-
και ποιο δεν φτιαχνει ετσι;;
-
Ωραίο αμάξι.
-
'Μ' αρέσει' που έμαθα την τιμή του κόκκινου test drive Άσου σήμερα ... και δεν είμαι σε λάθος topic!
Πολλά! Παρα πολλά! Πάρα πάρα πολλά!
Είπαμε μ' αρέσει επειδή είναι ασχημούλα και την λυπάμε αλλά ... αυτό παραπάει! -
Έλα ξεφούρνισέ το! Πάνω από 35-36.000€?
Αυτός ο κόκκινος Άσσος είναι ακριβός όπως θα την έπαιρνα (αν την έπαιρνα ποτέ).
-
Ας το πει ο test driver!
... ακου εκεί κανένα 35άρι! -
Ο test driver είναι δυσκοίλιος στις δηλώσεις του. Πες το εσύ. 40.000€?
-
Αυτή η φωτογραφία επιβεβαιώνει την αρχική μου εντύπωση ότι η φάτσα δεν παίζει να είναι τόσο τραγική όσο φαίνεται στις πρώτες φωτογραφίες. Ίσα ίσα μάλλον...
Αυτό που έκανε τις βασικές και μεσαίες εκδόσεις των 1 και 3 ήταν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες που έκαναν το αμάξι τάφο και δυσκολευόταν πολύ να δικαιολογήσει τα πολλά χιλιάρικα που γύρευε η BMW για να το πουλήσει. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτή η φωτογραφία επιβεβαιώνει την αρχική μου εντύπωση ότι η φάτσα δεν παίζει να είναι τόσο τραγική όσο φαίνεται στις πρώτες φωτογραφίες. Ίσα ίσα μάλλον...Εδω είναι που λένε ... απο το καλο προφίλ που γραφει ωραία στην κάμερα!!!
Απέναντι στον καθένα σε μια τετοια σταση μόνο θα στέκεται! -
Πάντως οι τιμές των έξτρα φαίνεται να έχουν συγκρατηθεί σε λογικά επίπεδα. Η κόκκινη είχε και φόρο πολυτελείας ή δεν την πιάνει?
Ενδεικτικά πάντως στα ίδια ακριβώς χρήματα βγαίνει η Giulietta QV με navi, xenon (standard), Sport pack (standard), cruise control, blue&me, premium pack light, μεταλλικό, δέρματα, ηλιοροφή, 18αρες (standard) και κάποια ακόμα ψιλολοίδια.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτή η φωτογραφία επιβεβαιώνει την αρχική μου εντύπωση ότι η φάτσα δεν παίζει να είναι τόσο τραγική όσο φαίνεται στις πρώτες φωτογραφίες. Ίσα ίσα μάλλον...
Το τραγικο ειναι το προφιλ που φαινεται σαν station wagon. H φατσα ψιλοαδιαφορη ειναι απλα τα μπροστινα φωτα ειναι επιεικως γελοια
-
Ο Jonny5θυμωμένος είναι τα φωτα του!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
και ποιο δεν φτιαχνει ετσι;;Ναι αλλα σε σημείο που μιλάμε για πάρα πολύ καλό τιμόνι πλέον...
-
Δεν το χω ξαναγράψει αλλά μπροστά έχει κάτι από παλιές bmw δεν μπορώ να πω συγκρκριμένα όμως , θα πάω να την δω και να την οδηγήσω να έχω ιδίαν άποψη , η τρίθυρη που είναι ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δεν το χω ξαναγράψει αλλά μπροστά έχει κάτι από παλιές bmw δεν μπορώ να πω συγκρκριμένα όμως ......... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν το χω ξαναγράψει αλλά μπροστά έχει κάτι από παλιές bmw δεν μπορώ να πω συγκρκριμένα όμως .........
Όχι όχι σε παλία μοντέλα αναφέρομε 1500 , 1602 tourinrg κάτι τέτοιο η Ε46 compact πάντως μου άρεσε
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ευχαριστω φανη.Το ειδα κ το διαβασα.
Δευτερα απογευμα εκλεισα ραντεβου μια ωρα μονος με την 118i κ παρεα καλο φιλο κ μελος του φορουμ.
Ισως φτιαξω κ βιντεακι.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Εαν πας σε αυτον που σου προτεινα, εχει μια λευκη, sportline, χειροκινητη.
Προσπαθησε να δεις, εαν υπαρχει καποιος τροπος τελικα, και απενεργοποιουνται ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, εντελως, ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα.
Εγω διαλεξα το sport+, εμφανιστηκε η ενδειξη 'DTC OFF' με το κιτρινο λαμπακι μονιμα αναμμενο, και ουσιαστικα επετρεπε ελαφρυ γλυστρημα, μεχρι το σημειο που πηγαινες να κανεις αναποδο.
Στην συνεχεια, εχοντας την λειτουργια sport+, πατησα ξανα το ξεχωριστο κουμπακι που σβηνει το ESP, και στην οθονη εμφανιστηκε, (αφου εξακολουθουσε να εμφανιζει το DTC OFF) διπλα στο 'sport+' η ενδειξη 'TRACTION'.
Σε εκεινο το σημειο, διαπιστωσα οτι επετρεπε περιπου μεχρι το 1/4 μιας αλοκληρης στροφης τιμονιου, αναποδο τιμονι.
Λιγο πιο ελευθερο δηλαδη απο πριν, αλλα απο εκει και περα, παλι με μαζευε. Απολυτο ελεγχο με σχεδον full lock αναποδο τιμονι σε υπερστροφη, δεν αφηνε επουδενι.
Τσεκαρε το, ΜΗΠΩΣ και η sportline εκδοση πχ, εχει τυχον διαφοροποιηση(?) απο την Urban που ειχα εγω, (ή ισως και λογω αυτοματου?) αν και δεν νομιζω οτι θα πρεπει να οφειλεται εκει, η αδυναμια πληρους απενεργοποιησης...
Μηπως τελικα το ηλεκτρομπλοκε (το οποιο λογικα θα δουλευει και με ολα στο off... ), ειναι αυτο που εμποδιζει / ΔΕΝ επιτρεπει επιτευξη μεγαλης γωνιας, σε υπερστροφη ισχυος? -
Παραθετω και το Link απο την οδηγικη μου επαφη με την 116i Urban Auto:
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=4650#p2327477
-
Όλες οι εκδόσεις της νέας σειράς 1 έχουν ηλεκτρομπλοκέ?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Όλες οι εκδόσεις της νέας σειράς 1 έχουν ηλεκτρομπλοκέ?Απ' οσο γνωριζω ναι... Ακομα και η 'βασικη' 116i.
-
Στις bmw μέχρι πρότινος τα ηλεκτρονικά, πατώντας παρατεταμένα το DTC έβγαιναν όλα off. Αν όμως έχει ηλεκτρομπλοκέ, τότε ναι, αυτό είναι που 'ευθύνεται'.
BMW 1 Series (F20) 2011