Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 83
    • 84
    • 4 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1665
    3256
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sinanai last edited by

      Γιατί τέτοιο κόμπλεξ ρε παίδες με το Φάου-Βε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        roman_k last edited by

        Ρε, αυτο ειναι ωραιο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
          Γιατί τέτοιο κόμπλεξ ρε παίδες με το Φάου-Βε;

          Γιατί είναι σαν καροτσάκι super market, άσκημο έξω-φτωχό μέσα, και πριν καν προλάβει να πατήσει τις ρόδες του στην άσφαλτο έγινε σημείο αναφοράς, λες και μέχρι τώρα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του ήταν πατίνια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            aris last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Αισθητικά μου αρέσει πάρα πολύ, απλό και όμορφο σχέδιο χωρίς το kitsch-fest του Panda ή το ακαλαίσθητο σχήμα των περισσότερων ανταγωνιστών του.

            Αν είναι όσο καλό φαίνεται θα έχει τεράστια επιτυχία.

            Συμφωνώ, εκτός από το τελευταίο, κυρίως γιατί το να προβλέψω τα καταναλωτικά ρεύματα, μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο.
            Από το 2007 που είχαμε το concept:



            μιλούσαμε για ένα προσεκτικά σχεδιασμένο αυτοκίνητο με καθαρές γραμμές και ομογενή αισθητική χωρίς μπερδεμένα στοιχεία. That shows focus. Προσωπικά, μου άρεσε κάθε λεπτομέρειά του ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ενώ παράλληλα βρίσκω την αισθητική του υψηλού επιπέδου*, πράγματα τα οποία δεν άλλαξαν πολύ στο παραγωγής. YES!
            Το μοναδικό σύγχρονο αυτοκίνητο που μου αρέσει τόσο πολύ αισθητικά και το αποδέχομαι χωρίς υποχωρίσεις. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο
            Εσένα Στέφανε, γιατί δε σου γεμίζει το μάτι;

            *το twingo II π.χ. sucks big time και στα δύο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chemic last edited by

              Ο χρήστης Ernani έγραψε:

              Γρηγόρη, ευτυχώς που βγήκε το Up, γιατί μέχρι τώρα όλα τα υπόλοιπα ήταν άθλια σε εργονομία και ποιότητα σε αυτή την κατηγορία.

              'Θα ξαναμοιράσει η Φάουβε την τράπουλα στην κατηγορία', 'νέο σημείο αναφοράς' και τα λοιπά καθέκαστα! Τα γράφουν ήδη οι φυλλάδες για να έχει ψηθεί το (όποιο) κοινό μέχρι να φτάσει ο κουβάς στις εκθέσεις.

              Πολύ θα ήθελα να συναντήσω ένα τέτοιο στο δρόμο , όταν θα είμαι με το twingo.

              σύγκρουση γιγάντων

              ξεκολάτε ρε με τα κομπλεξ εναντιον της vw. τί είναι αυτό το πραγμα κ ναι μπορει να είναι το benchmark στην κατηγορία του όπως κ το γκολφ για πολλά χρόνια, τί να κάνουμε τωρα
              κ βασικά κάντε το σταυρο σας που ανακάτεψε τη τράπουλα με τους τουρμποκινητήρες, τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη παρακινωντας κ τους άλλους (σιγά σιγά γιατί ακομα ψάχνονται, ειδικα με τα διπλοσύμπλεκτα ) κ αποκτήσαμε ειδικά εμείς οι έλληνες αμάξια της προκοπής με

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                Στα δικά μου μάτια θα μπορούσε το τελικό του σχέδιο να είναι η πρόταση οποιουδήποτε Κορεάτη κατασκευαστή. Ψηλό, στενό, απλό, με εσωτερικό τύπου updated Fox. Αυτά από μόνα τους, κατά τη γνώμη μου πάντα, το κάνουν απλά ένα ακόμα μικρό και όχι αυτό που θέλουν κάποιοι να παρουσιάσουν.

                Αν τώρα λάβουμε υπόψιν και την παράδοση της εταιρίας...ε, δεν περιμένουμε να κάνει και παπάδες στο δρόμο...

                Ο χρήστης chemic έγραψε:

                σύγκρουση γιγάντων

                ξεκολάτε ρε με τα κομπλεξ εναντιον της vw. τί είναι αυτό το πραγμα κ ναι μπορει να είναι το benchmark στην κατηγορία του όπως κ το γκολφ για πολλά χρόνια, τί να κάνουμε τωρα
                κ βασικά κάντε το σταυρο σας που ανακάτεψε τη τράπουλα με τους τουρμποκινητήρες, τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη παρακινωντας κ τους άλλους (σιγά σιγά γιατί ακομα ψάχνονται, ειδικα με τα διπλοσύμπλεκτα ) κ αποκτήσαμε ειδικά εμείς οι έλληνες αμάξια της προκοπής με

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sinanai last edited by

                  Με πρόλαβες ΙΚΕ... Απ' το twingo το προτιμώ, φερ 'ειπείν, όπως και πολύ περισσότερο απ' το IQ, π.χ.

                  Αλλά άσε την αισθητική, Τι πειράζει ένα φτηνό, αλλά όχι φτηνιάρικο 'βασικό' αυτοκίνητο, αν και η τιμή του είναι αντίστοιχη;

                  Και προφανώς υπάρχουν (και) άλλες αξιόλογες προτάσεις.

                  Επίσης, ποιος νοήμων άνθρωπος παίρνει αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας για να κάνει παπάδες στο δρόμο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Μα εγώ αποκλιεστικά και μόνο στην αισθητική αναφέρθηκα. Μπορώ να κρίνω οτιδήποτε άλλο από 2 φώτο και ένα βίντεο? Τι με πέρασες? Κίκιζα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      aris last edited by

                      Δεν είναι ψηλό και στενό, εμένα μια χαρά με σωστές αναλογίες μου φαίνεται.
                      Επίσης, πολύ καλύτερο από το fox. Δεν μπορώ να τα συγκρίνω καν: στο fox, μου φαίνονται όλα λάθος και σ'αυτό όλα σωστά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        audipassion last edited by

                        Οι κινητήρες τελικά δεν είναι turbo , mpi γράφουν τα καπάκια τους .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          ernani last edited by

                          Ο χρήστης chemic έγραψε:

                          Γρηγόρη, ευτυχώς που βγήκε το Up, γιατί μέχρι τώρα όλα τα υπόλοιπα ήταν άθλια σε εργονομία και ποιότητα σε αυτή την κατηγορία.

                          'Θα ξαναμοιράσει η Φάουβε την τράπουλα στην κατηγορία', 'νέο σημείο αναφοράς' και τα λοιπά καθέκαστα! Τα γράφουν ήδη οι φυλλάδες για να έχει ψηθεί το (όποιο) κοινό μέχρι να φτάσει ο κουβάς στις εκθέσεις.

                          Πολύ θα ήθελα να συναντήσω ένα τέτοιο στο δρόμο , όταν θα είμαι με το twingo.

                          σύγκρουση γιγάντων

                          ξεκολάτε ρε με τα κομπλεξ εναντιον της vw. τί είναι αυτό το πραγμα κ ναι μπορει να είναι το benchmark στην κατηγορία του όπως κ το γκολφ για πολλά χρόνια, τί να κάνουμε τωρα
                          κ βασικά κάντε το σταυρο σας που ανακάτεψε τη τράπουλα με τους τουρμποκινητήρες, τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη παρακινωντας κ τους άλλους (σιγά σιγά γιατί ακομα ψάχνονται, ειδικα με τα διπλοσύμπλεκτα ) κ αποκτήσαμε ειδικά εμείς οι έλληνες αμάξια της προκοπής με

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Οσο το βλέπω μ΄αρεσει που δεν είναι φλύαρο και βρίσκω μοντέρνα την απλότητα του. Καλή δουλειά έκαναν!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              ernani last edited by

                              Θα συμφωνήσω. Ειδικά στο χρώμα στο βίντεο του Στέφανου, σαν λευκή συσκευή είναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης Ernani έγραψε:
                                Γρηγόρη, ευτυχώς που βγήκε το Up, γιατί μέχρι τώρα όλα τα υπόλοιπα ήταν άθλια σε εργονομία και ποιότητα σε αυτή την κατηγορία.

                                Χαιρομαι που σε διασκεδαζω... Αυτο που δεν αντιλαμβανεσαι, και εσυ, και οσοι το κοροιδευουν, ειναι οτι δειχνει να ΜΠΟΡΕΙ να προσφερει πραγματα που ζηταει ο υποψηφιος αγοραστης του ΣΗΜΕΡΑ, ΣΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ, πραγμα που σημαινει αυτοματως, οτι σεβεται περισσοτερο, και ακουει τα θελω του, σε αντιθεση πχ με τους εντυπωσιασμους των ιταλων, ΚΥΡΙΩΣ σε εμφανιση-ντιζαιν , κατι που θα αποφερει ΠΟΛΥ μεγαλυτερες πωλησεις αλλα και ικανοποιηση για τους μεν και τους δε, στο μελλον.
                                Το παραδειγμα btw που ανεφερα πριν με το 500, δεν ηταν τυχαιο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ίσως αν είχε μερικά ΝΤΙΦΟΥΖΕΡ, καμια 10αριά διαφορετικές πτυχώσεις και φουσκώματα, λαμπιόνια και κοκιψίνια να ήτανε πιο ΣΤΥΛΑΤΟ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • E
                                    ernani last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Γρηγόρη, ευτυχώς που βγήκε το Up, γιατί μέχρι τώρα όλα τα υπόλοιπα ήταν άθλια σε εργονομία και ποιότητα σε αυτή την κατηγορία.

                                    Χαιρομαι που σε διασκεδαζω... Αυτο που δεν αντιλαμβανεσαι, και εσυ, και οσοι το κοροιδευουν, ειναι οτι δειχνει να ΜΠΟΡΕΙ να προσφερει πραγματα που ζηταει ο υποψηφιος αγοραστης του ΣΗΜΕΡΑ, ΣΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ, πραγμα που σημαινει αυτοματως, οτι σεβεται περισσοτερο, και ακουει τα θελω του, σε αντιθεση πχ με τους εντυπωσιασμους των ιταλων, ΚΥΡΙΩΣ σε εμφανιση-ντιζαιν , κατι που θα αποφερει ΠΟΛΥ μεγαλυτερες πωλησεις αλλα και ικανοποιηση για τους μεν και τους δε, στο μελλον.
                                    Το παραδειγμα btw που ανεφερα πριν με το 500, δεν ηταν τυχαιο...

                                    Δηλαδή τί μπορεί να προσφέρει στο μέγιστο βαθμό που δεν μπορούν τα υπόλοιπα αυτή τη στιγμή;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                      Γιατί τέτοιο κόμπλεξ ρε παίδες με το Φάου-Βε;

                                      Γιατί είναι σαν καροτσάκι super market, άσκημο έξω-φτωχό μέσα, και πριν καν προλάβει να πατήσει τις ρόδες του στην άσφαλτο έγινε σημείο αναφοράς, λες και μέχρι τώρα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του ήταν πατίνια.

                                      1ον, η εμφανιση μεσα εξω ειναι υποκειμενικος παραγοντας.
                                      Οκ, δεν ειναι μπιζου σαν το 500 μεσα εξω, ειναι ομως ΠΟΛΥ ΠΙΟ πρακτικο, a.k.a ΜΕΓΙΣΤΗ εκμεταλλευση χωρων στο συγκεκριμενο -παρομοιο με του 500- συνολικο μηκος, ογκο αμαξωματος, κτλ.
                                      2ον Στο θεμα εργονομιας-φινιρισματος, δεν χρειαζεται η VW να αποδειξει κατι, ιδιαιτερα σε συγκριση με την Fiat.
                                      Οχι γιατι η Fiat ειναι για τον π@υτσο, αλλα γιατι πρωτιστως, ο στοχος της σε αυτη την κατηγορια, ειναι το ντιζαιν, και οχι τοσο πολυ η πρακτικοτητα-εργονομια. H VW εδω καταφερνει και τα δυο, σε ρεαλιστικη βαση, ασχετως αν σε καποιους το ντιζαιν στο εσωτερικο δεν αρεσει.
                                      3ον Σε επιπεδο προδιαγραφων, οι κινητηρες του στοχευουν κατευθειαν στην κορυφη, -οπως ειναι ηδη ο 85αρης twin-air θα μου πεις πολυ σωστα- εδω ομως οι Γερμανοι, μιλουν για 900κιλα, 100κιλα και βαλε λιγοτερα απο του αντιστοιχου 500.
                                      Δεν ειναι λιγο πραγμα, σε αυτη την κατηγορια. Το αντιθετο θα ελεγα.
                                      4ον Ηδη οι πρωτες εντυπωσεις δοκιμαστων ειναι διθυραμβικες. Οκ κραταμε μικρο καλαθι, γιατι, ως γνωστων 'τα παιρνουνε',
                                      'ειναι ασχετοι', κτλ, κατα την γνωστη κουραστικη, και ΑΚΥΡΗ καραμελα.
                                      Παντως ειναι πολυ καλα, και οχι απλως καλα, κατι που δεν ειχαμε δει μεχρι στιγμης απο αλλα 'μικρα'.
                                      http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... en_up.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        djalma last edited by

                                        Πολλά κόμματα βάζεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          Οκ, δεν ειναι μπιζου σαν το 500 μεσα εξω, ειναι ομως ΠΟΛΥ ΠΙΟ πρακτικο, a.k.a ΜΕΓΙΣΤΗ εκμεταλλευση χωρων στο συγκεκριμενο -παρομοιο με του 500- συνολικο μηκος, ογκο αμαξωματος, κτλ.

                                          Που στο διάολο το ξέρεις και βάζεις και κεφαλαία για τονισμό, τρομάρα σου!!!
                                          2ον Στο θεμα εργονομιας-φινιρισματος, δεν χρειαζεται η VW να αποδειξει κατι, ιδιαιτερα σε συγκριση με την Fiat.
                                          Οχι γιατι η Fiat ειναι για τον π@υτσο, αλλα γιατι πρωτιστως, ο στοχος της σε αυτη την κατηγορια, ειναι το ντιζαιν, και οχι τοσο πολυ η πρακτικοτητα-εργονομια. H VW εδω καταφερνει και τα δυο, σε ρεαλιστικη βαση, ασχετως αν σε καποιους το ντιζαιν στο εσωτερικο δεν αρεσει.
                                          Άσε να μαντέψω...σε είχε καλέσει ο Πιεχ να ρίξεις μια ματιά προτού βγει ώστε να περάσει και το περίφημο ΓΚ quality test το αμάξι...
                                          3ον Σε επιπεδο προδιαγραφων, οι κινητηρες του στοχευουν κατευθειαν στην κορυφη, -οπως ειναι ηδη ο 85αρης twin-air θα μου πεις πολυ σωστα- εδω ομως οι Γερμανοι, μιλουν για 900κιλα, 100κιλα και βαλε λιγοτερα απο του αντιστοιχου 500.
                                          Δεν ειναι λιγο πραγμα, σε αυτη την κατηγορια. Το αντιθετο θα ελεγα.
                                          930κιλά είναι το 500twinair

                                          Καληνύχτα και καλή τύχη!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            ernani last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                            Γιατί τέτοιο κόμπλεξ ρε παίδες με το Φάου-Βε;

                                            Γιατί είναι σαν καροτσάκι super market, άσκημο έξω-φτωχό μέσα, και πριν καν προλάβει να πατήσει τις ρόδες του στην άσφαλτο έγινε σημείο αναφοράς, λες και μέχρι τώρα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του ήταν πατίνια.

                                            1ον, η εμφανιση μεσα εξω ειναι υποκειμενικος παραγοντας.
                                            Οκ, δεν ειναι μπιζου σαν το 500 μεσα εξω, ειναι ομως ΠΟΛΥ ΠΙΟ πρακτικο, a.k.a ΜΕΓΙΣΤΗ εκμεταλλευση χωρων στο συγκεκριμενο -παρομοιο με του 500- συνολικο μηκος, ογκο αμαξωματος, κτλ.
                                            2ον Στο θεμα εργονομιας-φινιρισματος, δεν χρειαζεται η VW να αποδειξει κατι, ιδιαιτερα σε συγκριση με την Fiat.
                                            Οχι γιατι η Fiat ειναι για τον π@υτσο, αλλα γιατι πρωτιστως, ο στοχος της σε αυτη την κατηγορια, ειναι το ντιζαιν, και οχι τοσο πολυ η πρακτικοτητα-εργονομια. H VW εδω καταφερνει και τα δυο, σε ρεαλιστικη βαση, ασχετως αν σε καποιους το ντιζαιν στο εσωτερικο δεν αρεσει.
                                            3ον Σε επιπεδο προδιαγραφων, οι κινητηρες του στοχευουν κατευθειαν στην κορυφη, -οπως ειναι ηδη ο 85αρης twin-air θα μου πεις πολυ σωστα- εδω ομως οι Γερμανοι, μιλουν για 900κιλα, 100κιλα και βαλε λιγοτερα απο του αντιστοιχου 500.
                                            Δεν ειναι λιγο πραγμα, σε αυτη την κατηγορια. Το αντιθετο θα ελεγα.
                                            4ον Ηδη οι πρωτες εντυπωσεις δοκιμαστων ειναι διθυραμβικες. Οκ κραταμε μικρο καλαθι, γιατι, ως γνωστων 'τα παιρνουνε',
                                            'ειναι ασχετοι', κτλ, κατα την γνωστη κουραστικη, και ΑΚΥΡΗ καραμελα.
                                            Παντως ειναι πολυ καλα, και οχι απλως καλα, κατι που δεν ειχαμε δει μεχρι στιγμης απο αλλα 'μικρα'.
                                            http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... en_up.html

                                            Επειδή είμαι ακόμα στη δουλειά και θέλω να φύγω ( ), θα πω μόνο ότι είσαι πολύ προκατειλημμένος. Ένα απλό αμαξάκι είναι βρε Γρηγόρη. Α, ναι, επίσης το 500 ήταν πέρυσι μαζί με το twingo οι δυο τελικές επιλογές μου και το ξέρω καλά. Προτίμησα το twingo λόγω turbo, αλλά δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι το 500 είναι πιο ωραίο σε εμφάνιση από το twingo.

                                            Ωραίοι αεραγωγοί (στη μέση).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 4 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr