Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 246
    • 247
    • 7 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17640
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kf last edited by

      Σχετικά με το θέμα των ελαστικών θα σας πω ότι το θέμα δεν ήταν τόσο το να ψάξουμε να βρούμε τι ταιριάζει στο C2 VTS, αυτό το λέμε εξάλλου στην αρχή του κομματιού, όσο το να διαπιστώσουμε και να κάνουμε μια θεωριτική και πρακτική ανα\άλυση του τι σημαίνει στενότερο ελαστικό και ψηλότερο πλαϊνό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        pavlos23 last edited by

        Δεν διαφωνώ με την αρχική ιδέα αλλά πραγματικά υπήρχε περίπτωση να περιμένουμε κάτι διαφορετικό ειδικά απο τα 175/65/14 ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          mirage last edited by

          Η δικία μου απορία είναι γιατί δεν υπάρχουν στο αρχείο τα τεύχη του 2004. Νομίζω οτι το τελευταίο τεύχος θα έπρεπε να ανεβαίνει στο site από την στιγμή που αποσύρεται από τα περίπτερα και οχί το αρχείο να φτάνει μέχρι το 2000...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kf last edited by

            Καλημέρα,
            pavlos 23, όπως αναφέρουμε στην αρχή του κειμένου, όλοι ξεραμε το αποτέλεσμα, αλλά δεν είμασταν σε θέση να πουμε με ακρίβεια πόσο καλύτερο είναι το ένα από το άλλο.
            mirage, τα τεύχη μπαίνουν σιγά σιγά, αλλά κάντε λιγάκι υπομονή, είναι μια αρκετά επίπονη δουλειά τα τεύχη του παρελθόντος και αυτά θέλουμε να καλύψουμε πρώτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mirage last edited by

              To οτι είναι επίπονη δουλεία το ξέρω πολύ καλά και πραγματικά χαίρομαι που κάποια στιγμή θα είναι όλα τα τεύχη online απλά νομιζώ οτι είναι απλό να μπαίνουν τα νέα τεύχη όσο το δυνατόν γρηγορότερα.Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση σου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Εγώ θα ήθελα να πω ότι με χαρά μου βλέπω ότι λειτουργεί πολύ καλά η επικοινωνία μεταξύ του περιοδικού και του Forum μας. Πολλές φορές θέματα του περιοδικού δίνουν αφορμή για συζητήσεις αλλά και εμείς δίνουμε τη δυνατότητα να αφουγκράζεται το περιοδικό μας τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς του κόσμου και να επιλέγει άρθρα που μας διευκολύνουν. Μακάρι αυτή η αμφίδρομη σχέση να συνεχιστεί και να μεγαλώσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tt last edited by

                  Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας για το θέμα του κόστους συντήρησης. Στο τεύχος Δεκεμβρίου, στη δοκιμή του Prius και των δύο Avensis, υπολογίζετε το κόστος μέχρι τα 30.000 χλμ. Αν επεκτείνετε την περίοδο συντήρησης μέχρι και το πρώτο μεγάλο σέρβις θα είναι πιστεύω ακόμα καλύτερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    hunter last edited by

                    Μία ακόμα πρόταση:
                    Αφίσα τού Carlos Sainz,είτε στούς 4Τ είτε στό RallyXS.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Συγκριτικό (ή ειδικές διαδρομές) νέου Α4 TFSI Quattro και A3 Sportback TFSI Quattro (λέμε τώρα)

                      Να φανούν οι διαφορές Haldex-μόνιμης τετρακίνησης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        το Α3 εχει HALDEX (1) h HALDEX (2)???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          skullone last edited by

                          Εγώ θα ήθελα άρθρα για την τεχνική της οδήγησης, και όχι μόνον για αρχάριους (δηλαδή, θα ήθελα και άρθρα για τον έλεγχο της υπερστροφής σε πισωκίνητο ή προσθιοκίνητο, τεχνική μύτη-τακούνι κλπ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            msamaro last edited by

                            Προσέξατε ότι στο τελευταίο τεύχος έγραφε και στο ευρετήριο και στο ίντερνετ για συγκριτική δοκιμή μεταξύ astra-golf-C4 και τελικά αντί για astra είχε corolla!! Τραγικό λάθος δεν νομίζετε; Ειδικά εγώ που είμαι οπελάκιας έτρεξα στο περιπτερο με τη μία να το αγοράσω και καταλαβαίνετε πόσο ξενέρωσα που είδα ότι η corolla είχε πάρει τη θέση του astra! Δε λέω τυπογραφικά λάθη συμβαίνουν αλλά να το γράψουν μέχρι και στο ίντερνετ λάθος;;;

                            Α επίσης για να μην το ξεχάσω, πρέπει οπωσδήποτε στις ειδικές διαδρομές να κάνουν αφιέρωμα στον Αγιο Μερκούρη ειδικά τώρα που ήταν και η τελευταία του φορά (όπως δείχνουν τα πράγματα...) Είναι η καλύτερη ειδική στην Αττική και χρειάζεται ένα αφιέρωμα ανάλογο του Χολωμόντα με τον Τσολακίδη... Δεν νομίζετε;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              markvag last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                              το Α3 εχει HALDEX (1) h HALDEX (2)???

                              Το 2!

                              Δε λέω τυπογραφικά λάθη συμβαίνουν αλλά να το γράψουν μέχρι και στο ίντερνετ λάθος;;;

                              Γενικά, στα τελευταία τεύχη σαν να μου φαίνεται ότι υπάρχουν αρκετά τέτοια 'χαζά' λαθάκια... Όχι ότι κρίνω το περιοδικό από αυτά, βέβαια, απλά το σημειώνω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kf last edited by

                                Ο χρήστης tt έγραψε:
                                Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας για το θέμα του κόστους συντήρησης. Στο τεύχος Δεκεμβρίου, στη δοκιμή του Prius και των δύο Avensis, υπολογίζετε το κόστος μέχρι τα 30.000 χλμ. Αν επεκτείνετε την περίοδο συντήρησης μέχρι και το πρώτο μεγάλο σέρβις θα είναι πιστεύω ακόμα καλύτερα.

                                Η αντιπροσωπεία μας ενημέρωσε ότι στα 30.000 χιλιόμετρα είναι ουσιαστικά το πρώτο δαπανηρό σέρβις γι'αυτό και επελέγει αυτός ο χρόνος χρήσης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  [list:3p6a7pxq]
                                  [:3p6a7pxq]Αναθεώρηση της τιμολογιακής πολιτικής για τους τακτικούς αναγνώστες που θέλουν να γίνουν συνδρομητές.
                                  [/
                                  Ⓜ3p6a7pxq]
                                  [:3p6a7pxq]Περισσότερες (ή τουλάχιστον τακτικές) δοκιμές βελτιώσεων με ήπιο (ή λιγότερο ήπιο) χαρακτήρα (π.χ. ακόμα και φρένα όπως είχατε κάνει παλαιότερα με ένα Peugeot 106 αν θυμάμαι καλά).
                                  [/
                                  Ⓜ3p6a7pxq]
                                  [:3p6a7pxq]Ένθετα όπως παλαιότερα το λεξικό 'Α-Ω' του αυτοκινήτου.
                                  [/
                                  Ⓜ3p6a7pxq]
                                  [:3p6a7pxq]VCD/SVCD/XViD/DiVX/DVD/AVI μαζί με τις παρουσιάσεις νέων αυτοκινήτων (video των εταιρειών, όχι παραγωγή 4Τ), και ίσως σχετικά με αγώνες (ανασκόπηση πρωταθλημάτων, όχι παραγωγή 4Τ).
                                  [/
                                  Ⓜ3p6a7pxq]
                                  [:3p6a7pxq]Περισσότερες σελίδες με νέα αλλά και απόψεις/κριτικές.
                                  [/
                                  Ⓜ3p6a7pxq]
                                  [:3p6a7pxq]Μόνιμη βαθμολόγηση WWW Site των αντιπροσωπειών στην Ελλάδα (π.χ. στις σελίδες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά δίπλα από τα στοιχεία της κάθε αντιπροσωπείας). Υπάρχουν μερικά site που είναι πραγματικά απαράδεκτα.
                                  [/
                                  Ⓜ3p6a7pxq]
                                  [:3p6a7pxq]Όσο και αν φανεί περίεργο, λιγότερες δοκιμές αυτοκινήτων (όχι ανταλλακτικών όπως λάστιχα) σε πίστα, και περισσότερες σε κλειστούς στην κυκλοφορία δρόμους (αν και αυτό -προφανώς- απαιτεί περισσότερη προσπάθεια/οργάνωση και υψηλότερο κόστος).
                                  [/
                                  Ⓜ3p6a7pxq]
                                  [:3p6a7pxq]Άμεση αναβάθμιση της στήλης με τις επιστολές/e-mail.[/Ⓜ3p6a7pxq][/list:u:3p6a7pxq]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sakinen last edited by

                                    Αυτό που με ανησυχεί είναι η επιλογή και η κατανομή της ύλης.
                                    Διάβασα σε προηγούμενα τεύχη κάποια άρθρα για τα ριάλιτι στον κόσμο. Τυχαίο θα ήταν σκέφτηκα...
                                    Στο τελευταίο τεύχος διαβάζω πάλι 2 σελίδες για τα ριάλιτι, 2 σελίδες για τους γκαίη βουλευτές της Αγγλίας, άρθρο για τον γκαίη αρχιεπίσκοπο και άλλα τέτοιου ενδιαφέροντος άρθρα.
                                    Και αναρωτιέμαι...μήπως πήρα την Espresso, την Traffic, το Σοκ?
                                    Γιατί ο ΚΚ βγάζει τέτοιο κόμπλεξ στα γραφομενά του με το να θεωρούν τους 4Τ περιοδικό για αυτοκίνητα? είναι τόσο κακό αυτό? Δεν του αρέσει ο χαρακτηρισμός και προσπαθεί να τους κάνει κάτι άλλο?
                                    Δηλαδή μας ενδιαφέρουν περισσότερο οι γκαίη βουλευτές της Αγγλίας από τους αγώνες? έγινε έρευνα αναγνωσιμότητας και έδειξε κάτι τέτοιο? μέσα από το φόρουμ τουλάχιστον δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.
                                    Γιατί δυστηχώς μειώθηκαν οι σελίδες αγώνων και ξανά δυστηχώς αυξάνονται οι κουτσομπολίστικες σελίδες.

                                    Υ.Γ. Στο σχεδιάγραμμα για τη χρήση της Αττικής οδού υπάρχει ένα λάθος. Τι ισχύει αυτό που δείχνει η πίτα ή τα ποσοστά που γράφονται?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • J
                                      jacob last edited by

                                      Όντως η επιλογή ύλης, κυρίως στον Αντίλογο είναι ψιλοάσχετη. Έχουν βαλθεί να μας ενημερώνουν για κάθε εξέλιξη στα ρεάλιτι ανά τον κόσμο. Ο ίδιος ζήλος και για οτιδήποτε συμβαίνει στη Σουηδία. Ίσως απλά να είναι συμπτωματικό βέβαια. Θα δω στα επόμενα τεύχη και με καλή διάθεση θα υπάρχουν κρίσεις.
                                      Επίσης μερικοί αρθρογράφοι (π.χ. Βιτάλη) δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν. Ο νέος στο περιοδικό Βίδος στο τεύχος 411 αξιέπαινος για το ψάξιμο και την αντιγραφή δηλώσεων. Αυτό όμως το μπορούσε ο καθένας, σίγουρα μπορεί καλύτερα.
                                      Α, ναι, και οι δοκιμές στα Μέγαρα λείπουν από τις δοκιμές στα τελευταία τεύχη.

                                      Jacob

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • I
                                        ivan last edited by

                                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                        η γνωση ειναι δυναμη
                                        η οδηγηση ειναι λιγα μαθηματικα, αρκετη φυσικη και παρα πολυ λογικη

                                        popolare έχεις κάνει Safetrack?
                                        Aυτό το σλόγκαν μόνο εκεί ακούγεται.
                                        NT

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          Ο χρήστης ivan έγραψε:

                                          η γνωση ειναι δυναμη
                                          η οδηγηση ειναι λιγα μαθηματικα, αρκετη φυσικη και παρα πολυ λογικη

                                          popolare έχεις κάνει Safetrack?
                                          Aυτό το σλόγκαν μόνο εκεί ακούγεται.
                                          NT

                                          απο εσας το ''εκλεψα''

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                            **Συγκριτικό

                                            Να φανούν οι διαφορές Haldex-μόνιμης τετρακίνησης**

                                            Μία ψήφο κι από μένα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 7 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr