Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Να κάνω μια noobish ερώτηση; Γιατί κάθε φορά που αλλάζουμε ελαστικά είναι απαραίτητη η ζυγοστάθμιση; (αναλόγως της απάντησης έρχεται και 2η ερώτηση )
Γιατι τα λάστιχα ακόμα και ολοκαίνουρια δέν είναι ούτε εντελώς στρογγυλά, ούτε έχουν 100% ιση κατανομή μάζας.
Οπότε ακόμα και αν η ζάντα είναι του κουτιού χωρίς στραβώματα, η ατέλειες του λάστιχου θα δημιουργήσουν πρόβλημα στη ζυγοστάθμιση.
Μερικά λάστιχα έχουν δύο κουκίδες πάνω στην περιφέρειά τους. Η μία δείχνει το βαρύτερο σημείο του λάστιχου και ή άλλη το πιό ψηλό (έκκεντρο) σημείο του (το λάστιχο είναι ελαφρώς ελλειπτικό). Αντίστοιχα σημεία έχουν και οι ζάντες ή άν δέν έχει συνήθως η τρύπα της βαλβίδας υποδεικνύει το πιό χαμηλό σημείο (καπου διάβαζα οτι επίτηδες κάνουν τις ζάντες ελαφρώς οβάλ ωστε να ταιριάξει με το οβάλ του ελαστικού).
Οπότε αν ταιριάξεις το ψηλό του λάστιχου με το χαμηλό της ζάντας τότε ο τροχός θα είναι όσο το δυνατόν πιό κυκλικός. Υπόψιν οτι αν δέν είναι εντελώς κυκλικός ο τροχός, ενώ θα 'μηδενίζει' στη ζυγοστάθμιση, στο δρόμο θα συνεχίζει να κάνει κραδασμούς και ταλαντώσεις και δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις γι αυτό πέρα απο το να αλλάξεις ζαντολάστιχα.