-
γραφτε τι αμαξι εχετε και ποσα χλμ εχει κανει να εχουμε μια ιδεα!!!εγω φετος σε αλμερα ν16 εχω αλλαξει λαδια 2 φορες εβαλα τα πιο φτηνα συνολο 30 εβρω και οι δυο αλλαγες.τακακια μπροστα γνησια 57 εβρω,αλλαξα μονος μου τα παραφλου συνολο 15 εβρω.το κοντερ γραφει 72.000χλμ.αυτα.
-
Γιατί λάδια 2 φορές;
-
50€ για λάδια (5 λίτρα ELF Evolution 5W-40, θα ήθελα τα 5-30, αλλά τέλος πάντων) και φίλτρο λαδιού, τελική τιμή με απόδειξη σ' εξουσιοδοτημένο Renault . Να 'ναι καλά η προσφορά (από το 2005 έχω να πάω για λάδια σ' εξουσιοδοτημένο ...) . Αναφέρομαι στο Clio μου (βλέπετε και την υπογραφή μου...) .
Μου έδωσαν επίσης τελική τιμή 60€, για αλλαγή τακακιώνε εμπρός... Να πάω σ' αυτούς πάλι ; -
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Γιατί λάδια 2 φορές;καθε 5.000χλμ τα αλλαζω τα οποια τα διανυω στο 6μηνο,περνει μολις 2,5λ λαδι.
-
καταρχην καλως σας βρηκα [αν και διαβαζω χρονια το φορουμ].
θα ηθελα να ρωτησω για σερβις σε accent του 2008 το οποιο το πηρα με 50000χλμ,[λαδια φιλτρο λαδιου αερος μου ειπαν οτι τα αλλαξαν ,το γραφει στο βοοκ αλλα το συνεργειο ειναι μη επισημο]βεβαια εγω καλου κακου θα τα αλλαξω [μαλλον στα φιτ ν γκο 89ε μαζι με μπουζι]τη αλλο να αλλαξω [γιατι για ημαντες μου φαινεται νωρις].
εχω και ενα marea station και τα πιτσιλιστηρια δεν εχουν δυναμη να πεταξουν νερο σχεδον δεν το φτανουν γνωριζει κανεις τη να κανω? -
Ο χρήστης werewolf έγραψε:
εχω και ενα marea station και τα πιτσιλιστηρια δεν εχουν δυναμη να πεταξουν νερο σχεδον δεν το φτανουν γνωριζει κανεις τη να κανω?
δες που χανει τη δυναμη.
το μοτερ δουλευει;
βγαλε το σωληνακι στην ενωση με τις πιτσιλιθρες και δες αν πεταει νερο.
Αν ναι, ξεβουλωσε τις πιτσιλιθρες, αν οχι μαλλον φταιει το μοτερ.Τις πιτσιλιθρες μπορεις να τις κανεις με μια καρφιτσα προσεκτικα, και μετα να φυσηξεις με αερα
-
πεταει νερο, του εβαλα και ξυδι αλλα με το ζορι φτανει παρμπριζ[με το ξυδι βελτιωθηκε λιγο]ισα ισα που το περνει ο υαλοκαθαριστηρας.
με την καρφιτσα το εκανα αλλα δεν το φυσηξα απλα εριξα νερο θα παω αυριο να το φυσηξω .
για μοτερ γνωριζει κανεις κοστος? -
Ο χρήστης werewolf έγραψε:
καταρχην καλως σας βρηκα [αν και διαβαζω χρονια το φορουμ].
θα ηθελα να ρωτησω για σερβις σε accent του 2008 το οποιο το πηρα με 50000χλμ,[λαδια φιλτρο λαδιου αερος μου ειπαν οτι τα αλλαξαν ,το γραφει στο βοοκ αλλα το συνεργειο ειναι μη επισημο]βεβαια εγω καλου κακου θα τα αλλαξω [μαλλον στα φιτ ν γκο 89ε μαζι με μπουζι]τη αλλο να αλλαξω [γιατι για ημαντες μου φαινεται νωρις].
εχω και ενα marea station και τα πιτσιλιστηρια δεν εχουν δυναμη να πεταξουν νερο σχεδον δεν το φτανουν γνωριζει κανεις τη να κανω?σε Χιουντάι αλλαξε τα πάντα, ειναι φτηνα έτσι και αλλιώς. Φίλτρο λαδιού, αέρα, φιλτρο καμπίνας, φιλτρο βενζίνης, μπουζί, ιμάντες γενικότερα. Λάδια επίσης, βαλε κατι της προκοπής.
Για ιμάντες το διάστημα για παλιότερα Accent ειναι κάθε 45.000 χλμ. για ψάξε το βιβλιαράκι σου, αλλιώς μπες και κατέβασέ το απο το ιντερνετ, γιατι αν έιναι interference και ο δικός σου κινητήρας όπως ο 1500 ο δικος μου και γινει το τσάκ, καληνύχτα. Εγω τον κράτησα 60.000 τον ιμάντα 2 φορές....οκ, κράτησε αλλα δεν το ξανακάνω. καλύτερα να τα δώσω και να ειμαι ήσυχος.
Εφόσον το πήρες μεταχειρισμένο, θα έλεγα να φτιάξεις μια 'βάση' συγκεκριμένη και ξεκίνα και μετρα τα σερβις απο εκει, μην εμπιστέυεσαι για 20-30 ευρώ τι λέει οτι έχει κανει ο προκάτοχος.
ΠΧ αν τα σερβις συμφωνα με βιβλιαράκι γινονται καθε 15.000 χλμ, τοτε τώρα που έισαι στα 50.000 θεώρησε οτι έισαι στα 45.000 και κανε ότι αντιστοιχει. Στα 60.000 κανεις παλι ότι χρειάζεται, και ούτω καθ' εξής. Καλύτερα έτσι να 'χάσεις' αρχικά 5.000 χλμ σε διάστημα σερβις και το αντιστοιχο ποσό χρημάτων, παρά να το αφήσεις να παει στα 60.000 έχοντας αμφιβολίες για το τί σου ξημερώνει. Ειδικά αν μιλαμε για ιμάντες. -
Σήμερα αλλάχτηκαν τα μαμίσια αμορτισέρ της πίσω πόρτας (κρύσταλλο) του SMART, τα οποία ακριβώς στην 5ετία δεν την κρατούσαν καν ανοιχτή, καθιστώντας την επικίνδυνη για κάθε κεφάλι.
Κόστος 30€ απο κατάστημα ανταλλακτικών για SMART στη Λένορμαν, όπου και μου τα πέρασαν επιτόπου, χωρίς extra xρέωση, σε 4-5 λεπτά. -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Σήμερα αλλάχτηκαν τα μαμίσια αμορτισέρ της πίσω πόρτας (κρύσταλλο) του SMART, τα οποία ακριβώς στην 5ετία δεν την κρατούσαν καν ανοιχτή, καθιστώντας την επικίνδυνη για κάθε κεφάλι.
Κόστος 30€ απο κατάστημα ανταλλακτικών για SMART στη Λένορμαν, όπου και μου τα πέρασαν επιτόπου, χωρίς extra xρέωση, σε 4-5 λεπτά.Περίεργο... στο δικό μου δουλεύει μια χαρά. Μήπως υπήρχε πίεση κατά το άνοιγμα;
Η αντιπροσωπεία πόσο θέλει; Μήπως ρώτησες; -
Κάποιο καλό συνεργείο εντος Αττικής για Subaru έχει κανείς υπόψιν;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Περίεργο... στο δικό μου δουλεύει μια χαρά. Μήπως υπήρχε πίεση κατά το άνοιγμα;
Η αντιπροσωπεία πόσο θέλει; Μήπως ρώτησες;Μιά χαρά δούλευαν και εμένα μέχρι πρίν 15 ημέρες. Ξαφνικά, κάθε μέρα 'έχαναν' και λίγο και απο προχθές η κρυσταλλόπορτα δεν έμενε σταθερή, και σε μισό λεπτό, έπεφτε. Λές τίποτε 'μάγια'.... ?????
Τα μαμίσια έχουν 55€, τοποθετημένα.
Ο πωλητής πάντως είπε ότι τα μαμίσια είναι σχεδιασμένα για 12 κιλά έκαστο, ενώ τα 'μαιμουδέξ' για 15 κιλά.
Και πράγματι, ώσπου να βάλει και το δεύτερο αμορτισέρ, κρατιόταν σταθερά ανοιχτή μόνο και με το ένα καινούριο.
Ο καιρός θα δείξει την σχέση ποιότητας / τιμής. -
Citroen Xsara 1.6 8v
Δισκόπλακες, τακάκια Bendix 83 ευρω
Περασικά 42 ευρώ
Αλλαγή υγρών φρενων + υγρό φρένων Bendix δωρεάν αφού ραντεβού και ανταλλακτικά αγοράστηκαν μέσω Internet
Μεταφορικά 10 ευρώ
Συνολο 135 ευρω -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Περίεργο... στο δικό μου δουλεύει μια χαρά. Μήπως υπήρχε πίεση κατά το άνοιγμα;
Η αντιπροσωπεία πόσο θέλει; Μήπως ρώτησες;Μιά χαρά δούλευαν και εμένα μέχρι πρίν 15 ημέρες. Ξαφνικά, κάθε μέρα 'έχαναν' και λίγο και απο προχθές η κρυσταλλόπορτα δεν έμενε σταθερή, και σε μισό λεπτό, έπεφτε. Λές τίποτε 'μάγια'.... ?????
Τα μαμίσια έχουν 55€, τοποθετημένα.
**Ο πωλητής πάντως είπε ότι τα μαμίσια είναι σχεδιασμένα για 12 κιλά έκαστο, ενώ τα 'μαιμουδέξ' για 15 κιλά. **
Και πράγματι, ώσπου να βάλει και το δεύτερο αμορτισέρ, κρατιόταν σταθερά ανοιχτή μόνο και με το ένα καινούριο.
Ο καιρός θα δείξει την σχέση ποιότητας / τιμής.Αυτές είναι οι μ@λ@κίες που κάνουν. Αλλάξαμε και εμείς πρόσφατα τα αμορτισέρ του πορτμπαγκάζ στο Astra G μας (στη 10ετία τα έπεξαν, πέταξαν τα λάδια έξω!) και τα ιμιτασιόν είναι αρκετά πιο δυνατά με αποτέλεσμα κάθε φορά που ανοίγεις το πορτμπαγκάζ αυτό να τινάζεται και να χτυπάει πάνω.
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Κάποιο καλό συνεργείο εντος Αττικής για Subaru έχει κανείς υπόψιν;ΜΟΝΟ στην Πειραιως αξιζει να το πηγαίνεις.....επειδη εκει υπαρχει ενας εξαιρετικος μαστορας κι εξαιρετος γνωστης των Subaru που λεγεται Κωστας...αν πας θα το καταλαβεις αμεσως.
Μιλαω ομως μονο για το συνεργειο μιας και το εκει φαναρτζηδικο ειναι αλλο 'καπελο'..... και μιλαω απο προσωπικη εμπειρια με impreza και σε αλλα 3 συνεργεια στην Αττικη.... -
Σε SEAT Ibiza 1000άρι του '97:
4 αμορτισέρ BILSTEIN + top mounts για τα 2 εμπρός
Ακρόμπαρα και ρουλεμάν (Δ-Α εμπρός)
Αλλαγή υγρών φρένων.
Έλεγχος-καθαρισμός σε τακάκια και σιαγόνες-ρύθμιση χειρόφρενου.
Ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση.
Σύνολο 380€.
Με τις υγείες μου! -
Μια χαρα..
-
Παντως κάποιες αντιπροσωπίες εξορθολόγησαν τις τιμες τους, αλλα καποιες άλλες πετανε ακομα τον αετό.
Κολλητός μου ρωτησε στη Θεσσαλονίκη για σέρβις 45000 στο Forester.
-200€ περίπου. (5 λίτρα λάδι, φιλτρο λαδιου)
Επειδη του είπα οτι μαλλον δεν καταλαβε καλα απο το τηλεφωνο, πηγε εκει και του είπαν τα ίδια.Ηρθε στη Λάρισα και το έκανε (στην αντιπροσωπία) με 72€.
εδωσε και σκάρτα 50€ για βενζινη και τα τσιπουράκια κερασμενα απο μενα
-
το θεμα ειναι τι λαδια του εβαλαν με 72€ τελικη τιμη μαζι με το φιλτρο...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το θεμα ειναι τι λαδια του εβαλαν με 72€ τελικη τιμη μαζι με το φιλτρο...Τα ίδια ακριβώς (σουμαρο)λαδα που θα έβαζαν και οι αλλοι
10-40 αν θυμαμαι καλα
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?