-
Με 450€ βαζεις idrive, αλλα χωρις navi, οποτε ΟΚ. Ηλιοροφη 1.100 νομιζω.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
ζητησα να μου δωσουν τον καταλογο με τα εξτρα και τις τιμες αλλα αρνηθηκαν.... δεν καταλαβα το γιατι.
-
Γιατι δεν ειναι ετοιμα ακομα.
Απο Δευτερα.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Άσχετο,αλλά ενδιαφέρον.Δείκτης δυναμικής ελαστικότητας κινητήρα.
1er 116i: 3,3
118i: 3,2
118d: 2,91
120d: 2,7Giulietta 1.4 TB 120 cv: 3,5
1.4 MA 170 cv: 2,53
2.0 MJ 140 cv: 3,33
2.0 MJ 170 cv: 2,68τί είναι αυτό κ πως ακριβώς μετριέται?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σχετικα με τη τιμη (Γρηγορη φορ γιου).Βασικες:
116i, 23.900
118i, 26.950Απο εξτρα θελει οπωσδηποτε πακετο urban ή sport (2.140) και το advantage plus (3.400) που περιλαμβανει, xenon, προβολείς ομίχλης, υποβραχιόνιο, πακέτο φωτισμού, PDC πίσω, αυτόματο κλιματισμό, τιμόνι πολλαπλών κ.α.
Αρα 4.500 σιγουρακι. Μετα δε θε βαλεις ενα professional rcd 450 euro; Μεταλλικο χρωμα 744;
Παμε στα 5.700.
Οποτε με τα παραπανω παμε:
116i, 29.600
118i, 32.650Τσαμπα ε;
ΥΓ και δε περιλαμβανουν τα παραπανω τελη/πινακιδες.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
κατσε ρε συ, το sport τί περιλαμβάνει κ χρειάζεται κ το αντβανταζ?
μια χαρά είναι οι τιμές
κοντά 29 έκανε μια 116 με καλούτσικο εξοπλισμό όταν πρωτοκυκλοφόρησε αν θυμάμαι καλά -
Παναγιωτη λεμε να μπει κανενα εξτρα για να βλεπεται το αμαξι
To sport εχει 17αρες, σπορ καθισματα κ αλουμινενια φιλετα κ το advantage το γραφω.
Μονο τα xenon κανουν 1200. Αξιζουν τα εξτρα.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Δεν είναι driver's car, το τιμόνι μέτριο
συνεχίζει την παράδοση των καινούργιων bimmer, τίποτα το παράξενο
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
Δεν είναι driver's car, το τιμόνι μέτριο
συνεχίζει την παράδοση των καινούργιων bimmer, τίποτα το παράξενο
Το τιμόνι των καινουριων bimmer είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο ηλεκτρικό στην αγορα . & -
Το έχεις οδηγήσει και έχεις διαφορετική άποψη?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Μάρτιο θα παρουσιαστεί η 3θυρη 1 στη Γενεύη μαζί με τη νεα 3er.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
δεν έχω οδηγήσει ότι αυτοκίνητο κυκλοφορεί στην αγορά για να το ξέρω αυτό, έχοντας οδηγήσει όμως και τις δυο γενιές z4 μπορώ να πω ότι οδηγικά είναι η μέρα με την νύχτα
το ίδιο διαβάζω και για τα post bangle αυτοκίνητα της εταιρίας, έχεις διαφορετική άποψη ?
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
δεν έχω οδηγήσει ότι αυτοκίνητο κυκλοφορεί στην αγορά για να το ξέρω αυτό, έχοντας οδηγήσει όμως και τις δυο γενιές z4 μπορώ να πω ότι οδηγικά είναι η μέρα με την νύχτατο ίδιο διαβάζω και για τα post bangle αυτοκίνητα της εταιρίας, έχεις διαφορετική άποψη ?
Καταρχάς δεν είναι δίκαιο να συγκρινω υδραυλικό με ηλεκτρικό τιμόνι. Προφανώς το υδραυλικό είναι καλύτερο.
Το ηλεκτρικό της 1 όμως (Ε81) είναι για μένα το καλύτερο ηλεκτρικό της αγοράς. Βαρύ, γρήγορο και γεμάτο αίσθηση.
Το τιμόνι της 1 είναι πχ καλύτερο απο της g και ούτε συζητηση για τα golfoids.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
αν προσέξεις το ίδιο πράγμα λέμε
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δεν είναι driver's car, το τιμόνι μέτριο
συνεχίζει την παράδοση των καινούργιων bimmer, τίποτα το παράξενο
Το τιμόνι των καινουριων bimmer είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο ηλεκτρικό στην αγορα . & -
Το έχεις οδηγήσει και έχεις διαφορετική άποψη?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Exω οδηγησει το παλιο Ζ4 με ηλεκτρικο τιμονι (3.0) και το Ζ4Μ με υδραυλικο τιμονι. Αυτο του Ζ4Μ ειναι 1000 φορες καλυτερο (η κλασσικη υδραυλικη αισθηση). Το ηλεκτρικο δεν μου αρεσε και δεν θα αγοραζα το συγκεκριμενο αμαξι γιαυτο το λογο και μονο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δεν είναι driver's car, το τιμόνι μέτριο
συνεχίζει την παράδοση των καινούργιων bimmer, τίποτα το παράξενο
Το τιμόνι των καινουριων bimmer είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο ηλεκτρικό στην αγορα . & -
Το έχεις οδηγήσει και έχεις διαφορετική άποψη?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Exω οδηγησει το παλιο Ζ4 με ηλεκτρικο τιμονι (3.0) και το Ζ4Μ με υδραυλικο τιμονι. Αυτο του Ζ4Μ ειναι 1000 φορες καλυτερο (η κλασσικη υδραυλικη αισθηση). Το ηλεκτρικο δεν μου αρεσε και δεν θα αγοραζα το συγκεκριμενο αμαξι γιαυτο το λογο και μονο.
Μα δεν είπα ότι το ηλεκτρικό είναι καλύτερο από το υδραυλικό.
Είπα ότι το ηλεκτρικό της BMW είναι το καλύτερο ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Επίσης, το παλιό Ζ4 με το ηλεκτρικό τιμόνι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα τιμόνια των σύγχρονων BMW.
Μα ΚΑΜΙΑ!
Τέλος, στη Ζ4Μ η αίσθηση είναι διαφορετική λόγω μεγαλύτερων τροχών και διαφορετικού κάμπερ μπροστά.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Άσχετο,αλλά ενδιαφέρον.Δείκτης δυναμικής ελαστικότητας κινητήρα.
1er 116i: 3,3
118i: 3,2
118d: 2,91
120d: 2,7Giulietta 1.4 TB 120 cv: 3,5
1.4 MA 170 cv: 2,53
2.0 MJ 140 cv: 3,33
2.0 MJ 170 cv: 2,68τί είναι αυτό κ πως ακριβώς μετριέται?
μέγιστη ροπή/ροπή αντιστοιχούσα στη μέγιστη ιπποδύναμη χ rpm μέγιστης ιπποδύναμης/rpm μέγιστης ροπής= δείκτης δυναμικής ελαστικότητας του κινητήρα.Όσο μεγαλύτερο το νούμερο του δείκτη, τόσο το καλύτερο.
Αυτός ο υπολογισμός βέβαια είχε καθολική ισχύ πριν είκοσι χρόνια,σήμερα όμως δεν αποτελεί τυφλοσούρτη,αφού πρέπει να συνεκτιμώνται και άλλα πράγματα.Υπάρχουν για παράδειγμα κινητήρες τους οποίους ο κατασκευαστής ηθελημένα 'περιορίζει' σε συγκεκριμένες τιμές ροπής και ιπποδύναμης.Ας πάρουμε τον 2.0 TFSI των TT - A5 - A4.
Διαθέτει μια χαρτογράφηφη με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
211cv @ 4300 rpm
35.7 kgm @ 1600 rpm
Στην πραγματικότητα όμως πρόκειται για έναν κινητήρα με ωφέλιμο εύρος λειτουργίας χωρίς προβλήματα μέχρι τον κόφτη των 7100 στροφών,τραβώντας πραγματικά καλά στις ψηλές στροφές,αποδεικνύοντας στις μετρήσεις στον πάγκο ότι η ιπποδύναμή του στην περιοχή μεταξύ των 4300 rpm και των 6500 rpm παραμένει πάνω από τους 210 ίππους !Δοκιμάστε να κάνετε πάλι τον υπολογισμό βάσει του τύπου...για να δείτε τι νούμερο ελαστικότητας προκύπτει..... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ζητησα να μου δωσουν τον καταλογο με τα εξτρα και τις τιμες αλλα αρνηθηκαν.... δεν καταλαβα το γιατι.Γιατί πλέον με το πρόγραμμα SA3 (Sales Assistant 3) το οποίο είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν όλοι οι επίσημοι αντιπρόσωποι, τα έξτρα δεν είναι διαθέσιμα σε Excel, αλλά μόνο μέσα από αυτό το πρόγραμμα.
To sport εχει 17αρες, σπορ καθισματα κ αλουμινενια φιλετα κ το advantage το γραφω.
Μονο τα xenon κανουν 1200. Αξιζουν τα εξτρα.
Μια μικρή διόρθωση Νίκο. Το Sport πακέτο έχει στάνταρ 16άρες, οι 17άρες είναι έξτρα (απλά χρεόνονται φτηνότερα από ότι εάν δεν είχε το Σπορ πακέτο).
Την οδήγηση την Τρίτη (118i με το 8τάχυτο αυτόματο) και το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό.
-
Ευχαριστω φανη.
Το ειδα κ το διαβασα.
Δευτερα απογευμα εκλεισα ραντεβου μια ωρα μονος με την 118i κ παρεα καλο φιλο κ μελος του φορουμ.
Ισως φτιαξω κ βιντεακι.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
μήπως να αλλάζατε τον τίτλο του thread ;
-
Κάτι μου λέει πως αυτοί (που είμαι σίγουρος θα είναι ελάχιστοι) που θα πάνε να το παραγγείλουν τώρα θα το ακριβο-πληρώσουν. Το ίδιο είχε γίνει με το X1 όταν βγήκε, και μετά κάνανε κάτι προσφόρες 10% κάτω, και με καλύτερο εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δεν είναι driver's car, το τιμόνι μέτριο
συνεχίζει την παράδοση των καινούργιων bimmer, τίποτα το παράξενο
Το τιμόνι των καινουριων bimmer είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο ηλεκτρικό στην αγορα . & -
Το έχεις οδηγήσει και έχεις διαφορετική άποψη?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Exω οδηγησει το παλιο Ζ4 με ηλεκτρικο τιμονι (3.0) και το Ζ4Μ με υδραυλικο τιμονι. Αυτο του Ζ4Μ ειναι 1000 φορες καλυτερο (η κλασσικη υδραυλικη αισθηση). Το ηλεκτρικο δεν μου αρεσε και δεν θα αγοραζα το συγκεκριμενο αμαξι γιαυτο το λογο και μονο.
Μα δεν είπα ότι το ηλεκτρικό είναι καλύτερο από το υδραυλικό.
Είπα ότι το ηλεκτρικό της BMW είναι το καλύτερο ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Επίσης, το παλιό Ζ4 με το ηλεκτρικό τιμόνι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα τιμόνια των σύγχρονων BMW.
Μα ΚΑΜΙΑ!
Τέλος, στη Ζ4Μ η αίσθηση είναι διαφορετική λόγω μεγαλύτερων τροχών και διαφορετικού κάμπερ μπροστά.
Το τιμόνι του παλιού Ζ4 φτιάχνει πολύ με κάποιες επεμβάσεις όπως φαρδύτερα λάστιχα, χαμήλωμα και σκλήρυνση της ανάρτησης.
BMW 1 Series (F20) 2011