-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Αφού το 'έφερες' εδώ, φτιάξε και το φορμά ντε!Sinanai |X| - 15 Σεπ 2011, 11:44
Στης κρίσης τον σκληρό καιρό
ούτε έναν Μόμο δε μπορώ
να βάλω απά στο Μπράβαρο
που 'χει ένα πλαίσιο μάρμαρο.
Θέλω και coilover να χω
στις στροφές να μπαίνω οπως και να ρθω
μα τα λεφτά τα παίρνει η Αγγέλα
για να πουλά Golfω με τρέλλα! -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Αφού το 'έφερες' εδώ, φτιάξε και το φορμά ντε!
Sinanai |X| - 15 Σεπ 2011, 11:44
Στης κρίσης τον σκληρό καιρό
ούτε έναν Μόμο δε μπορώ
να βάλω απά στο Μπράβαρο
που 'χει ένα πλαίσιο μάρμαρο.
Μια coilover θέλω δα
να στρίβω εκεί στα Τρίκαλα
μα παν' τα ευρά στην Άγγελλα
για να πουλά Golfω με τρέλα, λα! -
Άσχετο: σε octavia5 δε νομίζω ότι χωράνε άνετα ( να βγάλουν ταξίδι π.χ.) 3 ενήλικες πίσω, θυμάμαι ότι είναι σχετικά στενά. Focusman, για πες :hmm:
Τουλάχιστον δεν έχει έντονη κλίση η οροφή πίσω ( βλ.C5).Sent
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Άσχετο: σε octavia5 δε νομίζω ότι χωράνε άνετα ( να βγάλουν ταξίδι π.χ.) 3 ενήλικες πίσω, θυμάμαι ότι είναι σχετικά στενά. Focusman, για πες :hmm:
Τουλάχιστον δεν έχει έντονη κλίση η οροφή πίσω ( βλ.C5).Sent
Αρη , εγω είμαι ο πιο ψηλός στο σόι.
(οι υπόλοιποι παίζουν από 1,70m και κάτω) -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Άσχετο: σε octavia5 δε νομίζω ότι χωράνε άνετα ( να βγάλουν ταξίδι π.χ.) 3 ενήλικες πίσω, θυμάμαι ότι είναι σχετικά στενά. Focusman, για πες :hmm:
Τουλάχιστον δεν έχει έντονη κλίση η οροφή πίσω ( βλ.C5).Sent
Κοίτα Άρη εσύ αγόρι μου με το ύψος που έχεις και στη Berli του Θάνου να μπεις θα είσαι οριακά
Όχι δεν έχει το πρόβλημα πουτ έχει η C5, το δικό κλπ.Για ανθρώπους μέχρι 1.85 είναι καλά
Για γίγαντες όχι δεν προτείνεται -
παιδια καλησπερα.εχω αρχισει σκεφτομαι σοβαρα την περιπτωση μεταχειρμενου bravo. 120 ή 150 ατια. θα θελα νακουσω τις αποψης σας για το αυτοκινητο -σιγουρα αυτων που το εχουν κατα κυριο λογο. (αν σας εχουν βγαλει καποια συγκεκριμενα προβληματα, καποια στοιχεια που πρεπει να κοιταξω εκτενεστερα πριν κανω την αγορα κλπ)
ευχαριστω πολυ -
από άποψη μοτέρ είναι οτι πιο αξιοπιστο τουρμπάτο μπορείς να αγοράσεις...
στα πλην η σχετικά αυξημένη κατανάλωση... -
και στα 120 αλογα?
ειχα ακουσει οτι το 150αρι βγαζει 12αρι μικτο.. αληθευει? -
Ο χρήστης gtheoc03 έγραψε:
και στα 120 αλογα?
ειχα ακουσει οτι το 150αρι βγαζει 12αρι μικτο.. αληθευει?και το 120αρη είναι αντίστοιχα αξιόπιστο...
το 12μικτό είναι υπερβολικό... αν μάθεις να οδηγείς συμπιεστό (αλλαγές χαμηλά και εκμ της ροπής) ένα 8-9 το έχεις εύκολα μέσα στην πόλη και ένα 7-8 εύκολα στο ταξίδι... -
Ο χρήστης gtheoc03 έγραψε:
και στα 120 αλογα?
ειχα ακουσει οτι το 150αρι βγαζει 12αρι μικτο.. αληθευει?Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι.
Για να έχεις μικτή κατανάλωση 12l/100km θα πρέπει να κινείσαι μόνιμα στη μποτιλιαρισμένη Αλεξάνδρας (ή σε κάποιον άλλο αντίστοιχου κυκλοφοριακού φόρτου δρόμου).
Πιο ρεαλιστικό νούμερο , με πολύ κίνηση στην πόλη είναι το 8,5-9,5l/100km.
Για κίνηση στην ΕΟ, αν αρέσκεσαι στις υψηλές ταχύτητες θα βλέπεις νούμερα μεταξύ 9,5-10,5l/100km.Τα νούμερα αυτά της κατανάλωσης μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά αν δεν κινείσαι σταθερά με ταχύτητες ανω των 150km/h και να διαμορφωθούν στο 8-8,5. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
και στα 120 αλογα?
ειχα ακουσει οτι το 150αρι βγαζει 12αρι μικτο.. αληθευει?Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι.
Για να έχεις μικτή κατανάλωση 12l/100km θα πρέπει να κινείσαι μόνιμα στη μποτιλιαρισμένη Αλεξάνδρας (ή σε κάποιον άλλο αντίστοιχου κυκλοφοριακού φόρτου δρόμου).
Πιο ρεαλιστικό νούμερο , με πολύ κίνηση στην πόλη είναι το 8,5-9,5l/100km.
Για κίνηση στην ΕΟ, αν αρέσκεσαι στις υψηλές ταχύτητες θα βλέπεις νούμερα μεταξύ 9,5-10,5l/100km.Τα νούμερα αυτά της κατανάλωσης μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά αν δεν κινείσαι σταθερά με ταχύτητες ανω των 150km/h και να διαμορφωθούν στο 8-8,5.μαλιστα. το χεις το αμαξι?
και οσον αφορα ΄θεματακια΄ που ισως πρεπει να κοιταξω καλυτερα? (ευαισθησιες) -
Πριν επιστρέψει ο συνονόματος απ' τη μεσημεριανή του σιέστα και μιλήσει για το δικό του, που απ' όσο θυμάμαι δεν έχει κάποιο πρόβλημα, να πω κι εγώ πως ... επίσης δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα στο οικογενειακό Μπραβάκι. Τον Οκτώβρη κλείνει 4 χρόνια και αυτή τη στιγμή έχει περίπου 55.000 χλμ, εντελώς απροβλημάτιστα. Τόσο μηχανικά, όσο και στα περιφερειακά του δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.
-
Ο χρήστης gtheoc03 έγραψε:
μαλιστα. το χεις το αμαξι?
και οσον αφορα ΄θεματακια΄ που ισως πρεπει να κοιταξω καλυτερα? (ευαισθησιες)Από τον Αύγουστο του 2009 με 57400 χλμ έως σήμερα.
Παρά την (σταθερή σχεδόν) εβδομαδιαία ταλαιπωρία του για 80-150 χλμ. στα ορεινά του νομού μας , μηχανικά αλλά και στα υπόλοιπα περιφερειακά συστήματα (ηλεκτρολογικά-ηλεκτρικά) δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα.
Μόνο το ραδιόφωνο αντικαταστάθηκε στα πλαίσια της εγγύησης , μιας και κάποια στιγμή αποφάσισε να ενεργοποιείται μόνο του (ενω ο κινητήρας παρέμενε σβηστός) .
*Αυτό βέβαια συγχωρείτε γιατί το ραδιόφωνο στο Bravo είναι .... Γερμανικό *Στα πρώτης φουρνιάς μοντέλα , είχαν παρατηρηθεί κάποιοι θόρυβοι από την πίσω ανάρτηση (αν θυμάμαι καλά από τη βάση της) οι οποίοι και εξαλείφθηκαν στην πορεία με κάποια αλλαγή από το εργοστάσιο.
Αν στραφείς όπως λες σε μεταχειρισμένο , δώσε προσοχή στην περίπτωση του να είναι κάποιο , που να φέρει after market πρόγραμμα αύξησης της ιπποδύναμης. Αυτό δεν θα έχει τύχει και της ευγενικότερης συμπεριφοράς.
Kαι για να δώσω τροφή στο θέμα της κατανάλωσης , παραθέτω μια χαμηλή...
και μια υψηλή....
όπως καταλαβαίνεις το οδηγικό στυλ στις δυο αυτες περιπτώσεις είχε μια χαοτική διαφορά
-
Volvozeus καλό δρόμο στην επιστροφή!
-
Ολοι ( 3 δηλαδή ) Εγγλέζοι στο ραντεβού στο χώρο στάθμευσης του φρουρίου.
Το Σουηδικό χιλιομετροφάγο Volvo , o φρεσκοπαπουτσομένος Ιταλός και ο Sakaflias με το Panda του ως οικολόγος και συνειδητοποιημένος πολίτης αυτού του τόπου.
Ενα ψιλομπέρδεμα που προέκυψε με το πρόγραμμα , το ξεπεράσαμε γρήγορα με τον Sakaflias να επιβιβάζεται στο Volvo με τη δικαιολογία 'να δω πως πάει ο ανταγωνισμός'
Ωραια 200καικατι στην ΕΟ και στάση αναδιοργάνωσης στο Μουργκάνι , με κατεύθυνση προς την Καστανιά.
Περίτρανα αποδείχτηκε βέβαια , πως οι παλιές καλές και δοκιμασμένες μέθοδοι συγκράτησης καμερών (διάβαζε χαρτοταινία) , υπερτερούν του σύγχρονου ανταγωνισμού.
Απόδειξη οτι εγω έχω οπτικοακουστικό υλικό , εσεις κύριοι έχετε? -
Για πες για τα λαστιχα.
ΠΡΟΤΟΥ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ! -
Συνέχεια της διαδρομής από το σημείο που τελείωσε η πρώτη λήψη.
Οk , το Volvo δεν παίζεται ( πόσο μάλλον στα χέρια του Volvozeus ) , είναι σε μια δική του κλάση
2 'κατηγορίες' πάνω από τα ταπεινά μας Bravo , τα οποία βέβαια είναι πολύ 'τίμια' ( χαρακτηρισμός που παίζει πολύ τελευταία στο φόρουμ) . Μάλιστα και με μια τετράδα νέων ελαστικών , αναλογικά μπορούν να σε ικανοποιήσουν αν υπερβάλεις λίγο και να σε κάνουν να νοιώσεις οτι οδηγείς μεγαλύτερο αυτοκίνητο (από άποψη ισχύος).Θέα κατά την ώρα του καφέ που αναλώθηκε σε ανάλυση της οικονομικής κατάστασης της χώρας και της αγοράς
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Για πες για τα λαστιχα.
ΠΡΟΤΟΥ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!Τα λάστιχα.... , ακούν πολύ καλά στα φρένα , έχει δίκιο η εταιρία που το αναφέρει.
Ανταποκρίνονται ικανοποιητικά στις απότομες τιμονιές για διόρθωση πορείας .
Από άνεση είναι ισως κατά τι πιο αθόρυβα από την προηγούμενη γενιά.
Δεν μου άφησαν κάποιο αρνητικό συναίσθημα στην πρώτη επίσημη δοκιμή τους.
Απομένει να αποδειχθούν το ίδιο αντοχής και με τα προηγούμενα.Με καταναλώσεις , ο Volvozeus που έριξε μια ματιά ήταν κάπου 11+ αν θυμάμαι καλά με μέση ταχύτητα 75 (δεν παίρνω και όρκο)
-
Η δικη μου η βαση κυριος αποδειχθηκε πιο συμμετοχικη (εκανε οτι μπορουσε ο Λαμπρος αλλα πολυ κουνημενο για δημοσιευση βγηκε το βιντεο)
Δεν θα σταθω στα της βολτας, αν και υπαρχουν ανακριβειες (δεν 200ρισαμε, 190 ρισαμε ), αλλα στο οτι αγαπαμε κυρια Ρουλα ..τελος!! -
Μετά απο 3 εβδομάδες δουλειάς μέχρι πρωίας, και με την ευκαιρία ενός γάμου κάναμε και εμείς μια εκδρομούλα.
Αθήνα - Λιβαδειά - Δεσφίνα - Ιτέα,
Ιτέα - Δεσφίνα - Ιτέα,
Ιτέα - Γαλαξίδι - Ιτέα,
Ιτέα - Αράχωβα - Θήβα -Αθήνα.Συνολικά 490χλμ. Μέση ταχύτητα τα 57χλμ/ώρα, σε μια μεγάλη ποικιλία δρόμων (εθνική, επαρχιακοί, χώμα,ανηφόρες κατηφόρες κλπ κλπ). Και για να συνεχίσω μια κουβέντα στο τοπικό της Alfa την προηγούμενη εβδομάδα, για την μέση αυτή το μεγαλύτερο κομμάτι της εθνικής ήταν με αρκετά πάνω απο τα 160χλμ/ώρα, ειδικά στην επιστροφή που είχα αφηνιάσει με αυτά που έβλεπα.
Κατανάλωση (για τους φίλους που σκέφτονται το Bravo) έγραψα 8,5λτρ/100. Αξιοπρεπέστατη αν σκεφτείς οτι και όλων των ειδών τις διαδρομές έκανα, και ένα βουνό απο άθλιο χωματόδρομο ανέβηκα για να βρω τον (τι άλλο) Πρ. Ηλία, και ανοιχτό A/C είχα στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής.ΥΓ 1
Ακόμα περιμένουμε το review κύριε Μαρινάκη !ΥΓ2
Ποιά είναι η κα Ρούλα !!!! Εγώ γιατί δεν την ξέρω ??? -
velissarios
Δεν την ξέρεις γιατί ήσουν έτσι
Fiat Bravο 2007