρύθμιση όταν αλλάζει ο καιρός, πχ μέση φθινοπώρου και μέση άνοιξης;
Μέτρησα και διάκενα βαλβίδων. Όλα καλά 46000 χλμ μετά την επισκευή, εκτός από τις εισαγωγής που είχαν κλείσει ένα-δύο εκατοστά, αλλά και πάλι είναι εντός ορίων. Μπορεί αυτό το κλείσιμο να οφείλεται στη χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος;
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
αθανατε κλασικε νεοελληνα...καποτε σου ελεγαν βαλε ενα τελικο καζανακι ή φρενα που μπαιναν bolt on απο το μεγαλυτερο μοντελο και ελεγες εγω δεν το πειραζω....θα χαλασει....
και τωρα του πετας τα ματια εξω αναγκαζοντας τα ταπεινα πιστονακια σου να τρεφονται με ....αεριο σε υγρη μορφη και χαιρεσαι...
αφου πουληθηκαν τα πρωτα σκαρτα κιτ χωρις λαδιερα σε μοτερ με υπολειματα στις βαλβιδες απο χρηση 100.000+ χιλιομετρων αναρωτιεστε γιατι καιγονται βαλβιδες,λαμπακια κτλ...
δεν απευθυνομαι προσωπικα σε καποιον απλα σχολιαζω την προχειροτητα και την γελοιοτητα που αντιμετωπιζει το μοτερ ο κλασικος πανασχετος και πανικοβλημενος νεοελληνας..
Για να καταλάβω, πειράζει
- Το αεριο σε υγρη μορφη στα πιστόνια ή
- Τα πρωτα σκαρτα κιτ χωρις λαδιερα σε μοτερ με υπολειματα στις βαλβιδες απο χρηση 100.000+ χιλιομετρων ?
Γιατί αν εξασφαλίσουμε την τοποθέτηση ενός καλού κίτ, δεν μας σώζει το 1 (σύμφωνα με τα λεγόμενα σου)
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τον τελευταιο καιρο εχω λαμπακι τσεκ καθε τοσο(Οταν ταξιδευω στην εθνικη με πανω απο 4000 στροφες), και παρατηρω ασχημη μυρωδια στα καυσαερια οταν το τσιτωνω λιγο...Ο εγκαταστατης δεν βρισκει κανενα προβλημα(εκανε βολτες με το scan για αρκετη ωρα), και μου ειπε οτι εχουν θεμα με το υγραεριο το τελευταιο διαστημαΜάλλον λάθος μίγμα έχεις. Δες και το ποστ που έκανα παραπάνω για ρύθμιση όταν αλλάζει ο καιρός. Περιμένω επιβεβαίωση βέβαια.
Δες επίσης και προηγούμενα ποστ περί ρύθμισης υπό φορτίο και όχι στο ρελαντί.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Εγώ πάλι άλλαξα χθες φιλτράκι και έκανα και ρύθμιση, και είδα ότι χρειαζόταν αρκετά πιο πλούσιο μίγμα.Υπάρχει περίπτωση να θέλουμε ρύθμιση όταν αλλάζει ο καιρός, πχ μέση φθινοπώρου και μέση άνοιξης;
Υπάρχει ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα, ο αισθητήρας βαρομετρικής πίεσης και ο αισθητήρας μάζας αέρος (MAF), που αναλαμβάνουν να δώσουν στην ηλεκτρονική ενός αυτοκινήτου τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να ρυθμίσει το μίγμα όπως πρέπει, όταν αλλάζει ο καιρός. Και σαν τελικός φύλακας, υπάρχει ο αισθητήρας λάμδα που διορθώνει ότι απρόβλεπτο ή μή συμβεί και δεν το βλέπουν οι αισθητήρες και δεν έχει προϋπολογίσει η ηλεκτρονική (πχ κακό καύσιμο με μικρότερη θερμογόνο δύναμη, ή όποια 'μικρή' απόκλιση κάποιου αισθητήρα). Αν η ηλεκτρονική του υγραερίου δεν χαμπαριάζει, ή δεν έχει ρυθμιστεί να χαμπαριάζει αυτές τις αλλαγές, είναι φυσιολογικό να θες πείραγμα του χάρτη χειμώνα-καλοκαίρι, η σε κίνηση-ανοιχτό δρόμο.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
αθανατε κλασικε νεοελληνα...
καποτε σου ελεγαν βαλε ενα τελικο καζανακι ή φρενα που μπαιναν bolt on απο το μεγαλυτερο μοντελο και ελεγες εγω δεν το πειραζω....θα χαλασει....
και τωρα του πετας τα ματια εξω αναγκαζοντας τα ταπεινα πιστονακια σου να τρεφονται με ....αεριο σε υγρη μορφη και χαιρεσαι...
αφου πουληθηκαν τα πρωτα σκαρτα κιτ χωρις λαδιερα σε μοτερ με υπολειματα στις βαλβιδες απο χρηση 100.000+ χιλιομετρων αναρωτιεστε γιατι καιγονται βαλβιδες,λαμπακια κτλ...
δεν απευθυνομαι προσωπικα σε καποιον απλα σχολιαζω την προχειροτητα και την γελοιοτητα που αντιμετωπιζει το μοτερ ο κλασικος πανασχετος και πανικοβλημενος νεοελληνας..
εγω παντως με προγραμμα stage II στο tsi μου,καιω λιγοτερη βενζινη απο την εργοστασιακη ρυθμιση...στην δουλεια μου που μιλαω με αρκετα ατομα τους λεω να βαλουν ενα τακακι πιο σπορ και κανουν λες και τους ειπα να χρονισουν τον εκκεντροφορο εισαγωγης για παραπανω ροπη...την βενζινη του κωλου που βαζουμε ολοι και τα λαδακια που αλλαζουν ορισμενοι καθε 15.000km ή οποτε αναβει το λαμπακι δεν το συζητανε καν...
απλα γελαω με την ρατσα μας ή οποια ειναι για τα γυφτικα πανηγυρια...απλα οι γυφτοι στο τελος θα επιβιωσουνε..
εμεις θα ψαχνουμε το ζαχαροτευλο για να ανεβασουμε ιπποδυναμη στα 1000ρακια μας!!!!
περαστικα...μας...
α αν μιλατε περι νοθειας στο υγραεριο πειτε μου που πουλανε ανοθευτη αμολυβδη,γιατι βαριεμαι να φτιανω μιγματα με τολουολη και ασετον...
Αει σιχτίρ
ΣΕ ΠΑΩΩΩΩ!!!!!!
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
[quote='KostasVatsos
Είστε ακριβέστατος καί μού δίνετε τήν δυνατότητα νά παραθέσω άλλο ένα στοιχείο πού συνάδει μέ όσα λέτε αλλά καί όσα λέω ώστε νά βγεί ένα όσο τό δυνατό (από αυτή τήν σελίδα)τεκμηριομένο συμπέρασμα.
Αυτό ακριβώς τό (επίμαχο) διάστημα τά βυτία γεμίσουν μέ τόν ίδιο όγκο αλλά μέ πάνω από 400 κιλά λιγότερο βάρος.
Κατανοείτε τί σημαίνει αυτό.
Στό δέ θέμα πιθανής καταγγελίας πάλι σάς βρίσκω πολύ ρομαντικό καί ελαφρώς εκτός Ελληνικής πραγματικότητας.
Μέ εκτίμηση.Κε Βατσο,
τα 400+ λιγωτερο βαρος δειχνουν οτι εχει περισσοτερο προπανιο απο πριν (παντα μιλαμε για τον ιδιο ογκο) το οποιο για τους χειμερινους μηνες ειναι το επιβαλλομενο, οπως εχω πει και πιστευω γνωριζουν και οσοι ασχολουνται με το θεμα.
Επομενως δεν υπαρχει τιποτα μεμπτο σε αυτο, τουναντιον ειναι αυτο που πρεπει να γινεται.
Οσο για τις καταγγελιες υπαρχει και το Ινστιτουτο Καταναλωτων για οσους δεν εχουν το ενδιαφερον η την δυνατοτητα να το κυνηγησουν προσωπικα η συνολικα, και το οποιο σας διαβεβαιω οτι κανει αρκετα καλα την δουλεια του. Τουλαχιστον θα δειξει οτι δεν περναει απαρατηρητη η οποια παρανομια, εφοσον υπαρχει.
Το να καθονται οσοι επηρεαζονται αμεσα και να μοιρολατρουν/διαπλοκολογουν δεν καταληγει πουθενα. Ακουω παραπονα για το σχετικο θεμα απο εμπλεκομενους που πιστευω ειναι και καταναλωτες και διακινητες και εμποροι και απορω πως μεχρι τωρα κανενας δεν εχει κανει ενα βημα παραπερα ωστε τουλαχιστον οι υπευθυνοι να αισθανθουν, εφοσον ειναι ενοχοι, οτι δεν περναει στο ντουκου και χωρις πιθανες κυρωσεις (εκτος της δυσφημησης που φυσιολογικα θα γινει εντος νομιμων πλαισιων).
Προσωπικα δεν αφηνω ποτε κατι τετοιο χωρις την αναλογη τουλαχιστον προσπαθεια εκ μερους μου, οχι γιατι παντα μπορω να βρω το δικιο μου οπως λεγεται, αλλα κυριως για να τα εχω καλα με τον εαυτο μου που δεν θελω να τον περνανε αμαχητι κοροιδο. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Η αληθεια ειναι οτι το βουτανιο συμπεριφερεται πιο 'βαρια' σε κρυα κλιματα, δηλαδη δεν εχει την ιδια εκτονωτικη ικανοτητα με το προπανιο, γι'αυτο και χρειαζεται το προπανιο **να εκτονωθει μρ ταχυτητα και να μπορεσει να κυκλοφορησει στις γραμμες τροφοδοσιας.
**
Σε κρυα κλιματα οταν το βουτανιο ειναι πιο'βαρυ' ειναι δυσκολοτερο να εκτονωθει πληρως αλλα αυτο πρωτιστα εχει να κανει με το κατα ποσο μπορει να εκμεταλλευτει την πληροτητα της δεξαμενης και οχι τοσο για την καλη λειτουργια.....αρα και η θερμοκρασια του μειγματος αν εχουμε εξωτερικη δεξαμενη, και το ποσοστο προπανιου μενει ιδιο, τοτε συνολικα το εκμεταλλευσιμο μειγμα προς καυση ελαττωνεται (χωρις βεβαια να χανεται, αλλα θεωρητικα και πρακτικα θελει και αλλη ποσοτητα προπανιου για να εκτονωθει).Πρακτικα δεν πρεπει να εχεις δυσλειτουργιες στην λειτουργια. Θα εχεις μονο μια ενδεικτικη λιγωτερη χιλιομετρικη αποδοση, οχι γιατι φταιει το καυσιμο, αλλα γιατι θα παραμενει μια μικρη ποσοτητα παραπανω απο τη συνηθισμενη στην δεξαμενη που δεν μπορει να εκτονωθει με την παρουσα αναλογια.
Δηλαδη το οτι εχουμε μειωμενη αποδοση λογω περισσοτερης ποσοτητας βουτανιου δεν στεκει. Το αντιθετο ισχυει και αυτος ειναι ο λογος οπως ανελυσα στο προηγουμενο ποστ μου, που στον κρυο καιρο μην μπορωντας να εκτονωθει επαρκως το βουτανιο στο μειγμα εχουμε αντιστοιχα αναλογικα περισσοτερη καυση προπανιου (στην θεση του βουτανιου που κατα καποιο τροπο για να το θεσω απλα παθαινει κατι σαν καθιζηση) και εχει ως αποτελεσμα αυτο που λεμε μειωμενη αποδοση αλλα τα ποσοστα ειναι τοσο μικρα που δεν δικαιολογειται να εχουμε εμφανη μειωση αποδοσης (εκτος την χιλιομετρικη που εκει ισως φαινεται) και δυσλειτουργια οπως λεγεται. Παντως δεν υπαρχει απωλεια καυσιμου η υπερβολικη καταναλωση. Απλα με την υπαρχουσα αναλογια δεν ειναι δυνατον να εκτονωθει 100% το βουτανιο γι'αυτο και επιβαλλεται να ανεβαινει το ποσοστο προπανιου στο μειγμα κατα τους κρυους μηνες.
Παντελη εισαι επεξηγηματικότατος-περιεκτικος και δεν διαφωνω με αυτα που λες αλλα εχω μια απορια(ειναι πραγματικη απορια, δεν το κανω για να ''εξυψώσω''τον υγρο ψεκασμο..).
Οπως λες παραπανω, το προπανιο βοηθαει το μιγμα να εκτονωθει αλλα εχει μικροτερη θερμογόνος δυναμη(οντως ετσι ειναι) με ολα τα παρεληπομενα που περιγράφετε παραπανω.
Ερωτημα.Στον υγρο ψεκασμο ομως που εχει ΑΝΤΛΙΑ το συστημα και δεν αρκείται η τροφοδοσια στην ''εκτονωτική'' δυνατοτητα του μιγματος(καθως καταναλωνει συνεχεια τα ΙΔΙΑ λιτρα χειμωνα-καλοκαιρι λογο αντλιας και δεν μενει παραπανω καυσιμο στο ρεζερβουαρ-το βλεπω ο ιδιος), γιατι παρατηρώ και γω διαφορα στα χλμ αναμεσα σε χειμωνα -καλοκαιρι(τον χειμωνα ΠΟΛΛΑ περισσοτερα χλμ)?
Ευχαριστω. -
Έχετε απόλυτο δίκιο τό 'λιγότερο' προέκυψε από δικό μου λάθος.(αιτία ή μέ διακοπές καταγραφή τών όσων γράφω λόγω΄χρόνου.
Συγνώμη πού σάς παρέσυρα σέ άσκοπη επεξήγηση.
Τά υπόλοιπα ισχείουν. -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Εγώ πάλι άλλαξα χθες φιλτράκι και έκανα και ρύθμιση, και είδα ότι χρειαζόταν αρκετά πιο πλούσιο μίγμα.
Υπάρχει περίπτωση να θέλουμε ρύθμιση όταν αλλάζει ο καιρός, πχ μέση φθινοπώρου και μέση άνοιξης;
Υπάρχει ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα, ο αισθητήρας βαρομετρικής πίεσης και ο αισθητήρας μάζας αέρος (MAF), που αναλαμβάνουν να δώσουν στην ηλεκτρονική ενός αυτοκινήτου τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να ρυθμίσει το μίγμα όπως πρέπει, όταν αλλάζει ο καιρός. Και σαν τελικός φύλακας, υπάρχει ο αισθητήρας λάμδα που διορθώνει ότι απρόβλεπτο ή μή συμβεί και δεν το βλέπουν οι αισθητήρες και δεν έχει προϋπολογίσει η ηλεκτρονική (πχ κακό καύσιμο με μικρότερη θερμογόνο δύναμη, ή όποια 'μικρή' απόκλιση κάποιου αισθητήρα). Αν η ηλεκτρονική του υγραερίου δεν χαμπαριάζει, ή δεν έχει ρυθμιστεί να χαμπαριάζει αυτές τις αλλαγές, είναι φυσιολογικό να θες πείραγμα του χάρτη χειμώνα-καλοκαίρι, η σε κίνηση-ανοιχτό δρόμο.
Συμφωνώ όσον αφορά τον εγκέφαλο της βενζίνης. Ο εγκέφαλος του υγραερίου (τουλάχιστον ο δικός μου) διαβάζει πίεση υγραερίου, χρόνο ψεκασμού βενζίνης, στροφές κινητήρα, καθώς και άλλες παραμέτρους μέσω της διαγνωστικής θύρας του αυτοκινήτου. Ο εγκέφαλος του υγραερίου δεν έχει άλλη επιλογή από το να ακολουθήσει τον εγκέφαλο της βενζίνης, μέσα στα πλαίσια όμως των ρυθμίσεων που του έχουν γίνει.
Η διαφορά που βλέπω μετά τη ρύθμιση είναι καλύτερο τράβηγμα στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές (σχεδόν ρελαντί), καθώς και πιο καλή και ήσυχη απόκριση στο γκάζι στις μεσαίες στροφές. Πριν, όταν πατούσα το γκάζι λίγο παραπάνω, ακούγονταν η εισαγωγή, δείγμα σχετικά φτωχού μίγματος. Τώρα δεν ακούγεται τόσο.
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Παντελη εισαι επεξηγηματικότατος-περιεκτικος και δεν διαφωνω με αυτα που λες αλλα εχω μια απορια(ειναι πραγματικη απορια, δεν το κανω για να ''εξυψώσω''τον υγρο ψεκασμο..).
Οπως λες παραπανω, το προπανιο βοηθαει το μιγμα να εκτονωθει αλλα εχει μικροτερη θερμογόνος δυναμη(οντως ετσι ειναι) με ολα τα παρεληπομενα που περιγράφετε παραπανω.
Ερωτημα.Στον υγρο ψεκασμο ομως που εχει ΑΝΤΛΙΑ το συστημα και δεν αρκείται η τροφοδοσια στην ''εκτονωτική'' δυνατοτητα του μιγματος(καθως καταναλωνει συνεχεια τα ΙΔΙΑ λιτρα χειμωνα-καλοκαιρι λογο αντλιας και δεν μενει παραπανω καυσιμο στο ρεζερβουαρ-το βλεπω ο ιδιος), γιατι παρατηρώ και γω διαφορα στα χλμ αναμεσα σε χειμωνα -καλοκαιρι(τον χειμωνα ΠΟΛΛΑ περισσοτερα χλμ)?
Ευχαριστω.H αντλια σε ολες τις δεξαμενες lpg (υγραεριου) βρισκεται παντα στο κατω μερος της δεξαμενης, οποτε ειναι φυσιολογικο να μπορει να αντλει ολο το αποθεμα υγραεριου.
Τα πολλα περισσοτερα χιλιομετρα τον χειμωνα οπως λες δεν μπορω να τα δικαιολογησω γιατι η διαφορα πληρωσης λογω πιο κρυου περιβαλλοντος, σε σχεση με το καλοκαιρι, που εχει ως αποτελεσμα και ψυχροτερη κατασταση μειγματος στη δεξαμενη
μας δεν δικαιολογει πιο πολυ απο 1-3% μεγαλυτερη πληρωση, οποτε αναλογα περισσοτερα χιλιομετρα. Να σκεφτεις οτι η θερμοκρασια του μειγματος στην δεξαμενη του πρατηριου ειναι περιπου στους 15 βαθμουσ κελσιου και εχοντας τελειως αδειο το δικο μας ντεποζιτο με εστω εξωτερικη θερμοκρασια 0 βαθμουσ κελσιου, η τελικη θερμοκρασια στο ντεποζιτο μετα την πληρωση θα εχει πεσει το πολυ 2-3 βαθμους δηλαδη στους 12-13 βαθμους και αυτη η διαφορα πχ σε μια δεξαμενη 70 ονομαστικων λιτρων θα εχει οφελος περεταιρω πληρωσης απο το κανονικο το πολυ μισο λιτρο. Οσο βεβαια πιο πολυ μειγμα εχουμε μεσα τη δεξαμενη μας, δηλαδη πες οτι ειναι μισογεματη, λογω του οτι ολο αυτο το μειγμα ειναι συνολικα στους 0 βαθμους λογω των 0 βαθμων εξωτερικης θερμοκρασιας, αυτο αυτοματα κρυωνει περισσοτερο το εισερχομενο απο την δεξαμενη πρατηριου μειγμα που ειναι στους 15 βαθμους και τελικα το συνολο θα εχει, θεωρητικα παντα, 7 βαθμους και λογω αυτου που σημαινει οτι οσο πιο κρυο τοσο πιο συμπιεσμενο, μπορουμε να εχουμε μια αυξηση χωρητικοτητας, αλλα που και παλι δεν πρεπει να ειναι τετοια που να κανει τοσο μεγαλη διαφορα, γιατι σε αυτη τη περιπτωση εχουμε να κανουμε μονο με το μισο γεμισμα της δεξαμενης αφου προυπηρχε το αλλο μισο, οποτε ποσοτικα εχουμε παλι μικρο οφελος..
Απο την αλλη οπως εχω ξαναπει, επειδη προκειται για υγρα, των οποιων η συμπεριφορα μεταβαλλεται για χιλιους δυο λογους, αναλογως μεταβαλλεται και η αποδοση τους. Υπαρχουν βασικοι κανονες αλλα υπαρχουν και μεταβλητοι ασταθμητοι παραγοντες που ενιοτε προκαλουν παρεκκλισεις και ισως με αυτες εχουμε να κανουμε.
Βεβαια τον χειμωνα λογω κρυου αερα, επομενως και πιο πυκνου, εχουμε αποδοτικοτερη καυση, αλλα παλι δεν δικαιολογει τα πολλα περισσοτερα χιλιομετρα. Αυτο εχει να κανει και με την χωρητικοτητα της δεξαμενης, δηλαδη αλλο το 1-3% σε δεξαμενη 50 λιτρων και αλλο σε δεξαμενη 100 λιτρων.Γενικα παντως δεν υπαρχει καποια μαγεια στην συμπεριφορα του υγραεριου απο εποχη σε εποχη.
Αν πραγματικα υπαρχει διαπιστωμενη διαφορα στην αποδοση και εννοω αποδεδειγμενα ιδια ακριβως λιτρα (απο το ιδιο ελεγχομενο πρατηριο) με ακριβως ιδιες συνθηκες οδηγησης και διαδρομη, ιδιο φορτιο και πραγματικα αποκκλιση μεγαλυτερη του 2-3% σε ωφελιμη χιλιομετρικη αποδοση, τοτε κατι αλλο πρεπει να σκεφτουμε για το τι συμβαινει.
Τουλαχιστον για μενα η κλιματολογικη διαφορα δεν μπορει να εχει τετοιο αποτελεσμα απο μονη της.
Ισως παλι η λογικη μου να παρεκκλινει οπως η συμπεριφορα του υγραεριου! -
Υπάρχει και άλλο ένα εξάρτημα το οποίο μπορεί να χαλάει τις μετρήσεις κατανάλωσης υγραερίου. Η πολυβαλβίδα της δεξαμενής. Αυτή αλλάζει συμπεριφορά ανάλογα με την πίεση του πρατηρίου, η οποία μεταξύ άλλων εξαρτάται από το μίγμα και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.
-
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΑΠΟ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΜΕΙΓΜΑ - ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ.
ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ.
ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ) ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΥΟ. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Υπάρχει και άλλο ένα εξάρτημα το οποίο μπορεί να χαλάει τις μετρήσεις κατανάλωσης υγραερίου. Η πολυβαλβίδα της δεξαμενής. Αυτή αλλάζει συμπεριφορά ανάλογα με την πίεση του πρατηρίου, η οποία μεταξύ άλλων εξαρτάται από το μίγμα και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.Τι εννοείς; Κάτι έχεις μπερδέψει η εγώ δεν το κατάλαβα.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
αθανατε κλασικε νεοελληνα...
καποτε σου ελεγαν βαλε ενα τελικο καζανακι ή φρενα που μπαιναν bolt on απο το μεγαλυτερο μοντελο και ελεγες εγω δεν το πειραζω....θα χαλασει....
και τωρα του πετας τα ματια εξω αναγκαζοντας τα ταπεινα πιστονακια σου να τρεφονται με ....αεριο σε υγρη μορφη και χαιρεσαι...
αφου πουληθηκαν τα πρωτα σκαρτα κιτ χωρις λαδιερα σε μοτερ με υπολειματα στις βαλβιδες απο χρηση 100.000+ χιλιομετρων αναρωτιεστε γιατι καιγονται βαλβιδες,λαμπακια κτλ...
δεν απευθυνομαι προσωπικα σε καποιον απλα σχολιαζω την προχειροτητα και την γελοιοτητα που αντιμετωπιζει το μοτερ ο κλασικος πανασχετος και πανικοβλημενος νεοελληνας..
εγω παντως με προγραμμα stage II στο tsi μου,καιω λιγοτερη βενζινη απο την εργοστασιακη ρυθμιση...στην δουλεια μου που μιλαω με αρκετα ατομα τους λεω να βαλουν ενα τακακι πιο σπορ και κανουν λες και τους ειπα να χρονισουν τον εκκεντροφορο εισαγωγης για παραπανω ροπη...την βενζινη του κωλου που βαζουμε ολοι και τα λαδακια που αλλαζουν ορισμενοι καθε 15.000km ή οποτε αναβει το λαμπακι δεν το συζητανε καν...
απλα γελαω με την ρατσα μας ή οποια ειναι για τα γυφτικα πανηγυρια...απλα οι γυφτοι στο τελος θα επιβιωσουνε..
εμεις θα ψαχνουμε το ζαχαροτευλο για να ανεβασουμε ιπποδυναμη στα 1000ρακια μας!!!!
περαστικα...μας...
α αν μιλατε περι νοθειας στο υγραεριο πειτε μου που πουλανε ανοθευτη αμολυβδη,γιατι βαριεμαι να φτιανω μιγματα με τολουολη και ασετον...
Αει σιχτίρ
ρε συγγαμενε εχεις καμια αντιπροσωπεια και ερεθιστηκε το εντερακι σου?
απαγορευεται να λεω την γνωμη μου?
-
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
αθανατε κλασικε νεοελληνα...
καποτε σου ελεγαν βαλε ενα τελικο καζανακι ή φρενα που μπαιναν bolt on απο το μεγαλυτερο μοντελο και ελεγες εγω δεν το πειραζω....θα χαλασει....
και τωρα του πετας τα ματια εξω αναγκαζοντας τα ταπεινα πιστονακια σου να τρεφονται με ....αεριο σε υγρη μορφη και χαιρεσαι...
αφου πουληθηκαν τα πρωτα σκαρτα κιτ χωρις λαδιερα σε μοτερ με υπολειματα στις βαλβιδες απο χρηση 100.000+ χιλιομετρων αναρωτιεστε γιατι καιγονται βαλβιδες,λαμπακια κτλ...
δεν απευθυνομαι προσωπικα σε καποιον απλα σχολιαζω την προχειροτητα και την γελοιοτητα που αντιμετωπιζει το μοτερ ο κλασικος πανασχετος και πανικοβλημενος νεοελληνας..
Για να καταλάβω, πειράζει
- Το αεριο σε υγρη μορφη στα πιστόνια ή
- Τα πρωτα σκαρτα κιτ χωρις λαδιερα σε μοτερ με υπολειματα στις βαλβιδες απο χρηση 100.000+ χιλιομετρων ?
Γιατί αν εξασφαλίσουμε την τοποθέτηση ενός καλού κίτ, δεν μας σώζει το 1 (σύμφωνα με τα λεγόμενα σου)
αυτο που πειραζει ειναι οι καθε λογης ασχετοι μηχανικοι οι οποιοι χωρις την απαιτουμενη τεχνογνωσια τοποθετουν ή κανουν αν θελεις βελτιωση σε ενα μοτερ το οποιο δεν εξασφαλιζει αξιοπιστη λειτουργεια.
αν διαβασεις σελιδες πισω και αν βαλεις την λογικη σου,η βενζινη,λιπαινει ψυχη κτλ...
το υγραεριο δεν προφυλασει αρκετα τον θαλαμο καυσης απο θερμοκρασιες κτλ...
αν δεις τι επικαθησεις εχει ενα καπακι κινητηρα σε ενα μοτερ με 60.000km για παραδειγμα το οποιο αλλαζει λαδια καθε 15.000km της πλακας,με καυσιμα β διαλογης που μας πουλανε τα 2 τελευταια ετη,το τελευταιο που θα εβαζες σαν βελτιωση στο μοτερ σου ειναι ενα κιτ χωρις λαδιερα...αν δε αλλαζεις μπουζι καθε 40.000km θα δεις ενα πιστονακι να δραπετευει απο τον κορμο του κινητηρα σου...εκει στην προσπεραση με 3η και 6000σαλ..
ξαφνικα βεβαια επεσαν οι τιμες στις τοποθετησεις και ...μαλλον του χρονου θα ανεβει και η τιμη του υγραεριου...τα αρπαχτικα εδρασαν μιας και οι μισοι πανασχετοι μηχανικοι φωναζαν καποιο λαμογιο που ειχε αδεια πιστοποιημενη για εγκριση κιτ υγραεριου προκειμενου να περασουν κτεο κτλ...
γνωμη οποιος θελει και μπορει να περιμενει το ανοιγμα της αγορας πετρελαιοκινησης οπου θα εισαχθουν και μεταχειρισμενα ..καταληγω το υγραεριο ειναι μια αρπαχτη η οποια θα ξεφουσκωσει...
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
ρε συγγαμενε εχεις καμια αντιπροσωπεια και ερεθιστηκε το εντερακι σου?
απαγορευεται να λεω την γνωμη μου?
Να'σαι καλά, γέλασα
Όχι φίλε μου, δεν απαγορεύεται να λες τη γνώμη σου.
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Υπάρχει και άλλο ένα εξάρτημα το οποίο μπορεί να χαλάει τις μετρήσεις κατανάλωσης υγραερίου. Η πολυβαλβίδα της δεξαμενής. Αυτή αλλάζει συμπεριφορά ανάλογα με την πίεση του πρατηρίου, η οποία μεταξύ άλλων εξαρτάται από το μίγμα και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Τι εννοείς; Κάτι έχεις μπερδέψει η εγώ δεν το κατάλαβα.
Αν πας να φουλάρεις σε πρατήριο με χαμηλή πίεση στην αντλία (έτσι ήταν ο Γεωργιάδης στη Θεσσαλονίκη), θα καταλάβεις.
Δεν ενεργοποιείται η βαλβίδα που διακόπτει το γέμισμα στο 80% και πάνε οι μετρήσεις περίπατο.
Ένα παράδειγμα είναι αυτό. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Τα πολλα περισσοτερα χιλιομετρα τον χειμωνα οπως λες δεν μπορω να τα δικαιολογησω γιατι η διαφορα πληρωσης λογω πιο κρυου περιβαλλοντος, σε σχεση με το καλοκαιρι, που εχει ως αποτελεσμα και ψυχροτερη κατασταση μειγματος στη δεξαμενη
μας δεν δικαιολογει πιο πολυ απο 1-3% μεγαλυτερη πληρωση.Αμελητέα δηλαδη.Συμφωνω οτι δεν μπορει να ειναι αυτο.
Οσο βεβαια πιο πολυ μειγμα εχουμε μεσα τη δεξαμενη μας, δηλαδη πες οτι ειναι μισογεματη, λογω του οτι ολο αυτο το μειγμα ειναι συνολικα στους 0 βαθμους λογω των 0 βαθμων εξωτερικης θερμοκρασιας, αυτο αυτοματα κρυωνει περισσοτερο το εισερχομενο απο την δεξαμενη πρατηριου μειγμα που ειναι στους 15 βαθμους και τελικα το συνολο θα εχει, θεωρητικα παντα, 7 βαθμους και λογω αυτου που σημαινει οτι οσο πιο κρυο τοσο πιο συμπιεσμενο, μπορουμε να εχουμε μια αυξηση χωρητικοτητας, αλλα που και παλι δεν πρεπει να ειναι τετοια που να κανει τοσο μεγαλη διαφορα, γιατι σε αυτη τη περιπτωση εχουμε να κανουμε μονο με το μισο γεμισμα της δεξαμενης αφου προυπηρχε το αλλο μισο, οποτε ποσοτικα εχουμε παλι μικρο οφελος..
Εδω να σημειωσω οτι αναφερομαι παντα για γεμισμα απο τελειως αδειος σε γεματος, στο ιδιο πρατηριο, ιδια μανικα, ιδια λιτρα. Το εχω κανει αρκετες φορες χειμωνα καλοκαιρι.
Βεβαια τον χειμωνα λογω κρυου αερα, επομενως και πιο πυκνου, εχουμε αποδοτικοτερη καυση, αλλα παλι δεν δικαιολογει τα πολλα περισσοτερα χιλιομετρα. Αυτο εχει να κανει και με την χωρητικοτητα της δεξαμενης, δηλαδη αλλο το 1-3% σε δεξαμενη 50 λιτρων και αλλο σε δεξαμενη 100 λιτρων.
Και γω μονο στην θερμοκρασια περιβαλλοντος καταληγω παντα. Εδω να προσθεσω οτι τα παραπανω χλμ που παρατηρώ τον χειμωνα σε σχεση με καλοκαιρι(στις ιδιες διαδρομες-ιδια κυκλοφοριακη κατασταση) ειναι μεχρι και 100 παραπανω(50 ομως σίγουρα).
ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ.
ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ) ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΥΟ.Φιλε Λέοντα, οπως ειπα και παραπανω ειμαι επαρχια και δεν υπαρχει τεραστια διαφορα στις συνθηκες κυκλοφοριας το καλοκαιρι(στο δρομο αναφερομαι και οχι μεσα στην κομοπολη που ζω). Ισα ισα που αν θα υπηρχε διαφορα στην καταναλωση θα επρεπε να ηταν προς το θετικότερο μιας και δεν επιχειρω τοσες προσπερασεις οσες στην λιγοστη κινηση του χειμωνα(παω ποιο σταθερα σε ρυθμο)καθως το ιδιο και με την ταχυτητα που σε αδειο δρομο( π.χ. χειμωνα) το ''τσουζω''οσο μπορω. Αρα μιας και δεν συνάδει αυτο(τουλαχιστον με μενα), καταλήγω και παλι στο ''κρυο''.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
αθανατε κλασικε νεοελληνα...
και τωρα του πετας τα ματια εξω αναγκαζοντας τα ταπεινα πιστονακια σου να τρεφονται με ....αεριο σε υγρη μορφη και χαιρεσαι...
....καταληγω το υγραεριο ειναι μια αρπαχτη η οποια θα ξεφουσκωσει...Αν κ δεν πιστεύω οτι μπορώ εύκολα να συννενοηθώ* με άνθρωπο που αγόρασε (συνειδητά?) VW Group με tsi, το βελτίωσε και έχει και οικονομία στο 2ο στάδιο....
....πρέπει να ομολογήσω πως με το lpg την έκανα την αρπαχτή μου!
Στα 64 χιλιάδες χιλιόμετρα που έγραψα εδώ κ 16-17 μήνες έκανα απόσβεση την εγκατάσταση κ είχα επιπλέον κέρδος γύρω στα 3 χιλιάδες ευρώ, περίπου το 1/3 της τωρινής αξίας του μίζερου, απαξιωμένου, μή-VW Group αυτοκινήτου μου.
Όπως καταλαβαίνεις φίλε ASTRAKITCAR, είναι θέμα ανάγκης. Αν έχεις δώσει 22700e για δίλιτρο υδροπνευματικό που το παντρεύεσαι κάνοντας πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, δεν το λυπάσαι το κωλοάμαξο.
Αν όμως διάβαζα autoΤρίτη και είχα κάνει τη σωστή επιλογή παίρνοντας στα ίδια περίπου χρήματα το μύθο golf με δέρματα/ζάντες και το διαμάντι των 1400κυβικών κάτω από το καπό, έ όπως κ να το κάνουμε δε θα τολμούσα να επέμβω στο θαύμα της γερμανικής μηχανολογίας.
Αν έριχνα χρήματα μετά την αγορά-επένδυση, θα πήγαιναν σε βελτιώσεις και λάδια.Για την ακρίβεια, ελάχιστοι το τόλμησαν το lpg σε tsi και ακόμα λιγότεροι το πέτυχαν μέχρι στιγμής....
*ίσως φταίει που είμαι ανισόρροπος και τα τελευταία 20 χρόνια αγοράζω και οδηγώ μόνο citroen.
Υγραεριοκίνηση!