-
Το ανοιγω κατευθειαν στους κατασκευαστες, αφου ηδη κυκλοφορει στος Ελληνικους δρομους, και υπαρχει σε εκθεσεις...
Διαθεσιμες εκδοσεις και τιμες:Q3 2.0 TFSI 170 ps: 31.450 ευρώ
Q3 2.0 TFSI S tronic 211 ps: 36.950 ευρώ
Q3 2.0 TDI 140 ps: 31.900 ευρώ
Q3 2.0 TDI S tronic 177 ps: 38.950 ευρώΠαραθετω και link απο το 'οδηγησα', αναφορικα με μια συντομη οδηγικη επαφη που ειχα:
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=5010#p2379010 -
Το ανοιγω κατευθειαν στους κατασκευαστες, αφου ηδη κυκλοφορει στος Ελληνικους δρομους, και υπαρχει σε εκθεσεις...
Διαθεσιμες εκδοσεις και τιμες:Q3 2.0 TFSI 170 ps: 31.450 ευρώ
Q3 2.0 TFSI S tronic 211 ps: 36.950 ευρώ
Q3 2.0 TDI 140 ps: 31.900 ευρώ
Q3 2.0 TDI S tronic 177 ps: 38.950 ευρώΠαραθετω και link απο το 'οδηγησα', αναφορικα με μια συντομη οδηγικη επαφη που ειχα:
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=5010#p2379010 -
Το ανοιγω κατευθειαν στους κατασκευαστες, αφου ηδη κυκλοφορει στος Ελληνικους δρομους, και υπαρχει σε εκθεσεις...
Διαθεσιμες εκδοσεις και τιμες:Q3 2.0 TFSI 170 ps: 31.450 ευρώ
Q3 2.0 TFSI S tronic 211 ps: 36.950 ευρώ
Q3 2.0 TDI 140 ps: 31.900 ευρώ
Q3 2.0 TDI S tronic 177 ps: 38.950 ευρώΠαραθετω και link απο το 'οδηγησα', αναφορικα με μια συντομη οδηγικη επαφη που ειχα:
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=5010#p2379010 -
-
-
δεν θα βγει με τον 1,8 ;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν θα βγει με τον 1,8 ;Για την Ελληνικη αγορα θα ηταν λουκουμι ο 1.8. Δυστυχως απο τις μεχρι στιγμης πληροφοριες δεν εχει αναφερθει κατι σχετικο.
Γενικοτερα, ο entry level βενζινοκινητηρας, ειναι ο detuned 2λιτρος (ΕΑ113 / 200ps αν δεν κανω λαθος, οχι ο ΕΑ888 με μεταβλητο χρονισμο, που αποδιδει 211ps) με αποδοση 170ps και 28χλγμ ροπης περιπου.
Θα ηταν ιδανικο για την χωρα μας, εαν τοποθετουσαν εστω μεσα στο 2012-2013, ως entry level -στην quattro εκδοση παντα- τον φημολογουμενο νεο 1.6 Tfsi ο οποιος λεγεται οτι θα αποδισει 210ιππους περιπου στο Polo R, οταν παραχθει, σε περιπου ενα χρονο απο τωρα. -
Δεν το έχω δει ακόμα στην Θεσσαλονίκη ..... Αλλά είναι πολύ καλή λύση για κάποιον που προ κρίσης ήθελε και μπορούσε να αγοράσει ένα Q5 και τώρα δεν μπορεί
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Δεν το έχω δει ακόμα στην Θεσσαλονίκη ..... Αλλά είναι πολύ καλή λύση για κάποιον που προ κρίσης ήθελε και μπορούσε να αγοράσει ένα Q5 και τώρα δεν μπορείΕιναι μια οπτικη γωνια αυτη...Για να το παρει κανεις με δυο τρια αξιοπρεπη εξτρα βεβαια, τα 35κ ειναι σιγουρα, καθοτι τεχνηεντως λειπουν καποια πραγματακια που χρειαζονται και κοστιζουν ακριβα...
Υπαρχει και η αλλη αποψη, εφοσον το μεγεθος, και η μη αγορα ολοκαινουργιου δεν ειναι προβλημα, να κοιταξει κανεις ενα ελαφρως μτχ Q5.Υπαρχουν καποια φαινομενικα τουλαχιστον προσεγμενα
στα 35κ...
Νομιζω οτι ψιλοαδικειται απο τα 2 λιτρα, το Q3, τουλαχιστον στην χωρα μας...Αν εβγαινε κατω απο 2 λιτρα, θα ειχε
πιθανοτατα καλυτερη τυχη...Ειναι νωρις βεβαια ακομα για συμπερασματα. -
Το είδα απο κοντά και δεν ξετρελάθηκα, μου φάνηκε μάλλον μικρό.
Δεν βρισκω εύκολα το profile των εν δυναμει αγορασών του που θα έδιναν 40k+ για να το αποκτησουν. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν θα βγει με τον 1,8 ;Δεν βλεπω το λογο να κατσει η AUDI και η καθε AUDI βαλει μικροτερο κινητηρα για τα 50-100 Q3 που θα πουλησει στην Ελλαδα.Βλεπε BMW σειρα 5 που μεχρι προσφατα εβγαινε σε 3λιτρη βενζινη και τωρα εβαλαν τον 2λιτρο αλλα και παλι δεν θα πουλησει!!!Οταν πρεπει να πληρωσεις 1100€ τελη κυκλοφοριας..............
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Το είδα απο κοντά και δεν ξετρελάθηκα, μου φάνηκε μάλλον μικρό.
Δεν βρισκω εύκολα το profile των εν δυναμει αγορασών του που θα έδιναν 40k+ για να το αποκτησουν.Aπο 31.450ευρω η βασικη τιμη του. Σιγουρα χρειαζεται και καποια εξτρα, αλλα οχι απαραιτητα 40κ+ για να αποκτηθει.
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
δεν θα βγει με τον 1,8 ;
Δεν βλεπω το λογο να κατσει η AUDI και η καθε AUDI βαλει μικροτερο κινητηρα για τα 50-100 Q3 που θα πουλησει στην Ελλαδα.Βλεπε BMW σειρα 5 που μεχρι προσφατα εβγαινε σε 3λιτρη βενζινη και τωρα εβαλαν τον 2λιτρο αλλα και παλι δεν θα πουλησει!!!Οταν πρεπει να πληρωσεις 1100€ τελη κυκλοφοριας..............
Μπορει και να μην το κανει ποτε (να βαλει δηλαδη κινητηρα κατω απο 2 λιτρα) μπορει και να το κανει, οταν θεωρησει οτι με αυτο τον τροπο θα βελτιωσει πχ πωλησεις, σε συνδυασμο με το πως πηγαν οι πωλησεις μετα απο ενα ευλογο χρονικο διαστημα. Επιπλεον σε παρομοια κατασταση, ειναι και αλλες 2-3χωρες της Μεσογειου, οποτε δεν ειναι στο συνολο 50-100 Q3, που κρινονται...Σιγουρα τα +1000ευρω ειναι ανασταλτικος παραγοντας, αλλα απο την αλλη ποσα premium μικρομεσαια 4κινητα suv ξεκινουν απο 32κ?
-
αλλα απο την αλλη ποσα premium μικρομεσαια 4κινητα suv ξεκινουν απο 32κ?
+1000
-
Συγκριτικο του Γερμανικου AMS, Q3 2.0 TDI 177ps vs X1 20d vs Range Rover Evoque 2.2 SD4:
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... tml?show=2
Oσοι γνωριζουν Γερμανικα, ας μας αναφερουν αν θελουν, περιληπτικα τις εντυπωσεις απο το αρθρο, σχετικα με το
Q3 απεναντι στον ανταγωνισμο. -
-
-
Και κάτσε να δεις που το νέο Α3 κάπως έτσι θα είναι
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...και μερικες φωτο σε διαφορα χρωματα...
Ειδικά σ'αυτή τη φώτο είναι ΠΑΡΑ πολύ άσχημο.
Άθλιο το πίσω μέρος για τα γούστα μου...το εμπρός κάπως βλέπεται.
Γουστα...Εμενα μου φαινεται μια χαρα, με 'καθαρες' γραμμες, μινιμαλιστικο γενικα στυλ, χωρις σχεδιαστικες υπερβολες.
Ειδικα σε οτι αφορα το πισω μερος, τουλαχιστον με τα -εξτρα- Led φωτιστικα, -σε καποιες φωτο που το εχω δει- δειχνει αρκετα φουτουριστικο, και καθολου υπερβολικο ή κιτς, οπως πχ στο Q5 που εχει ενα-ενα τα λαμπακια Led.
Στο Q3, τα DRL ειναι μια λωριδα σε σχημα ' > ' αριστερα, και ' < ' δεξια. -
Γουστα...Εμενα μου φαινεται μια χαρα, με 'καθαρες' γραμμες, μινιμαλιστικο γενικα στυλ, χωρις σχεδιαστικες υπερβολες.
Ειδικα σε οτι αφορα το πισω μερος, τουλαχιστον με τα -εξτρα- Led φωτιστικα, -σε καποιες φωτο που το εχω δει- δειχνει αρκετα φουτουριστικο, και καθολου υπερβολικο ή κιτς
Αudi Q3