Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικογενειακό, πετρέλαιο & γύρω στα 20000ευρώ!!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οικογενειακό, πετρέλαιο & γύρω στα 20000ευρώ!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    111
    441
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
      Μεταξύ yeti & octavia προτείνω yeti

      'Περίπτερο' για συχνά ταξίδια Πάτρα-Θεσσαλονίκη;;; Νο, no, no!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fiestaros last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

        Μεταξύ yeti & octavia προτείνω yeti

        'Περίπτερο' για συχνά ταξίδια Πάτρα-Θεσσαλονίκη;;; Νο, no, no!

        Εντάξει δεν είναι και citroen picasso .Αλλωστε αρχιτεκτονικά είναι ένα golf το yeti.και έχει 3 πλεονεκτήματα απέναντι στο octavia.Πιο φρέσκο(το οκτάβια 5 είναι μοντέλο του 2004),πιο ασφαλές 5 αντί 4 αστέρια(έχει και 7 αερόσακους και γονάτων,ενώ το οκτάβια 4),και 30 πόντους μικρότερο μήκος.Και πιο ξεχωριστό από το ταριφατζίδικο octavia .Εγώ άλλωστε προτείνω megane 1.5 dci sw energy(20100) ή focus 1.6 tdci sw trend(21500€ περίπου).Και τα 2 έχουν 6άρι σασμάν άλλωστε και όχι 5άρι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Έχει και πολλά μειονεκτήματα επίσης το Γέτι! Πρώτον και κύριον χειρότερη αεροδυναμική! Μετά υψηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που παίζει μεγάλο ρόλο σε Μπράλους, στροφές Υλίκης κλπ. Επίσης το Οκτάβια έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο που είναι ακόμα ένα πλεονέκτημα στα ταξίδια. Τελειώνοντας, ποιός είπε ότι ο άνθρωπος έχει πρόβλημα με τους 30 επιπλέον πόντους; Γιατί το θέτουμε ως μειονέκτημα a priori;

          ΥΓ: Την ασχήμια την λέμε ξεχωριστή εμφάνιση σήμερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fiestaros last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Έχει και πολλά μειονεκτήματα επίσης το Γέτι! Πρώτον και κύριον χειρότερη αεροδυναμική! Μετά υψηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που παίζει μεγάλο ρόλο σε Μπράλους, στροφές Υλίκης κλπ. Επίσης το Οκτάβια έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο που είναι ακόμα ένα πλεονέκτημα στα ταξίδια. Τελειώνοντας, ποιός είπε ότι ο άνθρωπος έχει πρόβλημα με τους 30 επιπλέον πόντους; Γιατί το θέτουμε ως μειονέκτημα a priori;

            ΥΓ: Την ασχήμια την λέμε ξεχωριστή εμφάνιση σήμερα...

            Εγώ δεν το βρίσκω καθόλου άσχημο πάντως,μου αρέσει .Επίσης δεν είναι κακό οδηγικά το αντίθετο,όλος ο τύπος λεει τα καλύτερα στα διάφορα συγκριτικά(θυμίζει hatch και όχι suv).Δεν θυμίζει περίπτερο,ούτε είναι μαλακό για να είναι βάρκα γιαλό.Aλλωστε έχει και πολλαπλούς.Χειρότερο οδηγικά είναι ένα polo tsi παρά το yeti

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sprsk
              sprsk last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              ΥΓ: Την ασχήμια την λέμε ξεχωριστή εμφάνιση σήμερα...

              +100%

              Εμενα ειναι βενζινη βεβαια...απο αξιοπιστια μια χαρα ειναι μεχρι τωρα (115000χλμ) μονο αμορτισερ και πισω τακακια εχω αλλαξει...
              Απο ποιοτητα,ασφαλεια,οδικη συμπεριφορα πιστευω οτι ακομα συγκαταλεγεται στα κορυφαια της κατηγοριας...απο χωρους εχει αυτους που πρεπει για μικρομεσαιο οικογενιακο με μονη διαφορα οτι τα 415λιτ του χωρου αποσκευων μπορεις να τα διαπλασιασεις φορτωνοντας μεχρι την οροφη...
              Το μεγεθος του (μηκος 4,5μ) ειναι οριακο για κινηση και εντος πολης....

              Τα σερβις εγω τα κανω εκτος αντιπροσωπειας πια με το μισο κοστος...και ανταλλακτικα τα βρισκεις στο μεσο ορο των τιμων για αυτη την κατηγορια.....

              Καταναλωση εχω απο 6,4λτ/100χλμ εως 7,5λτ/100χλμ σε μικτες διαδρομες χωρις μποτιλιαρισμα...

              Θα το ηθελα σε Diesel...(ζηλευω)....αλλα προς το παρον βολευομαι μα το Diesel Smart μου....!!!

              Οτι και να επιλεξεις παντως σου ευχομαι να σε καλυψει απολυτα....!!!

              +1 Με τον νέο κινητήρα 1,6 drive το αυτοκίνητο αναστήθηκε και η τιμή του είναι εξαιρετική με τις μειώσεις τις Volvo.
              Αξιοπιστία , ασφάλεια , οικονομία , στιβαρό σχεδιασμό εξωτερικά , minimal σχεδίαση στο εσωτερικό που βάζει τα γυαλιά στα νεοκορεάτικα μοντελάκια που κυκλοφορούν .

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Μα δεν καταλαβαίνεις ότι ψάχνουμε ταξιδάμαξο; Υπάρχει λόγος που τα αυτοκίητα για μεγάλες αποστάσεις είναι 'κούρσες', άντε και κανένα μεγάλο SUV αλλά κι αυτά είναι υποδεέστερα των αντίστοιχων συμβατικών. Έχεις κολλήσει με το περιπτέρι! Αυτό θα ήταν καλό για μέσα στην πόλη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  diselakias last edited by

                  Κανε ενα test το 1.6 dci QQ που για μακρινα ταξιδια λεει και ρωτα τιμη για την φτηνη εκδοση Action.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fiestaros last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Μα δεν καταλαβαίνεις ότι ψάχνουμε ταξιδάμαξο; Υπάρχει λόγος που τα αυτοκίητα για μεγάλες αποστάσεις είναι 'κούρσες', άντε και κανένα μεγάλο SUV αλλά κι αυτά είναι υποδεέστερα των αντίστοιχων συμβατικών. Έχεις κολλήσει με το περιπτέρι! Αυτό θα ήταν καλό για μέσα στην πόλη...

                    Πάντως ο ορισμός του περιπτέρου(τόσο αισθητικά όσο και οδηγικά) ήταν το παλιό και ένδοξο fiat multipla .Τέτοια ομορφιά λες και έφαγε ραδιενέργεια από το τσέρνομπιλ και το κάνανε σαν τερατογέννηση .Τέσπα δεν φαγώθηκα με το γέτι ούτε το πρότεινα,εγώ πρότεινα focus sw & megane sw.Πως σου φαίνονται?Εσυ τι προτείνεις στο φίλο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Στα 22 χιλιάρικα; Συμφωνώ με τις προτάσεις σου γενικότερα αν και δεν βλέπω να έρχεται το Focus SW με ντίζελ εδώ, ενώ το Megane σίγουρα δεν διατίθεται. Νομίζω όμως ότι η καλύτερη περίπτωση είναι τα Volvo S40/V50 1.6 Diesel.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fiestaros last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Στα 22 χιλιάρικα; Συμφωνώ με τις προτάσεις σου γενικότερα αν και δεν βλέπω να έρχεται το Focus SW με ντίζελ εδώ, ενώ το Megane σίγουρα δεν διατίθεται. Νομίζω όμως ότι η καλύτερη περίπτωση είναι τα Volvo S40/V50 1.6 Diesel.

                        Πως δεν έρχονται?Κανονικότατα έρχονται,δες στα αντίστοιχα σάιτ και στους τιμοκαταλόγους.Και έχουν και καλούς ντίζελ με ροπάρες και 6άρια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          professeur last edited by

                          Εγώ θα έλεγα ότι τα 20.000 χλμ το χρόνο είναι περίπου το όριο όπου το πετρέλαιο έχει αρχίσει και έχει οικονομικά οφέλη για τον ιδιοκτήτη. Και ακριβότερα σέρβις έχει και υψηλότερη τιμή αγοράς. Εγώ θα πρότεινα, επειδή οι εποχές είναι αρκετά δύσκολες, και δεν ξέρουμε τι ξημερώνει, να κάνεις υπομονή 1-1.5 χρόνο για να δεις προς τα που πάει η μπίλια (δεν ξέρω βέβαια πόσο άνετο είναι για την τσέπη σου η αλλαγή αυτοκινήτου. Αν είναι οκ, τότε πάσο). Τα χλμ που έχεις στο γκολφάκι είναι λίγα και στην ουσία είναι 'σα καινούριο' (εγώ είμαι με 115.000 χλμ και είναι μια χαρά).

                          Στην τελική ξοδέψου για μια μπαγκαζιέρα οροφής και θα έχεις περισσότερο χώρο και από στέσιον.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonispatra last edited by

                            Ο χρήστης fiestaros έγραψε:

                            Καλά μιλάμε έχω πάθει λίγο πλάκα που ΚΑΝΕΝΑΣ μα κανένας δεν έχει αναφερθεί στο Οκταβια που είπα ότι είναι κ το πρώτο που σκέφτομαι και πήγα είδα κιόλας...
                            1000 ευχαριστώ για τις γνώμες-συμβουλές πάντως
                            Έχουμε κ λέμε
                            Απορρίπτω το Megane SW & Scenic λόγω εσωτερικού και μόνο κατά τα άλλα μ αρέσουν αρκετά
                            Το Focus SW είναι μια καλή λύση που κρατάω
                            Το Astra SW απορρίπτεται γιατί στα ίδια λεφτά προτιμώ το Focus
                            Τέλος πολύ με καλό μάτι άρχισα να βλέπω το Yeti 1.6 Greenline γιατί παρά το μικρό πορτ μπαγκάζ έχει απίστευτο σύστημα με τα πίσω καθίσματα που από 3 γίνονται 2, βγαίνουν ανεξάρτητα και ανασηκώνονται προς τα μπροστά προσφέροντας τρελλή ανεξαρτησία Βρε λες??

                            Μεταξύ yeti & octavia προτείνω yeti μιας και έχουν ίδια τιμή,αλλά το yeti είναι πιο φρέσκο στην αγορά ενώ το οκτάβια σε λίγο θα αντικατασταθεί και κυρίως γιατί είναι 30 πόντους μικρότερο σε μήκος αλλά και για τα 5 αστέρια έναντι 4 του οκτάβια.Το κακό με τον 1.6 tdi του group vag είναι το 5άρι χειροκίνητο,όταν οι άλλοι ντίζελ των αυτοκινήτων που προτάθηκαν έχουν 6άρι άρα καλύτερη εκμετάλλευση των ωφέλιμων σαλ.Το megane δεν κατάλαβα γιατί το απορρίπτεις για το εσωτερικό.Ισα ίσα είναι κλασάτο,με ωραίο πίνακα οργάνων και με πολύ καλή ποιότητα υλικών που φτάνει το golf.Είναι και το φτηνότερο που μπορείς να βρεις μιας και έχει 20000€,σου παίρνει να βάλεις και μια πανοραμική ηλιοροφή που λέει ο λόγος .Τεσπα,από εκεί και πέρα αφού το απορρίπτεις πάνε για το focus 1.6 tdci sw trend(νομίζω θα το προτιμούσα από το v50 μιας και το τελευταίο πάλιωσε και έχει νομίζω μικρότερο πορτ παγκαζ).Εχει πολύ καλό ντίζελ(ίδιος με του v50),πιο δυνατο από τον 1.6 tdi και έχει και 6άρι,φρέσκο όχημα,5 χρόνια εγγύηση,esp και τιμή γύρω στα 21-22000€.Το yeti 1.6 tdi νομίζω δεν έχει και esp στανταρ.

                            κι όμως έχει ESP στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              To superb το εχεις σκεφτει? Δε ξερω και με τι μοτερ σε ντιζελ βγαινει ομως..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonispatra last edited by

                                Τελικά αποφάσισα για yeti 1.6 greenline & Volvo V50 1.6, αν κ αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους.
                                Θα τα δοκιμάσω κ τα 2 κ μετά θα παρθεί η όποια απόφαση.
                                Στα + του V50 to 6τάχυτο κιβώτιο, οι 116 ίπποι έναντι 106 του Yeti και τα 20858 με το κλειδί στο χέρι (χωρίς μεταλλικό χρώμα βέβαια)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonispatra last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                  To superb το εχεις σκεφτει? Δε ξερω και με τι μοτερ σε ντιζελ βγαινει ομως..

                                  Πολλλλλλλλλύ μεγάλο και γεροντίστικο (είπαμε αλλά είμαι 33 )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Κοιτα και την c5 με τον 1.6 hdi και την υδροπνευματικη που θα κανει το Πατρα-Θεσσαλονικη πολυ πιο ατσαλακωτα....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sprsk
                                      sprsk last edited by

                                      Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
                                      Τελικά αποφάσισα για yeti 1.6 greenline & Volvo V50 1.6, αν κ αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους.
                                      Θα τα δοκιμάσω κ τα 2 κ μετά θα παρθεί η όποια απόφαση.
                                      Στα + του V50 to 6τάχυτο κιβώτιο, οι 116 ίπποι έναντι 106 του Yeti και τα 20858 με το κλειδί στο χέρι (χωρίς μεταλλικό χρώμα βέβαια)

                                      Καλά θα κάνεις να την δεις την C5 που λέει ο** nonos **αν και νομίζω ότι ξεφεύγει οικονομικά . Αν ήμουν εγώ αυτή θα διάλεγα.

                                      Σχετικά με το περίπτερο Yeti , μα είναι δυνατόν να το διαλέξεις σαν αμάξι για χιλιόμετρα ? multi purpose όχημα είναι για καμιά επαρχιακή πόλη. Πολύ καλύτερα κάποιο Scenic , zafira , C-max κλπ.

                                      Το V50 είναι μεν παλιότερο αλλά το σχέδιο του πολλά θα ήθελαν να το είχαν από τα καινούρια . Το ίδιο ισχύει και για την κατασκευή του. Ειδικά με τον 1,6 Drive και το 6άρι θα είναι καλό cruise και ταυτόχρονα φθηνό για μετακίνηση μέσα στην πόλη.
                                      Όταν το πάρεις και κάνεις 1-2 ταξιδάκια πέρασε μια βόλτα από την Heico για upgrade στα 130 + μιας και η Polestar δεν έχει βγάλει ακόμα επίσημο πακέτο για την Volvo.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                        Κοιτα και την c5 με τον 1.6 hdi και την υδροπνευματικη που θα κανει το Πατρα-Θεσσαλονικη πολυ πιο ατσαλακωτα....

                                        ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΥΤΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          screwdriver last edited by

                                          εγω θα επαιρνα την οκταβια 1.6 tdi dsg7 και εχεις αμαξι για μια ζωη
                                          εχοντας και ενα s40 στην οικογενεια, συνιστω και το v50 φυσικα! και νομιζω καλυτερα εξοπλισμενο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
                                            εγω θα επαιρνα την οκταβια 1.6 tdi dsg7 και εχεις αμαξι για μια ζωη

                                            Γιατί τα άλλα τι είναι,για μισή ζωή?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr