-
Γιά σας. Σήμερα το πρωϊ πρίν φύγω για το μεροκάματο, άκουγα στο MEGA νομίζω, τον δημοσιαγράφο Αυτιά, που έλεγε ότι βγαίνουν στο σφυρί περίπου 30 χιλιάδες αυτοκίνητα απο κατασχέσεις και άρχισα να αναρωτιέμαι πώς και γιατί οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους? Οταν το αγόραζαν δεν ήξεραν ή δεν υπολόγισαν καλά τα πράγματα? ή είναι οι διαφημήσεις που εκμεταλεύονται την επιθυμία μας, και αφού μας παραπλανίσουν με τις διάφορες προσφορές (π.χ. αγόρασε σήμερα, πλήρωσε μετά απο 2-3 χρόνια, άτοκα κλπ. κλπ.) τελικά μας βάζουν μέσα στο κόλπο και μετά τρβάμε άγριο κουπί. Νομίζω ότι θα πρέπει να έχουμε σαν χώρα άλλη μια πρωτιά. Την ατελείωτη παραπλάνηση μέσω της διαφήμησης. Θυμάμαι πρίν απο μερικά χρόνια τη διαφήμηση (ξέρετε δε ποιά μάρκα ήταν) . Ετσι λοιπόν κάποια φορά μπήκα σε ένα αντιπρόσωπο, και του είπα (θέλω το 1.6. μοντέλο. λοιπόν να τα στοιχεία μου και παίρνω το αυτοκίνητο τώρα. θα αρχίσω να το πληρώνω σύμφωνα με την διαφήμηση που έχετε στα τζάμια του καταστήματός σας). Ξέρετε τι έγινε τότε? έπεσε το γέλιο της αρκούδας απο τους πωλητές μέχρι τις σεκρετέρες που ήταν εκεί. Για να μη πω για μια άλλη διαφήμηση που έλεγε Πήγα και εγώ τότε με το παλαιό μου αυτοκίνητο 15 ετών. Τι έγινε? Τίποτα!! είχαν
-
Γιά σας. Σήμερα το πρωϊ πρίν φύγω για το μεροκάματο, άκουγα στο MEGA νομίζω, τον δημοσιαγράφο Αυτιά, που έλεγε ότι βγαίνουν στο σφυρί περίπου 30 χιλιάδες αυτοκίνητα απο κατασχέσεις και άρχισα να αναρωτιέμαι πώς και γιατί οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους? Οταν το αγόραζαν δεν ήξεραν ή δεν υπολόγισαν καλά τα πράγματα? ή είναι οι διαφημήσεις που εκμεταλεύονται την επιθυμία μας, και αφού μας παραπλανίσουν με τις διάφορες προσφορές (π.χ. αγόρασε σήμερα, πλήρωσε μετά απο 2-3 χρόνια, άτοκα κλπ. κλπ.) τελικά μας βάζουν μέσα στο κόλπο και μετά τρβάμε άγριο κουπί. Νομίζω ότι θα πρέπει να έχουμε σαν χώρα άλλη μια πρωτιά. Την ατελείωτη παραπλάνηση μέσω της διαφήμησης. Θυμάμαι πρίν απο μερικά χρόνια τη διαφήμηση (ξέρετε δε ποιά μάρκα ήταν) . Ετσι λοιπόν κάποια φορά μπήκα σε ένα αντιπρόσωπο, και του είπα (θέλω το 1.6. μοντέλο. λοιπόν να τα στοιχεία μου και παίρνω το αυτοκίνητο τώρα. θα αρχίσω να το πληρώνω σύμφωνα με την διαφήμηση που έχετε στα τζάμια του καταστήματός σας). Ξέρετε τι έγινε τότε? έπεσε το γέλιο της αρκούδας απο τους πωλητές μέχρι τις σεκρετέρες που ήταν εκεί. Για να μη πω για μια άλλη διαφήμηση που έλεγε Πήγα και εγώ τότε με το παλαιό μου αυτοκίνητο 15 ετών. Τι έγινε? Τίποτα!! είχαν
-
Γιά σας. Σήμερα το πρωϊ πρίν φύγω για το μεροκάματο, άκουγα στο MEGA νομίζω, τον δημοσιαγράφο Αυτιά, που έλεγε ότι βγαίνουν στο σφυρί περίπου 30 χιλιάδες αυτοκίνητα απο κατασχέσεις και άρχισα να αναρωτιέμαι πώς και γιατί οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους? Οταν το αγόραζαν δεν ήξεραν ή δεν υπολόγισαν καλά τα πράγματα? ή είναι οι διαφημήσεις που εκμεταλεύονται την επιθυμία μας, και αφού μας παραπλανίσουν με τις διάφορες προσφορές (π.χ. αγόρασε σήμερα, πλήρωσε μετά απο 2-3 χρόνια, άτοκα κλπ. κλπ.) τελικά μας βάζουν μέσα στο κόλπο και μετά τρβάμε άγριο κουπί. Νομίζω ότι θα πρέπει να έχουμε σαν χώρα άλλη μια πρωτιά. Την ατελείωτη παραπλάνηση μέσω της διαφήμησης. Θυμάμαι πρίν απο μερικά χρόνια τη διαφήμηση (ξέρετε δε ποιά μάρκα ήταν) . Ετσι λοιπόν κάποια φορά μπήκα σε ένα αντιπρόσωπο, και του είπα (θέλω το 1.6. μοντέλο. λοιπόν να τα στοιχεία μου και παίρνω το αυτοκίνητο τώρα. θα αρχίσω να το πληρώνω σύμφωνα με την διαφήμηση που έχετε στα τζάμια του καταστήματός σας). Ξέρετε τι έγινε τότε? έπεσε το γέλιο της αρκούδας απο τους πωλητές μέχρι τις σεκρετέρες που ήταν εκεί. Για να μη πω για μια άλλη διαφήμηση που έλεγε Πήγα και εγώ τότε με το παλαιό μου αυτοκίνητο 15 ετών. Τι έγινε? Τίποτα!! είχαν
-
Δεν φταίνε μόνο οι διαφημίσεις για τα αυτοκίνητα, αλλά εξίσου και οι τράπεζες. Διαφήμιζαν επιτόκιο τραπέζης 10% και ρώτησα και ήταν μικτό με αμοιβαία τα οποία ΘΑ κέρδιζαν πολύ χρήμα, και ένα πενιχρό επιτόκιο τραπέζης στο υπόλοιπο τμήμα, τα οποία ΘΑ βγάζαν 10%, ΑΝ δούλευαν τα αμοιβαία (αυτό πριν από 1 χρόνο, και από τότε μόνο κάτω πήγαν).
Ποιος θέλει ένα εκατομμύριο ΤΩΡΑ; Φαντάζομαι όλοι μας. Πολλοί το πήραν, αλλα δεν κατάλαβαν πως θα πληρώνουν πάγιο επιτόκιο εφ' όρου ζωής.
Κάρτες. Με δωρεάν μεταφορά υπολοίπου στην νέα σας κάρτα (φορτωθείτε την και αυτήν) και δωρεάν συνδρομή (τον πρώτο ΜΗΝΑ!).
Φεσωθήκαν όλοι, πέσαν οι τιμές στα αυτοκίνητα, αυξήθηκαν οι εξοπλισμοί, οπότε το όνειρο ζωής ήταν απτό. Απτό όμως για τους εγκρατείς και υπολογίζοντες. Τους υπόλοιπους τους έφαγε το μαύρο φίδι... Πάλι καλά που χάσαν αυτοκίνητα και όχι σπίτια...
-
Παιδια ας προσεχαν!κι εγω ηθελα το GOLF 1.8T καινουριο αλλα πηρα δεκαετιας και το αμαξι γα...ει και δερνει!ηλιθιος ειμαι να πληρονω 8 χρονια γραματια?και ειμαι και ανθρωπος με παθος για το αυτοκινητο!!!ξαφνικα ολοι μας την ειδαμε ευρωπαιοι και χαρηκαμε.καταφεραν και μας περασαν το μαρκετινγκ για τα καλα και ως δια μαγειας ο ΕΛΛΗΝ την ειδε αχρηστο το αμαξι μετα την 5ετια.που να το πιασουμε ρε παιδια το βιοτικο επιπεδο των ευρωπαιων?μυαλο θελει?αφου τα ρημαδια δε φτανουν.εκει με το ζοπι.πως να δειξει ο ψωριαρης το κοινωνικο του ΙΝ?απλη λογικη ειναι παιδια ολα.οι γερμανοι κρατανε ακομα αυτοκινητα 30αετιας και τα σεβοντε και εμεις την ειδαμε SIKAGO.ΗΘΕΛΕΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΕΣΤΑ!!
-
Εγώ θυμάμαι την τελευταία διαφήμηση της Nissan για την απόσυρση..... φέρτε το παλιό σας αυτοκίνητο για απόσυρση και θα σας κόψουμε μέχρι 500.000 δρχ... πάω και γώ ..... ρωτάω για το Almera και αφού έχουμε κανονίσει για όλα τους λέω 'και μείον οι 500.000...' και με ρωτάνε του πότε είναι το αμάξι... τους λέω του 93 και μου λένε 'ααααααααα... δεν γίνεται κύριε.... πέρνουμε μόνο πριν το 92'...... και φυσικά πουθενά στη διαφήμηση η διευκρίνηση..... και τώρα που το σκέφτομαι ...ξέρει κανείς τι κόλπο ήταν αυτο με την απόσυρση ???? σου έβγαζαν μια φωτοτυπία την άδεια κυκλοφορίας και αυτό ήταν όλο.... τι κόλπο παιζόταν ????
-
Αυτό με τις κατασχέσεις έίναι μία αλήθεια. Είναι μάλιστα 50.000 από τα 500.000 που πουλήθηκαν το 2000 και το 2001.
Μετά το 2004 θα δείτε τι θα γίνει και με τα σπίτια και τα στεγαστικά δάνεια που δίνουν.
Γι αυτό αν θέλετε αυτοκίνητο ή σπίτι ελαφρώς μεταχειρισμένο....περιμένετε!!! -
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
είναι οι διαφημήσεις που εκμεταλεύονται την επιθυμία μας, και αφού μας παραπλανίσουν με τις διάφορες προσφορές (π.χ. αγόρασε σήμερα, πλήρωσε μετά απο 2-3 χρόνια, άτοκα κλπ. κλπ.) τελικά μας βάζουν μέσα στο κόλπο και μετά τρβάμε άγριο κουπί. Νομίζω ότι θα πρέπει να έχουμε σαν χώρα άλλη μια πρωτιά. Την ατελείωτη παραπλάνηση μέσω της διαφήμησης.Φίλε takiskoym σε πληροφορώ ότι καμία διαφήμιση στην Eλλάδα (σε άλλες χώρες ισχύει άλλο καθεστώς), δεν λέει ψέμματα και δεν είναι παραπλανητική. Yπαρχει κώδικας δεοντολογίας γραμμένος που εφαρμόζεται. Aλλοιώς σε τρώει η μαρμάγκα.
Όλα αυτά που θα ήθελες να διαβάσεις υπήρχαν στην διαφήμιση αλλά προφανώς ανήκεις στο 98% των Eλλήνων που δεν διαβάζει το κυρίως κείμενο μιας καταχώρησης.
Eάν προβάλεις την δικαιολογία εμετικού χαζοκουτιού (κοινώς TV) ότι δεν έχει κείμενο και ότι δεν το είπε ο εκφωνητής, σου απαντώ ότι δεν είπε ψέμματα. Eμμέσως παραδέχεσαι ότι ίσχυε, η προσφορά για το μεταχειρισμένο αλλά πρέπει να ήταν νεότερο των πέντε ετών. Aπλό marketing καμία σχέση με διαφήμιση. H διαφημιση είναι κομμάτι του μίγματος του marketing ενός προΐόντος. Kαι έαν σου έλεγε όλες τις λεπτομέριες το τηλεοπτικό Spot θα είχε χρόνο περίπου 2 λεπτά από 20' που είναι τώρα. Θα το άντεχες;
Όσο για το πως γίνεται και κατάσχονται τόσα αυτοκίνητα είναι θέμα απλής πρόσθεσης. O μέσος Έλληνας έχει μισθό 270.000. 120 για ενοίκιο σπιτιού, 100 για το αμάξι μένουν 50 για τα υπόλοιπα. Δεν αργεί να επέλθει το κραχ
Kαι είναι γνωστός , ο ρόλος του αυτοκινήτου στην ζωή του Έλληνα
-
Ο χρήστης christhehealer έγραψε:
Φίλε takiskoym σε πληροφορώ ότι καμία διαφήμιση στην Eλλάδα (σε άλλες χώρες ισχύει άλλο καθεστώς), δεν λέει ψέμματα και δεν είναι παραπλανητική. Yπαρχει κώδικας δεοντολογίας γραμμένος που εφαρμόζεται. Aλλοιώς σε τρώει η μαρμάγκα.Όλα αυτά που θα ήθελες να διαβάσεις υπήρχαν στην διαφήμιση αλλά προφανώς ανήκεις στο 98% των Eλλήνων που δεν διαβάζει το κυρίως κείμενο μιας καταχώρησης.
Eάν προβάλεις την δικαιολογία εμετικού χαζοκουτιού (κοινώς TV) ότι δεν έχει κείμενο και ότι δεν το είπε ο εκφωνητής, σου απαντώ ότι δεν είπε ψέμματα. Eμμέσως παραδέχεσαι ότι ίσχυε, η προσφορά για το μεταχειρισμένο αλλά πρέπει να ήταν νεότερο των πέντε ετών. Aπλό marketing καμία σχέση με διαφήμιση. H διαφημιση είναι κομμάτι του μίγματος του marketing ενός προΐόντος. Kαι έαν σου έλεγε όλες τις λεπτομέριες το τηλεοπτικό Spot θα είχε χρόνο περίπου 2 λεπτά από 20' που είναι τώρα. Θα το άντεχες;
Όσο για το πως γίνεται και κατάσχονται τόσα αυτοκίνητα είναι θέμα απλής πρόσθεσης. O μέσος Έλληνας έχει μισθό 270.000. 120 για ενοίκιο σπιτιού, 100 για το αμάξι μένουν 50 για τα υπόλοιπα. Δεν αργεί να επέλθει το κραχ
Kαι είναι γνωστός , ο ρόλος του αυτοκινήτου στην ζωή του Έλληνα
(Λέω προφορικά) ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ christhehealer!!!
(και όταν χαρείς καλά καλά σου ψιθυρίζω) Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά όταν συμφωνείς με εμένα μόνο.
Ναι, να κράταγε το διαφημιστικό 2 λεπτά. Εγώ θα το άντεχα. ΕΚΕΙΝΟΙ δεν α το άντεχαν, γιατί θα κόστιζε και δεν θα απέφερε. Και δεν θα απέφερε γιατι ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. Και δεν θα δημιουργούσε εντυπωσεις γιατί θα έλεγε ΟΛΗ την αλήθεια! Και ούτως ή άλλως σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις πολύ λίγοι διαβάζουν, αλλά όλοι βλέπουν τηλεόραση. Έτσι σε όλους λέμε την μισή αλήθεια (σε σημείο ΟΡΙΑΚΑ να μην λέμε κατάφορα ψέμματα) αλλά σε λίγους την αλήθεια.
Τώρα για τον κώδικα δεοντολογίας να μην μιλήσω, τα βλέπουμε όλοι... Αν υπάρχει δεοντολογία πες μου γιατί στην διαφήμιση τηε VW (αυτοκίνητο ή Golf) εμφανίζεται ένα 307, γιατί σε παλιότερη διαφήμιση (κατά της οποίας πάρθηκαν ασφαλιστικά μέτρα) του Megane εξαφανίζονταν μέσω κεραυνού οι αντίπαλοι (αργότερα βάλανε τα άλλα αυτοκίνητα με κουκούλα) και για την πρόσφατη του Focus που επίσης πάρθηκαν ασφαλιστικά μέτρα. (τώρα λέει Focus, το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο 1-3 ετών σύμφωνα με έρευνα του TUV ενώ παλιότερα κατακεραύνωνε Porsche, Mercedes κλπ για να βγάλει το Focus τροπαιοφόρο στο τέλος).
-
Φίλε μου christhehealer, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης θα διαφωνήσω μαζί σου.
Ετος 1995, ολοσέλιδη διαφήμηση σε εφημερίδα, και όχι τηλεόραση!!! (δεν λέω μάρκα γιατί πράγματι τα προιόντα της είναι καλά).Φωτογραφία του μοντέλου (πάντα της πλούσιας έκδοσης άσχετα αν η τιμή στο κάτω μέρος της σελίδας είναι συνήθως του base μοντέλου).
Επειδή είχα διένεξη για αυτό το θέμα με τρείς αντιπροσώπους και είμουνα έτοιμος να γράψω στη μαμά εταιρεία για να παραπονεθώ αποστέλλοντάς τους τη διαφήμηση (άσχετα αν στο τέλος δεν το έκανα και είπα δε βαριέσαι αδελφέ και αγόρασα απο αντίδραση άλλη μάρκα), έχω κρατήσει αυτή τη σελίδα, και πουθενά μα πουθενά δεν αναφέρει ότι το παλαιό μου αυτοκίνητο πρέπει να είναι όχι παλιότερο των 5 ετών.
Αλλά να κάπου πρέπει να καταλάβουμε, ότι αν έστω κάτω-κάτω στα ψιλά έλεγε κάτι τέτοιο, θα πήγαινες ποτέ εσύ που είχες αυτοκίνητο 15 ετών? Σύγουρα όχι, αλλά αυτό δεν βολεύει το marketing διότι απο τη στιγμή που θα βρισκόσουνα μέσα στην έκθεση, καψωμένος με το νέο μοντέλο και θα σου πρότειναν διάφορους μποναμάδες σε αντιστάθμισμα με το ότι ότι δεν παίρνουν το παλαιό σου. Το πιθανώτερο ήταν να σε πείθανε ότι ή στο πάρουν για προκαταβολή ή σου προσθέσουν κάποια παραπάνω αξεσουάρ στο καινούργιο θα ήταν το ίδιο πράγμα.
Κοίταξε, δεν λέω ότι το 15 ετών σαραβαλάκι μου θα ήταν τίποτα το σπουδαίο σαν προκαταβολή. Και να πώ την αλήθεια και μαντράς να ήμουνα δεν θα το έπαιρνα ποτέ σε ανταλλαγή. Σχολιάζω όμως τον τρόπο με τον οποίο μια διαφήμηση σε κάνει να πιστεύεις (στην προκειμένη περίπτωση) ότι το σαραβαλάκι σου έχει αξία και ότι πιθανόν να βγείς και κερδισμένος εάν αγοράσεις απο την τάδε φίρμα.
Ετσι λοιπόν πάμε όλοι μας και φεσονόμαστε και λέμε 'έλα μωρέ σε 2 χρόνια που θα αρχίσω να πληρώνω ποιός ζεί και ποιός πεθαίνει'
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Φίλε μου christhehealer, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης θα διαφωνήσω μαζί σου.Όσο καταναλωτής είσαι εσύ άλλο τόσο είμαι και εγώ. Tα ίδια δικαιώματα έχουμε και οι δύο απέναντι στο νόμο. Eάν δεν υπήρχε ο προβληματισμός, δεν θα είμασταν εδώ. Kάνω λάθος;
Λοιπόν φίλοι Tάκη και Γιώργο, σκοπός της διαφήμισης είναι να πουλήσει το προϊόν το οποίο επικοινωνεί και όχι να κάνει εικαστική παρέμβαση. Eάν δεν σας αρέσει ο τρόπος που επικοινωνεί, μποϊκοτέρεται (σικ!!!) το προϊόν. Πόσες φορές μπήκατε σε ένα μαγαζί και φύγατε τρέχοντας αηδιασμένοι εξαιτίας του πωλητή; Tο ίδιο πράγμα είναι η διαφήμιση. Ένας virtual πωλητής.
Όπως λέει ο Tάκης πολύ σωστά 'αηδιασμένος από αυτούς, αγόρασα άλλο αυτοκίνητο'. Kαι καλά έκανε, και έπρεπε να τους στείλει και ένα εξώδικο για να μάθουν επιτέλους κάποιοι, ότι δεν μασάμε όλοι κουτόχορτο σε αυτή τη χώρα.
-
Ακουσα και εγώ αυτό για τον αριθμό των κατασχεμένων αυτοκινήτων, και πραγματικά δεν μου έκανε καμία εντύπωση. Αυτοί είμαστε οι Ελληνες,
'Δώς Ειμήν Σήμερον' και για τα παρακάτω θα δούμε.
Και ξέρετε κάτι ακόμα, τα πράγματα με τις τράπεζες και τις χρημαδοτήσεις είναι πολύ ποιό άγρια, απο τους τοκογλύφους μιας άλλης εποχής, που τότε σε τελευταία ανάλυση του τηλεφωνούσες ότι είχες πρόβλημα για κάνα-δυό δόσεις και σου έβαζε κάτι τόκους παραπάνω και κάπου ίσως τη σκαπούλαρες. Τώρα με τις τράπεζες τα πράγματα είναι απρόσωπα. Δεν πλήρωσες την δόση, πρώτα θα σου τηλεφωνήσει κάποια γλυκιά γυναικεία φωνή για να σου υπενθυμήσει την οφειλή σου, και μετά απο κάποιες ημέρες σε περιμένει στο πεζοδρόμιο ο δικαστικός κλητήρας.
Αλλά τι να λέμε τώρα, μήπως είναι μόνο το αυτοκίνητο? Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος σχεδόν όλοι οι Ελληνες είμαστε φεσομένοι σε πιστωτικές κάρτες, καταναλωτικά δάνεια, προσωπικά δάνεια, κινητή τηλεφωνία, δάνεια για διακοπές κλπ. κλπ. κλπ.
Τώρα γιατί φεσονόμαστε γνωρίζωντας ότι μετά δεν μπορούμε να βγάλουμε τις υποχρεώσεις μας? Είπαμε, είμαστε λαός της καλοπέρασης της φυγούρας και της αρπαχτής.
Και εγώ ένας απο αυτούς είμαι, που όταν το 1982 κυκλοφορούσα με ένα Taunus 17M του 1962 το γυιάλιζα κάθε μέρα και νόμιζα ότι είχα Rolls Royce. Πρόσφατα όμως πέταξα το 6 ετών full extra corolla μου γιατί το σουλούπι του είταν κάπως γεροντίστικο!!!!!!!! -
Afta ta aftokinita tha vgoune se dimoprasies, diladi?
Aftes tha einai diafaneis kai anoihtes to koino, i tha einai mesa se kleisto kiko filwn twn trapezitwn, me ton enan i ton allon tropo? -
Giati mia allh diafhmish tou saxo nomizw.
Pou elege 0-100 kai metrage to xrono gia na mpoun 100 gkomenes se ena autokinhto.
An kai den exei sxesh me xrhmatodotiko htan paraplanhtikh. -
Η διαφήμιση κατ' ορισμόν ειναι 'Η αλήθεια καλοειπωμένη'.Ετσι κι αλλοιώς αν δεν μιλήσεις για να συμφωνήσεις ολα τα υπόλοιπα ειναι αέρας.Και οντως υπάρχει κώδικας δεοντολογίας που εφαρμοζεται απο τους διαφημιστές.Δεν πιστεύω οτι κανείς απο εμάς εχει πάει να αγοράσει οτιδήποτε βλέποντας απλώς μια διαφήμιση!!!
Τωρα τα 50.000 που θα βγούν σε πλειστηριασμό,μπορώ να υποθέσω οτι θα ειναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία πολυτελείας και μεγάλου κυβισμού. Και εκει δεν φταίει η διαφήμιση.Αλλα ο 'γιαπισμός' (sic!) και τα εύκολα λεφτά του Χρηματιστηριου που πολλοί νόμιζαν οτι θα ειναι για πάντα.Ξέρετε πόσα αυτοκίνητα ανήκουν σε εταιρείες (κυρίως ΕΛΔΕ) που έκλεισαν?Πολλά!!!
Δεν φταίει λοιπόν η διαφήμιση,τα μυαλά τους τα στραβά φταίνε και ο τρόπος που αγοράζουν αυτοκίνητο για να ανεβάσουν το κοινωνικό τους status!
Φυσικά θα υπάρχουν και αυτοί που απλώς ειναι τα θύματα της κρίσης αλλα πάντα η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα!!Λίγο σκληρα αυτά που λέω,και συγγνώμη για το υφος,αλλα βαρέθηκα να βλέπω τόσους πολλούς 'δήθεν' γύρω μου!Ας ξεσκαρτάρει επιτέλους η ηρα απο το στάρι!!!!
-
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Afta ta aftokinita tha vgoune se dimoprasies, diladi?
Aftes tha einai diafaneis kai anoihtes to koino, i tha einai mesa se kleisto kiko filwn twn trapezitwn, me ton enan i ton allon tropo?Κοίταξε, απο ότι καταλαβαίνω οι τράπεζες δεν πρόκειται να τα πουλάνε οι ίδιες. Μάλον θα τα προωθήσουν στους μαντράδες για τα υπόλοιπα. Περιμένετε να δούμε σε λίγο καιρό όλες τις μάντρες γεμάτες με σχεδόν καινούργια αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Afta ta aftokinita tha vgoune se dimoprasies, diladi?
Aftes tha einai diafaneis kai anoihtes to koino, i tha einai mesa se kleisto kiko filwn twn trapezitwn, me ton enan i ton allon tropo?Αποτι ξερω λογω του επαγγελματος μου τα αυτοκινητα βγαινουνε στον πλειστηριασμο αν τελικα ο ιδιοκτητης τους δεν πληρωσει την οφειλη του. Παντα εχει το περιθωριο να εξοφλησει εστω και μεχρι την ωρα του πλειστηριασμου. Επισης δεν βγαινουνε στον πλειστηριασμο μονο απο τραπεζες, αλλα και απο εταιρειες και αντιπροσωπειες. Φυσικα θα βγουνε σε χαμηλη τιμη, αλλα στους πλειστηριασμους υπαρχουν τα λεγομενα κορακια που προτιμανε να το χτυπησουν παραπανω παρα να το παρει ενας τριτος. Στον πλειστηριασμο που γινεται συνηθως στο δημοτικο καταστημα του τοπου της κατασχεσης του αυτοκινητου (η σε χωρο του Δημου ορισμενο για το σκοπο αυτο), το αυτοκινητο παντα πρεπει να βρισκεται εκει την ωρα του πλειστηριασμου. Οι πλειστηριασμοι λαμβανουν χωρα καθε Τετάρτη 12 - 2μ.μ. εκτος επισημων αργιων και δεν γινονται επισης από 1 Αυγουστου εως 15 Σεπτεμβρίου. Εκτος απο την τιμη του αυτοκινητου ο υπερθεματιστης (σε αυτον που κατακυρωθηκε δηλαδη) πληρωνει και τα εξοδα του πλειστηριασμου. Στην Αθηνα γινεται δημοσιευση του πλειστηριασμου συνηθως στο τευχος του Ταμείου Νομικών (Σωκρατους και Πειραιως) που εκδίδεται δύο φορες την εβδομαδα και αναφερει την ημερομηνια, τοπο διεξαγωγης και το οχημα που βγαινει. Περα απο οχημα αρχισαν και ξαναβγαινουν πολλα σπιτια παλι στο σφυρι.
Η αποψη μου τωρα για ολα αυτα.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ κανουν και τα βγαζουν στο σφυρι. Και εγω θελω καινουργιο σπιτι, αυτοκινητο, home theater, ταξιδια κ.λ.π. Βολευομαι ομως με αυτα που εχω τη δυνατοτητα να εχω χωρις να χρωσταω ποτε πουθενα.
Απο την αλλη μερια του νομισματος τωρα, το εχουν ξεφτιλισει το θεμα με τις απειρες δοσεις και τις διαφημισεις. Εγω προσωπικα εχω σταματησει την υπερκαταναλωση γιατι εχει καταντησει κοροιδια και μακαρι να σταματουσαν ολοι οι Ελληνες για λιγο διαστημα αυτο τον πανικο αγορας και δοσεων. Και το πιο γελοιο ειναι αυτο με τα ηλεκτρονικα προιοντα που καθε μηνα εως εξαμηνο αλλαζει μοντελο και δυνατοτητες. Δηλαδη τα σκας για την τεχνολογια και σε 6 μηνες με λιγοτερα λεφτα παιρνεις κατι καλυτερο. Ελεος ρε παιδια. Χαλαρωστε λιγο. -
Ο χρήστης christhehealer έγραψε:
Όσο καταναλωτής είσαι εσύ άλλο τόσο είμαι και εγώ. Tα ίδια δικαιώματα έχουμε και οι δύο απέναντι στο νόμο. Eάν δεν υπήρχε ο προβληματισμός, δεν θα είμασταν εδώ. Kάνω λάθος;Λοιπόν φίλοι Tάκη και Γιώργο, σκοπός της διαφήμισης είναι να πουλήσει το προϊόν το οποίο επικοινωνεί και όχι να κάνει εικαστική παρέμβαση. Eάν δεν σας αρέσει ο τρόπος που επικοινωνεί, μποϊκοτέρεται (σικ!!!) το προϊόν. Πόσες φορές μπήκατε σε ένα μαγαζί και φύγατε τρέχοντας αηδιασμένοι εξαιτίας του πωλητή; Tο ίδιο πράγμα είναι η διαφήμιση. Ένας virtual πωλητής.
Όπως λέει ο Tάκης πολύ σωστά 'αηδιασμένος από αυτούς, αγόρασα άλλο αυτοκίνητο'. Kαι καλά έκανε, και έπρεπε να τους στείλει και ένα εξώδικο για να μάθουν επιτέλους κάποιοι, ότι δεν μασάμε όλοι κουτόχορτο σε αυτή τη χώρα.
Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα. Να προωθήσουν το προϊόν, αλλά όχι να σε παραπλανήσουν. Στην διαφήμιση του 206 με τον Ινδό, το αυτοκίνητο αρχικά είναι δεξιοτίμονο και μετά αριστεροτίμονο. Έχει όμως έμπνευση και σε καμία περίπτωση δεν παραπλανεί κανέναν. Για μένα από τις καλύτερες διαφημίσεις σήμερα ανεξαρτήτως προϊόντος (και ας μην μου αρέσει το 206). Αν θέλουν και αποδοτική διαφήμιση κάνουν ώστε να κερδίσουν, και ΔΕΝ μας παραπληροφορούν. Δεν είπαμε να μην κερδίσουν, να μην μας κοροϊδεύουν είπαμε.
Αν αυτό που θέλεις να πάρεις έχει μια διαφημιστική γραμμή που σε ενοχλεί, καλύτερα να περιμένεις ώσπου να αλλάξουν διαφήμιση. Τουλάχιστον έτσι θα γίνει σαφές τι θέλουμε και τι δεν θέλουμε.
-
Νομίζω ότι κάπου αφήνουμε την ουσία του θέματος. Και το θέμα δεν είναι μόνο το αν το διαφημηζόμενο προϊόν είναι σοστώ ή όχι, αλλά και το δέλεαρ για να το αγοράσεις. Είμαστε που είμαστε τόσα χρόνια πεινασμένοι στο θέμα αυτοκινήτου. Οταν λοιπόν έρχεται και η διαφήμηση που λέει ότι αποκτώ το΄επι του παρόντος όνειρο της ζωής μου μόνο με 65 χιλιάδες δραχμές το μήνα, τότε τι κάνω? Λέω θα τα σφίξω λίγο απο εδώ, θα κόψω λίγο απο εκεί και θα τα βγάλω. Τελικά όμως πόσοι έχουμε αναρωτηθεί πόσο είναι το τελικό κόστος της αγοράς μας? Να γιατί υποστηρίζω ότι οι διαφήμήσεις λένε μεν την αλήθεια ώς το σημείο που θα σε δελεάσουν και θα σε σπρώξουν προς την αγορά. Και όπως είναι επακόλουθο σύμφωνα με το ταπεραμέντο του Ελληνα, άμα πάρουμε την απόφαση, μετά τίποτα μα τίποτα δεν μας σταματά, και ειδικά στο θέμα του αυτοκινήτου.
-
To να σου δώσουν ένα καλό δέλεαρ είναι απόλυτα θεμιτό. Αν πουν πως για τρεις μέρες αν αγοράσεις μετρητοίς το 'Σκίζερ Κουπέ' με έκπτωση στην τιμή του κατά 2.000 ευρώ, ή με δώρο 39 ηλεκτρικές ευκολίες (πολυμηχανή deLonghi ένα πράγμα), και η έκπτωση αυτή είναι πραγματική, και όχι μετά από κλήρωση για ένα αυτοκίνητο σε κάθε κατάστημα πώλησης για παράδειγμα, και χωρίς να έχουν αυξήσει την τιμή κατά 5.000 ευρώ την προηγούμενη μέρα, τότε ναι, να δώσουν δέλεαρ, αυτό είναι υγιές.
Αν όμως κάνουν τις κομπίνες που είπα παραπάνω (και ΑΥΤΟ κάνουν ΣΥΝΕΧΩΣ!!!), τότε είναι στην ληστές με καταστρωμένη κομπίνα!
-
Και για να μην νομίζει κανείς πως τα λέω αυτά επειδή είμαι καμένος και εγώ, να ξεκαθαρίσω πως ΠΟΤΕ στην ζωή μου δεν αγόρασα κάτι με δόσεις, δεν έχω πιστωτικές και ούτε σκέφτομαι να βγάλω, ποτέ δεν έβαλα γραμμάτια και το αυτοκίνητό μου ενώ θα μπορούσα να το πάρω στα 19 με χρηματοδότηση το πήρα στα 24 μετρητοίς, και μάλιστα 1000 κυβικά, γιατί ως εκεί έφτανα. Και έφτανα (φτάνω) ως εκεί από θέμα ασφαλίστρων κυρίως, γιατί προτιμώ να ασφαλίσω ολική, μερική κλοπή, τρομοκρατικές ενέργειες, θεομηνίες, μικτή ασφάλεια και όλες οι αποζημιώσεις προς τρίτους στο μέγιστο δυνατό όριο, και με επέκταση να ισχύει η ασφάλεια σε ιδιωτικούς χώρους όπως πχ. στο πάρκινγκ του ΤΕΙ που φοιτώ όπου ο κάθε άσχετος καβάλησε ρόδα και παίζει συγκρουόμενα στο παρκάρισμα. (Και μετά τις πλημμύρες του Αυγούστου, τους άσχετους οδηγούς που πήξαμε, την αινιγματική σήμανση στους δρόμους, τους καμικάζι σε δίτροχα και δίποδα και τα γκαζάκια πριν 2-3 χρόνια ας έρθει κανείς να μου πει πως είμαι υπερβολικός).
Επίσης να τονίσω πως και η υπόλοιπη οικογένειά μου κινείται στο ίδιο μήκος κύματος (γιαυτό και έμαθα έτσι). Αλλά ρε γαμώτο, και πάλι λυπάμαι να βλέπω να πιάνονται κορόιδα οι γύρω τριγύρω μου, και ας είναι και ο γείτονας που δεν μου απαντάει την καλημέρα...
(και μια παρένθεση για τους μικρούς (και τις μικρές) σε ηλικία που αγοράζουν αυτοκίνητο με 100 δόσεις και τελικά δεν μπορούν να πληρώσουν και τα φεσώνεται ο μπαμπάς: Ξέρετε πόσο περισσότερο αγαπάτε και δένεστε με το αυτοκίνητο για το οποίο μοχθήσατε; Και αυτό θα σας βγεί διπλό καλό, γιατί θα το προσέχετε με το αντίστοιχο ώφελος στην συντήρηση... Απογαλακτιστείτε! Όταν θα είστε μόνοι σας, ποιος θα σας πληρώνει τους λογαριασμούς που ποτέ δεν μάθατε να πληρώνετε; Εκτός κι αν είναι όλου παιδιά του Κόκκαλη και του Βαρδινογιάννη οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Και δεν έιμαι κανένας σπασίκλας που θα σας πει να πηγαίνετε σαν κότα, σε αγώνες τρέχω και παρότι με χιλιάρι σπανιότατα βρίσκω ταχύτερους στον δρόμο (ειδικά σε στροφές), εκτός όταν ξεκινάω από φανάρι που με περνάνε και τα ποδήλατα ακόμα. Ξυπνάτε όσο είναι καιρός).
Αυτοκίνητο - Διαφήμηση - Αγορά - Κατάσχεση