-
Σας αρεσει?
http://www.autoblog.gr/2011/09/15/frank ... ms-design/
Εμενα μου ψιλοαρεσει... -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Σας αρεσει?
http://www.autoblog.gr/2011/09/15/frank ... ms-design/
Εμενα μου ψιλοαρεσει...Μ'RS.
-
**Ford Focus ST **
Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2011
http://www.cardesign.ru/events/autoshow/frankfurtskij_avtosalon_2011_iaa_2011/4872 -
Αντί να βγάλουν κανένα 3θυρο ή κουπε... γελοίοι!
-
Αφού σου λέει το RS4 έπιασε γιατί όχι κι αυτό...;
send from a galaxy far far away
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Οριακος θα ειναι, θεωρω... Με 17,4 κιλα ροπης δεν θα τραβαει τοσο καλα..Mεχρι προσφατα, η Ford με τους ατμοσαφιρικους κινητηρες, τα 17,4χλγμ ροπης τα εβλεπε απο 1800κυβικα και πανω...
Μια χαρα θα ειναι για αυτους που θελουν απλως να κανουν αξιοπρεπως την δουλεια τους εντος-εκτος πολης. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αντί να βγάλουν κανένα 3θυρο ή κουπε... γελοίοι!Καθόλου γελοίο, στην Ευρώπη πουλάνε τρελά τα SW.
-
Πρόβλημά τους. Τα ST θεωρητικά είναι σμπορ...
-
Χθες συνάντησα ένα γκρι ανοιχτό (ψιλοματ) ... 'φρεγατί' Focus! Απελπιστικά ... άσχημο!!!
Μου αρέσει η νέα πρόσοψη του ST και μάλλον το ομόρφυναν!
Η ιδέα όμως ST σε SW έκδοση ... για όνομα! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Χθες συνάντησα ένα γκρι ανοιχτό (ψιλοματ) ... 'φρεγατί' Focus! Απελπιστικά ... άσχημο!!!Μου αρέσει η νέα πρόσοψη του ST και μάλλον το ομόρφυναν!
Η ιδέα όμως ST σε SW έκδοση ... για όνομα!Γιατί βρε? Και οι οικογενειάρχες έχουν ψυχή. Τα Zafira OPC δηλαδη είναι άσχημα?
-
full
-
Εχετε τα ιδια προβληματα και με την Μ5 sw η τα γρηγορα audi?
Sent from my MB525 using nuclear power
-
Ναι!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δεν εχει υστερηση το γκαζι, η αποκριση του κινητηρα δεν ειναι καλη
το αυτοκινητο φρεναρει ομορφα μονο σε μικρες ταχυτητες, σε μεγαλες εχει θεμα.
η ηχομονωση θα μπορουσε να ειναι και καλυτερηΛοιπόν κάτι δεν πάει καλά εδώ. Είχα το αμάξι όλο το σκ. Ο κινητήρας δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τον 150 ecoboost που απόλαυσα στο C max , συγκεκριμένα
αρπάζει μετά τις 2500-2700 στροφές (κοντευουν να τον κάνουν αξιοπρεπή δηλαδή) , κι όταν γίνεται αυτό μουγγρίζει λες και θα πεταχτεί έξω!!!
Στα συν είναι η σχεδίαση, Ο εσωτερικός φωτισμός καταπληκτικός όπως κι ο εξωτερικός. Καλή ηχομόνωση (εκτός απο το αφύσικο μούγγρισμα του κινητήρα δεν ακούγεται τίποτα άλλο)
καλή ποιότητα κύλισης , πολύ καλό τιμόνι και πολύ στιβαρό σαν αυτοκίνητο. Θα έλεγα στα συν και τον κινητήρα του (ecoboost) αλλά δεν ξέρω τι δεν πάει καλά στο focus. Το esp αποτελεσματικό, θέλει αρκετή προσπάθεια να κάνεις το αυτοκίνητο να φύγει.
εσωτερικά καλά μαλακά πλαστικά παντού , οι αναρτήσεις εξαφανίζουν τις λακούβες των ελληνικών δρόμων κι είναι όσο σφιχτές πρέπει.
Στα μείον ,με ενόχλησε το κλίμα μετά τη δευτερη σκάλα που κάνει πολύ θόρυβο κι ακούγεται φτηνιάρικο.οι χωροι έχουν μικρύνει (ένεκα η ''κουπέ'' σχεδίαση τρομάρα τους)
Σχεδιαστικό λάθος που δε χρησιμευει σε τίποτα είναι τα χερούλια στις πόρτες που προεξέχουν απο το αμαξωμα 4-5 εκατοστά (εκτεθιμένα στις γρατσουνιές)
Οι πλαστικές θήκες πάνω απο τον καθρέφτη απαράδεκτες , φτηνιάρικες , η θήκη για τα γυαλιά είναι για παιδικά μάλλον (!!!!) , καλύτερα να μην υπήρχαν καθόλου!!!!υ.γ. Μπορεί να μας ενημερώσει κάποιος τι γινεται με τον ecoboost στο focus?
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... _ID=101335
'Επανάσταση' θα φέρει στη μικρομεσαία κατηγορία το Focus με κινητήρα 1,0 λίτρου. Τα 1.200 κυβικά είναι πολλά. Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, τα 1.200 είναι πολλά όταν η Ford φέρνει το νέο μοτέρ που θα καταργήσει οτιδήποτε μέχρι τώρα «έπαιζε» στα 100-120 άλογα. Και είναι μόλις 1.000 κ.εκ. Τέλη κυκλοφορίας; Τέλη ταξινόμησης; Ασφάλιστρα; Έκτακτες εισφορές; Με 1.000 κυβικά δεν φοβάσαι τίποτα. Ή όχι; To Ford Focus μπορεί να κυκλοφορεί μερικούς μήνες στους δρόμους, παραμένει όμως το πιο καυτό μικρομεσαίο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Όχι μόνο γιατί έχει νέες εκδόσεις ST και ST-R που βγάζουν μάτι, αλλά και γιατί θα είναι το πρώτο μικρομεσαίο με κινητήρα ενός λίτρου. Ναι, ενάμιση τόνο αυτοκίνητο με ένα μοτέρ μόλις 1.000 κυβικά.
Μικρομεσαίο με 1.000 κυβικά έχουμε ξαναδεί. Τη θυμάται κανείς τη δεκαετία του 80; Καμία σχέση. Απολύτως. Ή όχι; Το μόνο που παραμένει το ίδιο από τότε στην Ελλάδα είναι το τέλος ταξινόμησης. Για τον ίδιο λόγο που αγοράζαμε χιλιάρια το 80 θα τα αγοράζουμε και τώρα. Λιγότερος φόρος.
Και όχι μόνο στο τέλος ταξινόμησης και άρα στην τιμή. Λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, αφού το νέο Focus θα έχει πολύ λίγους ρύπους κα σημαίνει πως δε θα πέσει πολύ μακριά από τα 100 ευρώ. Και επειδή λιγότεροι ρύποι σημαίνει λιγότερο καύσιμο, η κατανάλωση θα είναι και αυτή μικρή, που σημαίνει λιγότερη βενζίνη και άρα λιγότερος ειδικός φόρος κατανάλωσης.
Με 1.000 κυβικά κάτω από το καπό δε φοβάσαι κανένα νέο μέτρο. Μέχρι να φτάσει η έκτακτη εισφορά στους κινητήρες ενός λίτρου θα έχει παγώσει η κόλαση. Και τα ασφάλιστρα, πάντα με τόσο μικρό κινητήρα ο τρόπος υπολογισμού τους θα δίνει μικρότερη τιμή.Τι κι αν γύρω από το νέο μοτέρ θα υπάρχει ένα ολόκληρο Focus. Ένα ολόκληρο μικρομεσαίο αυτοκίνητο με όλα τα πλεονεκτήματα ενός μίνι από πλευράς φορολογίας, κατανάλωσης και κόστους χρήσης. Τα μειονεκτήματα όμως;
Θα υπήρχε μειονέκτημα αν το Focus με το 1000άρι μοτέρ είχε 60 ίππους. Όμως θα έχει 100 και 120. Ο τελευταίος αριθμός είναι 120, για να μη νομίζετε πως είναι λάθος. Ουσιαστικά θα στείλει στο χρονοντούλαπο ότι κινητήρα, ατμοσφαιρικό ή τούρμπο, έχει ο ανταγωνισμός σε αυτές τις ιπποδυνάμεις. Και με ροπή 170Nm, όσο δηλαδή ένας καλός 1.800άρης ατμοσφαιρικός, μην ξεκινήσει κανείς συζήτηση για προσπεράσματα, αιρκοντίσιον, φορτώματα και ταξίδι στο χωριό. 120 άλογα και 170Νm δεν είχαν ούτε οι Mercedes της περασμένης δεκαετίας, και ζύγιζαν περισσότερο από το Focus.Τι λέτε λοιπόν; Ποιος μπορεί να έχει πρόβλημα εκτός από το ελληνικό φορομπηχτικό δημόσιο; Εσείς βλέπετε τίποτε άλλο πίσω από την κίνηση της Ford εκτός από το δικό σας συμφέρον και περισσότερα λεφτά στην τσέπη; Ή ακόμη προβληματίζεστε γιατί τα τεχνικά χαρακτηριστικά τα μετράτε ακόμη με ατμοσφαιρικούς όρους της περασμένης δεκαετίας; Λοιπόν;
ερωτημα....
θα αντεχουν τα 1000κ.ε, 120 αλογατα;;;
-
ερωτημα....
θα αντεχουν τα 1000κ.ε, 120 αλογατα;;;
γιατί να μην αντέχουν δηλαδή?
το θέμα είναι ο κινητήρας να είναι γραμμικός από χαμηλά έχοντας ροπή. που αν κρίνουμε από τα δείγματα των αλλων ecoboost μια χαρά θα είναι -
Οι μοτοσικλέτες έχουν πιο πολλά άλογα από 1000 κυβικά και αντέχουν. Των αυτοκινήτων γιατί να μην αντέχουν? Επίσης, ο κινητήρας δεν σχεδιάζεται, κατασκευάζεται και πωλείται, ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ κι όλας. Και μάλιστα σε πολύ σκληρές συνθήκες. Για να πωλείται, αντέχει.
-
όταν με το καλό έρθει -αν γίνει τελικά- μια δοκιμή θα μας πείσει ή θα μας προβληματίσει...
εγώ δεν θα εστιάσω στο φόκους αλλά στα σούπερ μίνι...φανταστείτε τα με τέτοια μοτέρ, πόσο καλό deal θα είναι ειδικά για χώρες σαν την Ελλάδα των 2 τελευταίων ετών. Με τιμολόγηση γύρω στα 10-11κ -
Πολλά υποσχόμενα από αυτό το μοτεράκι θα κάτσει πιστεύω πολύ καλά εδώ στην Ψωροκώσταινα
εάν μπει και στο Fiesta με καλή τιμολόγηση θα κάνει 'fiesta' -
'Ετοιμο' τοτε και το ... KA ST!!!
Ford Focus 2011