-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Τα ημισλικ και τις λοιπές χαζομάρες ξέχνα τες, δεν υπήρχε περίπτωση το αυτοκίνητο να παίρνει τέτοιες γωνίες με ημισλικ λάστιχο (και μάλιστα ζασταμένο..), ακόμα και σε εκείνη την άσφαλτο.Τα σεμισλικ δεν γλυστρανε σε γλυστερη ασφαλτο?
στο δικο μου 4κινητο γλυστρανε (σπαει η προσφυση με τα 4 )και τα φουλ σλικ σε καλη ασφαλτο,τα σεμισλικ μετα απο 6-10χλμ σε βουνο με καλο οδοστρωμα παραζεσταινονται και αρχιζει να γλυστραει υπερβολικα.
Εαν δεν μπορεις να γλυστρησεις σεμι σε χαμηλης ποιοτητας δρομο,δεν φταιει το ουτε το ζυγισμα του σ2000 ουτε τα 40 αλογα παραπανω.Προφανως ειχατε μεγαλη οδηγικη διαφορα.Όσο για το 106 που έφυγε από το Σκούμπι, εμένα προσωπικά δε μου κάνει καθόλου εντύπωση! Αν το τεραίν ήταν η 'έδρα' του Πεζώ, το μικρό γαλάκι δεν πιάνεται από ΤΙΠΟΤΑ και αυτό το ξέρουν και οι πέτρες! Εσύ δηλαδή νομίζεις ότι μας είπες κάτι πομπώδες τώρα με αυτό?
Δεν υπαρχει κλειστη διαδρομη που 2 ισαξιοι οδηγοι με 106 vs σκουμπι που το 106 θα ειναι εμπρος.Εαν ο οδηγος του 106 ειναι καλος θα ειναι και απο εβο 400 ιππων εμπρος,αλλα αυτο ειναι συμπερασμα για την ικανοτητα των οδηγων,και οχι των αυτοκινητων.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Αλλοι λενε οτι τα Ε30 ηταν μεγαλη γυριστρα, το δικο μας δεν μου ειχε δωσει τετοια δειγματα, βεβαια δεν ειχε δυναμη ουτε και μπλοκε. Το δικο σου τι ειναι?μαλλον θα εχεις ε30 με ''λαθος'' μοτερ.
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Το θέμα είναι το εξής: όταν εγώ μπάινω στη γλιστερή στροφή με όσα και παλεύω να κρατήσω τα μούτρα μου (άνευ μπλοκέ γαρ..), τί κάνω αναγκαστικά? υποχωρώ στο γκάζι, άρα χάνω ταχύτητα! Πάμε παρακάτω..:Ο σωστος τροπος οδηγησης του προσθιοκινητου δεν ειναι να μπαινεις στις στροφες τοσο γρηγορα ωστε να διμιουργεις τετοια υποστροφη ωστε να αφηνεις γκαζι.Μπορεις να μπεις με τοση ταχυτητα ωστε να κινησε οριακα στο σπασιμο της προσφυσης.Οταν θα καταλαβεις οτι αρχιζεις να ξεπερνας αυτο το σημειο κατα την διαρκεια της στροφης ελεγχεις την υποστροφη με το τιμονι και (ή με) με την ρυθμιση του πενταλ του γκαζιου.Εαν αφηνεις και ξαναπατας,οχι μονο χανεις αλλα αποσταθεροποιεις και το αυτοκινητο.Καλιστα το ιδιο θα μπορουσε να παθει, και ο οποισδηποτε οδηγος πισωκινητου που ενω θα υπερστρεφε παραπανω απο το θεμιτο για την χ στροφη,θα αφηνε και ξαναπαταγε το γκαζι για να ελενξει την υπερστροφη.
Αυτο εκτος απο χασιμο χρονου,ειναι και επικινδυνο μεσα στην στροφη να υποχωρεις απο το γκαζι. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στην περίπτωση του φίλου μας του giorgosrallyman ο άλλος ήξερε τι έκανε οπότε το αποτέλεσμα είναι φυσιολογικό, όχι επειδή το S είναι πισωκίνητο, αλλά επειδή έχει περισσότερα άλογα, μικρότερο βάρος, καλύτερη κατανομή, μπλοκέ, καλύτερο στήσιμο.
+1
-
Dim8, καληνύχτα και σε εσένα και στις θεωρίες σου! Όταν θα πιάσεις στα χέρια σου αληθινό αυτοκίνητο, καρτ, ποδήλατο, κλπ, γενικώς, κάτι τροχοφόρο που θα τσουλάει στον 'έξω κόσμο', τα ξαναλέμε, ίσως σε πιο ρεαλιστική βάση! Μέχρι τότε, περιορίσου στο να σχολιάζεις και μόνο αυτά που βλέπεις στο youtube με τους συμμαθητές σου παρεϊτσα και να κάνεις κόντρες με αυτούς δια μέσου.. play station! Τα περαιτέρω άστα γιαυτούς που τα αντέχουν, ικανούς και λιγότερο ικανούς. Δε σε καλέσανε για.. δάσκαλο, μειράκιο! Είναι κάτι πολύ περισσότερο από άσκοπο χάσιμο χρόνου το να κάτσει να κάποιος επιχειρηματολογήσει στοιχειωδώς μαζί σου, απλά γιατί δε ξέρεις ούτε καν να τον.. διαβάσεις προσεκτικά και πλήρως. Πίσω στο σχολείο λοιπόν, έστω και νυχτιάτικα! Άντε, γιατί πολύ σε ανεχτήκαμε εδώ, και εσένα και, πολύ περισσότερο τις κοτσάνες που συχνά/πυκνά πετάς, γενικώς και ειδικώς! Γκέγκε?
Για ποιό λόγο φορτίζεις το κλίμα τη στιγμή που έχει ψιλοεκτονωθεί με προσωπικές (και, μπορώ να σου πω, 1000% λανθασμένες) κρίσεις ? [Mod]
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Πάντως Αννίβα, δε νομίζω με τίποτα ότι, με σταθερή την παράμετρο του οδηγού, ένα Type-R σαν το δικό μου μπορεί να εξαφανιστεί από ένα S2K, σε δρόμο κορδέλα. Είτε εντός, είτε εκτός πίστας. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Απλά εγώ εκείνο το βράδυ ποντάρισα στο ότι το πλείστο των οδηγών τέτοιων αυτοκινήτων δεν 'τα έχει 100%', οπότε και τόλμησα. Και ισοδύναμοι να είμασταν σαν οδηγοί (λόγω.. μετριοφροσύνης βέβαια, εγώ θεωρώ δεδομένο ότι ο άλλος ήταν καλύτερος..), το αποτέλεσμα θα ήταν πάλι το ίδιο πιστεύω. Εγώ αναφέρθηκα σε αυτά τα συγκεκριμένα δύο αυτοκίνητα, γιατί κάπου προηγουμένως είχαν αναφερθεί σαν παράδειγμα. Τώρα, με κάποια άλλα δύο αυτοκίνητα σαν παραδείγματα, το αποτέλεσμα μπορεί να ήταν τελείως διαφορετικό...Εγω απο την αλλη, πιστευω οτι σχετικα ανετα γινεται αυτο. Και θα πω γιατι το πιστευω προσωπικα.
Σιγουρα στην διαρκεια της διαδρομης, θα γινουν μικρολαθακια, και απο τις δυο πλευρες.
Προσοχη, δεν μιλαω για χοντρα λαθη, και αποφυγη εξοδου, την τελευταια στιγμη, εννοω για γνωστα μικρολαθακια, οπως πχ λιγο περισσοτερο γκαζι στην εισοδο, ή λιγοτερο απο αυτο που μπορει να αντεξει ο συνδυασμος πλαισιο-αναρτηση-ελαστικα,
ή πχ φρεναρισμα αρκετα νωριτερα απο το κανονικο, ή και λιγο αργοτερα, με συνεπακολουθα την σχετικη 'καθυστερηση'
προς την εξοδο της οποιας στροφης, και χασιμο πολυτιμου χρονου γενικοτερα. Στις περισσοτερες αυτων των περιπτωσεων, με σταθερη την παραμετρο του οδηγου, εχω την αισθηση οτι το προσθιοκινητο, διορθωνει/μαζευει/επανερχεται στην προδιαγεραμμενη πορεια πιο ευκολα-γρηγορα, απ' οτι το πισωκινητο, το οποιο επισης κατα την ταπεινη μου αποψη για να παει σχεδον στα ορια του, σε καποιες στροφες, απαιτει λιγο μεγαλυτερη προετοιμασια τοποθετησης, κατι ναι μεν εφικτο, αλλα ενιοτε πιο χρονοβορο σε δεκατα sec σε σχεση με προσθιοκινητο, που μπορει να 'μπει' σχεδον με οσα ερχεται... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βεβαια οσο ανεβαινουν οι υποδυναμεις και αλλαζουν διαφοροι συντελεστες τοτε στο τελος φτανουμε να εχουμε 100% υπεροχη του πισοκινητου.
Εδω συμφωνω.Να σημειωσω ομως οτι σε τετοιες περιπτωσεις μεγαλων ιπποδυναμεων εκει βασιλιας ειναι το σωστο 4κινητο.
Αυτά πές τα στην Ferrari και στην Porsche και θα δούμε τι θα σου πούνε...
Δεν χρειαζεται... Το εδειξαν στην πραξη. Για συνθηκες δημοσιου δρομου με τον συντελεστη προσφυσης να μεταβαλλεται, (οπως συμβαινει ...απο φυσικου , στην χωρα μας, αλλα οχι κυριως λογω καιρικων συνθηκων...)
'απαντησε' προσφατα και η Ferrari (FF) ενω εδω και σχεδον δυο δεκαετιες, το κανουν τα υψηλου τουρισμου μοντελα της 911
(turbo)... -
Εγω απο την αλλη, πιστευω οτι σχετικα ανετα γινεται αυτο. Και θα πω γιατι το πιστευω προσωπικα.
Σιγουρα στην διαρκεια της διαδρομης, θα γινουν μικρολαθακια, και απο τις δυο πλευρες.
Προσοχη, δεν μιλαω για χοντρα λαθη, και αποφυγη εξοδου, την τελευταια στιγμη, εννοω για γνωστα μικρολαθακια, οπως πχ λιγο περισσοτερο γκαζι στην εισοδο, ή λιγοτερο απο αυτο που μπορει να αντεξει ο συνδυασμος πλαισιο-αναρτηση-ελαστικα,
ή πχ φρεναρισμα αρκετα νωριτερα απο το κανονικο, ή και λιγο αργοτερα, με συνεπακολουθα την σχετικη 'καθυστερηση'
προς την εξοδο της οποιας στροφης, και χασιμο πολυτιμου χρονου γενικοτερα. Στις περισσοτερες αυτων των περιπτωσεων, με σταθερη την παραμετρο του οδηγου, εχω την αισθηση οτι το προσθιοκινητο, διορθωνει/μαζευει/επανερχεται στην προδιαγεραμμενη πορεια πιο ευκολα-γρηγορα, απ' οτι το πισωκινητο, το οποιο επισης κατα την ταπεινη μου αποψη για να παει σχεδον στα ορια του, σε καποιες στροφες, απαιτει λιγο μεγαλυτερη προετοιμασια τοποθετησης, κατι ναι μεν εφικτο, αλλα ενιοτε πιο χρονοβορο σε δεκατα sec σε σχεση με προσθιοκινητο, που μπορει να 'μπει' σχεδον με οσα ερχεται...Πιστεύεις δηλαδή ότι, με το συγκεκριμένο συνδυασμό οχημάτων, το τάπερ μου μπορεί να.. εξαφανιστεί??? Με συγχωρείς, αλλά εγώ πάλι όχι! Και δεν το λέω βάσει μόνο.. πίστης, αλλά πολλών, προσωπικών βιωμάτων με πολλά και ποικίλα παραδείγματα, χρόνια (πάνω από 20..) τώρα. Πρόσεξε τί λέξεις όμως χρησιμοποιείς: 'εξαφανιστεί'. Αυτό είναι πολύ μεγάλη κουβέντα. Στη θέση σας δε θα ήμουν τόσο απόλυτος και θα κοίταζα να.. μοιράσω τις πιθανότητες προς αμφότερες πλευρές! Αυτό είναι και το πιο σώφρον κατά τη γνώμη μου..
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Βεβαια οσο ανεβαινουν οι υποδυναμεις και αλλαζουν διαφοροι συντελεστες τοτε στο τελος φτανουμε να εχουμε 100% υπεροχη του πισοκινητου.
Εδω συμφωνω.Να σημειωσω ομως οτι σε τετοιες περιπτωσεις μεγαλων ιπποδυναμεων εκει βασιλιας ειναι το σωστο 4κινητο.
Αυτά πές τα στην Ferrari και στην Porsche και θα δούμε τι θα σου πούνε...
Δεν χρειαζεται... Το εδειξαν στην πραξη. Για συνθηκες δημοσιου δρομου με τον συντελεστη προσφυσης να μεταβαλλεται, (οπως συμβαινει ...απο φυσικου , στην χωρα μας, αλλα οχι κυριως λογω καιρικων συνθηκων...)
'απαντησε' προσφατα και η Ferrari (FF) ενω εδω και σχεδον δυο δεκαετιες, το κανουν τα υψηλου τουρισμου μοντελα της 911
(turbo)...Καμία σχέση! Η FF βγήκε για να πηγαίνουν τα ψώνια στα χιονοδρομικά! Στο Race Mode επίσης, η τετρακίνηση κλείνει. Οι κανονικές Ferrari πάντως είναι και θα είναι μόνο πισωκίνητες! Οι πολύ γρήγορες Porsche (GT, RS κλπ) το ίδιο. Μόνη εξαίρεση κανένα υβρίδιο (RS Spyder π.χ.) και αυτό γιατί βολεύει χωροταξικά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στην είσοδο αποσταθεροποιείται ευκολότερα λόγω μεταφοράς βάρους κατά το φρενάρισμα ή το κατέβασμα ταχύτητας. Που αν ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις, μπορείς να το κάνεις να δουλέψει σε όφελός σου (φλικ). Αλλά και στη διάρκεια της στροφής ο κλασσικός τρόπος στροφής είναι υπερστρέφοντας με το γκάζι. Εξ΄ου και τα κλασσικά που βλέπουμε στα βιντεάκια το προσθιοκίνητο να περνάει χωρίς δράματα και το οπισθοκίνητο όλη τη στροφή με το πλάι. Που αν δεν ξέρει τι κάνει ο χειριστής και αν επίσης δεν έχει επαρκή δύναμη και μπλοκέ, τότε μάλλον χάνει παρά κερδίζει χρόνο.
Το κατέβασμα ταχύτητας να το δεχτώ, το πρώτο όμως είναι αβάσιμο.
Από εκεί και πέρα το πισωκίνητο έχει πλεονέκτημα πρόσφυσης, ειδικά στην έξοδο της στροφής όπου το προσθιοκίνητο θα υποστρέψει στο πολύ γκάζι.Δεν ειναι αβασιμο, απλα ουσιαστικα το ενα συνδεεται μετο αλλο σε περιπτωση σχετικα κλειστης στροφης, απλα ισως δεν το ξεκαθαρισε ο nass, γιατι το αμεσως επομενο χρονικα σταδιο της συμπλεξης-αποσυμπλεξης, για αλλαγη ταχυτητας στο πισωκινητο, γιατι κατα την μεταφορα βαρους, με φρεναρισμα, και φυσικα καπου εκει ενδιαμεσα και το κατεβασμα ταχυτητας, εαν δεν γινει το γνωστο τεχνασμα 'μυτης-τακουνι'(ή τελοσπαντων ανεβασμα στροφων κινητηρα, λιγο πριν την συμπλεξη με την νεα μικροτερη για την περισταση ταχυτητα) η αποσταθεροποιηση του πισω μερους ειναι σχεδον εγγυημενη...
-
@giorgosrallyman
Το TypeR σου δεν μπορεί να εξαφανιστεί διότι πάσχει σε ιπποδύναμη, βάρος, κατανομή, στήσιμο.
Αλλά ένα Megane R26 ίσως. Οπως και να ΄χει, πιστεύω ότι είναι περισσότερο θέμα οδηγού (#1) και λοιπών χαρακτηστικών (#2) παρά τυπολογίας μετάδοσης.@REALZEUS
(Το είχα ξεχάσει)
Ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ, προφανώς και η 'μεταφορά βάρους' σαν φυσική έννοια δεν υπάρχει αλλά η αδράνεια υπάρχει μια χαρά και φροντίζει να φορτίζει τη μπροστινή ανάρτηση και να αποφορτίζει την πίσω σε κάθε φρενάρισμα. -
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Εγω απο την αλλη, πιστευω οτι σχετικα ανετα γινεται αυτο. Και θα πω γιατι το πιστευω προσωπικα.
Σιγουρα στην διαρκεια της διαδρομης, θα γινουν μικρολαθακια, και απο τις δυο πλευρες.
Προσοχη, δεν μιλαω για χοντρα λαθη, και αποφυγη εξοδου, την τελευταια στιγμη, εννοω για γνωστα μικρολαθακια, οπως πχ λιγο περισσοτερο γκαζι στην εισοδο, ή λιγοτερο απο αυτο που μπορει να αντεξει ο συνδυασμος πλαισιο-αναρτηση-ελαστικα,
ή πχ φρεναρισμα αρκετα νωριτερα απο το κανονικο, ή και λιγο αργοτερα, με συνεπακολουθα την σχετικη 'καθυστερηση'
προς την εξοδο της οποιας στροφης, και χασιμο πολυτιμου χρονου γενικοτερα. Στις περισσοτερες αυτων των περιπτωσεων, με σταθερη την παραμετρο του οδηγου, εχω την αισθηση οτι το προσθιοκινητο, διορθωνει/μαζευει/επανερχεται στην προδιαγεραμμενη πορεια πιο ευκολα-γρηγορα, απ' οτι το πισωκινητο, το οποιο επισης κατα την ταπεινη μου αποψη για να παει σχεδον στα ορια του, σε καποιες στροφες, απαιτει λιγο μεγαλυτερη προετοιμασια τοποθετησης, κατι ναι μεν εφικτο, αλλα ενιοτε πιο χρονοβορο σε δεκατα sec σε σχεση με προσθιοκινητο, που μπορει να 'μπει' σχεδον με οσα ερχεται...Πιστεύεις δηλαδή ότι, με το συγκεκριμένο συνδυασμό οχημάτων, το τάπερ μου μπορεί να.. εξαφανιστεί??? Με συγχωρείς, αλλά εγώ πάλι όχι! Και δεν το λέω βάσει μόνο.. πίστης, αλλά πολλών, προσωπικών βιωμάτων με πολλά και ποικίλα παραδείγματα, χρόνια (πάνω από 20..) τώρα. Πρόσεξε τί λέξεις όμως χρησιμοποιείς: 'εξαφανιστεί'. Αυτό είναι πολύ μεγάλη κουβέντα. Στη θέση σας δε θα ήμουν τόσο απόλυτος και θα κοίταζα να.. μοιράσω τις πιθανότητες προς αμφότερες πλευρές! Αυτό είναι και το πιο σώφρον κατά τη γνώμη μου..
Οχι, οχι να εξαφανιστει, γραψε λαθος εδω, ουσιαστικα εννοω να μην μπορει να το ακολουθησει, αυτο ειχα στο μυαλο μου οταν απαντουσα, γενικως να μην μπορει να καλυψει διαφορα που κατα την γνωμη μου, σιγα σιγα το Type R θα 'χτιζει' με βαση τα οσα ανεφερα πριν. Αυτο φυσικα δικη μου εκτιμηση, με βαση δικες μου και φιλων μου εμπειριες στις οποιες συμμετειχα
απλως ως συνοδηγος... -
Νάσο, πίστεψέ με ότι στο συγκεκριμένο δρόμο, το Μεγκάν που λες, το είχε σίγουρο το.. φιλάκι με την οποιαδήποτε κολώνα, αν ο χειριστής του δεν ήταν εξαιρετικά φειδωλός με το γκάζι, είτε στη είσοδο, είτε στην κορυφή, είτε στην έξοδο, είτε δεν ξέρω και εγώ πού αλλού της στροφής! Προσωπικά, στον λατρευτό μου αυτό δρόμο, έχω ταπεινώσει ολοκληρωτικά γίγαντες και τέρατα τόνων με αυτοκινητάκι.. 60 ταπεινών και φοβισμένων πόνυ (με τα οποία όμως ήταν απείρως φιλικότερο το τεραίν/υπόστρωμα)! Γιαυτό, οι πολλές κουβέντες έξω από το χορό.. πατινάζ, καλό είναι να είναι πιο προσεκτικές.
-
Γρηγόρη, υπό άλλες συνθήκες, ναι, συμφωνώ.. Έχω δει τα πιο τρελά να συμβαίνουν στους δρόμους, γιατί όχι αυτό που λες που, στο κάτω κάτω δεν είναι και τρελό να συμβεί. Τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ στιγμή που περιέγραψα όμως, υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες (αυτό, όποιος θέλει ας το προσέξει λίγο παραπάνω..), δε νομίζω εγώ να είχα και πολλές ελπίδες! Και με αυτό που γράφω, έλεος, δε νομίζω να διαβάζετε δα και καμιά καινούργια.. κοσμοθεωρία!
-
Και στο φινάλε.. ζητώ συγνώμη απ'όλους σας! Έπρεπε να γράψω ότι 'ΤΟΝ ΞΕΣΚΙΣΑ ΤΟΝ Π@ΥΣΤΗ, ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΙΣΩ, ΜΕ ΕΨΑΧΝΕ ΜΕ ΤΟ ΚΥΑΛΙ', για να αποδείξω συν τοις άλλοις, ότι εκτός από αυτοκινητάρα, έχω και τα πιο μακριά χέρια του πλανήτη και όχι μόνο! Ήμαρτον! Δε θα το ξανακάνω, όχι τουλάχιστον σε αυτό εδώ το φόρουμ!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ειναι αβασιμο, απλα ουσιαστικα το ενα συνδεεται μετο αλλο σε περιπτωση σχετικα κλειστης στροφης, απλα ισως δεν το ξεκαθαρισε ο nass, γιατι το αμεσως επομενο χρονικα σταδιο της συμπλεξης-αποσυμπλεξης, για αλλαγη ταχυτητας στο πισωκινητο, γιατι κατα την μεταφορα βαρους, με φρεναρισμα, και φυσικα καπου εκει ενδιαμεσα και το κατεβασμα ταχυτητας, εαν δεν γινει το γνωστο τεχνασμα 'μυτης-τακουνι'(ή τελοσπαντων ανεβασμα στροφων κινητηρα, λιγο πριν την συμπλεξη με την νεα μικροτερη για την περισταση ταχυτητα) η αποσταθεροποιηση του πισω μερους ειναι σχεδον εγγυημενη...Για την σύμπλεξη χαμηλότερης σχέσης συμφώνησα. Στην μεταφορά βάρους διαφώνησα.
@REALZEUS
(Το είχα ξεχάσει)
Ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ, προφανώς και η 'μεταφορά βάρους' σαν φυσική έννοια δεν υπάρχει αλλά η αδράνεια υπάρχει μια χαρά και φροντίζει να φορτίζει τη μπροστινή ανάρτηση και να αποφορτίζει την πίσω σε κάθε φρενάρισμα.Δεν στάθηκα στον όρο, κι εγώ αυτόν θα χρησιμοποιούσα. Στάθηκα στο ότι δεν βλέπω πως ένα πισωκίνητο θα έχει μεγαλύτερη μεταφορά βάρους από ένα προσθιοκίνητο. Δεν έχω παρατηρήσει προσωπικά κάτι τέτοιο και δεν κατάλαβα που το στηρίζεις.
-
@giorgosrallyman
Γιατί εξάπτεσαι ? Σε ό,τι με αφορά, το μόνο που αμφισβητώ είναι η συσχέτιση του αποτελέσματος με την τυπολογία μετάδοσης. Κατά τα λοιπά μια χαρά τα έκανες και τα έγραψες.- Το πισωκίνητο έχει καλύτερη στατική κατανομή και άρα κατά το φρενάρισμα χειροτερεύει περισσότερο. Δηλ. εκεί που το προσθιοκίνητο είναι (όλα τα νούμερα φανταστικά μεν αλλά ψιλορεαλιστικά δε) 65-35 και στο φρενάρισμα γίνεται 75-25 στο πισωκίνητο που είναι 55-45 αν γίνεται 65-35 ποσοστιαία είναι χειρότερο δηλ. επηρεάζεται περισσότερο
- Το προφανές, ότι ο άξονας που ελαφρώνει έχει τη μετάδοση και άρα χάνει πρόσφυση ο 'σημαντικός' άξονας (ακριβώς το αντίθετο στη φάση επιτάχυνσης στην έξοδο)
Τέλος πάντων, το σταματώ εδώ, οι γνώσεις και τα χέρια μου δεν πάνε παραπέρα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
- Το πισωκίνητο έχει καλύτερη στατική κατανομή και άρα κατά το φρενάρισμα χειροτερεύει περισσότερο. Δηλ. εκεί που το προσθιοκίνητο είναι (όλα τα νούμερα φανταστικά μεν αλλά ψιλορεαλιστικά δε) 65-35 και στο φρενάρισμα γίνεται 75-25 στο πισωκίνητο που είναι 55-45 αν γίνεται 65-35 ποσοστιαία είναι χειρότερο δηλ. επηρεάζεται περισσότερο
- Το προφανές, ότι ο άξονας που ελαφρώνει έχει τη μετάδοση και άρα χάνει πρόσφυση ο 'σημαντικός' άξονας (ακριβώς το αντίθετο στη φάση επιτάχυνσης στην έξοδο)
Τέλος πάντων, το σταματώ εδώ, οι γνώσεις και τα χέρια μου δεν πάνε παραπέρα.
+1
το πισωκινητο κατα την μεταφορα βαρους στο φρενο ελαφρωνει περισσοτερο το πισω μερος σε συγκριση με ενα προσθιοκινητο. λογω της μεγαλυτερης κατανομης βαρους στο πισω μερος.
Αυτο βεβαια να πουμε οτι θα συμβει σε φρενα με οχι ισιο τιμονι.Που σε αυτη τη φαση εισαι ηδη στην φαση του turn in,εχεις ''χαραξει'' την γραμμη σου,και δεν θα βολευε μια αποσταθεροποιηση του πισω μερους. -
Προς mod:
δεν έχω καμία σκοπιμότητα να φορτίζω το - ήδη πολλές φορές φορτισμένο - κλίμα της συζήτησης. Αλλά, επίτρεψέ μου, όταν προκαλούμαι να απαντώ ανάλογα, ιδίως σε άτομα που δεν έχω δει (και ούτε θά'θελα..) ποτέ στη ζωή μου και δε με ξέρουν γρυ!
Προς Νάσο:
με συγχωρείς αν σου φάνηκα ευέξαπτος, εννοείται ότι δεν έχω κάτι μαζί σου, από τη στιγμή που είσαι ευπρεπέστατος. Απλά, επειδή 'είδα το έργο', μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων για τα οποία μιλήσαμε, όταν στο S υπάρχει πίσω από τα πηδάλια οδηγός που 'ξέρει', απλά το ρόουντστερ της Χόντα θα είναι μπροστά! Αυτό πιστεύω εγώ και δε μου το βγάζει κανείς από το μυαλό γιατί είναι κάτι που το διαπίστωσα ιδίοις όμασι και όχι μέσα από άρθρα, θεωρίες, βιντεάκια, κλπ, κλπ.. Επιτρέψτε μου λοιπόν να πιστεύω στα.. ματάκια μου, για όσο καιρό τουλάχιστον αυτά λειτουργούν καλά! Ευχαριστώ!
Προς.. τους λοιπούς (ξερουν αυτοί..):
'καλό κουράιο!' edit[mod]
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βεβαια οσο ανεβαινουν οι υποδυναμεις και αλλαζουν διαφοροι συντελεστες τοτε στο τελος φτανουμε να εχουμε 100% υπεροχη του πισοκινητου.
Εδω συμφωνω.Να σημειωσω ομως οτι σε τετοιες περιπτωσεις μεγαλων ιπποδυναμεων εκει βασιλιας ειναι το σωστο 4κινητο.
Αυτά πές τα στην Ferrari και στην Porsche και θα δούμε τι θα σου πούνε...
δεν καταλαβα,ενα ιδιας ιπποδυναμης φερραρι η πορσε ειναι ταχυτερο απο εβο σε καθημερινες συνθηκες?
Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".