-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
@ Θάνο ...δε παίζει να το αφήσω αυτό, με ξέρεις.Και εγώ δεν παίζει να μην πω οτι είσαι πραγματικά χαζός... με ξέρεις.
-
Eγώ και o mirage λέμε να αφήσετε την 1Μ ήσυχη γιατί θα έχουμε άλλα εδώ μέσα.
-
Επισης να αφησει και τα 3 πουλακια ησυχα ο φιλος Γρηγορης
γιατι τα offtopic post του κουραζουν
Sent from my MB525 using nuclear power -
Ο Νίκος δεν είναι χαζός. Ήρωας είναι το παληκάρι.
Και δεν πρόκειται να γλιτώσει, μέχρι ν' αλλάξει το si για καμιά 316i/116i με πρόγραμμα schnitzel!
Εγώ μάλλον θα καταθέσω πινακίδες τελικά γι' αρχή και βλέπουμε στην δική μου.
Αν ξέρει κάποιος τι γίνεται με τα τεκμήρια όταν το αυτοκίνητο έχει 2 συνιδιοκτήτες , μου λέει. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγώ μάλλον θα καταθέσω πινακίδες τελικά γι' αρχή και βλέπουμε στην δική μου.
Αν ξέρει κάποιος τι γίνεται με τα τεκμήρια όταν το αυτοκίνητο έχει 2 συνιδιοκτήτες , μου λέει.Και δεν θα σαι και ο μόνος που θα παραδόσει (βλέπε πατέρας μου πχ), αλλά εφόσον μπορείς να βολευτείς με τη lancia, καλά θα κάνεις
Για το τεκμήριο, δίχως να γνωρίζω σίγουρα, νομίζω ότι βαραίνει και τους δύο ιδιοκτήτες ακριβώς όπως θα επιβαρύνονταν αν το έιχε ένας
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...Από εκεί και πέρα...η ερώτησή μου ήταν στον nozomi και πολύ συγκεκριμένη και μπορείς κι εσύ να απαντήσεις (αν ισχύει κάτι τέτοιο και για σένα), τι ακριβώς δεν τον συγκινεί τη στιγμή που δεν έχει οδηγήσει αγωνιστικό καρτ.
Και μένα να σου πω την αλήθεια (που έχω οδηγήσει ένα μισοαγωνιστικό) ούτε με τρέλανε ούτε με συγκίνησε πολύ. Νομίζω ότι μερικά πράγματα μπορούν να μη σε συγκινούν ακόμα και αν τα κάνεις αλλά επίσης μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν θα σε συγκινήσουν ακόμη και αν δεν τα έχεις κάνει.
Π.χ. ο ΧρηστόΛάππας συγκινείται από το σκι και το παραπέντε (αν θυμάμαι καλά). Εμένα με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Καταλαβαίνω όμως ότι κάποιον άλλον θα τον συγκινούσαν. Ή (άλλο π.χ.) εμένα με συγκινεί να σπάω πήλινα πιατάκια με το δίκαννο, σίγουρα κάποιος άλλος το θεωρεί μια ανοησία και ας μην έχει ρίξει ποτέ.
Και όπως έλεγε και ένας πίθηκος λίγο πριν φάει το σαπούνι, 'γούστα είναι αυτά'.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Για το τεκμήριο, δίχως να γνωρίζω σίγουρα, νομίζω ότι βαραίνει και τους δύο ιδιοκτήτες ακριβώς όπως θα επιβαρύνονταν αν το έιχε ένας+1
-
Αυτό πάντως με το ίδιο πλαίσιο σε 2 αυτοκίνητα ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικών διαστάσεων μεταξύ τους και με ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική αρχιτεκτονική κινητήρων, δεν το καταλαβαίνω...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...
Από εκεί και πέρα...η ερώτησή μου ήταν στον nozomi και πολύ συγκεκριμένη και μπορείς κι εσύ να απαντήσεις (αν ισχύει κάτι τέτοιο και για σένα), τι ακριβώς δεν τον συγκινεί τη στιγμή που δεν έχει οδηγήσει αγωνιστικό καρτ.
Και μένα να σου πω την αλήθεια (που έχω οδηγήσει ένα μισοαγωνιστικό) ούτε με τρέλανε ούτε με συγκίνησε πολύ. Νομίζω ότι μερικά πράγματα μπορούν να μη σε συγκινούν ακόμα και αν τα κάνεις αλλά επίσης μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν θα σε συγκινήσουν ακόμη και αν δεν τα έχεις κάνει.
Π.χ. ο ΧρηστόΛάππας συγκινείται από το σκι και το παραπέντε (αν θυμάμαι καλά). Εμένα με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Καταλαβαίνω όμως ότι κάποιον άλλον θα τον συγκινούσαν. Ή (άλλο π.χ.) εμένα με συγκινεί να σπάω πήλινα πιατάκια με το δίκαννο, σίγουρα κάποιος άλλος το θεωρεί μια ανοησία και ας μην έχει ρίξει ποτέ.
Και όπως έλεγε και ένας πίθηκος λίγο πριν φάει το σαπούνι, 'γούστα είναι αυτά'.
Ναι βρε...γούστα είναι αυτα. Αλλα μιλάμε για φαν της αυτοκίνησης. Τι ακριβώς είναι αυτο που δε συγκινεί? Δεν λέω ότι ντε και καλα πρέπει να συγκινει, ψάχνω να βρω τι είναι αυτο για να το καταλάβω.
Για μένα πχ το σκι δε με συγκινεί γιατι δε μου αρέσει το χιόνι και το κρύο. Το WRC ποτε δε μου άρεσε, δε μου αρέσει το χώμα και τα παντηλίκια.
ΥΓ 1. Τι είναι το μισοαγωνιστικό? ή είναι αγωνιστικό ή δεν είναι. Δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο.
ΥΓ 2. Επειδη είναι ενδιαφέρον η κουβέντα, γιατι δε τη μεταφέρετε στο αντίστοιχο τοπικ, μη χαλάμε αυτο.Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Το WRC δεν ειναι απλά χώμα και παντηλίκια, είσαι εκτός της λογικής του αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, αλλά αυτό δεν ειναι της παρουσης.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Το WRC δεν ειναι απλά χώμα και παντηλίκια, είσαι εκτός της λογικής του αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, αλλά αυτό δεν ειναι της παρουσης.Προφανώς...σχήμα λόγου ήταν. Δεν είναι ότι δε με συγκινει, απλα το βρίσκω αδιάφορο. Μου αρέσει το open wheel racing.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αυτό πάντως με το ίδιο πλαίσιο σε 2 αυτοκίνητα ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικών διαστάσεων μεταξύ τους και με ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική αρχιτεκτονική κινητήρων, δεν το καταλαβαίνω...Δεν καταλαβαινεις ποιο το νοημα, ή δεν καταλαβαινεις το πως μπορει να γινεται?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Επισης να αφησει και τα 3 πουλακια ησυχα ο φιλος Γρηγορης
γιατι τα offtopic post του κουραζουν
Sent from my MB525 using nuclear powerΣε εμενα αναφερεσαι? Ποια ειναι τα 3 πουλακια?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αυτό πάντως με το ίδιο πλαίσιο σε 2 αυτοκίνητα ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικών διαστάσεων μεταξύ τους και με ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική αρχιτεκτονική κινητήρων, δεν το καταλαβαίνω...
Δεν καταλαβαινεις ποιο το νοημα, ή δεν καταλαβαινεις το πως μπορει να γινεται?
Και τα δύο, αν θες. Το πώς γίνεται τεχνικά το καταλαβαίνω. Κόψε-ράψε, παίζει πριόνι και όλα καλά. Έχουμε δει και πολύ χειρότερα απ' αυτό. Πώς περιμένεις όμως να δουλέψει αυτό αρμονικά?
-
Γιατι οχι? Πραγματικα δεν βλεπω ποιο ειναι το προβλημα.
-
To πρόβλημα ειναι οτι άλλες απαιτήσεις έχεις από ένα σασί όταν έχεις έναν πολυκύλινδρο κινητήρα, άλλες όταν έχεις έναν πιο μαζεμένο τουρμπάτο (μόνο και μόνο από άποψη ζυγίσματος αν το πάρεις), αλλιώς ειναι στημένο ένα αμάξι με μεγαλύτερο λόγο μετατροχίων προς μεταξόνιο σε σχέση με ένα που το μεταξόνιο είναι αναλογικά μεγαλύτερο από τα μετατρόχιά του, αλλιώς φορτίζονται οι αναρτήσεις στη μία περίπτωση, αλλιώς στην άλλη.
Αυτό που θέλω να πω ειναι οτι αν πάρεις έναν Άσσο και του βάλεις άκρα από Μ3, δεν τον κάνεις αυτομάτως και Μ3, οπότε θα συμφωνήσω εν μέρει στον χαρακτηρισμο αυτοκίνητο-τραβεστί, παρότι ειναι λίγο ακραίος.
-
Οχι, αλλα δεν το κανει κ κακο. Μπορει να το κανει καλο. Μπορει να το κανει τρομερο. Μπορει, αναλογα με τις απαιτησεις, να εχεις αλλες ρυθμισεις, αλλα τα αυξημενα μετατροχια, η διαφορετικη γεωμετρια παραμενουν ατου. Μπορει 1002. Το αποτελεσμα ομως ειναι αυτο που περιγραφουν ολοι οσοι το εχουν οδηγησει.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
To πρόβλημα ειναι οτι άλλες απαιτήσεις έχεις από ένα σασί όταν έχεις έναν πολυκύλινδρο κινητήρα, άλλες όταν έχεις έναν πιο μαζεμένο τουρμπάτο (μόνο και μόνο από άποψη ζυγίσματος αν το πάρεις), αλλιώς ειναι στημένο ένα αμάξι με μεγαλύτερο λόγο μετατροχίων προς μεταξόνιο σε σχέση με ένα που το μεταξόνιο είναι αναλογικά μεγαλύτερο από τα μετατρόχιά του, αλλιώς φορτίζονται οι αναρτήσεις στη μία περίπτωση, αλλιώς στην άλλη.Αυτό που θέλω να πω ειναι οτι αν πάρεις έναν Άσσο και του βάλεις άκρα από Μ3, δεν τον κάνεις αυτομάτως και Μ3, οπότε θα συμφωνήσω εν μέρει στον χαρακτηρισμο αυτοκίνητο-τραβεστί, παρότι ειναι λίγο ακραίος.
Μα ετσι κι αλλιως, στο M division δεν ειχαν σκοπο να το κανουν Μ3.
Ενα μαζεμενο σπορ αυτοκινητο ηθελαν να βγαλουν κοντα στις διαστασεις του 'παππου' την Ε30 Μ3, με δυνατοτητες-προδιαγραφες του ονοματος Μ προσαρμοσμενες στο σημερα.
Παροτι ο κινητηρας πραγματι δεν ειναι 'μερακληδικος' σε περιορισμενο αριθμο παραγωγης, εξωτικοτητα, κτλ, ειναι
αριστα ρυθμισμενος και λειτουργει-συνεργαζεται εξαιρετικα με το επισης πολυ σωστα ρυθμισμενο σασι.
Δεν ειναι λιγοι εξαλλου κατοχοι, και απο Αμερικανικα-Ευρωπαικα fora, αναφερουν οτι μετα απο χρονια, ζουν και παλι με μια πραγματικη Μ σε επιπεδο ευχαριστησης-αδρεναλινης, και 'αλητικου' χαρακτηρα, απο την εποχη της Ε46 Μ3... -
Την Έχεις οδηγήσει ;
-
Ανόητη ερώτηση...
BMW 1M 2011