-
Καλησπέρα.
Εγώ ψηφίζω GT, όντας και κάτοχος ενός!
Λοιπόν, πρίν το αγοράσω μπήκα και δοκίμασα τα Rallye & Saxo αλλά η εξαιρετικά στενοί χώροι τους - για επιβάτες και αποσκευές - καθώς και το επίπεδο εξοπλισμού τους με οδήγησαν στο GT. Μετά από τα test drive που έκανα δέ, GT και ξερό ψωμί!Όσο για τα κρατήματα, ναί μεν δέν συγκρίνεται με τα γαλλικά, αλλά δέν έχει μόνο στροφές ο δρόμος κύριοι, έχει και καμπές - ευθείες και προπαντώς προσπεράσεις, στους οποίους τομείς δέν παίζεται το GT!
-
PuntoLord αυτή ακριβώς είναι η 'γλύκα'....η στροφούλα!
Η ευθεία είναι ένα ανιαρό κομμάτι που απλά ενώνει 2 στροφές...Οι χώροι εντάξει είναι σχετικό, 4 άτομα και 280lt πορτ μπαγκάζ νομίζω είναι μια χαρά για αυτοκίνητο στην ουσία πόλης.
Αλλωστε δεν το παίρνουμε για τους χώρους...Εννοείται σεβαστή η επιλογή σου και να το χαίρεσαι καθημερινά!
-
RALLYE êáé îåñü øùìß!!!!!!!!!!!!!
-
Ειχα οδηγησει το Gt πριν πολλα χρονια και μου αρεσε πολυ. Θεωρω οτι δυνατα του χαρτια ηταν το μοτερ και τα φρενα. Μπορει να μην εντυπωσιαζε στις στροφες οπως τα αλλα 2, αλλα με 15'' ζαντες και ενα καλο σετ ελατηρια και αμορτισερ βελτιωνοταν αρκετα. Οτι πρεπει για ταξιδια και προσπερασματα αστραπη...
Οι πληροφοριες παντως μιλουν για εκδοση τουρμπο και στην επομενη εκδοση του Πουντο με 160-180 ιππους.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οι πληροφοριες παντως μιλουν για εκδοση τουρμπο και στην επομενη εκδοση του Πουντο με 160-180 ιππους.
Και αυτή πιστεύω ότι θα είναι η επόμενη γενιά των GTi ....
Aμάξωμα-βάρος σε λογικά επίπεδα και 1600-turbo ... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Οι πληροφοριες παντως μιλουν για εκδοση τουρμπο και στην επομενη εκδοση του Πουντο με 160-180 ιππους.
Και αυτή πιστεύω ότι θα είναι η επόμενη γενιά των GTi ....
Aμάξωμα-βάρος σε λογικά επίπεδα και 1600-turbo ...Βλεπε Mini Cooper S.
Βάρος 1200 κιλά και 1600 τούρμπο με 163 άλογα.
Αψογο -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Οι πληροφοριες παντως μιλουν για εκδοση τουρμπο και στην επομενη εκδοση του Πουντο με 160-180 ιππους.
Και αυτή πιστεύω ότι θα είναι η επόμενη γενιά των GTi ....
Aμάξωμα-βάρος σε λογικά επίπεδα και 1600-turbo ...Βασιλη ενα τετοιο μοτερ ειναι πιο ελαφρυ απο ενα καλο 2λιτρο??
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Βασιλη ενα τετοιο μοτερ ειναι πιο ελαφρυ απο ενα καλο 2λιτρο??Μπορεί να είναι πιο ελαφρύ μπορεί και όχι.
Εξαρτάται απο τα υλικά κατασκευής και των 2 , ο 1,6Τ έχει πλεονέκτημα όγκου όμως. Αυτό σημαίνει ότι μπαίνει πιο εύκολα σε ένα μικρότερο σασί και κυρίως πιο πίσω (αν οι κατασκευαστές το ψάχνουν) για καλύτερη αναλογία βάρους.
Επίσης με την τεχνολογία που αναπτύχθηκε στα τούρμπο (μεταβλητή γεωμετρία-διπλά κλπ.) είναι εύκολη υπόθεση να έχεις αυξημένη απόδοση με λίγα καυσαέρια , πράγμα που για να το πετύχεις σε ατμοσφαιρικό χρειάζεται εκ νέου εξέλιξη στο μοτέρ που είναι πιο δαπανηρή.
4 κινήρες υπάρχουν που έχουν τέτοια απόδοδση Honda - Toyota - PSA - Renault όλοι τους ακριβοί σαν κατασκευή.
Αρα το Grupo (και όχι μόνο) με ένα turbo στον κλασσικό 1.6 .... καθάρισε -
Και πραγματι για τουρμπο στον 1600 μιλανε οι καλες γλωσσες!
Μακαρι να ακολουθησουν και αλλοι κατασκευαστες! -
Punto Gt και ξερο ψωμι!!Ανεση,δυναμη και αξιοπιστια τηρουμενων των αναλογιων και ας ακουγονται διαφορα..Το ραλακι εχει ενα εσωτερικο που δυστυχως ακομη θυμιζει 205!Ενω ο εσωτερικος διακοσμος του Punto νομιζω δεν εχει καμμια σχεση.Συμφωνω μονο στο οτι τα σαξοραλλα στριβουν καλυτερα,αν και αυτο σηκωνει συζητηση σε ενα γυρο πιστας και οχι στα λιμανακια.Μαλιστα απο οτι θυμαμαι οι 4Τροχοι ειχαν κανει ενα τετοιο τεστ το 1996 σε ενα τευχος τους,συγκρινοντας και το Honda Vti σε μια αυτοσχεδια πιστα,οπως επισης και ενα συγκριτικο μεταξυ Vts,Gt και Rallye 8v φθανοντας στο συμπερασμα οτι το Πουντο ειναι ελαφρως γρηγοροτερο στο γυρο πιστας.
-
Το Punto GT είναι γρηγορότερο από Rallye σε πίστα?
-
Να κι άλλη μια λύση:
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA/cat_n ... A_ID=28880Μεταχειρισμένα Saxo από 4.800 ευρώ.
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Το Punto GT είναι γρηγορότερο από Rallye σε πίστα?Αυτό είναι αδύνατον!
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
Το Punto GT είναι γρηγορότερο από Rallye σε πίστα?
Αυτό είναι αδύνατον!
Η πρωτη εκδοση του GT (με τα 136 αλογα) σε μια πιστα που να μην ειναι πολυ κλειστη ειναι πολυ πιθανον να χτυπαει το rallye.
Εδω ισως μπορουν να μας βοηθησουν οι συντακτες του περιοδικου που τα εχουν οδηγησει - μετρησει.
-
Μα γιατί ακόμα ασχολείστε με τις πίστες βρε παιδιά?
Σε κανονικές συνθήκες δρόμων, ο αδιαφιλονίκητος νικητής είναι το GT!!Ρεπρίζ, τελική, άνεση, χώροι....κ.ο.κ
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Μα γιατί ακόμα ασχολείστε με τις πίστες βρε παιδιά?
Σε κανονικές συνθήκες δρόμων, ο αδιαφιλονίκητος νικητής είναι το GT!!Ρεπρίζ, τελική, άνεση, χώροι....κ.ο.κ
Εξαρταται τι αναζητας! Αυτο που λες ειναι τελειως υποκειμενικο.
Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.
Γιατι ασχολουμαστε με τις πιστες; Γιατι οσον αφορα το κομματι της κινησης του αυτοκινητου στο οριο, την περισσοτερη αληθεια την λεει η μετρηση στην πιστα.
Με βασικη προυποθεση οτι υπαρχει μυαλο κ για τα 2 οχηματα.
Αν θες ενα πολεμικο εργαλειο που να στριβει κ να σου κανει ολες τις οδηγικες χάρες κ χαρές το Rallye ειναι η επιλογη. Σε μαθαινει πολλα κ αν το σεβαστεις ζεις εκπληκτικες οδηγικες εμπειριες. Αν θες του βαζεις κ ενα cage κ ορμας σε μια ειδικη ή μια αναβαση.Το Punto ειναι αλλο πραγμα τελειως διαφορετικο. Γρηγορο, ροπες, χωρους, ωραιo ταξιδακι, μεγαλυτερη ασφαλεια, παθητικη κ ενεργητικη μια κ δεν ειναι απολυτο οπως ο Ραλλος. Θα σε ευχαριστησει κ θα σου κανει μεγαλο κεφι, αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα σου κανει τις χαρες του SaxoRallou στην φιδισια κλειστη διαδρομη.
Ελπιζω τωρα το καινουργιο Punto θα το κυκλοφορησουν κ με το 1600 ατμοσφαιρα 120 αλογακια κ να το ομολογκαρουν γιατι ισως ειναι καλος ανταγωνιστης στο C2. Κ σε ειδικες αλλα κ στον δρομο.
Για να δουμε -
Ο χρήστης gyubrush έγραψε:
....ενα συγκριτικο μεταξυ Vts,Gt και Rallye 8v φθανοντας στο συμπερασμα οτι το Πουντο ειναι ελαφρως γρηγοροτερο στο γυρο πιστας.Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?
είχαν κάνει κάποιο συκριτικό στο Αιγίνιο και το 106R 8V είχε τερματίσει κάτι δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από το gt με - 30hp, - 7 kιλά ροπής.
Για το 16v ας μην το συζητήσουμε (που πάλι υστερεί σε ιπποδύναμη-ροπή) ήθελε κυάλια για να το δει που τερμάτιζε πρώτο
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Ρεπρίζ, τελική, άνεση, χώροι....κ.ο.κ
Είσαι σίγουρος για την τελική?
Μα όποιος θέλει χώρους και άνεση θα πάρει ένα hatchback ~3,8μ ?
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Ρεπρίζ, τελική, άνεση, χώροι....κ.ο.κ
Είσαι σίγουρος για την τελική?
Μα όποιος θέλει χώρους και άνεση θα πάρει ένα hatchback ~3,8μ ?
Μήν γίνεσαι γραφικός:-? ......και μήν εθελοτυφλείς στην υπεροχή του GT στους παραπάνω τομείς!
Στην ίδια κατηγορία είναι καί τα δύο και μπορούν να συγκριθούν στους τομείς αυτούς!!
Πάρε μόνο το στήσιμο στις στροφές εσύ με το Rallye και άσε τα υπόλοιπα που συγκροτούν ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (βλέπε GT) στους άλλους. -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Πάρε **μόνο το στήσιμο στις στροφές **εσύ με το Rallye και άσε τα υπόλοιπα που συγκροτούν ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (βλέπε GT) στους άλλους.
Εεε δεν ειναι κ λιγο αυτο φιλε, αυτο ειναι που το εκανε κ διασημο στους αγωνες κ εργαλειο μεγιστης οδηγικης απολαυσης/με κοστος αποκτησης.
Κατα τ αλλα συμφωνω πως το Punto ειναι αυτοκινητο που συνδυαζει πολλα πραγματα μαζι κ στριβει κιολας μην το ξεχναμε.
Αναλογα την χρηση αλλα τα πλεονεκτηματα του ενος κ αλλα του αλλου.Δεν υπαρχει λογος να αρχισουν οι διαφωνιες για πιο ειναι το καλυτερο κ πιο το χειροτερο. Γιατι δεν υπαρχει καλυτερο κ χειροτερο. Κ τα 2 αλλωστε ειναι πολυ καλα οχηματα επιδοσεων σε πολυ χαμηλη τιμη γι αυτα που προσφερουν στους οδηγους τους
VTS, PUNTO GT H RALLYE;