-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Και μιά ερώτηση στους απανταχού ALFA ROME-άκιδες. Τι ακριβώς δείχνει το σήμα, και τι σημαίνει άραγε το λογότυποΗ παρακάτω ιστορία θα σε διαφωτήσει.
The logo is split in half and contains the emblems of Alfa's hometown Milan and the one of the great Milanese 'Visconti' family.On the left is the red cross on a white background, which refers back to the days of the First Crusade, when many Milanese soldiers were amongst the Lombards who followed Giovanni of Rho to the Holy Land. The red cross was their symbol, whilst the white background symbolised the white shirts they were forced to wear under their armour to protect them from the fierce Palestinian sun.
On the right of the badge are the arms of the Visconti family, which later became recognised as those of the City of Milan.
There are several stories on were the serpent came from. Some says it represents the snakes that the Lombards used to wear round their necks in a little case as a lucky charm, - or the dragon which, at the start of the fifth century, plagued Milan and was finally killed by Uberto, Squire of Angera, and founder of the Visconti family, - or it could be the symbol of Ottone Visconti who fought a victorious duel with the Saracen leader, Voluce, during the First Crusade. The city of Milan, however, claims that the serpent has nothing to do with the Visconti family.
What's certain, though, is that the Visconti family emblazoned its red cross and serpent coat of arms over the great door of Castello Sforzesco in Milan - and this is where the Alfa Romeo association begins.
Essentially, the Alfa badge consisted of the emblems of Visconti and Milan reversed and placed on a circle instead of a shield. Surrounding the circular motif was placed a dark blue ring containing the inscription 'ALFA' at the top and 'Milano' at the bottom. Completing the badge was a Savoy dynasty knot on either side of the blue ring, separating the wording.
When the famous P2 Grand Prix cars won the first ever World Championship in 1925, the badge was encircled with thick silver laurel leaves in embossed metalwork. Over the years, these leaves lost their prominence and became less luxuriant, and when the monarchy was abolished and Italy became a republic, the Savoy dynasty knot was replaced by two wavy lines.
In 1972 the whole badge was simplified to what it is today. The word 'Milano' was dropped following the opening of the Pomigliano factory in the south - and the manufacturing of the first Alfasuds
...και η μετάφραση (λιγάκι δύσκολη)
Το σήμα διαιρείται σε 2 μέρη που περιλαμβάνουν το σύμβολο του Μιλάνου που είναι η έδρα της Alfa και το οικόσημο των Visconti που ήταν μεγάλη Μιλανέζικη οικογένεια.
Στο αριστερό είναι ο κόκκινος σταυρός σε ένα άσπρο υπόβαθρο, το οποίο αναφέρεται πίσω στις ημέρες της πρώτης σταυροφορίας, όταν ήταν πολλοί Μιλανέζοι στρατιώτες μεταξύ του Lombards που ακολούθησε τον Giovanni Rho στη Ιερή Γη. Ο κόκκινος σταυρός ήταν το σύμβολό τους, ενώ το άσπρο υπόβαθρο συμβόλισε τα άσπρα πουκάμισα που αναγκάστηκαν για να φορέσουν κάτω από την θωράκιση τους για να τα προστατεύσουν από τον άγριο παλαιστινιακό ήλιο.
Στα δεξιά του διακριτικού σήματος είναι οι βραχίονες της οικογένειας Visconti, η οποία έγινε αργότερα αναγνωρισμένη όπως εκείνοι της πόλης του Μιλάνου. Υπάρχουν διάφορες ιστορίες από πού προήλθε το φίδι. Μερικοί λένε ότι αντιπροσωπεύει το φίδι που φορούσε ο Lombards γύρω από τον λαιμό του για τύχη - ή ο δράκος που, στην έναρξη του πέμπτου αιώνα, μόλυνε το Μιλάνο και σκοτώθηκε τελικά από τον Uberto, γαιοκτήμονα της Angera, και ιδρυτής της οικογένειας Visconti, - ή αυτό θα μπορούσε να είναι το σύμβολο του Ottone Visconti που πάλεψε σε μια νικηφόρα μονομαχία με τον Σαρακινό ηγέτη, Voluce, κατά τη διάρκεια της πρώτης σταυροφορίας. Η πόλη του Μιλάνου, εντούτοις, λέει ότι το φίδι δεν έχει τίποτα να κάνει με την οικογένεια Visconti.
Εν τούτοις, η οικογένεια Visconti ζωγράφισε το κόκκινο σήμα σταυρών και φιδιών πάνω στην μεγάλη πόρτα Castello Sforzesco στο Μιλάνο - εκεί είναι όπου η ένωση Alfa Romeo αρχίζει.
Ουσιαστικά, το διακριτικό σήμα της Alfa φτιάχτηκε από τα εμβλήματα Visconti και του Μιλάνου που αντιστράφηκαν και που τοποθετήθηκαν σε έναν κύκλο αντί μιας ασπίδας. Περιμετρικά του κυκλικού μοτίβου τοποθετήθηκε ένα σκούρο μπλε δαχτυλίδι που περιέχει την επιγραφή 'ALFA' στην κορυφή και το 'Μιλάνο' στο κατώτατο σημείο. Η ολοκλήρωση του διακριτικού σήμα ήταν ένα στεφάνι από πράσινα (λαχανί) φύλλα από κάθε πλευρά του μπλε δαχτυλιδιού, που χωρίζει τη διατύπωση. Όταν τα αυτοκίνητα του P2 Grand Prix κέρδισαν το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 1925, το διακριτικό σήμα περικυκλώθηκε με τα παχιά ασημένια φύλλα δαφνών στο αποτυπωμένο σε ανάγλυφο μεταλλικό. Κατά τη διάρκεια των ετών, αυτά τα φύλλα έχασαν την προεξοχή τους και έγιναν λιγότερα, και όταν καταργήθηκε η μοναρχία και η Ιταλία έγινε δημοκρατία, αντικαταστάθηκαν από δύο κυματιστές γραμμές. Το 1972 ολόκληρο το διακριτικό σήμα απλοποιήθηκε σε αυτό που είναι σήμερα. Τη λέξη 'Μιλάνο' την έβγαλαν μετά από το άνοιγμα του εργοστασίου στο Pomigliano στο νότο και την κατασκευή του πρώτου Alfasud. -
Για να δείτε όλα τα σήματα της Alfa Romeo και τις αλλάγες που έγιναν, μπορείτε να πάτε εδώ http://www.asaf.co.il/alfa/logo.html
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Γιατί ξεχνάμε το σημα της LANCIA??? Απο τα ωραιώτερα που υπάρχουν. Και μιά ερώτηση στους απανταχού ALFA ROME-άκιδες. Τι ακριβώς δείχνει το σήμα, και τι σημαίνει άραγε το λογότυπο
το ALFA προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Anonyma Lombarda Fabbrica Automobili.
-
Εγώ θα ψηφίσω ΓΚΡΟΥΠ ΦΙΑΤ δαγκωτό! Αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να θεωρηθεί όλος ο όμιλος, ε;
Δώστε Βάση:
Lancia
Alfa Romeo
Ferrari
Maserati
Abarth
και το νέο σήμα (το παλιό δηλαδή σε μπλε) της FIAT, με τις δάφνες σκαλισμένες στο περίγραμμα, κι αυτό μούρλια είναι. Τι να πρωτοδιαλέξεις; Γι'αυτό ψηφίζω ΓΚΡΟΥΠ ΦΙΑΤ, αλλά αν πρέπει να διαλέξω κάτι, ψηφίζω FIAT μόνο και μόνο γιατί δεν το είπε κανείς (όπως και τον σκορπιό...) -
Δε βλέπω καθόλου VAG στις επιλογές
Ψηφίζω AUDI
Απλό αλλά επιβλητικό!
Και μετά φυσικά Alfa Romeo... an all time classic [/img] -
ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ALFA-ROMEO ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ALFA,ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ROMEO ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.ΚΑΤΟΠΙΝ(ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ)ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ALFA-ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΡΟΜΕΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ (ΒΛΕΠΕ cmarin) ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ALFA-ROMEO ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ALFA,ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ROMEO ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.ΚΑΤΟΠΙΝ(ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ)ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ALFA-ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΡΟΜΕΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ (ΒΛΕΠΕ cmarin) ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ.Έχω την εντύπωση πως έτσι είναι HUNTER. Θυμάμαι σε κάποιο παλιότερο ΒΗΜΑgazino που είχε αφιέρωμα στο αυτοκίνητο, είχε και τα σήματα όλων σχεδόν των εταιρειών και σχόλια για τη σημασία τους. Νομίζω λοιπόν πως Romeo έλεγε πως ήταν ο αρχιμηχανικός της Alfa, αλλά επειδή δεν έχω το τεύχος πλέον, το λέω με κάθε επιφύλαξη.
-
Μιας και είμαι ο μόνος μεχρις στιγμής που το ψήφισα να παραθέσω την ιστορία του άστρου της
DMG now had a successful trade name, but still lacked a characteristic trademark. Then Paul and Adolf Daimler - the company founder’s two sons, and now in charge of the business - remembered that their father had once used a star as a symbol.
Gottlieb Daimler had been technical director of the Deutz gas engine factory from 1872 until 1881. At the beginning of his employment there, he had marked a star above his own house on a picture postcard of Cologne and Deutz, and had written to his wife that this star would one day shine over his own factory to symbolize prosperity.
The three-pointed star was supposed to symbolize Daimlers ambition of universal motorization on land, on water and in the air. Over the years, various small additions were made. In 1916, the points were surrounded by a circle, in which four small stars and the word Mercedes were integrated, or alternatively the names of the DMG plants at Untertürkheim or Berlin-Marienfelde.
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Γιατί ξεχνάμε το σημα της LANCIA??? Απο τα ωραιώτερα που υπάρχουν. Και μιά ερώτηση στους απανταχού ALFA ROME-άκιδες. Τι ακριβώς δείχνει το σήμα, και τι σημαίνει άραγε το λογότυποALFA
Anonima Lombarda Fabrica di Automobili (Βιομηχανία Οχημάτων της Λομβαρδίας Ανώνυμος Εταιρεία με έδρα το Αρέζε (χωρίο έξω από το Μιλάνο)....
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ALFA-ROMEO ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ALFA,ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ROMEO ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.ΚΑΤΟΠΙΝ(ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ)ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ALFA-ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΡΟΜΕΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ (ΒΛΕΠΕ cmarin) ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ.Το πρώτο σήμα και όνομα της ALFA ήταν ALFA MILANO από το 1910-1915. Το 1915 αγόρασε την εταιρία ο Nicola Romeo (που ήταν μηχανικός και ιδιοκτήτης βέβαια) και το όνομα έγινε ALFA ROMEO MILANO. Μετά το logo άλλαξε άλλες 2 φορές το 1925 (με την πρώτη νίκη στο 1ο Παγκοσμιο πρωτάθλημα) και το 1946 όταν έπεσε η μοναρχία στην Ιταλία και έγινε δημοκρατία. Το 1972 καταργήθηκε από το σήμα το ΜΙΛΑΝΟ (επειδή το καινούργιο εργοστάσιο εγκαταστάθηκε στο Pomigliano ) και είναι το σήμα που έχουμε μέχρι σήμερα.
-
![](file://C:\porschecrest01_800x600.jpg)
-
Ego trelenomai gia tin triena tis Mazerati.Me xalaei tis alfa
-
Της Ferrari δεν μου αρεσει μου θυμιζει κατι απο Λαρισα στο πιο ξεβαμμενο ή απο ιπποδρομο με στημμενες κουρσες κλπ.
Θα ελεγα ισως της Porsche να δεν υπηρχε αυτο της Alfa Romeo Τα δυο ισως κορυφαια μακραν απο τα υπολοιπα -
ΑΛΗΘΕΙΑ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ ΑΛΟΓΑΚΙ?ΗΤΑΝ Η PORSCHE H H FERRARI?
-
Alfa ROmeo forever and ever!!!
-
pantos to alogaki tis ferrari to eixe dosei kapoios(ton opoio den thimame)ston enzo ferrari na to valei sthn alfa romeo toy me thn opoia etrexe stoys agones..otan o enzo eftiakse dikia tou autokinitoviomixania xrisimopoiise ayto to alogaki...etsi gia na min ksexname
-
PORSCHE._ ........και φυσικά Audi...αν δεν παινέψεις το σπίτι σου....
-
Στο επόμενο μου μπρελόκ αυτό το σηματάκι θα έχει πάνω
Ευχαριστώωω
-
Ο χρήστης [img έγραψε:
http://i34.photobucket.com/albums/d123/ulyssenardin/th938381229_m1.gif[/img:3r4y2y2s]':3r4y2y2s]
Δεν ξέρω τι χόμπι έχεις να σηκώνεις πάνω αρχαία θέματα, αλλά καλό είναι να σταματήσεις. Ευχαριστώ.ps. alfa romeo
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
safws kai den einai to pio wraio...alla ena quiz gia to forum!
apo pou exei vgei to sima tis Citroen?-Λοιπόν, ελπίζω να το πρόλαβα πρώτος... Το σήμα με τη διπλή γωνία υπενθυμίζει ότι αρχικά η εταιρεία του Andre Citroen κατασκεύαζε γρανάζια, που φημίζονταν για τον αθόρυβο τρόπο λειτρουγίας τους. Οι δύο γωνίες συμβολίζουν τα δόντια των γραναζιών. Τουλάχιστον έτσι έχω διαβάσει εγώ.
-Ψήφισα 'άλλο' και θεωρώ ότι από τα πιο ωραία σήματα είναι αυτά των Lamborghini, Panoz, των Rolls Royce και Jaguar σε στυλ Mercedes-Στόχαστρο ( ), και αυτό της Cizeta.
-Επίσης, από ΄δω και κάτω έψαξα σε ένθετο των 4Τ του 2002 ( ) και υπενθυμίζω
- επί Χάρλεϊ Ερλ στην Cadillac το δικό της σήμα με τον κύκνο
-(επίσης από 4Τ 2002)
Από τα σπάνια και πανέμορφα-πρωτότυπα που στολίζανε ψυγεία, προσωπικά ξεχωρίζω:- τη 'Νύμφη της Ταχύτητας', δημιουργία της γαλλικής Lejeune.
- τον 'Αετό' της Alvis
- τον, κεχριμπαρένιο με επίστρωση νικελίου, 'ινδιάνο αρχηγό' της Pontiac
- το 'Βίκινγκ Πολεμιστή' της Rover του '39
- τη 'Νύμφη' των Triumph Dolomite
- τη 'Θεά της Ταχύτητας' των Packard
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΣΗΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ?