-
Για μένα τίποτα απο τα δύο.
Τώρα αν είναι μονόδρομος πάρε το C2 καθώς HGT είχα και το θεωρώ αδιάφορο οδηγικά! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Συν το ότι το ένα Bασίλη είναι καινούριο (άρα καλή μεταπώληση, όμορφη και σύγχρονη εμφάνιση) ενώ το άλλο είναι για αντικατάσταση.Οι 4Τ έγραφαν ότι έχει πολύ καλό τιμόνι σε αίσθηση παότι είναι 'ηλεκτρικό'...
C2 για μένα.
δεν παιζει σαββα.........σαν αμεσοτητα ναι αλλα απο αισθηση ντεν
-
Ε εντάξει μιλάμε για 'ηλεκτρικό'...
-
HGT
... τα κυβικα ειναι αναντικαταστατα και πιστευω πως προκειται για ενα τιμιο αυτοκινητο
-
Eντάξει μιλάμε για 1600 μοτέρ (C2) δεν είναι και 1200...και όπως λέει ο φίλος
Επειδή έχει 160 κυβικά περισσότερα?
-
HGT. Το είχε ένας φίλος και αν και δεν είναι το τελειότερο αμάξι που κατασκευάστηκε, πάει πολύ καλά και στρίβει εξίσου (αν και το τιμόνι του δεν είναι και το κορυφαίο). Θυμάμαι μια φορά στην Κατάρα ο ψυχάκιας πέρασε από πάνω (ύστερα από κυνηγητό) ένα vts που του την είχε σπάσει. Τρέλα να έχεις κι όλα καλά είναι!
-
Καταρχην σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.Να προσθεσω μερικα πραγματα στο αρχικο μου ποστ.
Αυτη την στιγμη εχω παρει προεγκριση δανειου και για τα δυο.Ενω το C2 εχει χαμηλοτερη τιμη αγορας κατα 1000ε σε σχεση με το HGT οταν αποπληρωνεται ερχεται περιπου 1000ε ακριβοτερο(εχει διπλασιο επιτοκιο).Στην citroen μου ζητησαν ενα ποσοστο απο το αυτοκινητο να γραφτει στο ονομα του εγγυητη(90% στο δικο μου και το αλλο 10% στον εγγυητη)ενω η fiat δεν ζηταει κατι τετοιο.Δεν υπαρχει διαθεσιμο αυτοκινητο για TEST DRIVE ,απλα απο εβδομαδα θα παραλαβουν ενα c2 VTR και θα παω να το δω απο πολυ κοντα.Στην ΦΙΑΤ θα με παρουν τηλ να μου πουν ποτε θα παραλαβουν καποιο για να το δω και αυτο.Η αληθεια ειναι οτι ψαχνομαι . -
καμια σχεση το VTR me to VTS.........
-
Φίλε μου, υπάρχει ακόμα γυρισμός. Σκέψου το καλύτερα και πάρε ένα αυτοκίνητο της προκοπής. Αν δε σου φτάνουν τα λεφτά για καινούριο, βρες κάτι καλό στα μεταχειρισμένα και κάνε εκεί την κίνησή σου. Ας πούμε το 306 GTi Race που πουλούσαν τις προάλλες στο φόρουμ. Τα αυτοκινητάκια που αναφέρεις είναι μετριότατα. Ακόμα και μαμά Rallye, μπροστά τους δείχνει υπέρτατη πολεμική μηχανή.
Από τα δύο πάντως, οπωσδήποτε C2. Είναι καινούριο μοντέλο, φρέσκο, το άλλο πάει για αντικατάσταση. Έχω οδηγήσει μόνο το Punto και ήταν ψιλοαπαράδεκτο. Δεν είχε τιμόνι, πολλά μούτρα, ποιότητα κατασκευής μέτρια. Άσε που δε δείχνει καθόλου ότι είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας. Είχε όμως ωραίο κινητήρα, με μπόλικη ροπή από χαμηλά.
Το topic θα μπορούσε και να λέγεται: ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος -
... δεν ειδα πουθενα να αναφερει το ψαχνει το 'απολυτο οπλο' στα λεφτα που ειναι διατεθιμενος να δωσει.... αλλωστε δεν θα κατεληγε σ' αυτα τα δυο αν ηταν ετσι! Το παιδι ειχε ή εχει ενα saxo vts, οποτε θα ελεγα ειναι λιγο υποψιασμενος!
Οτι προκειτε για μετρια αυτοκινητα κανεις δεν το αρνηθηκε... Διαβασαμε και το συγκριτικο των 4Τ για το c2 και ξερουμε τι λενε και για το hgt...
το σχολιο περι 306 gti race, το προσπερναω... και στο φιναλε, οπως ειπα, τα κυβικα ειναι αναντικαταστατα!
-
Δύσκολη ερώτηση. Πάντως σκέψου λίγο καλύτερα κάποια αρνητικά και στα δύο αυτοκίνητα πριν αποφασίσεις (πχ το C2 είναι τετραθέσιο και το Πούντο 1800)
Επίσης, ξανασκέψου και την τιμή τους λιγο.
Ψάξε και για εναλλακτικές λύσεις.
Εαν είχα να διαλέξω ανάμεσα στα δύο, θα διάλεγα -μαλλον το Πούντο. -
Bill, προσωπικά θα έπαιρνα το Punto. Τα κυβικά ουδείς εμίσησε (εκτός από τον έφορα... ).
Το C2, αν και κουκλί δεν μου γεμίζει καθόλου το μάτι... Είναι πολύ βαρύ (σχεδόν 1100 κιλά) και άρα (σύμφωνα με μετρήσεις των 4Τ) πιο αργό ακόμα και από το πιο αδύνατο 206 μου (206 0-100: 9,4, C2 VTS: 9,7... ). Από στρίψιμο, πιστεύω είναι ισοδύναμα με τον Ιταλό να υπερτερεί σε άνεση και να υστερεί σε τιμόνι... Μην ξεχνάμε ότι ο Γάλλος έχει και ESP μη απενεργοποιήσιμο...
Το αποφασιστηκό για εμένα είναι ότι το C2 είναι 2θέσιο με 2 μικρά καθισματάκια πίσω και ένα απειροελάχιστο πορτ-μπαγκάζ...
Το Punto είναι 4-5θέσιο με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ... Και με τόση ροπή, απλά πατάς γκάζι και φεύγεις...
(δεν έχω οδηγήσει κανένα, υπόψην... )
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
το Punto θα είναι στη χρήση πιο ακριβό (ελέω κινητήρα 1.800
Γιατί πιο ακριβό?
Επειδή έχει 160 κυβικά περισσότερα?
Που θα είναι πιο ακριβό δηλ. και θα σκεφτόσουνα να μην το πάρεις αν πραγματικά το ήθελες?
Εννοούσα μεγαλύτερη κατανάλωση και (ίσως) πιο ακριβή ασφάλεια. Για τα τέλη κυκλοφορίας δεν θυμάμαι.
Μπορεί να είναι λίγο off, αλλά το Clio RS μεταχειρισμένο γιατί να μην παίξει; Από τιμές δεν έχω κοιτάξει να ξέρω, αλλά αξίζει ένα κοίταγμα..
-
Μην τον μπλεκετε τον ανθρωπο με μεταχειρισμενα.........
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν υπαρχει διαθεσιμο αυτοκινητο για TEST DRIVE ,απλα απο εβδομαδα θα παραλαβουν ενα c2 VTR και θα παω να το δω απο πολυ κοντα.Στην ΦΙΑΤ θα με παρουν τηλ να μου πουν ποτε θα παραλαβουν καποιο για να το δω και αυτο.Βασίλη, σκέφτομαι ν'ανοίξω άλλο θέμα σε σχέση με αυτό που γράφεις περί μη διαθεσιμότητας των συγκεκριμένων μοντέλων για test drive, διότι προσωπικά μου φαίνεται απαράδεκτο οι Ελληνικές αντιπροσωπίες [στην πλειονότητά τους] να 'μη μπορούν' να σου εξασφαλίσουν μια μικρή βόλτα με το μοντέλο που θέλεις να αγοράσεις, για να δεις [πέρα από τους πίνακες με τα τεχνικά χαρ/κά, την εργονομία, την ομορφιά & τα όποια σχόλια των δημοσιογράφων] αν είναι αυτό που περιμένεις ΕΣΥ και στο δρόμο - τιμόνι, φρένα, κινητήρας, ανάρτηση, θόρυβος, κλπ. Δε μιλάμε να το πας στα Μέγαρα με V-box και φορητό, αλλά με μια σύντομη βόλτα μπορείς τουλάχιστον να καταλάβεις αν έχει κάτι που σου χτυπάει άσχημα. Παράδειγμα [σε προσωπικό επίπεδο] το πεντάλ γκαζιού του Megane II 1.6 που δοκίμασα πέρυσι (υπερβολικά αναίσθητο στην αρχή της διαδρομής του και ευαίσθητο στη συνέχεια - πάντα για τα γούστα μου - ή τα φρένα του 307 (υπερβολική έμφαση στην 'ξεκούραστη οδήγηση' που εκφράζεται μέσα από την υπερβολική - πάλι για τα γούστα μου - υποβοήθηση).
Πάντως, είναι να τραβάς τα μαλιά σου με μερικούς πωλητές. Πριν από λίγο καιρό σκεφτόμουν σοβαρά να πάρω το 206RC οπότε πήγα και ζήτησα από την αντιπροσωπία να το οδηγήσω (το αυτοκίνητο που δίνουν στους δημοσιογράφους, μια και δεν έχουν έρθει και πολλά RC στην Ελλάδα). Επειδή δεν ήταν διαθέσιμο (το είχε κάποιο περιοδικό) μου πρότειναν να μου δώσουν να δοκιμάσω το 1.6!!! Σα να λέμε ότι 'αυτοκίνητο το ένα, αυτοκίνητο και το άλλο, ίδιο σχήμα έχουν, 4 ρόδες (in fact το RC δεν έχει ρεζέρβα!), τρία πεντάλ, πέντε ταχύτητες, κλιματισμό, ABS, αερόσακους,.... τι, θες κι άλλα?!!!
Πιστεύω, για να επιστρέψω στο θέμα μας, ότι αν πραγματικά δε μπορείς ν'αποφασίσεις θα έπρεπε να πιέσεις για μια δοκιμή και να μη μείνεις στην 'εξωτερική' εικόνα, τους πίνακες και τα σχόλια. Αγοράζεις ένα αρκετά ακριβό εργαλείο που θα ζήσεις μαζί του καιρό, και όποιος αντιπρόσωπος θέλει να σε πείσει ότι το test drive είναι περιτό διότι 'το Α ή το Β περιοδικό έγραψε έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα' και περιμένει να αρκεστείς σ'αυτό, ή σου προτείνει να δοκιμάσεις ένα 'αδερφάκι' του μοντέλου που θέλεις να πάρεις, όχι σε επίπεδο εξοπλισμού αλλά τεχνικών χαρ/κών, στερείται επαγγελματισμού. Μιλάμε για μοντέλα ευρείας παραγωγής, οπότε... πίεσέ τους όσο μπορείς! Εξάλλου, δεν 'αγοράζεις' μόνο το αυτοκίνητο αλλά και τον 'αντιπρόσωπο'!! -
πεστα ρε nidosan........
-
Αρκετές ελληνικές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων πάσχουν από το σύνδρομο του εμποράκου-μανάβη: 'βλέπε αλλά μην αγγίζεις'. Αυτοί χάνουν στην τελική.
-
Το Punto είναι από πολύ,έως πολύ ταχύτερο του C2 παντού!
Αρκεί μια ματιά στο αρχείο των 4τροχών για του λόγου το αληθές.Επίσης,είναι πιο ολοκληρωμένο και με ποιότητα που δεν υστερεί του C2 (μάλλον το αντίθετο).
Από την άλλη το C2 είναι καινούργιο και γοητευτικό!Δεν βοηθώ,το ξέρω,αλλά δεν αποφασίζουμε πάντα με βάση τη λογική!
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Εννοούσα μεγαλύτερη κατανάλωση και (ίσως) πιο ακριβή ασφάλεια. Για τα τέλη κυκλοφορίας δεν θυμάμαι.Τα ίδια τέλη κυκλοφορίας έχουν (από 1358 ως 1928 κ.εκ. είναι στην ίδια κατηγορία).
-
Νομίζω ότι έχει C2 VTS για δοκιμή η αντιπροσωπεία που βρίσκεται στην Αγ.Παρασκευή,στη Μεσογείων ψηλά
c2 VTS ή PUNTO HGT ;Ενας χρονος μετα!!!!!