-
Αναζητώ απαντήσεις (τεκμηριωμένες ει δυνατόν) για το εξής θέμα:
Η ιδέα είναι απλή.
Κίνηση 1η: Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου απο το εξωτερικό (Γερμανία λ.χ) σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη της εγχώριας π.χ 306 race με 2.500-3.000 ευρώ αντί 12.000-15.000)
Κίνηση 2η: Εισαγωγή στην Ελλάδα με 'προσωρινές' (;) πινακίδες υπό την λογική οτι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει.
Κίνηση 3η: Αγορά (αντίστοιχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μικρότερου κυβισμού) απο την Ελλάδα. (π.χ 306 1400)
Κίνηση 4η: Ξήλωμα - γδύσιμο του εισαγόμενου και ντύσιμο του εγχώριου με την 'προίκα'.
κίνηση 5η: δήλωση στο υπουργείο Μεταφορών/εφορία της μετατροπής -αλλαγής κινητήρα
Προϋπόθεση φυσικά να υπάρχει φίλος μηχανικός που θα αναλάβει φθηνά την μετατροπή και να υπάρχει επίσης γνωστός στα ξένα που θα βοηθήσει για τον εντοπισμό-αγορά του αυτοκινήτου. Νομίζω οτι το αποτέλεσμα σε επίπεδο κόστους είναι ιδιαίτερα συμφέρον.
Γίνεται ;
-
Αναζητώ απαντήσεις (τεκμηριωμένες ει δυνατόν) για το εξής θέμα:
Η ιδέα είναι απλή.
Κίνηση 1η: Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου απο το εξωτερικό (Γερμανία λ.χ) σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη της εγχώριας π.χ 306 race με 2.500-3.000 ευρώ αντί 12.000-15.000)
Κίνηση 2η: Εισαγωγή στην Ελλάδα με 'προσωρινές' (;) πινακίδες υπό την λογική οτι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει.
Κίνηση 3η: Αγορά (αντίστοιχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μικρότερου κυβισμού) απο την Ελλάδα. (π.χ 306 1400)
Κίνηση 4η: Ξήλωμα - γδύσιμο του εισαγόμενου και ντύσιμο του εγχώριου με την 'προίκα'.
κίνηση 5η: δήλωση στο υπουργείο Μεταφορών/εφορία της μετατροπής -αλλαγής κινητήρα
Προϋπόθεση φυσικά να υπάρχει φίλος μηχανικός που θα αναλάβει φθηνά την μετατροπή και να υπάρχει επίσης γνωστός στα ξένα που θα βοηθήσει για τον εντοπισμό-αγορά του αυτοκινήτου. Νομίζω οτι το αποτέλεσμα σε επίπεδο κόστους είναι ιδιαίτερα συμφέρον.
Γίνεται ;
-
Αναζητώ απαντήσεις (τεκμηριωμένες ει δυνατόν) για το εξής θέμα:
Η ιδέα είναι απλή.
Κίνηση 1η: Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου απο το εξωτερικό (Γερμανία λ.χ) σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη της εγχώριας π.χ 306 race με 2.500-3.000 ευρώ αντί 12.000-15.000)
Κίνηση 2η: Εισαγωγή στην Ελλάδα με 'προσωρινές' (;) πινακίδες υπό την λογική οτι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει.
Κίνηση 3η: Αγορά (αντίστοιχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μικρότερου κυβισμού) απο την Ελλάδα. (π.χ 306 1400)
Κίνηση 4η: Ξήλωμα - γδύσιμο του εισαγόμενου και ντύσιμο του εγχώριου με την 'προίκα'.
κίνηση 5η: δήλωση στο υπουργείο Μεταφορών/εφορία της μετατροπής -αλλαγής κινητήρα
Προϋπόθεση φυσικά να υπάρχει φίλος μηχανικός που θα αναλάβει φθηνά την μετατροπή και να υπάρχει επίσης γνωστός στα ξένα που θα βοηθήσει για τον εντοπισμό-αγορά του αυτοκινήτου. Νομίζω οτι το αποτέλεσμα σε επίπεδο κόστους είναι ιδιαίτερα συμφέρον.
Γίνεται ;
-
Για την Ελλάδα μιλάμε... όλα γίνονται.... το θέμα είναι να το θες και να μπορείς..... Το αν είναι σωστή και φρόνιμη λύση συζητιέται....
1: υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν αυτή τη δουλειά και έχουν επαφές αλλά για τέτοιο αυτοκίνητο ίσως να μην συμφέρει να ασχοληθούν.
2: Η είσοδος ξένου αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι ελεύθερη, δεν το λες σε κανέναν και δεν χρειάζονται ειδικές πινακίδες. Αλλά καλό είναι εντός 6 μηνών να πάψει να κυκλοφορεί το ξένο.
3: καλώς....
4: απαιτεί σχετικό με το αυτοκίνητο μηχανικό φιλικά διακείμενο για οικονομία ώστε να συμφέρει το εγχείρημα.
Η 5η κίνηση καλό είναι να έχει προμελετηθεί για τη νομιμότητά της, αν προβλέπεται δηλαδή ο τάδε κινητήρας που είναι τόσο % πιο μεγάλος κλπ.Στα συζητήσιμα: τι εγγύηση υπάρχει ότι αυτό που θα πάρεις θα είναι όσο καλό νομίζεις? Έχεις χρόνο για να ασχοληθείς ή άνθωπο που θα σε βοηθήσει? που να τον εμπιστεύεσαι? Δομικά είναι ίδια τα αυτοκίνητα? Πχ τα VTS kai Rallye ήταν διαφορετικά σε αριθμό κολλήσεων αμαξώματος από τα απλά οπότε αν βάλεις τα καλά μηχανικά σε ένα υποδεέστερο αμάξωμα θα έχεις ένα περίεργο κατασκεύασμα που δεν θα στέκεται όπως πρέπει...
Και μια ιδέα (το έκανε κάποιος που ξέρω αλλά με πιο καλό αυτοκίνητο). Ό,τι βγάλεις από το απλό μοντέλο τα φοράς στο άλλο και το πουλάς σε Αλβανό που θα το πάει στη χώρα του και θα βγάλει Αλβανικές πινακίδες χωρίς ερωτήσεις. -
Ο χρήστης georgas έγραψε:
Κίνηση 2η: Εισαγωγή στην Ελλάδα με 'προσωρινές' (;) πινακίδες υπό την λογική οτι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει.Από Γερμανία αφού το αμάξι πάει για ΕΞαγωγή (από εκεί) σου δίνουν προθεσμιακές πινακίδες.
Τον Απρίλιο μου πήγε 500 ευρώ για πινακίδες διάρκειας 15 ημερών με μικτή ασφάλιση (φτηνότερα δεν πήγαινε) και με τον πωλητή να κάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ που χρειάζονταν (πέρασε DEKRA, χαρτολόγια παντός είδους μαζί με τελωνείο, πινακίδες, ασφάλεια). Εγώ απλά πήγα και το παρέλαβα πληρώνοντας με την παραλαβή ('καπάρο' ΜΗΔΕΝ!)
Το μόνο που χρειάστηκε ήταν βγαίνοντας από τα σύνορα να μου σφταγίσει ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ τελωνειακός ένα χαρτί.
Από εκεί και πέρα ταξιδεύεις ΠΑΝΤΟΥ χωρίς πρόβλημα. Εγώ πήγα με προθεσμιακές για παράδειγμα Γερμανία-Ελβετία-Ιταλία-Σαν Μαρίνο και πίσω Ελβετία, όπου αργότερα το ταξινόμησα.
Από την είσοδο στην χώρα έχεις 1-2 εργάσιμες να το δηλώσεις στην εφορία. Αν το αμάξι πρόκειται να μην κυκλοφορήσει απλά δεν το κάνεις αυτό! (αλλά ΟΝΤΩΣ μην το κυκλοφορήσεις, ακόμα κι αν ισχύουν οι πινακίδες ακόμα, θα είσαι τυπικά παράνομος...) -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
...(αλλά ΟΝΤΩΣ μην το κυκλοφορήσεις, ακόμα κι αν ισχύουν οι πινακίδες ακόμα, θα είσαι τυπικά παράνομος...)Γιατί λες ότι θα είναι παράνομος? Πινακίδες ισχύουν μέχρι να λήξουν, ασφάλεια υποθέτω το ίδιο και το περιθώριο παραμονής στην Ελλάδα με ξένο αυτοκίνητο είναι μέχρι 6 μήνες έτσι δεν είναι?
-
Φιλαράκι,
Αυτα που γράφεις για ειδικές πινακίδες, κοψε-ραψε, λαλαουνις κοφφερς, κλπ κλπ είναι... άσε να μη πω καλύτερα. Αν είναι να την κάνεις τη δουλειά, κάνε τη... σωστα.Αν θες να κάνεις τέτοια 'μοντα' κάνε λοιπόν το εξής: Βρες στην Γερμανία κανένα αμάξι με σοβαρό χτύπημα χωρίς όμως -το τονίζω- να έχει πειραχτεί το μοτερ. Μπορείς να βρεις τέτοιο κομμάτι και με κανένα 1000e.
Τσουβάλιασε το με τρένο και φέρτο μεσα. Στο τελωνείο, ΚΟΨΕ το αμάξι στην μέση. Κομμένο αμάξι--> Μηδεν δασμολόγηση. Πλέρωκε τους φόρους, σαν ανταλλακτικά πλέον.
Πήγαινε το αμάξι στον 'Μητσάρας δε κομπανι' και κοψε-ραψε αυτά που σε ενδιαφέρουν, κυρίως το μοτερ. Σύνολικά θα σου κοστίσει κανένα ~5000e. Καλά σου πέφτει, από 12-15000 που βρίσκεις τέτοια αμάξια εδώ στην χώρα του 'ζαζικι με λιγο τυροκαυτερη'.
Αλλά θα έχεις κάτι που ενώ ήταν άλλο, έγινε... ΑΛΛΟ.Το εν λόγω σκηνικό ακούγεται καλή μόντα και με αμάξια από Ιαπωνία. Εκεί βρίσκεις και 'εργαλεία' με... 400e αλλά με κάποιο πρόβλημα συνήθως στο moter. Μαζί με το 1000αρικο που κάνει το πλοίο, καλα σου βγαίνει. Αλλά... το ξηλώνεις, πέρνεις οτι θες και τα λοιπα... ΤΑ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΑΣ. Ετσι κανουν δουλειές χρόοοοονια τώρα οι μάντρες παιδιά!
Συγνώμη αν είμαι λιγάκι επιθετικός, αλλά τα έχω πάρει στο ΚΡΑΝΙΟ με το καθεστως δασμολόγησης στην Ελλάδα, που μας εμποδίζει να χαιρόμαστε δυνατα και πραγματικά καλά αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...(αλλά ΟΝΤΩΣ μην το κυκλοφορήσεις, ακόμα κι αν ισχύουν οι πινακίδες ακόμα, θα είσαι τυπικά παράνομος...)
Γιατί λες ότι θα είναι παράνομος? Πινακίδες ισχύουν μέχρι να λήξουν, ασφάλεια υποθέτω το ίδιο και το περιθώριο παραμονής στην Ελλάδα με ξένο αυτοκίνητο είναι μέχρι 6 μήνες έτσι δεν είναι?
Πρόσεξε...
Το αμάξι ΔΕΝ έχει κανονικές, αλλά προθεσμιακές πινακίδες.
Οπότε μπορείς μεν να ταξιδέψεις για ΟΣΟ ΑΥΤΕΣ ΙΣΧΥΟΥΝ (και αυτό είναι λιγότερο από 6 μήνες) σαν ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ. Τουρίστας όμως στην ΔΙΚΗ ΣΟΥ χώρα δεν νοείται!Οπότε ναι μεν για τον κόσμο όλο θα είσαι νόμιμος και ασφαλισμένος, για την εφορία όμως όχι!
Ομοίως έπραξα με την 156. Την έφερα από Γερμανία, είχα 2 εργάσιμες περιθώριο να πληρώσω τον φόρο στην Ελβετία, τον πλήρωσα, και μετά μποούσα να κυκλοφορώ ανενόχλητος μέχρι να λήξουν οι πινακίδες.
Αν ΔΕΝ πλήρωνα το φόρο θα ήμουν παράνομος, άπαξ και μπήκα στην χώρα. (το αμάξι αγοράστηκε στο όνομα Ελβετού πολίτη)Ομοίως, αν την 156 την οδηγώ σε ΟΛΟ τον κόσμο είμαι νομιμος και ασφαλισμένος, αλλά αν έρθω στην Ελλάδα είμαι φορολογικά παράνομος (αν και ασφαλισμένος και οδικά νόμιμος), αν δεν είμαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού. Και ναι μεν κατάλληλα άτομα )κάτοικοι εξωτερικού) μπορούν να οδηγούν το αμάξι για 6 μήνες, όχι όμως εγώ, αφού δεν είμαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού!
-
Το καθεστως με τα προσωρινα νουμερα εχει ως εξης...
Κοστιζουν 180ε...τοσα πληρωσα εγω,τον Ιουλιο.
Εχουν ισχυ 1 μηνα και συμπεριλαμβανονται τα ασφαλιστρα,χωρις μεικτη ασφαλεια,μονο τα βασικα.
Για να εχεις το δικαιωμα να τα βγαλεις εκτος Γερμανιας νομιμα και με ολες τις καλυψεις,πρεπει να ειναι κοκκινα στην ακρη...υπαρχουν και τα κιτρινα που ειναι για μετακινησεις εντος Γερμανιας και ειναι πιο φτηνα...
Ισως δεις κιτρινα να κυκλοφορουν και στην Ελλαδα...οσοι το κανουν αυτο,το κανουν για να γλυτωσουν καμια 50αρια ευρω και παιζουν τον κ_λο τους μεχρι να ερθουν εδω.
Στην Πατρα οταν φτασεις,θα σου ζητηθει να δηλωσεις την εισοδο του αυτοκινητου στο τελωνειο.Απο εκει και μετα εχεις 15 μερες μεχρι να εκτελωνιστει,αλλιως εχει προστιμο......
Σιγουρα ομως θα υπαρχει καποιος τροπος να το ξεδηλωσεις μετα...δεν ξερω πως ομως.....Το καλυτερο που εχεις να κανεις ,αν θες να φτιαξεις το δικο σου,ειναι να φερεις τροπετο...αν δεν βρεις τροπετο....φτιαξε ενα...και παλι συμφερει...
Απ'οτι ξερω,τα ανταλακτικα φορολογουνται μα το κιλο.... -
Δυο ερωτησεις :
α) Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι οταν φτανεις στην Πατρα με το καραβι, κατεβαινεις απο το καραβι και πας σπιτι σου. Κανεις δεν σε ελεγχει για χαρτια, ειναι δικη σου υποχρεωση να πας στο τελωνειο και να πεις 'ΗΡΘΑ'. Οποτε αν δεν θες να βγαλεις στο τελος ελληνικες πινακιδες, δεν δηλωνεις τιποτα. Σωστα?
β) Η αλλη ερωτηση ειναι αν ειστε σιγουροι οτι πληρωνεις φορους αμα το αμαξι ερθει κομμενο και ως 'ανταλλακτικα'. Οι δασμοι πληρωνονται για την εισαγωγη αμαξιου, οχι για την εισαγωγη ανταλλακτικων (απο ΕΕ μιλαμε παντα).
-
Για το πρωτο σου ερωτημα....
Οταν κατεβηκα εγω στο λιμανι της Πατρας με αυτοκινητο με προσωρινα Γερμανικα νουμερα,ναι μεν το περασα απο το τελωνειο για να το δηλωσω,αλλα με σταματησε τελωνειακος στην εξοδο του λιμανιου για να τσεκαρει οτι πραγματι το δηλωσα.
Προπερσι το καλοκαιρι που ειχα ερθει με το προσωπικο μου αυτοκινητο,με κανονικα Βελγικα νουμερα,κανεις δεν με ενοχλησε.
Οταν ρωτησα γιατι και πως,μου απαντησαν οτι σταματανε οσους σχουν προσωρινα νουμερα μονο....
Απο διαφορες εμπειριες ομως,δεν ειναι και απολυτο οτι παντα θα υπαρχει ενας τελωνης στην εξοδο του λιμανιου...αν και πρεπει...
Παντα βεβαια παιζει και η περιπτωση να την κοπανησεις πισω απο κανα φορτηγο και να μην σε παρει χαμπαρι κανεις....το θεμα ειναι αν το ρισκαρεις....Για την δευτερη ερωτηση...
Ειχα ρωτησει ανθρωπο που εκανε εισαγωγες αυτοκινητων και αυτος μου ειπε οτι φρολογουνται μα το κιλο τα ανταλακτικα....με πολυ χαμηλο κοστος ομως....ισως να μου ελεγε και χαζομαρες...δεν ξερω...... -
Μα δεν ειναι το θεμα αν το ρισκαρεις η οχι, αυτο που ηξερα εγω ειναι οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν σε σταματαει οταν το αυτοκινητο κινειται μονο του (αντιθετα αμα ειναι φορτωμενο σε καραβι-τρενο τοτε σιγουρα θα περασει απο τελωνειο). Δηλαδη το θεμα μας δεν ειναι αν θα σε δουν η οχι, αλλα αν σε σταματανε η οχι. Στο εγχειριδιο του τελωνειου που ειχε βαλει καποιος εδω μεσα ελεγε οτι οταν το αυτοκινητο φτανει σε καποιο λιμανι οδηγωντας, ειναι ευθυνη του ενδιαφερομενου να το περασει απο το τελωνειο για να παρει την Δηλωση Αφιξης Εισοδου.
-
Εμένα πάντως έφερε γνωστός μου BMW 330 8/03 με 18άρες, full extra, με θερμαινόμενα καθίσματα, navigation κλπ... με € 25.000 τελικ΄τιμή με ελληνικές πινακίδες και άδεια στο όνομά του. Πήγαμε στην BMW και δώσαμε τον αριθμό πλαισίου ώστε να δούμε μήπως παίζει κάτι και τρέχουμε αλλά τελικά όλα είναι νόμιμα...! Τι θέλω να πω.. ότι όλα γίνονται αρκεί να υπάρχει ο άνθρωπος...
-
Ο χρήστης focusRS έγραψε:
Εμένα πάντως έφερε γνωστός μου BMW 330 8/03 με 18άρες, full extra, με θερμαινόμενα καθίσματα, navigation κλπ... με € 25.000 τελικ΄τιμή με ελληνικές πινακίδες και άδεια στο όνομά του. Πήγαμε στην BMW και δώσαμε τον αριθμό πλαισίου ώστε να δούμε μήπως παίζει κάτι και τρέχουμε αλλά τελικά όλα είναι νόμιμα...! Τι θέλω να πω.. ότι όλα γίνονται αρκεί να υπάρχει ο άνθρωπος...Από 24000+ ξεκινάνε τα χρήματα που θα δώσεις στην Γερμανία για μια 330 μοντ. '03! (http://www.mobile.de) ..... +12-15000 φόροι στην Ελλάδα....
Περίπτωση 1η: To αυτοκίνητο προέρχεται από ατύχημα.... αλλά αφού λες ότι το ψάξατε με την BMW...
Περίπτωση 2η: Του έκανε κάποια καταπληκτική τιμή ο πωλητής για κάποιο άλλο λόγο οπότε πάω πάσο...
Περίπτωση 3η: Δεν πλήρωσε καθόλου Τέλος Ταξινόμησης οπότε εδώ ΟΛΟΙ θα θέλαμε να μάθουμε πως το πέτυχε αυτό! -
Έχω πολλά παραδείγματα να σας δώσω απο τον συγκεκριμένο άνθρωπο. Απλά δεν γνωρίζω κατα πόσο θα ήθελε εκείνος. Πάντως μιλάμε για τραγικές διαφορές. Πάνω κάτω, είναι οι τιμές που βλέπουμε στο internet (Μ5 του 2002 με 35.000 π.χ..!!). Όσα αυτοκίνητα έχουν πάρει φίλοι μου απο αυτόν, είναι μια χαρά και απο τα χαρτιά τους αλλά και απο θέμα τρακαρίσματος κλπ. Τι να πω! Δεν ξέρω πως τα φέρνει τόσο φθηνα...
-
Aν κατάλαβα καλά,ο φίλος σου κάνει εισαγωγές αυτοκινήτων κατά παραγγελία,και μάλιστα τα φέρνει πολύ φτηνά!
Δεν τον ρωτάς,μήπως τον ενδιαφέρει η δημοσιοποίηση των στοιχείων του?
Πιστεύω ότι θα ενδιέφερε αρκετούς από το φόρουμ η εισαγωγή μεταχειρισμένου από το εξωτερικό σε πολύ καλή τιμή....
Σε τελική ανάλυση και αυτός κέρδος θα έχει! -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Μα δεν ειναι το θεμα αν το ρισκαρεις η οχι, αυτο που ηξερα εγω ειναι οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν σε σταματαει οταν το αυτοκινητο κινειται μονο του (αντιθετα αμα ειναι φορτωμενο σε καραβι-τρενο τοτε σιγουρα θα περασει απο τελωνειο). Δηλαδη το θεμα μας δεν ειναι αν θα σε δουν η οχι, αλλα αν σε σταματανε η οχι. Στο εγχειριδιο του τελωνειου που ειχε βαλει καποιος εδω μεσα ελεγε οτι οταν το αυτοκινητο φτανει σε καποιο λιμανι οδηγωντας, ειναι ευθυνη του ενδιαφερομενου να το περασει απο το τελωνειο για να παρει την Δηλωση Αφιξης Εισοδου.H τελευταια σου φραση εχει ολο το νοημα...
Οταν εκτελωνιζεις το αυτοκινητο το χαρτι του τελωνειου απο το σημειο που μπηκε το οχημα στην χωρα ειναι απαραιτητο...αν δεν εχεις τι κανεις;;; -
Ο χρήστης 993cc Man έγραψε:
Εμένα πάντως έφερε γνωστός μου BMW 330 8/03 με 18άρες, full extra, με θερμαινόμενα καθίσματα, navigation κλπ... με € 25.000 τελικ΄τιμή με ελληνικές πινακίδες και άδεια στο όνομά του. Πήγαμε στην BMW και δώσαμε τον αριθμό πλαισίου ώστε να δούμε μήπως παίζει κάτι και τρέχουμε αλλά τελικά όλα είναι νόμιμα...! Τι θέλω να πω.. ότι όλα γίνονται αρκεί να υπάρχει ο άνθρωπος...
Από 24000+ ξεκινάνε τα χρήματα που θα δώσεις στην Γερμανία για μια 330 μοντ. '03! (http://www.mobile.de) ..... +12-15000 φόροι στην Ελλάδα....
Περίπτωση 1η: To αυτοκίνητο προέρχεται από ατύχημα.... αλλά αφού λες ότι το ψάξατε με την BMW...
Περίπτωση 2η: Του έκανε κάποια καταπληκτική τιμή ο πωλητής για κάποιο άλλο λόγο οπότε πάω πάσο...
Περίπτωση 3η: Δεν πλήρωσε καθόλου Τέλος Ταξινόμησης οπότε εδώ ΟΛΟΙ θα θέλαμε να μάθουμε πως το πέτυχε αυτό!Συμφωνω και εγω....ή κατι παιζεται ή ο τυπος εχει ΤΙΣ ακρες....
Εστω και εχει τις ακρες...γιατι δεν τα πουλαει στην λογικη τους τιμη,αλλα 10-15000ε φθηνοτερα;;Δεν θελει το μεγιστο κερδος;;;
Συγνωμη για την καχυποψια μου,αλλα δεν ακουγεται λογικο το ολο θεμα.... -
Nestoraero δεν προσεχεις τι γραφω.
Εγω μιλαγα για την περιπτωση του φιλου που αρχισε το ποστ ο οποιος δεν ενδιαφερεται για να βγαλει ελληνικες πινακιδες αλλα θελε να κανει μεταμοσχευση. Και για αυτον ειπα οτι μπορει σαν κυριος να ερθει οδηγωντας να κατεβει απο το καραβι και να παει σπιτι του.
ΕΝΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι αμα θες να βγαλεις πινακιδες ΠΡΕΠΕΙ να εχεις δηλωσει αφιξη στο τελωνειο οταν μπαινεις στην χωρα.
Παρ'ολα αυτα, αν και οντως ειναι απαραιτητο αυτο που λες, δεν ειναι υποχρεωτικο. Δηλαδη δεν θα σε σταματησει κανεις για να σε στειλει στο τελωνειο, οπως ειπα αμα θελεις να βγαλεις πινακιδες ειναι δικια σου υποχρεωση να το κανεις αυτο.
-
Ο χρήστης nestoraero έγραψε:
Μα δεν ειναι το θεμα αν το ρισκαρεις η οχι, αυτο που ηξερα εγω ειναι οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν σε σταματαει οταν το αυτοκινητο κινειται μονο του (αντιθετα αμα ειναι φορτωμενο σε καραβι-τρενο τοτε σιγουρα θα περασει απο τελωνειο). Δηλαδη το θεμα μας δεν ειναι αν θα σε δουν η οχι, αλλα αν σε σταματανε η οχι. Στο εγχειριδιο του τελωνειου που ειχε βαλει καποιος εδω μεσα ελεγε οτι οταν το αυτοκινητο φτανει σε καποιο λιμανι οδηγωντας, ειναι ευθυνη του ενδιαφερομενου να το περασει απο το τελωνειο για να παρει την Δηλωση Αφιξης Εισοδου.
H τελευταια σου φραση εχει ολο το νοημα...
Οταν εκτελωνιζεις το αυτοκινητο το χαρτι του τελωνειου απο το σημειο που μπηκε το οχημα στην χωρα ειναι απαραιτητο...αν δεν εχεις τι κανεις;;;Πας μια βόλτα Αλβανία, ή Σκόπια, ή Βουλγαρία, ή Τουρκία ή 'βαρκάδα' Ιταλία και επιστρέφεις.
Κοστίζει βέβαια...
ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ AUTO ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ