-
Αυτά ανεβάζουν το jinba ittai σε άλλα επίπεδα.
-
-
Κάτι τέτοιο πρέπει να κάνω για να μη με βρίζει ο popolaros.
-
i will be watching you.....
-
Οταν η Miata γνωρισε την Εlise!!! Δεν είναι κακό!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οταν η Miata γνωρισε την Εlise!!! Δεν είναι κακό!ΠΟΠ: 3ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ....
-
-
-
.....ποπο επαθα πλακα !! τελειο!!!
-
-
Τί διαφορές έχει το τωρινό facelift από το παλαιότερο MK3? Με ενδιαφέρουν κυρίως διαφορές σε οδική συμπεριφορά μιας και φαίνεται πως όλοι βρίζουν το ΜΚ3 και συμπαθούν το facelift! Πάντως πολύ ωραίο το MK3 σε όλα του με εξαίρεση τον ήχο (αναφέρομαι σε 1,8). Τί κουδούνισμα είναι αυτό που κάνει στις υψηλές?
-
Καθώς έχω υπάρξει κάτοχος Μκ1, Μκ2 και Μκ2.5, δεν έχω σαφή εικόνα για το τι άλλαξε στο Μκ3.5 σε σχέση με το 3. Θυμάμαι όμως άρθρο του βρετανικού EVO που έγραφαν ότι επιτέλους αποκαταστάθηκε ο miatoχαρακτήρας. Κοίτα, το Μκ3 ήταν βάρκα στο γυαλό εργοστασιακά κι έχει φάει πολύ θάψιμο από τους κατόχους του και από ξένους δημοσιογράφους (και του Τσουτσίγια συμπεριλαμβανομένου), όμως με αντικατάσταση της ανάρτησης, τα πράγματα έφτιαχναν πάρα πολύ. Έχει πολύ καλή δυναμική η βάση, λίγο συμμάζεμα ήθελε.
Αν λοιπόν σκοπεύσεις να αποκτήσει Μκ3 και είχες ξενερώσει με το όσα γράφονταν, αλλά το Μκ3.5 σού πέφτει κομματάκι ακριβό (καθώς καινούριο), υπάρχουν λύσεις ώστε να κάνεις ένα Μκ3 να στρίβει (και γενικότερα) να σε ικανοποιεί περισσότερο από τον διάδοχό του. Χωρίς υπερβολικό κόστος ή παραχωρήσεις στην άνεση. -
Είμαι κατά των μετατροπών γενικά, ειδικά σε ανάρτηση δυστυχώς οπότε δε νομίζω να κάνω κάτι τέτοιο. Θα ήθελα όμως να ξέρω ποιες είναι τελικά οι διαφορές.
Αν και εφόσον κάνω την κίνηση έχω κάποιον περιορισμό στα χρήματα...ειδικά όταν τα MR2 πλέον ξεκινάνε από τις 5.000! Από την άλλη το MX-5 είναι ένα σαφώς πιο καινούργιο αυτοκίνητο με ό,τι σημαίνει αυτό! -
Εσύ θα σταθμίσεις το τι σε ενδιαφέρει περισσότερο. Πάντως, μου κάνει εντύπωση το να δίνεις τόσο μεγάλη σημασία στην οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου και την ίδια στιγμή, να σου φαίνεται αδιανόητο να του βελτιώσεις την ανάρτηση. Τέλος πάντων, καλή αναζήτηση.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εσύ θα σταθμίσεις το τι σε ενδιαφέρει περισσότερο. Πάντως, μου κάνει εντύπωση το να δίνεις τόσο μεγάλη σημασία στην οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου και την ίδια στιγμή, να σου φαίνεται αδιανόητο να του βελτιώσεις την ανάρτηση. Τέλος πάντων, καλή αναζήτηση.Το 'στοκ' ...είναι θέμα φιλοσοφίας, αλλά και μεταπωλητικής αξίας!
Αν κάποιος ξέρει τί διαφορές είχε το facelift...? -
Δε νομιζω οτι θα θυσιαστει η μεταπωλητικη του αξια αν βελτιωσεις μονο την αναρτηση του...αντιθετα θα εκτιμηθει περισσοτερο απ τον ψαγμενο αγοραστη, ιδιαιτερα οταν σαν μαμα πασχει εκει
Να μου λεγες για μετατροπες στο μοτερ, εκει ναι συμφωνω -
Αρκει οι επεμβασεις σου να ειναι βελτιωση και οχι απλα μετατροπη
-
Έρως...
http://www.youtube.com/watch?v=3KJyUJmP ... re=related -
Έρως!
-
Για καγκουροέρωτα μου κάνει εμένα με όλα αυτά που έχει επάνω του.
έδιτ
Αναφέρομαι στο τούρμπο ΜΧ-5 του προπροηγούμενου ποστ.
Mazda MX-5