Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 315
    • 316
    • 7 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6315
    157192
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
      Παιδια μιας και ειμαι καινουργιος κατοχος δε μου λετε τι πιθανα προβληματα θα εχω. Αυτα δηλαδη που σας εχουν τυχει ή εχετε ακουσει

      τίποτα δεν θα έχεις! κοίτα να το ευχαριστηθείς

      α! και σχετικά με το άνοιγμα του μοτέρ: στο Γιάρις από τα 30k και μετά, λίγο μετά το μεγάλο σέρβις δηλαδή (φίλτρο βενζίνης ) είδα 'άλλο' μοτέρ

      Σπύρος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        enginekiller last edited by

        Επειδη εχουμε στην οικογενεια Yaris 1.3 του 2000 ξερω οτι ειχαμε προβληματα με το δισκο. Εχει παρουσιαστει σε κανεναν αυτο στο corolla; Τα προβληματα του Yaris τα ξερω(μηδαμινα) ελπιζω να εχω ακομα λιγοτερα στο corolla.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          manosk last edited by

          Καλορίζικο κι απο εμένα.
          Προσωπικά τους δίσκους τους κατατάσσω στα αναλώσιμα, ειδικά αν χρειάζεται να κάνεις παρκαρίσματα σε ανηφόρες/κατηφόρες. Αν αντέξει ένας δίσκος για 40-50.000 χλμ θεωρώ ότι έχει περάσει με το παραπάνω το τεστ αντοχής. Επίσης, αν το καλοσκεφτείς, δεν είναι και τόσο φοβερή δαπάνη η αλλαγή δίσκου. Σε accent μου είχε κοστίσει σ'εξωτερικό συνεργείο 200 ευρώ με την εργασία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            200 , 200 δεν παυει να μετριουνται με ευρο.........

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Αν αντέξει ένας δίσκος για 40-50.000 χλμ θεωρώ ότι έχει περάσει με το παραπάνω το τεστ αντοχής.

              στο δικό μου Γιάρις έχει αντέξει 120.000 χιλιόμετρα βάναυσης οδήγησης και αντέχει ακόμα χωρίς ίχνος πατιναρίσματος

              Σπύρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                enginekiller last edited by

                Προσωπικα στο Golf μου ειχε αντεξει 80.000 χλμ αλλα στο YAris που ειχε ακουστει αν θυμασται οτι ηταν ελλατωματικες καποιες παρτιδες κτλ. 3 φορες αλλαχθηκε μεχρι τα 70.000. Βεβαια απο τοτε δεν εχει ξαναπαρουσιασει προβλημα(140.000χλμ.)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • scotch
                  scotch last edited by

                  Στο Astra μου στα 100.000 km (και 12 χρόνια ζωής) ο δίσκος είναι σαν καινούριος, χωρίς πατινάρισμα ...μην παίρνετε opel δεν είναι αξιόπιστα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Τωρα που ειπες Opel εγω δεν μπορω να καταλαβω πως ενας θειος μου που εχει ενα Ascona εχει κανει 250.000χλμ. και δεν εχει ακομα αλλαξει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                      Επειδη εχουμε στην οικογενεια Yaris 1.3 του 2000 ξερω οτι ειχαμε προβληματα με το δισκο. Εχει παρουσιαστει σε κανεναν αυτο στο corolla;

                      Ναι φίλε μου σ'εμένα...
                      Πριν καν συμπληρώσουμε τα πρώτα...100 χιλιόμετρα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        enginekiller last edited by

                        Πλακα μου κανεις; Σε corolla; Γιατι τι σου ειπαν σαν δικαιολογια; Ξερει κανενας αν το corolla εχει ηλακτονικο γκαζι ή μηχανικο; Βασικα ελαχιστα αυτοκινητα εχουν σημερα μηχανικο(ντιζα) αλλα για σιγουρια ρωταω επειδη καποιος μου το ανεφερε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gfon last edited by

                          Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                          Ξερει κανενας αν το corolla εχει ηλακτονικο γκαζι ή μηχανικο; Βασικα ελαχιστα αυτοκινητα εχουν σημερα μηχανικο(ντιζα) αλλα για σιγουρια ρωταω επειδη καποιος μου το ανεφερε.

                          Aν κρίνω απο το avensis II που εχει ντίζα, τοτε μαλλον και το corolla ντιζα εχει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            giorgos last edited by

                            Έχει γκάζι με ντίζα (τουλάχιστον το προ - facelift) και υδραυλικό συμπλέκτη. Στα πρώτα 100Km να μείνει από συμπλέκτη είναι προφανέστατα βλάβη του συγκεκριμένου υλικού από το εργοστάσιο και φαντάζομαι αλλάχτηκε στην εγγύηση.
                            Η ερώτηση είναι πόσα χλμ θεωρείται λογικό για το συγκεκριμένο μοντέλο να κάνει μέχρι την πρώτη αλλαγή συμπλέκτη; Εξαρτάται βέβαια και από το 'πόδι' ή από τις συνθήκες. Έναν μέσο όρο από τις εμπειρίες ιδιοκητών θα ήταν καλό να τον ξέρουμε. Το δικό μου με 24.000Km δείχνει σαν καινούργιο. Περιμένω πάντως πρόωρη φθορά επειδή έχω Parking με πολύ άσχημη ανηφόρα που απαιτεί πατινάρισμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Πρώτη φορά παράπονο από Τογιότα, λέω να το γράψω... Πάω στην αντιπροσωπεία για τα καθιερωμένα, λαδάκια, φιλτράκια κλπ... Φίλτρο καμπίνας επιβατών δεν υπήρχε, μου λένε περάστε από δευτέρα θα έχουμε.

                              Πρώτη ένσταση εδώ, η Τογιότα 'διαφημίζει' την 99% πληρότητα σε ανταλλακτικά της... τέλοσπάντων.

                              Ξαναπάω από δευτέρα, τίποτα. Η απάντηση: 'κάνουν καταγραφή στην Τογιότα Ελλάς και δεν μας έχουν φέρει ακόμα...'

                              Με τα πολλά κάποια στιγμή μου τηλεφωνούν ότι τους ήρθε, πάω, το βάζω. Η ΤΙΜΗ??? 31 Ευρά

                              δεν τσιγγουνεύομαι, αλλά ρε παιδιά, 31 ευρώ για ένα σκατοφιλτράκι καμπίνας δεν είναι πάρα πολλά? Ρωτώντας κάτω στον αρχιμηχανικό, η απάντησή του με αποστόμωσε: 'Άμα είναι μ@λ@κες τι περιμένεις!'

                              Σπύρος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gfon last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                Πρώτη φορά παράπονο από Τογιότα, λέω να το γράψω... Πάω στην αντιπροσωπεία για τα καθιερωμένα, λαδάκια, φιλτράκια κλπ... Φίλτρο καμπίνας επιβατών δεν υπήρχε, μου λένε περάστε από δευτέρα θα έχουμε.

                                Πρώτη ένσταση εδώ, η Τογιότα 'διαφημίζει' την 99% πληρότητα σε ανταλλακτικά της... τέλοσπάντων.

                                Ξαναπάω από δευτέρα, τίποτα. Η απάντηση: 'κάνουν καταγραφή στην Τογιότα Ελλάς και δεν μας έχουν φέρει ακόμα...'

                                Με τα πολλά κάποια στιγμή μου τηλεφωνούν ότι τους ήρθε, πάω, το βάζω. Η ΤΙΜΗ??? 31 Ευρά

                                δεν τσιγγουνεύομαι, αλλά ρε παιδιά, 31 ευρώ για ένα σκατοφιλτράκι καμπίνας δεν είναι πάρα πολλά? Ρωτώντας κάτω στον αρχιμηχανικό, η απάντησή του με αποστόμωσε: 'Άμα είναι μ@λ@κες τι περιμένεις!'

                                Σπύρος

                                Σπυρο το συγκεκριμενο φιλτρο ειναι οντως ακριβό, αλλα αυτο δεν ειναι φαινομενο μονο της toyota ,αλλα εχω διαπιστώσει αρκετων εταιρειων ...
                                Τωρα γιατί, δεν μπορώ να βρω λογική εξηγηση..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gfon last edited by

                                  [>quote='Giorgos']Έχει γκάζι με ντίζα (τουλάχιστον το προ - facelift) και υδραυλικό συμπλέκτη. Στα πρώτα 100Km να μείνει από συμπλέκτη είναι προφανέστατα βλάβη του συγκεκριμένου υλικού από το εργοστάσιο και φαντάζομαι αλλάχτηκε στην εγγύηση.

                                  Η ερώτηση είναι πόσα χλμ θεωρείται λογικό για το συγκεκριμένο μοντέλο να κάνει μέχρι την πρώτη αλλαγή συμπλέκτη; Εξαρτάται βέβαια και από το 'πόδι' ή από τις συνθήκες. Έναν μέσο όρο από τις εμπειρίες ιδιοκητών θα ήταν καλό να τον ξέρουμε. Το δικό μου με 24.000Km δείχνει σαν καινούργιο. Περιμένω πάντως πρόωρη φθορά επειδή έχω Parking με πολύ άσχημη ανηφόρα που απαιτεί πατινάρισμα.

                                  [/quote]

                                  Δισκος στα 100 χλμ ... προφανως ηταν ελλατωματικο το υλικο απο το εργοστασιο.

                                  Ενας μεσος ορος χλμ για αλλαγη δισκου ειναι σε μικτη χρηση τουλαχιστον 80-90000χλμ.
                                  Αν ομως παρκαρεις σε ανηφορα-κατηφορα ειναι σοβαρό μειονεκτημα και θα σε οδηγησει με μαθηματική ακριβεια σε αλλαγη αρκετα νωρις.

                                  πχ να σου πω οτι ενας γνωστος μου με χιουνται που παρκαρει στο Γαλατσι στα νταμαρια (μιλαμε για γκρεμο ) αλλαζει δισκο καθε 20-30000χλμ , αρα καταλαβαινεις πλησιαζει η ωρα ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    piko last edited by

                                    Χθές, μίλησα με τον ασφαλιστή της Toyota - British Providence, γιατί έπρεπε να ανανεώσω το ασφαλιστήριο. Με ενημέρωσε ότι η Τoyota, σε συνεργασία με την Ατλαντική Ένωση, δημιούργησε ένα ιδιαίτερα ελκυστικό - πλήρες και φθηνό- πακέτο κάλυψης. Το πρόγραμμα λέγεται Toyota Insurance και παρέχεται μέσω του υπάρχοντος δικτύου των εξουσιοδοτημένων εμπόρων. Το νέο της ιστορίας είναι ότι επικοινωνείς με την Toyota και δεν εμπλέκεσαι καθόλου με ασφαλιστικές σε περίπτωση ατυχήματος.
                                    Πιστεύω ότι σας ενδιαφέρει. Επικοινωνήστε με τους ασφαλιστές σας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giorgos last edited by

                                      @piko.
                                      Πολύ ενδιαφέρον! Thanks. Θα το κοιτάξω

                                      @GFON.
                                      Δε νομίζω να χρειαστώ τόσο σύντομα φίλε GFON. Ήδη έχω 24.000Km και δεν έχει αλλάξει τίποτα από την πρώτη μέρα. Ούτε καν έχει σκληρήνει το pedal. 100.000Km έβγαλα με ένα Punto με τις ίδιες συνθήκες και μάλιστα άλλαξα το σύστημα προληπτικά. Δεν είχε καν αρχίσει να πατινάρει και χαλαρά έφτανε 100.000 +. Τα Accent είχανε μια μικρή ευαισθησία στο συμπλέκτη τους και το ξέρω από δύο φίλους ιδιοκτήτες. Αλλάζουν κάθε 40 με 50 χιλιάδες με μέση χρήση μέσα στην πόλη και παρκαρίσματα στην Κυψέλη. Αν ξεπεράσω τα 70.000Km με το Corolla μου χωρίς να μου ζητήσει θα είμαι ευχαριστημένος. Εκτός κι αν αλλάξω parking με κανένα... ίσιο . Τα επιπλέον λεφτά όμως που θα δίνω θα καλύπτουν με το παραπάνω την αλλαγή ενός δίσκου...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        euripides last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                        Πρώτη φορά παράπονο από Τογιότα, λέω να το γράψω... Πάω στην αντιπροσωπεία για τα καθιερωμένα, λαδάκια, φιλτράκια κλπ... Φίλτρο καμπίνας επιβατών δεν υπήρχε, μου λένε περάστε από δευτέρα θα έχουμε.

                                        Πρώτη ένσταση εδώ, η Τογιότα 'διαφημίζει' την 99% πληρότητα σε ανταλλακτικά της... τέλοσπάντων.

                                        Ξαναπάω από δευτέρα, τίποτα. Η απάντηση: 'κάνουν καταγραφή στην Τογιότα Ελλάς και δεν μας έχουν φέρει ακόμα...'

                                        Με τα πολλά κάποια στιγμή μου τηλεφωνούν ότι τους ήρθε, πάω, το βάζω. Η ΤΙΜΗ??? 31 Ευρά

                                        δεν τσιγγουνεύομαι, αλλά ρε παιδιά, 31 ευρώ για ένα σκατοφιλτράκι καμπίνας δεν είναι πάρα πολλά? Ρωτώντας κάτω στον αρχιμηχανικό, η απάντησή του με αποστόμωσε: 'Άμα είναι μ@λ@κες τι περιμένεις!'

                                        Σπύρος

                                        Κάθε τέλος χρονιάς και αρχή επόμενης υπάρχει αυτό το πρόβλημα με τις απογραφές στις αποθήκες.
                                        Όσο για το φίλτρο νομίζω πως για την τιμή ευθύνεται ο ενεργός άνθρακας που έχουν τα φίλτρα αυτά για την εξουδετέρωση οσμών και ρύπων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Με τα πολλά κάποια στιγμή μου τηλεφωνούν ότι τους ήρθε, πάω, το βάζω. Η ΤΙΜΗ??? 31 Ευρά

                                          δεν τσιγγουνεύομαι, αλλά ρε παιδιά, 31 ευρώ για ένα σκατοφιλτράκι καμπίνας δεν είναι πάρα πολλά? Ρωτώντας κάτω στον αρχιμηχανικό, η απάντησή του με αποστόμωσε: 'Άμα είναι μ@λ@κες τι περιμένεις!'

                                          Για φίλτρο καμπίνας, ο ΒΑΣΙΛΗΣ μου είχε πει αυτά πριν καιρό:

                                          http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... gen#203254

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            solar_energy last edited by

                                            Ôï 2000 ôñÜêáñå Ýíáò ößëïò ìå G6. Åß÷å áóöÜëåéá 'ìÝóá' áð ôçí Toyota (British Providence).ÐÞñå ôçë óôçí Toyota êáé áõôïß êáíüíéóáí ôá õðüëïéðá.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 7 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr