Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2011 FORMULA 1 AIRTEL GRAND PRIX OF INDIA
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2011 FORMULA 1 AIRTEL GRAND PRIX OF INDIA
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Formula 1
    38
    138
    430
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Ο χρήστης ripper έγραψε:

      Tην ιδια μ@λ@κια εκανε και στο Μονακο ο Μασσα, εκλεισε τη γραμμη αποτομα απαιτωντας απο το Χαμιλτον να φρεναρει.Δεν μπορω να καταλαβω την ολη του επιθετικη συμπεριφορα προς τον Χαμιλτον η οποια ζημιωνει και τον ιδιο.
      Περυσι στο Σπα ηταν αν θυμαμαι καλα που τον εμβολισε απο πισω??

      Και οι δύο μόλις δούνε ο ένας τον άλλο, ορμάνε σαν τραγιά. Αυτό έχει ξεκινήσει από την Μonza του 08 αν δεν θυμάμαι λάθος.
      Στο Σπα πέρυσι ο Vettel εμβόλισε τον Button.

      Στη fuji το 08 ηταν τελικα.

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        billopoulos last edited by

        Μα τοτε πηρε ποινη παλι ο Massa γι αυτο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ripper last edited by

          Ο χρήστης greo έγραψε:
          Tι σημαινει δικαιούται χώρο; Εγω πιστευω σημαινει με τις εξω ρόδες στο κερμπ. Δε δικαιουται και τη μιση πίστα. Ε λοιπον τη στιγμη της επαφης ο Χαμιλτον ηταν μισο μετρο ΕΝΤΟΣ πίστας, ουτε καν κερμπ. Ειχε χωρο λοιπον

          Τι χώρο ρε greo, ο άλλος τον έχει δει δίπλα του και πάει να στρίψει κανονικά πάνω στο κερμπ.
          Και τέρμα άκρη να ήτανε θα τρακάρανε 0,02 sec αργότερα.
          Επίσης τέρμα άκρη δεν θα μπορούσε να είναι γιατί δεν θα έστριβε ποτέ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hannibal last edited by

            Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
            Μα τοτε πηρε ποινη παλι ο Massa γι αυτο!

            Mονο που τοτε αν δεις το βιντεο ο Μασσα ηταν εκτος πιστας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              p_george last edited by

              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
              Πρόσφατα μπλέχτηκα σε κάτι παρόμοιο και ήμουν στη θέση του Μάσσα …δεν τον είδα να έρχεται από την εσωτερική, πήρα τη γραμμή μου και χτυπήσαμε. Έπρεπε να του έδινα χώρο να στρίψει κι αυτός. Ο συγκεκριμένος ήταν ο Κατσίνης το προηγούμενο Σάββατο

              Στον συγκεκριμενο δεν χρειαζεται να δωσεις χωρο για να σε περασει, απο δικη μου εμπειρια,
              αλλα αν ηταν Κυριακη σε αγωνα παλι θα εδινες χωρο στον πισω να στριψει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cabala10 last edited by

                Ο χρήστης ripper έγραψε:

                Tι σημαινει δικαιούται χώρο; Εγω πιστευω σημαινει με τις εξω ρόδες στο κερμπ. Δε δικαιουται και τη μιση πίστα. Ε λοιπον τη στιγμη της επαφης ο Χαμιλτον ηταν μισο μετρο ΕΝΤΟΣ πίστας, ουτε καν κερμπ. Ειχε χωρο λοιπον

                Τι χώρο ρε greo, ο άλλος τον έχει δει δίπλα του και πάει να στρίψει κανονικά πάνω στο κερμπ.
                Και τέρμα άκρη να ήτανε θα τρακάρανε 0,02 sec αργότερα.
                Επίσης τέρμα άκρη δεν θα μπορούσε να είναι γιατί δεν θα έστριβε ποτέ.

                πως τον ειδε οταν πριν την στροφη μετα βιας η αεροτομη εφτανε στην εισαγωγη αερα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vassilisal last edited by

                  Ο χρήστης ripper έγραψε:

                  ripper, έτσι όπως το περιγράφεις ο επιτιθέμενος δεν έχει πάρει καμία εσωτερική. Προσπαθεί να την πάρει! Το προσπαθώ από το έχω έχει μεγάλη διαφορά. Την εσωτερική θα την είχε αν ήταν δίπλα του. Η τέχνη και η 'μαγκιά' στη προσπέραση δεν είναι μια κίνηση καμικάζι του τύπου χώνομαι και ό,τι γίνει. Είναι να ξέρεις πού σε παίρνει να χωθείς.

                  Θέμα ορισμού είναι ρε συ. Ο Massa μπορούσε να κλείσει την εσωτερική πιο πριν και ο Hamilton να μη βρεθεί ποτέ δίπλα του.
                  Αφού δεν το έκανε εγω θεωρώ ότι του πήρε την εσωτερική. Όταν ο επιτιθέμενος φτάνει σε σημείο που ο αμυνόμενος δεν μπορεί να στρίψει στην αγωνιστική γραμμή χωρίς να πέσει πάνω του, πρεπει να δικαιούται χώρο.
                  Αν είναι στην εσωτερική και έχει φτάσει και ακριβώς δίπλα του, ε χάιρω πολύ. Το προσπέρασμα έχει ήδη τελειώσει από την ευθεία. Όλες οι μάχες 2-3 στροφών που εκθειάζουμε με τα μονοθέσια πλάι-πλάι προυποθέτουν το να δώσει κάποιος χώρο.
                  Με τους παρόντες κανονισμούς έχεις δίκιο, απλά δεν μου αρέσουν οι συγκεκριμένοι κανονισμοί (άγραφοι ή έγγραφοι)

                  Θα μπορούσε ναι αλλά το ότι δεν το έκανε δεν λέει τίποτα γιατί επέλεξε να μείνει στην αγωνιστική γραμμή. Πολλές φορές αυτή είναι και η καλύτερη άμυνα γιατί δεν χάνεις χρόνο προσπαθώντας να κλείσεις τον άλλον. Επίσης, αν ένας επιτιθέμενος καθυστερήσει πολύ τα φρένα και βρεθεί στο ύψος του side pod του αμυνόμενου, ο δεύτερος δεν θα μπορεί να στρίψει. Όχι όμως επειδή του έχει πάρει την εσωτερική ο άλλος αλλά επειδή επιχειρεί προσπέρασμα το οποίο δεν πρόκειται να γίνει αν ο αμυνόμενος δεν πατήσει φρένο πράγμα που δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει. Είναι ευθύνη του επιτιθέμενου να επιλέξει το σωστό μέρος και στιγμή για να επιτεθεί. Η στιγμή στη προκειμένη ήταν λάθος γιατί ο Hamilton δεν ήταν όσο μπροστά χρειαζόταν. Εκτός από αυτό, σε πίστες που η μη αγωνιστική γραμμή είναι τόσο βρώμικη, τα προσπεράσματα γίνονται πριν τις στροφές. Ο Hamilton και οι αγωνοδίκες ήθελαν δηλαδή ο Massa να επιχειρήσει να στρίψει από την εξωτερική, δίνοντας όλη την εσωτερική στον Hamilton όταν αυτός δεν είναι καν όσο μπροστά χρειάζεται να είναι για να διεκδικήσει κάτι τέτοιο; Δεν είναι λογική απαίτηση αυτή. Όσες φορές έχω προσωπικά δει τέτοια συμβάντα σε άλλες κατηγορίες, πάντα τιμωρείται ο επιτιθέμενος. Επίσης, θέλω να σε ρωτήσω ποιος κατά τη γνώμη σου έφταιγε για το συμβάν μεταξύ των Webber και Hamilton στη Σιγκαπούρη το '10.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης p_george έγραψε:

                    Πρόσφατα μπλέχτηκα σε κάτι παρόμοιο και ήμουν στη θέση του Μάσσα …δεν τον είδα να έρχεται από την εσωτερική, πήρα τη γραμμή μου και χτυπήσαμε. Έπρεπε να του έδινα χώρο να στρίψει κι αυτός. Ο συγκεκριμένος ήταν ο Κατσίνης το προηγούμενο Σάββατο

                    Στον συγκεκριμενο δεν χρειαζεται να δωσεις χωρο για να σε περασει, απο δικη μου εμπειρια,
                    αλλα αν ηταν Κυριακη σε αγωνα παλι θα εδινες χωρο στον πισω να στριψει?

                    Στον πίσω όχι...αν ήταν δίπλα μου και ρίσκαρα έξοδο...ίσως, ειδικά επειδή στρίβαμε αριστερά και η επόμενη ήταν δεξιά και επειδή ήμουν στην εξωτερική θα είχα πλεονέκτημα.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      p_george last edited by

                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                      Στον πίσω όχι...αν ήταν δίπλα μου και ρίσκαρα έξοδο...ίσως, ειδικά επειδή στρίβαμε αριστερά και η επόμενη ήταν δεξιά και επειδή ήμουν στην εξωτερική θα είχα πλεονέκτημα.

                      Αυτο ακριβως λεω Νικο, στον πισω οχι, και απο την στιγμη που δεν εχει φτασει διπλα σου δεν ανοιγεις ποτε, αν κανεις το αντιθετο τουλαχιστον δυο φορες ενω δεν χρειαζεσαι τους βαθμους, τοτε γινεσαι αυτοματα ευκολο θυμα για οποιοδηποτε ακολουθει, ειτε εχει την ικανοτητα να σε περασει ειτε οχι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fn1m last edited by

                        Herbert: Δεν έδωσε χώρο o μάσα

                        Τα χαχόλια οι φεραρικοί αμέσως να κάνουν dislike.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                          πως τον ειδε οταν πριν την στροφη μετα βιας η αεροτομη εφτανε στην εισαγωγη αερα?

                          Υπάρχουν δύο πραγματάκια που λέγονται καθρέφτες. Ο ίδιος του είπε ότι τον είδε, οι αγωνοδίκες είπαν ότι τον είδε, στο βίντεο φαίνεται να κοιτάει αριστερά του. Εσύ πες ότι δεν τον είδε.

                          ...θέλω να σε ρωτήσω ποιος κατά τη γνώμη σου έφταιγε για το συμβάν μεταξύ των Webber και Hamilton στη Σιγκαπούρη το '10.

                          Ο Webber. Ο Hamilton εκάνε λάθος που δεν άνοιξε περισσότερο τη γραμμή του, αλλά σε εκείνο το σημείο ο Webber δεν είχε καμία ελπίδα να ανακτήσει τη θέση ακόμα και δίπλα του να έστριβε. Φρενάκι και από πίσω για να πάρει το slipstream μπας και αντεπιτεθεί.

                          Τα δύο περιστατικά είναι τέλειως διαφορετικά πάντως. Στο ένα έχει περάσει ήδη μπροστά και τρακάρουν στην επόμενη στροφή, στο άλλο τρακάρουν με το που επιχειρείται το προσπέρασμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cabala10 last edited by

                            Ο χρήστης ripper έγραψε:

                            πως τον ειδε οταν πριν την στροφη μετα βιας η αεροτομη εφτανε στην εισαγωγη αερα?

                            Υπάρχουν δύο πραγματάκια που λέγονται καθρέφτες. Ο ίδιος του είπε ότι τον είδε, οι αγωνοδίκες είπαν ότι τον είδε, στο βίντεο φαίνεται να κοιτάει αριστερά του. Εσύ πες ότι δεν τον είδε.

                            ...θέλω να σε ρωτήσω ποιος κατά τη γνώμη σου έφταιγε για το συμβάν μεταξύ των Webber και Hamilton στη Σιγκαπούρη το '10.

                            Ο Webber. Ο Hamilton εκάνε λάθος που δεν άνοιξε περισσότερο τη γραμμή του, αλλά σε εκείνο το σημείο ο Webber δεν είχε καμία ελπίδα να ανακτήσει τη θέση ακόμα και δίπλα του να έστριβε. Φρενάκι και από πίσω για να πάρει το slipstream μπας και αντεπιτεθεί.

                            Τα δύο περιστατικά είναι τέλειως διαφορετικά πάντως. Στο ένα έχει περάσει ήδη μπροστά και τρακάρουν στην επόμενη στροφή, στο άλλο τρακάρουν με το που επιχειρείται το προσπέρασμα.

                            στο q/a ο ιδιος δεν λεει πουθενα οτι τον ειδε (αρα φανταζομαι επειδη δεν το λεει παει να πει οτι τον ειδε..)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sparticle last edited by

                              Ο Herbert λέει σε κάτι δηλώσεις για το συμβάν πάνω κάτω ότι 'τιμωρήσαμε τον Massa γιατί θα μπορούσε να αποφύγει το ατύχημα' και συμπληρώνει ότι 'φαίνεται ότι κοιτάζει τους καθρέφτες του και βλέπει πού είναι ο Hamilton και κάνει κίνηση προς το εσωτερικό της στροφής'.

                              Δηλαδή ποινή δίνεται σε κάποιον εξετάζοντας αν έχει δει ή όχι κάποιον ?

                              Προτείνω στον Massa την επόμενη φορά που θα έχει κάποιον τριγύρω του (κυρίως τον Hamilton) να μην κουνήσει κράνος να το παίξει αόμματος, μπας και δεν φάει ποινή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gakost last edited by

                                Ο χρήστης sparticle έγραψε:
                                Ο Herbert λέει σε κάτι δηλώσεις για το συμβάν πάνω κάτω ότι 'τιμωρήσαμε τον Massa γιατί θα μπορούσε να αποφύγει το ατύχημα' και συμπληρώνει ότι 'φαίνεται ότι κοιτάζει τους καθρέφτες του και βλέπει πού είναι ο Hamilton και κάνει κίνηση προς το εσωτερικό της στροφής'.

                                Δηλαδή ποινή δίνεται σε κάποιον εξετάζοντας αν έχει δει ή όχι κάποιον ?

                                Προτείνω στον Massa την επόμενη φορά που θα έχει κάποιον τριγύρω του (κυρίως τον Hamilton) να μην κουνήσει κράνος να το παίξει αόμματος, μπας και δεν φάει ποινή.

                                Εγώ προτείνω να βάλουν στα μονοθέσια προβολείς και να εκπαιδεύσουν τους οδηγούς στην (κατάπτιστη) Ελληνική συνήθεια να κολαν από πίσω και να παίζουν τα φώτα.

                                ok φυσικά και τον είδε αλλιώς πως θα οδηγήσεις αν δεν κοιτάς πίσω αλλά άλλο να τον δεις και άλλο επειδή τον είδε είναι υποχρεωμένος να του ανοίξει να περάσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  y-v last edited by

                                  Ο χρήστης gakost έγραψε:
                                  ok φυσικά και τον είδε αλλιώς πως θα οδηγήσεις αν δεν κοιτάς πίσω αλλά άλλο να τον δεις και άλλο επειδή τον είδε είναι υποχρεωμένος να του ανοίξει να περάσει.

                                  Mα δεν του είπε κανείς να του ανοίξει να περάσει...
                                  Κλείνοντας, να μην πεσει επάνω του του είπαν!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cabala10 last edited by

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ripper last edited by

                                      Τι λέι ο Webber στο τηλέφωνο το έπιασε κανείς;
                                      Ωραία αύτα τα mini drivers αλλά τα μισά δεν τα καταλαβαίνεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kantoniou last edited by

                                        Τον Webber και κανονικα οταν τον ακους δεν τον καταλαβαινεις...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sparticle last edited by

                                          o Alonso με τα angry birds

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 7 / 7
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr