Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 489
    • 490
    • 118 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221595
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης famas έγραψε:

      Κατά πάσα πιθανότητα μπαταρία Βασίλη. Βάλε μπρος με καλώδια. Αν δεν ζοριστεί σημαίνει μπαταρία 100%.

      Ήρθε το Μ62 με το ΗΖ κι έδωσε ρεύμα. Κινηθήκαμε αυτοδύναμα μέχρι το ΠΕΒ, όπου αλλάχτηκαν τα στοιχεία έναντι 90€

      Με γειά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panorg last edited by

        Ο χρήστης niatskas έγραψε:
        Καλησπέρα.Να ρωτήσω κάτι, καθότι άσχετος: συγγενής μου είχε στην κατοχή του corolla σαν κι αυτό:. Το παράτησε τον Δεκέμβρη του 2005 γιατί είχε κολλησει ο ένας κύλινδρος (το αμάξι δούλευε. αλλα ζοριζόταν).Απο τότε δεν ξανασχολήθηκε μέχρι πρότινος, που προσπάθησε με καλώδια να το βάλει μπροστά αλλά τίποτα.Να φταίει μόνο η μπαταρία ή άδικος κόπος να προσπαθεί να το αναστήσει;;

        RIP Κινητηρας που εχει να παρει μπρος κοντα 6 χρονια πιανει μια 'αχνα' σκουριας στους θαλαμους καυσης.Ολοκαινουργιο να ηταν πριν 6 χρονια παλι θα ειχε προβλημα,φαντασου αυτο που ειχε ηδη προβλημα 'κολληματος'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • scotch
          scotch last edited by

          Να κάνω μια noobish ερώτηση; Γιατί κάθε φορά που αλλάζουμε ελαστικά είναι απαραίτητη η ζυγοστάθμιση; (αναλόγως της απάντησης έρχεται και 2η ερώτηση )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            v-v last edited by

            Ο χρήστης Scotch έγραψε:
            Να κάνω μια noobish ερώτηση; Γιατί κάθε φορά που αλλάζουμε ελαστικά είναι απαραίτητη η ζυγοστάθμιση; (αναλόγως της απάντησης έρχεται και 2η ερώτηση )

            Η ζυγοστάθμιση είναι απαραίτητη η ευθυγράμμιση όχι (αν δεν χτυπάς πεζοδρόμια)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • scotch
              scotch last edited by

              Μα... δεν ανέφερα κάτι για ευθυγράμμιση

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                niatskas last edited by

                Ο χρήστης panorg έγραψε:

                RIP Κινητηρας που εχει να παρει μπρος κοντα 6 χρονια πιανει μια 'αχνα' σκουριας στους θαλαμους καυσης.Ολοκαινουργιο να ηταν πριν 6 χρονια παλι θα ειχε προβλημα,φαντασου αυτο που ειχε ηδη προβλημα 'κολληματος'.

                   Σ΄ευχαριστώ πολύ φιλε μου για την απάντηση.Κρίμα το κορολάκι. θα μείνουν οι αναμνήσεις τουλάχιστον.
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                  Να κάνω μια noobish ερώτηση; Γιατί κάθε φορά που αλλάζουμε ελαστικά είναι απαραίτητη η ζυγοστάθμιση; (αναλόγως της απάντησης έρχεται και 2η ερώτηση )

                  Γιατι τα λάστιχα ακόμα και ολοκαίνουρια δέν είναι ούτε εντελώς στρογγυλά, ούτε έχουν 100% ιση κατανομή μάζας.

                  Οπότε ακόμα και αν η ζάντα είναι του κουτιού χωρίς στραβώματα, η ατέλειες του λάστιχου θα δημιουργήσουν πρόβλημα στη ζυγοστάθμιση.

                  Μερικά λάστιχα έχουν δύο κουκίδες πάνω στην περιφέρειά τους. Η μία δείχνει το βαρύτερο σημείο του λάστιχου και ή άλλη το πιό ψηλό (έκκεντρο) σημείο του (το λάστιχο είναι ελαφρώς ελλειπτικό). Αντίστοιχα σημεία έχουν και οι ζάντες ή άν δέν έχει συνήθως η τρύπα της βαλβίδας υποδεικνύει το πιό χαμηλό σημείο (καπου διάβαζα οτι επίτηδες κάνουν τις ζάντες ελαφρώς οβάλ ωστε να ταιριάξει με το οβάλ του ελαστικού).

                  Οπότε αν ταιριάξεις το ψηλό του λάστιχου με το χαμηλό της ζάντας τότε ο τροχός θα είναι όσο το δυνατόν πιό κυκλικός. Υπόψιν οτι αν δέν είναι εντελώς κυκλικός ο τροχός, ενώ θα 'μηδενίζει' στη ζυγοστάθμιση, στο δρόμο θα συνεχίζει να κάνει κραδασμούς και ταλαντώσεις και δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις γι αυτό πέρα απο το να αλλάξεις ζαντολάστιχα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    p_george last edited by

                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                    Μερικά λάστιχα έχουν δύο κουκίδες πάνω στην περιφέρειά τους. Η μία δείχνει το βαρύτερο σημείο του λάστιχου και ή άλλη το πιό ψηλό (έκκεντρο) σημείο του (το λάστιχο είναι ελαφρώς ελλειπτικό). Αντίστοιχα σημεία έχουν και οι ζάντες ή άν δέν έχει συνήθως η τρύπα της βαλβίδας υποδεικνύει το πιό χαμηλό σημείο (καπου διάβαζα οτι επίτηδες κάνουν τις ζάντες ελαφρώς οβάλ ωστε να ταιριάξει με το οβάλ του ελαστικού).

                    Οπότε αν ταιριάξεις το ψηλό του λάστιχου με το χαμηλό της ζάντας τότε ο τροχός θα είναι όσο το δυνατόν πιό κυκλικός. Υπόψιν οτι αν δέν είναι εντελώς κυκλικός ο τροχός, ενώ θα 'μηδενίζει' στη ζυγοστάθμιση, στο δρόμο θα συνεχίζει να κάνει κραδασμούς και ταλαντώσεις και δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις γι αυτό πέρα απο το να αλλάξεις ζαντολάστιχα.

                    Καταλαβαινω οτι σε καποιο σημειο το λαστιχο ειναι πιο βαρυ κατασκευαστικα ακομα και απο τις ενωσεις τοσο των λινων οσο και του σκελετου, αυτες τις ατελειες διορθωνουμε με το ζυγισμα τοσο του ελαστικου οσο και της ζαντας, αλλα να ειναι οβαλ γιατι? τι εξυπηρετει αυτο? και η ζαντα γιατι να ειναι οβαλ? δεν εχω δει ποτε κανεναν λαστιχα να ταιριαζει τετοια σημεια του ελαστικου με αυτα της ζαντας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης niatskas έγραψε:
                      Καλησπέρα.Να ρωτήσω κάτι, καθότι άσχετος: συγγενής μου είχε στην κατοχή του corolla σαν κι αυτό:. Το παράτησε τον Δεκέμβρη του 2005 γιατί είχε κολλησει ο ένας κύλινδρος (το αμάξι δούλευε. αλλα ζοριζόταν).Απο τότε δεν ξανασχολήθηκε μέχρι πρότινος, που προσπάθησε με καλώδια να το βάλει μπροστά αλλά τίποτα.Να φταίει μόνο η μπαταρία ή άδικος κόπος να προσπαθεί να το αναστήσει;;

                      σηκωσε τους μπροστινους τροχους στον αερα,βαλε την μεγαλυτερη σχεση.....νομιζω ειναι 4ταχυτο και με τα χερια προσπαθησε να γυρισεις τους τροχους ωστε να παρασυρουν τους κυλινδρους......
                      μετα βαλε μπροστα κανονικα......ισως αυτο βοηθησει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        niatskas last edited by

                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                        σηκωσε τους μπροστινους τροχους στον αερα,βαλε την μεγαλυτερη σχεση.....νομιζω ειναι 4ταχυτο και με τα χερια προσπαθησε να γυρισεις τους τροχους ωστε να παρασυρουν τους κυλινδρους......
                        μετα βαλε μπροστα κανονικα......ισως αυτο βοηθησει

                        Λες να υπάρχει ελπίδα τελικά;;;Να βάλω άλλη μπαταρία ή με τα καλώδια είναι οκ;;Και την ώρα που θα γυρίζει η μίζα, να συνεχίσω να γυρνάω τους τροχούς;;;GGAB, έτσι και πετύχει θα ανακηρυχτείς επίσημος ευεργέτης!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • scotch
                          scotch last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                          Να κάνω μια noobish ερώτηση; Γιατί κάθε φορά που αλλάζουμε ελαστικά είναι απαραίτητη η ζυγοστάθμιση; (αναλόγως της απάντησης έρχεται και 2η ερώτηση )

                          Γιατι τα λάστιχα ακόμα και ολοκαίνουρια δέν είναι ούτε εντελώς στρογγυλά, ούτε έχουν 100% ιση κατανομή μάζας.
                          Οπότε ακόμα και αν η ζάντα είναι του κουτιού χωρίς στραβώματα, η ατέλειες του λάστιχου θα δημιουργήσουν πρόβλημα στη ζυγοστάθμιση.
                          Μερικά λάστιχα έχουν δύο κουκίδες πάνω στην περιφέρειά τους. Η μία δείχνει το βαρύτερο σημείο του λάστιχου και ή άλλη το πιό ψηλό (έκκεντρο) σημείο του (το λάστιχο είναι ελαφρώς ελλειπτικό). Αντίστοιχα σημεία έχουν και οι ζάντες ή άν δέν έχει συνήθως η τρύπα της βαλβίδας υποδεικνύει το πιό χαμηλό σημείο (καπου διάβαζα οτι επίτηδες κάνουν τις ζάντες ελαφρώς οβάλ ωστε να ταιριάξει με το οβάλ του ελαστικού).
                          Οπότε αν ταιριάξεις το ψηλό του λάστιχου με το χαμηλό της ζάντας τότε ο τροχός θα είναι όσο το δυνατόν πιό κυκλικός. Υπόψιν οτι αν δέν είναι εντελώς κυκλικός ο τροχός, ενώ θα 'μηδενίζει' στη ζυγοστάθμιση, στο δρόμο θα συνεχίζει να κάνει κραδασμούς και ταλαντώσεις και δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις γι αυτό πέρα απο το να αλλάξεις ζαντολάστιχα.

                          Από το εργοστάσιο φαντάζομαι έρχονται ζυγοσταθμισμένα. Γιατί όμως οι ζάντες, όταν το αυτοκίνητο έρχεται από το εργοστάσιο, δε φέρουν τα γνωστά βαρίδια που μας κολλάνε στα βουλκανιζατέρ κατά τη ζυγοστάθμιση; Πως κάνουν ζυγοστάθμιση στο εργοστάσιο (εφόσον παρόλο που έχουμε καινούργια ζάντα και καινούργιο ελαστικό, ζυγοστάθμιση απαιτείται)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης niatskas έγραψε:

                            σηκωσε τους μπροστινους τροχους στον αερα,βαλε την μεγαλυτερη σχεση.....νομιζω ειναι 4ταχυτο και με τα χερια προσπαθησε να γυρισεις τους τροχους ωστε να παρασυρουν τους κυλινδρους......
                            μετα βαλε μπροστα κανονικα......ισως αυτο βοηθησει

                            Λες να υπάρχει ελπίδα τελικά;;;Να βάλω άλλη μπαταρία ή με τα καλώδια είναι οκ;;Και την ώρα που θα γυρίζει η μίζα, να συνεχίσω να γυρνάω τους τροχούς;;;GGAB, έτσι και πετύχει θα ανακηρυχτείς επίσημος ευεργέτης!!!

                            προς θεου!!!!!να εχεις νεκρα και μακρια τα χερια απο τους τροχους!!!!βαλε με καλωδια ....μην παει στραφι η νεα μπαταρια
                            ακομη υπαρχει θεμα να τα εχει παιξει η αντλια βενζινης.......μια προσπαθεια παντως αξιζει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              niatskas last edited by

                              Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                              προς θεου!!!!!να εχεις νεκρα και μακρια τα χερια απο τους τροχους!!!!βαλε με καλωδια ....μην παει στραφι η νεα μπαταρια
                              ακομη υπαρχει θεμα να τα εχει παιξει η αντλια βενζινης.......μια προσπαθεια παντως αξιζει

                              OK GGAB, θα το δοκιμάσω όπως ακριβώς μού είπες!Ελπίζω να πετύχει, έτσι κι αλλιώς σού είμαι υπόχρεος,thanks!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                πλακα κανεις;;;;κουβεντα να γινεται.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  postruck last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                  σηκωσε τους μπροστινους τροχους στον αερα,βαλε την μεγαλυτερη σχεση.....νομιζω ειναι 4ταχυτο και με τα χερια προσπαθησε να γυρισεις τους τροχους ωστε να παρασυρουν τους κυλινδρους......
                                  μετα βαλε μπροστα κανονικα......ισως αυτο βοηθησει

                                  Λες να υπάρχει ελπίδα τελικά;;;Να βάλω άλλη μπαταρία ή με τα καλώδια είναι οκ;;Και την ώρα που θα γυρίζει η μίζα, να συνεχίσω να γυρνάω τους τροχούς;;;GGAB, έτσι και πετύχει θα ανακηρυχτείς επίσημος ευεργέτης!!!

                                  προς θεου!!!!!να εχεις νεκρα και μακρια τα χερια απο τους τροχους!!!!βαλε με καλωδια ....μην παει στραφι η νεα μπαταρια
                                  ακομη υπαρχει θεμα να τα εχει παιξει η αντλια βενζινης.......μια προσπαθεια παντως αξιζει

                                  ggab ,είδες ποιο αυτοκίνητο ειναι στην φωτογραφία??? Nα σηκώσει τους μπροστινους τροχούς στον αέρα για ποιο λόγο?? Επειδή ειναι corola δεν σημαίνει οτι είναι και μπροστινοκίνητο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panorg last edited by

                                    Ο χρήστης postruck. έγραψε:

                                    σηκωσε τους μπροστινους τροχους στον αερα,βαλε την μεγαλυτερη σχεση.....νομιζω ειναι 4ταχυτο και με τα χερια προσπαθησε να γυρισεις τους τροχους ωστε να παρασυρουν τους κυλινδρους......
                                    μετα βαλε μπροστα κανονικα......ισως αυτο βοηθησει

                                    Λες να υπάρχει ελπίδα τελικά;;;Να βάλω άλλη μπαταρία ή με τα καλώδια είναι οκ;;Και την ώρα που θα γυρίζει η μίζα, να συνεχίσω να γυρνάω τους τροχούς;;;GGAB, έτσι και πετύχει θα ανακηρυχτείς επίσημος ευεργέτης!!!

                                    προς θεου!!!!!να εχεις νεκρα και μακρια τα χερια απο τους τροχους!!!!βαλε με καλωδια ....μην παει στραφι η νεα μπαταρια
                                    ακομη υπαρχει θεμα να τα εχει παιξει η αντλια βενζινης.......μια προσπαθεια παντως αξιζει

                                    ggab ,είδες ποιο αυτοκίνητο ειναι στην φωτογραφία??? Nα σηκώσει τους μπροστινους τροχούς στον αέρα για ποιο λόγο?? Επειδή ειναι corola δεν σημαίνει οτι είναι και μπροστινοκίνητο

                                    Τον φανταζομαι τον niatskas να σηκωνει λαθος αξονα να ειναι ηδη προκατελειμενος οτι η μηχανη στουμπωσε και οτι αποκλειεται να καταφερει να γυρισει την ροδα το τι χαρα θα παρει οταν την δει να γυριζει σαν τρελη. Πολυ σωστα παρατηρησε ο postruck οτι ειναι πισωκινητη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      γιατι να το σηκωσει στον αερα για να κανςει αυτο το πραγμα,το κλασσικο χωρις τραυματισμους ειναι να βαλεις την ψηλοτερη σχεση στο κιβωτιο λυνεις χειροφρενο και 2 ατομα προσπαθουν να το σπρωξουν-να κινηθει μισο μετρο για να διαπιστωσεις αν ο κινητηρας ειναι κολλημενος
                                      γνωμη μου ειναι να βαλεις αλλα 5 λιτρα καυσιμο στο ρεζερβουαρ και να αλλαξεις ντιστριμπιτερ και ραουλο,ισως και πλατινες μηπως σε 2 η περισσοτερα μπουζι δεν παει σπινθηρας
                                      επειδη σε περιγραφη παλιοτερο σου ποσ περιγραφεις οτι δουλευε τρικυλινδρο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        niatskas last edited by

                                        Όντως θα ήταν πολύ σουρέαλ θέαμα!!!Θα δοκιμάσω ό,τι από αυτά μπορώ παιδιά, ευχαριστώ πολύ.Τώρα για πλατίνες κ.λπ. είναι λίγο δύσκολο, μιας και, αφενός εγώ δεν εχω ιδέα, αφετέρου το αμάξι είναι απομονωμένο και δεν φτάνει μάστορας εύκολα σε δαύτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης postruck. έγραψε:

                                          σηκωσε τους μπροστινους τροχους στον αερα,βαλε την μεγαλυτερη σχεση.....νομιζω ειναι 4ταχυτο και με τα χερια προσπαθησε να γυρισεις τους τροχους ωστε να παρασυρουν τους κυλινδρους......
                                          μετα βαλε μπροστα κανονικα......ισως αυτο βοηθησει

                                          Λες να υπάρχει ελπίδα τελικά;;;Να βάλω άλλη μπαταρία ή με τα καλώδια είναι οκ;;Και την ώρα που θα γυρίζει η μίζα, να συνεχίσω να γυρνάω τους τροχούς;;;GGAB, έτσι και πετύχει θα ανακηρυχτείς επίσημος ευεργέτης!!!

                                          προς θεου!!!!!να εχεις νεκρα και μακρια τα χερια απο τους τροχους!!!!βαλε με καλωδια ....μην παει στραφι η νεα μπαταρια
                                          ακομη υπαρχει θεμα να τα εχει παιξει η αντλια βενζινης.......μια προσπαθεια παντως αξιζει

                                          ggab ,είδες ποιο αυτοκίνητο ειναι στην φωτογραφία??? Nα σηκώσει τους μπροστινους τροχούς στον αέρα για ποιο λόγο?? Επειδή ειναι corola δεν σημαίνει οτι είναι και μπροστινοκίνητο

                                          εχεις απολυτο δικιο.......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Scotch έγραψε:

                                            Να κάνω μια noobish ερώτηση; Γιατί κάθε φορά που αλλάζουμε ελαστικά είναι απαραίτητη η ζυγοστάθμιση; (αναλόγως της απάντησης έρχεται και 2η ερώτηση )

                                            Γιατι τα λάστιχα ακόμα και ολοκαίνουρια δέν είναι ούτε εντελώς στρογγυλά, ούτε έχουν 100% ιση κατανομή μάζας.
                                            Οπότε ακόμα και αν η ζάντα είναι του κουτιού χωρίς στραβώματα, η ατέλειες του λάστιχου θα δημιουργήσουν πρόβλημα στη ζυγοστάθμιση.
                                            Μερικά λάστιχα έχουν δύο κουκίδες πάνω στην περιφέρειά τους. Η μία δείχνει το βαρύτερο σημείο του λάστιχου και ή άλλη το πιό ψηλό (έκκεντρο) σημείο του (το λάστιχο είναι ελαφρώς ελλειπτικό). Αντίστοιχα σημεία έχουν και οι ζάντες ή άν δέν έχει συνήθως η τρύπα της βαλβίδας υποδεικνύει το πιό χαμηλό σημείο (καπου διάβαζα οτι επίτηδες κάνουν τις ζάντες ελαφρώς οβάλ ωστε να ταιριάξει με το οβάλ του ελαστικού).
                                            Οπότε αν ταιριάξεις το ψηλό του λάστιχου με το χαμηλό της ζάντας τότε ο τροχός θα είναι όσο το δυνατόν πιό κυκλικός. Υπόψιν οτι αν δέν είναι εντελώς κυκλικός ο τροχός, ενώ θα 'μηδενίζει' στη ζυγοστάθμιση, στο δρόμο θα συνεχίζει να κάνει κραδασμούς και ταλαντώσεις και δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις γι αυτό πέρα απο το να αλλάξεις ζαντολάστιχα.

                                            Από το εργοστάσιο φαντάζομαι έρχονται ζυγοσταθμισμένα. Γιατί όμως οι ζάντες, όταν το αυτοκίνητο έρχεται από το εργοστάσιο, δε φέρουν τα γνωστά βαρίδια που μας κολλάνε στα βουλκανιζατέρ κατά τη ζυγοστάθμιση; Πως κάνουν ζυγοστάθμιση στο εργοστάσιο (εφόσον παρόλο που έχουμε καινούργια ζάντα και καινούργιο ελαστικό, ζυγοστάθμιση απαιτείται)

                                            Ποιος σου ειπε οτι δεν εχουν βαρυδια τα καινουργια αμαξια;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 118 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr