-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η Renault θα βγάλει 4αστερο;Χλωμο, εχει παρει φορα....
Και το νεο Κλιο θα ειναι 5αρι -
και το εκπληκτικο ειναι τα ανθρωπακια........... δειτε ποσο κοκκινο εχει ο οδηγος.......
δεν ξερω ρε πεδες......τοσο δεν το μελετησαν οι γερμανοι???? τι παιζει???
εκπληκτικο παντως το καινουργιο φοκους.......... -
Κάτι πρέπει να αλλάξει στο EuroNCAP. Τα τελευταία αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν πήραν όλα βαθμολογία 5 αστέρων.
Renault Modus
Citroen C4
Ford Focus
BMW 1-Series
Citroen C5
Audi A6
Seat Altea
VW Touareg
Νομίζω ότι πρέπει να μεγαλώσει η ταχύτητα πρόσκρουσης ώστε να υπάρχουν διαφορές μεταξύ των μοντέλων. Αν όλοι παίρνουν 5 αστέρια, καλύτερα να μη γίνεται καθόλου το τεστ. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
και το εκπληκτικο ειναι τα ανθρωπακια........... δειτε ποσο κοκκινο εχει ο οδηγος.......
δεν ξερω ρε πεδες......τοσο δεν το μελετησαν οι γερμανοι???? τι παιζει???
εκπληκτικο παντως το καινουργιο φοκους..........Και αν διαβάσεις στα σχόλια, τα τέσσερα αστέρια προήλθαν μετά απο... βελτιώσεις! Οπότε μάλλον αληθεύουν οι φήμες ότι οι πρώτες δοκιμές ήταν ακόμα χειρότερες
-
δεν ξερω ρε αδερφε..........μενω αφωνος.........
και παλι να πεις οτι ηταν καμια πορδη, αντε παει και ερχεται ........αλλα ειναι ολοκληρο ζωο ρε γαμωτο -
το πικάντο τον ηπιε στα τεστ, το πάντα κατι παει και ερχεται, ενω το γκέτζ διεπρεψε!! Αυτα να τα βλεπουνε οσοι κατηγορουνε τα χιουνται για εφτελη λαμαρινα.
-
Εμένα πάντως μου κάνει εντύπωση και η citroen για την θετική εξέλιξή της....
-
Η λαμαρίνα δεν σταματάει τίποτα πλην του αέρα και της βροχής. Στο πλαίσιο, στα συστήματα απόσβεσης της δύναμης της σύγκρουσης και σε αερόσακους/ζώνες/υλικά εσωτερικού παίζεται η ασφάλεια των σύγχρονων αυτοκινήτων.
Θυμάμαι έναν τύπο που προσπαθούσε να με πείσει ότι ένα Lada ήταν πιο ασφαλές από ένα Audi 80 γιατί είχε 'πιο γερή λαμαρίνα'. Μωρέ κι από μαντέμι να ήταν οι λαμαρίνες του Lada, διπλή αναδίπλωση του μπροστινού μέρους σε σύγκρουση δεν είχε, άρα τι να λέμε;
-
ok, το εγραψα χαριν αστεισμου, για να δειξω τι λενε. Αυτη τη φραση χρησιμοποιουν, ενω ενοουνε 'ελειπη παθητικη ασφαλεια'.
Παντως το γκετζ τους διεψευσε. -
Δεν πειράζει, εμείς που έχουμε ξέρουμε τι σκυλιά είναι. Επίσης ότι άμα στουκάρεις με 160 στα οποία έχεις φτάσει σε μόλις 15' με τον δίλιτρο τούρμπο-κούρμπο, ούτε 10 αστέρια δεν σε σώνουν.
-
Το Astra αρχίζει και κάνει θόρυβο για ζώνη μετά τα 30χλμ ή αφού διανύσεις κάποια εκατοντάδες μέτρα (δεν πρόσεξα πόσα ακριβώς). Πάντως το βρίσκω λίγο υπερβολικό αυτό με την απόσταση γιατί αφού δεν κινούμε με κάποια ταχύτητα άρα δεν εχω βγεί στον δρόμο, γιατί να με αναγκάζει να βάλω ζώνη? Όσο αφορά το θεμα τις ασφάλειας στα καινούρια αυτοκίνητα φαίνεται ότι είναι πιο ασφάλη αφου μπαίνεις μέσα και είναι σαν τεθωρακισμένα στο δρόμο. Λογικό είναι το πλαίσιο τους να είναι πιο ασφαλή αφου είναι πιο άκαμπτο.
-
Ρε παιδια τι γινεται με το MAzda 3; Ακομα δεν εχει γινει τεστ; Δεν το βρισκω πουθενα! Περασε ενα χρονος επιτελους!
-
4 αστερια 5αρα
5 αστερια Α6 -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
4 αστερια 5αρα
5 αστερια Α6Xμμμ...
Γι αυτό η BMW φώναζε και ζήτησε 'επανεξέταση' ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
4 αστερια 5αρα
5 αστερια Α6Xμμμ...
Γι αυτό η BMW φώναζε και ζήτησε 'επανεξέταση' ?
Τα 4 είναι μετά την επανεξέταση αν δεις πιο πάνω Είχε βγει η βρώμα ότι στις πρώτες δοκιμές είχε αποσπάσει 3 με άσχημα αποτελέσματα συνολικά.
-
Μου αρεσει αυτο με τη βαθμολογια των 3* για την προστασια των πεζων στο Golf. Τωρα εαν παιζουν ρολο αυτα η οχι, μπορουμε νομιζω να το εξηγησουμε με ενα παραδειγμα. Μακαβριο ισως, αλλα ας πουμε οτι χτυπαω ενα πεζο στη πολη με 50 χλμ και μενει παραλυτος, ενω καποιος αλλος με την ιδια ταχυτητα χτυπαει ενα πεζο σπαει 5-6 πλευρα και βαζει και ενα κολαρο στο λαιμο απο μια θλαση. Ποιο απο τα 2 προτιμαμε;
Τωρα βεβαια θα μου πειτε: σιγα μη το χρειαστω εγω αυτο...
-
Έχει γραφτεί στο forum ότι σε μια σύγκρουση παίζει ρόλο εκτός από τις ζωνες παραμόρφωσης και το βάρος που αυτές θα πρέπει να 'φρενάρουν'.
Το θέμα είναι πως η πόρτα ενός polo 97 είναι 3 φορές βαρύτερη (υποκειμενική εκτίμηση) από την πόρτα ενός megane coupe 01...
Υπάρχουν test με πλήρες φορτίο? Άραγε πιο θα ήταν το αποτέλεσμα μετωπικής μεταξύ Golf V- Megane 2?
Εφόσον όμως μιλάμε για σύγκρουση σε σταθερό εμπόδιο (μπαριέρα ή τοίχο) με 2 άτομα φορτίο, θεωρώ τα αποτελέσματα του ΕNCAP αξιόπιστα.
Με 500 κιλά φορτίο πάντως θα προτιμούσα να είμαι στο Golf ή σε ένα οικογενειακό 3 αστέρων από ένα μικρό 4 όπως ανέφερε ένας συνφορουμίστας. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
4 αστερια 5αρα
5 αστερια Α6Xμμμ...
Γι αυτό η BMW φώναζε και ζήτησε 'επανεξέταση' ?
Τα 4 είναι μετά την επανεξέταση αν δεις πιο πάνω Είχε βγει η βρώμα ότι στις πρώτες δοκιμές είχε αποσπάσει 3 με άσχημα αποτελέσματα συνολικά.
Δεν το πρόσεξα.
Πάντως σε μια χρονική στιγμή που 'όλοι' παίρνουν άριστα,
δεν είναι και ότι καλύτερο για την BMW,
ειδικά και για ένα αυτοκίνητο σαν την 5άρα. -
Μετα τα 3 αστερια και παρα τις βελτοιωσεις....
BMW slammed for poor crash tests
BMW’s 5-series has suffered a big upset in the latest Euro NCAP crash test results. The Five required numerous modifications and a re-test to record a four-star result.
Autocar revealed two months ago (21 September) that BMW was struggling to achieve a good rating for the Five, although at the time a spokesman claimed the testing was hampered by ‘inconsistencies’, and that it was expected to earn a five-star rating.
While rivals such as the Mercedes E-class, new Audi A6 and Saab 9-5 have all gained five stars, the 5-series needed improvements to the steering column, footrest, door trim, door latch, airbags and software. The Five also had to undertake both frontal-impact and pole tests twice in order to be classed as a four-star car.
The modifications only affect cars built after the autumn 2004 test, so any built between the September 2003 UK launch and this summer would probably only score three stars. The pedestrian impact test threw up even more serious concerns. NCAP assessors slammed the company’s attitude, saying: ‘BMW needs to take the protection of pedestrians much more seriously.’
BMW’s 1-series followed its big brother Five’s lead in needing a re-test, although it eventually scored a full five stars after improvements to the airbags. BMW was again criticised over pedestrian protection, described as ‘dire’ by NCAP, scoring just one star out of four. The child protection rating was also poor, scoring three stars compared with the four scored by ten of the thirteen cars tested in this group.
A BMW spokesman said: ‘Everything we design takes pedestrian safety into consideration, but it is also important to consider active systems that prevent ****dents from happening in the first place.’
Euro NCAP chairman Claes Tingvall used the results to chastise car makers for not making design improvements that could save lives.
-
Λέτε να τρόμαξε το σταθερό σημείο από το σχήμα Βangle ?
5* ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑ CRASH TEST EuroNcap ΓΙΑ GOLF & ASTRA!!!