Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1M 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1M 2011
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 25 / 26
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    65
    518
    450
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanos last edited by

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
      @ Θάνο ...δε παίζει να το αφήσω αυτό, με ξέρεις.

      Και εγώ δεν παίζει να μην πω οτι είσαι πραγματικά χαζός... με ξέρεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Eγώ και o mirage λέμε να αφήσετε την 1Μ ήσυχη γιατί θα έχουμε άλλα εδώ μέσα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Επισης να αφησει και τα 3 πουλακια ησυχα ο φιλος Γρηγορης
          γιατι τα offtopic post του κουραζουν
          Sent from my MB525 using nuclear power

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο Νίκος δεν είναι χαζός. Ήρωας είναι το παληκάρι.
            Και δεν πρόκειται να γλιτώσει, μέχρι ν' αλλάξει το si για καμιά 316i/116i με πρόγραμμα schnitzel!
            Εγώ μάλλον θα καταθέσω πινακίδες τελικά γι' αρχή και βλέπουμε στην δική μου.
            Αν ξέρει κάποιος τι γίνεται με τα τεκμήρια όταν το αυτοκίνητο έχει 2 συνιδιοκτήτες , μου λέει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koubeast last edited by

              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

              Εγώ μάλλον θα καταθέσω πινακίδες τελικά γι' αρχή και βλέπουμε στην δική μου.
              Αν ξέρει κάποιος τι γίνεται με τα τεκμήρια όταν το αυτοκίνητο έχει 2 συνιδιοκτήτες , μου λέει.

              Και δεν θα σαι και ο μόνος που θα παραδόσει (βλέπε πατέρας μου πχ), αλλά εφόσον μπορείς να βολευτείς με τη lancia, καλά θα κάνεις

              Για το τεκμήριο, δίχως να γνωρίζω σίγουρα, νομίζω ότι βαραίνει και τους δύο ιδιοκτήτες ακριβώς όπως θα επιβαρύνονταν αν το έιχε ένας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                professeur last edited by

                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                ...

                Από εκεί και πέρα...η ερώτησή μου ήταν στον nozomi και πολύ συγκεκριμένη και μπορείς κι εσύ να απαντήσεις (αν ισχύει κάτι τέτοιο και για σένα), τι ακριβώς δεν τον συγκινεί τη στιγμή που δεν έχει οδηγήσει αγωνιστικό καρτ.

                Και μένα να σου πω την αλήθεια (που έχω οδηγήσει ένα μισοαγωνιστικό) ούτε με τρέλανε ούτε με συγκίνησε πολύ. Νομίζω ότι μερικά πράγματα μπορούν να μη σε συγκινούν ακόμα και αν τα κάνεις αλλά επίσης μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν θα σε συγκινήσουν ακόμη και αν δεν τα έχεις κάνει.

                Π.χ. ο ΧρηστόΛάππας συγκινείται από το σκι και το παραπέντε (αν θυμάμαι καλά). Εμένα με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Καταλαβαίνω όμως ότι κάποιον άλλον θα τον συγκινούσαν. Ή (άλλο π.χ.) εμένα με συγκινεί να σπάω πήλινα πιατάκια με το δίκαννο, σίγουρα κάποιος άλλος το θεωρεί μια ανοησία και ας μην έχει ρίξει ποτέ.

                Και όπως έλεγε και ένας πίθηκος λίγο πριν φάει το σαπούνι, 'γούστα είναι αυτά'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • vespas
                  vespas last edited by

                  Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                  Για το τεκμήριο, δίχως να γνωρίζω σίγουρα, νομίζω ότι βαραίνει και τους δύο ιδιοκτήτες ακριβώς όπως θα επιβαρύνονταν αν το έιχε ένας

                  +1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Αυτό πάντως με το ίδιο πλαίσιο σε 2 αυτοκίνητα ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικών διαστάσεων μεταξύ τους και με ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική αρχιτεκτονική κινητήρων, δεν το καταλαβαίνω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                      ...

                      Από εκεί και πέρα...η ερώτησή μου ήταν στον nozomi και πολύ συγκεκριμένη και μπορείς κι εσύ να απαντήσεις (αν ισχύει κάτι τέτοιο και για σένα), τι ακριβώς δεν τον συγκινεί τη στιγμή που δεν έχει οδηγήσει αγωνιστικό καρτ.

                      Και μένα να σου πω την αλήθεια (που έχω οδηγήσει ένα μισοαγωνιστικό) ούτε με τρέλανε ούτε με συγκίνησε πολύ. Νομίζω ότι μερικά πράγματα μπορούν να μη σε συγκινούν ακόμα και αν τα κάνεις αλλά επίσης μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν θα σε συγκινήσουν ακόμη και αν δεν τα έχεις κάνει.

                      Π.χ. ο ΧρηστόΛάππας συγκινείται από το σκι και το παραπέντε (αν θυμάμαι καλά). Εμένα με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Καταλαβαίνω όμως ότι κάποιον άλλον θα τον συγκινούσαν. Ή (άλλο π.χ.) εμένα με συγκινεί να σπάω πήλινα πιατάκια με το δίκαννο, σίγουρα κάποιος άλλος το θεωρεί μια ανοησία και ας μην έχει ρίξει ποτέ.

                      Και όπως έλεγε και ένας πίθηκος λίγο πριν φάει το σαπούνι, 'γούστα είναι αυτά'.

                      Ναι βρε...γούστα είναι αυτα. Αλλα μιλάμε για φαν της αυτοκίνησης. Τι ακριβώς είναι αυτο που δε συγκινεί? Δεν λέω ότι ντε και καλα πρέπει να συγκινει, ψάχνω να βρω τι είναι αυτο για να το καταλάβω.

                      Για μένα πχ το σκι δε με συγκινεί γιατι δε μου αρέσει το χιόνι και το κρύο. Το WRC ποτε δε μου άρεσε, δε μου αρέσει το χώμα και τα παντηλίκια.

                      ΥΓ 1. Τι είναι το μισοαγωνιστικό? ή είναι αγωνιστικό ή δεν είναι. Δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο.
                      ΥΓ 2. Επειδη είναι ενδιαφέρον η κουβέντα, γιατι δε τη μεταφέρετε στο αντίστοιχο τοπικ, μη χαλάμε αυτο.

                      Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Το WRC δεν ειναι απλά χώμα και παντηλίκια, είσαι εκτός της λογικής του αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, αλλά αυτό δεν ειναι της παρουσης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Το WRC δεν ειναι απλά χώμα και παντηλίκια, είσαι εκτός της λογικής του αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, αλλά αυτό δεν ειναι της παρουσης.

                          Προφανώς...σχήμα λόγου ήταν. Δεν είναι ότι δε με συγκινει, απλα το βρίσκω αδιάφορο. Μου αρέσει το open wheel racing.

                          Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kacey last edited by

                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                            Αυτό πάντως με το ίδιο πλαίσιο σε 2 αυτοκίνητα ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικών διαστάσεων μεταξύ τους και με ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική αρχιτεκτονική κινητήρων, δεν το καταλαβαίνω...

                            Δεν καταλαβαινεις ποιο το νοημα, ή δεν καταλαβαινεις το πως μπορει να γινεται?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:
                              Επισης να αφησει και τα 3 πουλακια ησυχα ο φιλος Γρηγορης
                              γιατι τα offtopic post του κουραζουν
                              Sent from my MB525 using nuclear power

                              Σε εμενα αναφερεσαι? Ποια ειναι τα 3 πουλακια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Ο χρήστης kacey έγραψε:

                                Αυτό πάντως με το ίδιο πλαίσιο σε 2 αυτοκίνητα ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικών διαστάσεων μεταξύ τους και με ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική αρχιτεκτονική κινητήρων, δεν το καταλαβαίνω...

                                Δεν καταλαβαινεις ποιο το νοημα, ή δεν καταλαβαινεις το πως μπορει να γινεται?

                                Και τα δύο, αν θες. Το πώς γίνεται τεχνικά το καταλαβαίνω. Κόψε-ράψε, παίζει πριόνι και όλα καλά. Έχουμε δει και πολύ χειρότερα απ' αυτό. Πώς περιμένεις όμως να δουλέψει αυτό αρμονικά?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kacey last edited by

                                  Γιατι οχι? Πραγματικα δεν βλεπω ποιο ειναι το προβλημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    To πρόβλημα ειναι οτι άλλες απαιτήσεις έχεις από ένα σασί όταν έχεις έναν πολυκύλινδρο κινητήρα, άλλες όταν έχεις έναν πιο μαζεμένο τουρμπάτο (μόνο και μόνο από άποψη ζυγίσματος αν το πάρεις), αλλιώς ειναι στημένο ένα αμάξι με μεγαλύτερο λόγο μετατροχίων προς μεταξόνιο σε σχέση με ένα που το μεταξόνιο είναι αναλογικά μεγαλύτερο από τα μετατρόχιά του, αλλιώς φορτίζονται οι αναρτήσεις στη μία περίπτωση, αλλιώς στην άλλη.

                                    Αυτό που θέλω να πω ειναι οτι αν πάρεις έναν Άσσο και του βάλεις άκρα από Μ3, δεν τον κάνεις αυτομάτως και Μ3, οπότε θα συμφωνήσω εν μέρει στον χαρακτηρισμο αυτοκίνητο-τραβεστί, παρότι ειναι λίγο ακραίος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Οχι, αλλα δεν το κανει κ κακο. Μπορει να το κανει καλο. Μπορει να το κανει τρομερο. Μπορει, αναλογα με τις απαιτησεις, να εχεις αλλες ρυθμισεις, αλλα τα αυξημενα μετατροχια, η διαφορετικη γεωμετρια παραμενουν ατου. Μπορει 1002. Το αποτελεσμα ομως ειναι αυτο που περιγραφουν ολοι οσοι το εχουν οδηγησει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                        To πρόβλημα ειναι οτι άλλες απαιτήσεις έχεις από ένα σασί όταν έχεις έναν πολυκύλινδρο κινητήρα, άλλες όταν έχεις έναν πιο μαζεμένο τουρμπάτο (μόνο και μόνο από άποψη ζυγίσματος αν το πάρεις), αλλιώς ειναι στημένο ένα αμάξι με μεγαλύτερο λόγο μετατροχίων προς μεταξόνιο σε σχέση με ένα που το μεταξόνιο είναι αναλογικά μεγαλύτερο από τα μετατρόχιά του, αλλιώς φορτίζονται οι αναρτήσεις στη μία περίπτωση, αλλιώς στην άλλη.

                                        Αυτό που θέλω να πω ειναι οτι αν πάρεις έναν Άσσο και του βάλεις άκρα από Μ3, δεν τον κάνεις αυτομάτως και Μ3, οπότε θα συμφωνήσω εν μέρει στον χαρακτηρισμο αυτοκίνητο-τραβεστί, παρότι ειναι λίγο ακραίος.

                                        Μα ετσι κι αλλιως, στο M division δεν ειχαν σκοπο να το κανουν Μ3.
                                        Ενα μαζεμενο σπορ αυτοκινητο ηθελαν να βγαλουν κοντα στις διαστασεις του 'παππου' την Ε30 Μ3, με δυνατοτητες-προδιαγραφες του ονοματος Μ προσαρμοσμενες στο σημερα.
                                        Παροτι ο κινητηρας πραγματι δεν ειναι 'μερακληδικος' σε περιορισμενο αριθμο παραγωγης, εξωτικοτητα, κτλ, ειναι
                                        αριστα ρυθμισμενος και λειτουργει-συνεργαζεται εξαιρετικα με το επισης πολυ σωστα ρυθμισμενο σασι.
                                        Δεν ειναι λιγοι εξαλλου κατοχοι, και απο Αμερικανικα-Ευρωπαικα fora, αναφερουν οτι μετα απο χρονια, ζουν και παλι με μια πραγματικη Μ σε επιπεδο ευχαριστησης-αδρεναλινης, και 'αλητικου' χαρακτηρα, απο την εποχη της Ε46 Μ3...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Την Έχεις οδηγήσει ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Ανόητη ερώτηση...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 25 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr