-
Ο κωστακης εχει κολλησει στο 106 rally παιδια μη τον παρεξηγειτε...
-
Ο Κωστάκης έχει εδω και 3 χρόνια 207...
Ο Κωστάκης οδηγαει συχνα swift 1,3 και grande punto...
Φίλος αντιπρόσωπος σιτροεν που του έλεγα τον πόνο μου με δαυτο μου είπε ότι έχει βγει τρομερα ζημιαρικο -
Πρισμα ...
Αν το συγκρίνεις με το γιαρις καλό είναι ... Αν το συγρινεις με τα καλα (όχι σπορ εκδόσεις) 14ερια ειναι ΠΟΛΥ μετριο ...
Απορώ με το τι θεωρούν μερικοι διασκεδαστικο ... -
το γκράντε πουντο 77αρι που έχω οδηγήσει αρκετά (όχι το evo), ειναι χειρότερο σε τιμόνι, ποιότητα κύλισης κ οδική συμπεριφορά, ενώ έχει το ίδιο χάλια σασμαν. σε εσωτερική ποιότητα-σχεδίαση είναι μια γενιά πίσω βέβαια ο ιταλός χαλαρά.
σε συγκριτικό του tjet (όχι του σπορ αν θυμάμαι καλά) κ του 207 1,6 το πεζό είχε βγει παντού καλύτερο εκτός από επιδόσεις (δε θυμάμαι για τα φρένα).
εσύ ποιο πουντο, κ ποιο 207 έχεις? -
Το 1,4 207 Έχω εδω και 3 χρόνια ...
Πουντο δεν Έχω... Αλλα Έχω οδηγήσει οτιδήποτε έχει η κατηγορία ... το σουιφτ ας πούμε που πριν το οδηγησω δεν το ειχα καθόλου σε εκτίμηση είναι Όντως σπορτιβ -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πρισμα ...
Αν το συγκρίνεις με το γιαρις καλό είναι ... Αν το συγρινεις με τα καλα (όχι σπορ εκδόσεις) 14ερια ειναι ΠΟΛΥ μετριο ...
Απορώ με το τι θεωρούν μερικοι διασκεδαστικο ...Δεν έχω οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα, αλλά....
Το Fiesta που έχω είναι ένα επίσης καλά στημένο αμάξι. Τα Fabia (2002 & 2004) διαθέτουν επίσης ένα πολύ καλό πλαίσιο αλλά διαθέτουν μια ασφαλή μεν, ουδέτερη δε οδηγική συμπεριφορά. Τα Punto (85 ELX του 98 και 60 SX του 2001) δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα. Τιμόνι για τα μπάζα και ιδιαίτερα το 85άρι αρκετή υποστροφή, σε βρεγμένο δε, υπέστρεφε για πλάκα.
Το νέο Punto δεν το έχω οδηγήσει, θα μου πείς τώρα αμάξι του 98 με αμάξι του 2006 δε συγκρίνονται. Αλλά μου άρεσε περισσότερο το 106 του 93 απο Punto του 98.
Αλλά απο αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει και δε νομίζω πως κάποιος μπορεί να περιμένει περισσότερα σε μια συγκεκριμένη κατηγορία χρημάτων (σαν μέσο όρο, το ιδανικό δεν υπάρχει μάλλον) είναι και το 207, όπως και το Focus 1600 του 2005 και του 2006 που έχω οδηγήσει. -
Παληκαρια σας χαιρετω ,μετα απο πολυ πολυ καιρο.
Εχουν περασει ηδη 4,5 χρονια απο την αγορα του 407 και μεχρις στιγμης, η μονη βλαβη ειναι ενας βοηθητικος αισθητηρας φρενου.
Μονιμο 'προβλημα' ενα βουητο που κανει το aircondition απο τις 3000 μεχρι τις 5000 (ενω στην αρχη και μεχρι τον πρωτο χρονο ηταν οκ,μετα οταν αρχισε να βουϊζει αλλαξαμε αλλα τρια και το βουϊτο παραμενει!!!)Το μοτερ του μετα απο 40,000 χλμ παει καλυτερα απο πριν,μηδεν καταναλωση λαδιου,η οθονη παντα το καλοκαιρι και με υψηλοτατες θερμοκρασιες 'βραζει' και με δυσκολια βλεπεις τις ενδειξεις,ολα δουλευουν ρολοϊ,τριγμοι ελαχιστοι ......και βεβαιως βεβαιως .....ΑΠΙΑΣΤΟ στα κατηφορικα στροφιλικια!!!!
Να ειστε ολοι και παντα ,καλα!!!
-
στα ανηφορικά δεν πολυτραβάει ε?
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Παληκαρια σας χαιρετω ,μετα απο πολυ πολυ καιρο.
Εχουν περασει ηδη 4,5 χρονια απο την αγορα του 407 και μεχρις στιγμης, η μονη βλαβη ειναι ενας βοηθητικος αισθητηρας φρενου.
Μονιμο 'προβλημα' ενα βουητο που κανει το aircondition απο τις 3000 μεχρι τις 5000 (ενω στην αρχη και μεχρι τον πρωτο χρονο ηταν οκ,μετα οταν αρχισε να βουϊζει αλλαξαμε αλλα τρια και το βουϊτο παραμενει!!!)Το μοτερ του μετα απο 40,000 χλμ παει καλυτερα απο πριν,μηδεν καταναλωση λαδιου,η οθονη παντα το καλοκαιρι και με υψηλοτατες θερμοκρασιες 'βραζει' και με δυσκολια βλεπεις τις ενδειξεις,ολα δουλευουν ρολοϊ,τριγμοι ελαχιστοι ......και βεβαιως βεβαιως .....ΑΠΙΑΣΤΟ στα **κατηφορικα **στροφιλικια!!!!
Να ειστε ολοι και παντα ,καλα!!!
Στα ..ανηφορικά;
-
Γεια σου MDVQ, ελπίζω να μην μας την ξανακάνεις!
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Στα ..ανηφορικά;
Κανεις δεξια ,αναβεις τσιγαρο,βαζεις μουσικουλα,σιγοσφυρας αδιαφορα και περιμενεις το κατηφορι!!!
Αααα και στην ευθεια παει σφαιρα
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Γεια σου MDVQ, ελπίζω να μην μας την ξανακάνεις!Και γω!!!!!
-
Αφιερωμενη στους Peugeακιδες του φορουμ
-
Αυτός που σχεδίασε το τιμόνι, πρέπει να κόψει τα ναρκωτικά το συντομότερο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μέσα στο μενού δεν έχει επιλογή για μονοζωνικό κλίμα; Τέτοια έχουν σίγουρα τα 308 και τα 407, μου κάνει εντύπωση να ξέφυγε το 207.ξανακοίταξα το μάνουαλ κ δεν έχει επιλογή για μονοζωνικό
με το ίμπιζα που έχει κλιμά αλλά μονοζωνικό όποτε παω ταξίδι με γκόμενα μου πρήζει τα παπ@ρια ότι κρυώνει. Οπότε το διζωνικό όντως εχει νοημα
Αλλά η μαλακια να ρυθμίζεις δυο φορές τη θερμοκρασία, όταν τι θες ίδια κ στις δυο πλευρές είναι τραγικά αστεία. πρέπει να είναι το μοναδικό αμάξι που το κάνει.
άλλο ένα περίεργο είναι ότι οι αριθμοί στο κλιμά δεν είναι κελσιουμ. είναι τίποτα (χωρίς φυσική σημασία)
Α ΡΕ ΓΑΛΛΟΙ -
Καλησπερα.Μετα απο καποια χρονια συμβιωσης με μια χαντια 1.8 ηρθε η ωρα για αγορα καινουριου αυτοκινητου.Οχι οτι δεν ηταν καλο οχημα η χαντια αλλα με την βενζινη στα υψη θελω κατι ποιο οικονομικο.Εχω καταληξη σε 2 μοντελα.Παρακαλω πολυ πειτε μου την γνωμη σας.Με ενδιαφερει 1-καταναλωση 2-αξιοπιστια 3-εσωτερικο αυτοκινητου(τι αισθηση σου αφηνει)Με ενδιαφερει και η οδικη συμπεριφορα αλλα δεν το βαζω διοτι τα αυτοκινητα εχου και τα 2 πολυ καλη.Τα οχηματα ειναι τα εξης,alfa romeo 145 1.4 twin spark junior 104hp '00 Peugeot 306 1.4 75hp CHAMPION U.S.A. '01
-
Ο χρήστης tingamisate78 έγραψε:
Καλησπερα.Μετα απο καποια χρονια συμβιωσης με μια χαντια 1.8 ηρθε η ωρα για αγορα καινουριου αυτοκινητου.Οχι οτι δεν ηταν καλο οχημα η χαντια αλλα με την βενζινη στα υψη θελω κατι ποιο οικονομικο.Εχω καταληξη σε 2 μοντελα.Παρακαλω πολυ πειτε μου την γνωμη σας.Με ενδιαφερει 1-καταναλωση 2-αξιοπιστια 3-εσωτερικο αυτοκινητου(τι αισθηση σου αφηνει)Με ενδιαφερει και η οδικη συμπεριφορα αλλα δεν το βαζω διοτι τα αυτοκινητα εχου και τα 2 πολυ καλη.Τα οχηματα ειναι τα εξης,alfa romeo 145 1.4 twin spark junior 104hp '00 Peugeot 306 1.4 75hp CHAMPION U.S.A. '01Το nickname όλα τα λεφτά!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
άλλο ένα περίεργο είναι ότι οι αριθμοί στο κλιμά δεν είναι κελσιουμ. είναι τίποτα (χωρίς φυσική σημασία)
Α ΡΕ ΓΑΛΛΟΙΑκριβως!!!!!
Ηθελα να το γραψω και το ξεχασα
Μην μασατε με το 18 και το 16 στο air condition.....ΔΕΝ ειναι βαθμοι Κελσιου....ειναι διαβαθμιση λειτουργιας
Και το εβαζα ο καψερος στο 23 και ..καψωνα
Ειναι και ολοκληρο πλοιο...αντε να κρυωσει!!!
Τελικα μονο στην 18 (υπενθυμιζουμε για τους ξεχασιαριδες) διαβαθμιση λειτουργιας δουλευει!(υποψην το μανιουαλ το γραφει ξεκαθαρα!!)
-
παντως το 406 1.8 που έχουμε έχει πολύ δυνατό aircondition, το 207 1.4 όχι τόσο
άλλο ένα χαρακτηριστικό το 207 είναι ότι κρεμάνε οι πόρτες στα τρίθυρα γιατί είναι πολύ βαριές κ θέλουν συνέχεια ρύθμιση/βίδωμα
εχει το ντραιβ αυτου του μήνα αφιερωμα στα μεταχειρισμένα 207 ραλύ.gt.rc. Φοβερά αμαξάκια κ πια τα παίρνεις με 8 χλρ. Η 15μερη συμβίωση ακόμα κ με το 90αρι με έχει πείσει 100%! κλάσης ανώτερο από πόλο 2007, κόρσα new, ίμπιζα 2003, φιεστα 2005 με τα οποια έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα. Θυμίζει μικρομεσαίο κ όχι σουπερμίνι κ για εμένα είναι πολύ σημαντικό, αφού είχα πει πως δεν ξαναπαίρνω σουπερμινι.
Αν δεν είχα βάλει lpg στο ίμπιζα θα το πουλαγα 3,5-4 χλρ κ θα χτύπαγα ένα gt ΕΧΘΕΣ
προσθήκη κρουζ κοντρολ, γρανάζι μακρύτερης 5ης, lpg 5ης γενιάς αν μπαίνει (που θα μπαίνει) κ θα ήμουν ok για άλλη μια 5ετία. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
παντως το 406 1.8 που έχουμε έχει πολύ δυνατό aircondition, το 207 1.4 όχι τόσο
άλλο ένα χαρακτηριστικό το 207 είναι ότι κρεμάνε οι πόρτες στα τρίθυρα γιατί είναι πολύ βαριές κ θέλουν συνέχεια ρύθμιση/βίδωμα
εχει το ντραιβ αυτου του μήνα αφιερωμα στα μεταχειρισμένα 207 ραλύ.gt.rc. Φοβερά αμαξάκια κ πια τα παίρνεις με 8 χλρ. Η 15μερη συμβίωση ακόμα κ με το 90αρι με έχει πείσει 100%! κλάσης ανώτερο από πόλο 2007, κόρσα new, ίμπιζα 2003, φιεστα 2005 με τα οποια έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα. Θυμίζει μικρομεσαίο κ όχι σουπερμίνι κ για εμένα είναι πολύ σημαντικό, αφού είχα πει πως δεν ξαναπαίρνω σουπερμινι.
Αν δεν είχα βάλει lpg στο ίμπιζα θα το πουλαγα 3,5-4 χλρ κ θα χτύπαγα ένα gt ΕΧΘΕΣ
προσθήκη κρουζ κοντρολ, γρανάζι μακρύτερης 5ης, lpg 5ης γενιάς αν μπαίνει (που θα μπαίνει) κ θα ήμουν ok για άλλη μια 5ετία.σιγά τις βαριές πόρτες.... αλλού είναι η @@ρια...
και στα 2 207 που έχουμε υπήρχουν τριγμοί στην πίσω αριστερά πόρτα και στο πορτπαγκαζ... ο γάτος αντιπρόσωπος έβαλε ροδέλες ... μόλις κάτσαν λοιπόν οι πλαστικές ροδέλες τσουπ πάλι...
PEUGEOT FORUM