Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 344
    • 345
    • 346
    • 347
    • 348
    • 731
    • 732
    • 346 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    160746
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostasvatsos last edited by

      Ο χρήστης m@evius έγραψε:

      Απορια που εκφραστηκε σε αλλο φορουμ σχετικο με το υγραεριο, εχει κανεις εξηγηση - ερμηνεια;

      Δημοσίευση από IoannisDosis » Σάβ 10 Σεπ, 2011 16:24

      Έχω παρατηρήσει ότι μετά απο αρκετή ώρα οδήγηση με lpg αρχίζει να εκπέμπεται θερμότητα απο το κάτω μέρος της καμπινας (πόδια οδηγού συνοδηγου) κάτι που δεν γίνεται με τη χρήση βενζίνης.
      Είναι φυσιολογικό?
      Συμβαίνει και σε άλλους αυτο?
      Επισης οι αεραγωγοι βγαζουν θερμοτερο αποτι πριν τον αερα.

      ΤΑ ΜΙΓΜΑΤΑ ΣΟΥ Αυτά πού λέγαμε.....

      Κ. Βατσο εννοείς ότι είναι πολύ πλούσιο το μίγμα και θέλει ρύθμιση σε πιο φτωχο, ωστε να μην καιγεται στην εξάτμιση; Αυτό τι επιπτώσεις έχει; Αύριο θα πάει για πρώτο έλεγχο - ρύθμιση στα 3.000 χλμ. Τι να του πεί;

      Νά συνδέσει τό διαγνωστικό καί κάνωντάς το βόλτα νά μετράει τό λάμδα τής βενζίνης καί νά διαμορφώσει τό λαμδα τού υγραερίου σύμφωνα μέ αυτό σέ όλα τά φορτία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostasvatsos last edited by

        Ο χρήστης subarakis έγραψε:

        Σημερα μετα απο 15 μερες που εμεινε ακινητο λογω διακοπων, το υγραεριοκινητο αυτοκινητο μου δεν επαιρνε μπρος με τιποτα
        Η μιζα γυριζε κανονικα, αλλα δεν 'αρπαζε'
        Προσπαθησε πρωτα η γυναικα μου και μετα αναγκαστηκα να δοκιμασω κι εγω.
        Παρατεταμενο μιζαρισμα, αποκριση καμια...
        Εκλεισα τον διακοπτη του αεριου (δεν ξερω αν ειχε σχεση) και μετα απο 30-40 δευτερολεπτα και με λιγο γκαζακι πηρε....

        Καπου διαβαζα (ίσως και εδώ)οτι καλο ειναι πριν σβησεις το αυτοκινητο να το εχεις γυρισει σε βενζινη .Ειδικά για τον χειμώνα (αλλιώς υπήρχε προβλημα στην επανεκκίνηση)

        Απλά αυτός είναι άσχετος.
        ¨Ο λογος είναι πώς ούτος ή άλλος τό σύστημα παίρνει πάτνα εμπρός μέ βενζίνη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bebes last edited by

          Σημερα το πρωι πηρε κανονικα, οπως και σε ολες τις εκκινησεις που εκανα μεχρι τωρα.

          τελικα υπαρχει καποιος λογος που το εκανε, ή ηταν τυχαίο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostasvatsos last edited by

            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
            «ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ!!!!!!!!ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ!!!!!!!!!?????????ΤΑ ΣΚΕΠΤΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ?????ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!»


            Εάν γνώριζες τα περί αυτοκινήτου, και όχι μόνον την εγκατάσταση του κιτ αεριού, σίγουρα θα με καταλάβαινες… Αυτό κάνουν πολλές φόρες οι απόλυτες ειδικεύσεις. Σίγουρα και δεν καταλαβαίνεις και την ένια του χιούμορ…. Δεν σε κακίζω, διότι με ορισμένα που λες, κυρίως στα λογύδρια σου, σε αναγκάζουν να αμύνεσαι κουμπωμένος….
            Για της συμβουλές σου και συγκεκριμένα στην ειδικότητα σου στην ενότητα, συμφωνώ σε μεγάλο ποσοστό.
            Α.

            Ή δουλιά μου είναι ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.Κάτι πού τό λατρεύω καί τό τιμώ μέ έναν απλό τρόπο.
            Δέν ντρέπωμαι νά πώ ότι δέν γνωρίζω κάτι καί σπεύδω νά τό μάθω προτού εφράσω τήν προσωπική μου άποψη περί αυτού.
            Γιά δοκίμασέ το λίγο...Αποφεύγεις πολλούς σκοπέλους έτσι. ΚΑΙ τήν γελιοποίηση......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης bebes έγραψε:
              Σημερα το πρωι πηρε κανονικα, οπως και σε ολες τις εκκινησεις που εκανα μεχρι τωρα.

              τελικα υπαρχει καποιος λογος που το εκανε, ή ηταν τυχαίο;

              Χμ, παίζει να υπάρχει κάποια πολύ μικρή διαρροή υγραερίου στα μπεκ, στον πνεύμονα ή στον αισθητήρα πίεσης του υγραερίου.
              Έτσι, μετά από μέρες ακινησίας γεμίζει η πολλαπλή υγραέριο και συμπεριφέρεται σαν μπουκωμένο.

              Μου το έκανε και εμένα κάποια στιγμή από τον πνεύμονα, αλλά μπούκωνε σε μια ώρα ακινησίας.
              Τον ανοίξαμε και ανακαλύψαμε ότι το μέρος πάνω από τη μεμβράνη, εκεί που συνδέεται η υποπίεση από την πολλαπλή, είχε γεμίσει λάδι από τη λαδιέρα!!!!
              Ο λόγος; Η λαδιέρα ήταν συνδεμένη σ'αυτό το σωληνάκι.
              Αλλάξαμε τον πνεύμονα και ανοίξαμε άλλη τρύπα στην πολλαπλή για τη λαδιέρα και έκτοτε δεν ξαναείχα πρόβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                «Δεν υπάρχει αισθητήρας πίεσης.»


                Σίγουρα έχεις δίκιο, και εγώ άδικο. Τουλάχιστον ο αισθητήρας που βάζουμε στα αγωνιστικά, έχει άλλο σκοπό. Παρασύρθηκα ΣΥΓΓΝΩΜΗ και ευχαριστώ για την ενημέρωση.

                «Αν δεν βάλεις μπρος τον κινητήρα, η αντλία δεν θα ξαναλειτουργήσει ακόμα και με το κλειδί στο ΟΝ.
                Η αντλία δουλεύει συνέχεια όσο ο κινητήρας βρίσκεται σε λειτουργία.»


                Αυτό το είπα με λάθος προσέγγιση…..

                «Κι εγώ θα ήθελα να κλείνει η αντλία βενζίνης (με ρελέ) όσο το αμάξι δουλεύει με υγραέριο αλλά αυτό σημαίνει ότι το αμάξι στο ρελαντί μπορεί να σβήνει όταν το γυρίσεις από υγραέριο σε βενζίνη.»


                Αυτό δεν συμβαίνει!.
                Σε δυο αυτοκίνητα πελατών μου, ΔΕΝ συνέβη αυτό. Για την ακρίβεια το ένα, ‘κόμπιασε’ ανεπαίσθητα. (πρωινός έλεγχος)
                Το θεωρώ επουσιώδες, αν υπολογίσεις την όποια κατανάλωση ρεύματος, μεταφραζόμενη σε βενζίνα. Και σίγουρα την φθορά της άνευ αντικειμένου.

                «Πολύ παλιά είχα δει ηλεκτρική αντλία βενζίνης σε αμάξι με καρμπιρατέρ που δεν δούλευε συνέχεια - δεν θυμάμαι καλά αλλά νομίζω στο ρελαντί η αντλία ΔΕΝ δούλευε συνέχεια.
                Βέβαια σε καρμπιρατέρ δεν έχει μεγάλη σημασία η πίεση στο κύκλωμα τροφοδοσίας.»


                Και εδώ έχεις δίκιο. Στης μεν μηχανικές μένει το ποδαράκι σηκωμένο, όταν υπάρχει αυτάρκεια στον θάλαμο του φλοτέρ. Μα οι ηλεκτρικές εξακολουθούν να δουλεύει το ηλεκτρικό τους μέρος, ενόσω το μηχανικό τους δεν μετακινητέ, μέχρι να πέσει η πίεση στο κύκλωμα.
                Ένα μοντέλο μόνον της Μιτσουμπα, διέκοπτε και το ηλεκτρικό της μέρος, όταν έπιανε τον στόχο της. Βεβαίως από μόνη της και όχι με εξωτερική παρέμβαση.
                Όταν υπάρχει καρμπιρατέρ, και επειδή η βενζίνη από τον θάλαμο του φλοτέρ, όταν κλίση η τρόμπα βενζίνας, αδειάζει όλη, τότε η αμεσότητα στην πίεση στο κύκλωμα βενζίνης, είναι περισσότερο αναγκαία. Χρειάζεται για να γέμιση γρήγορα τον θάλαμο του φλοτέρ που είναι αρκετός. Είναι και ο λόγος που τότε βάζαμε διακόπτη 4 θέσεων, περιστρεφόμενο μόνον δεξιόστροφα.
                φιλικά
                ΑΝΤΩΝΗΣ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Φίλε Thomas lpg, ευχαριστώ για την ενημέρωση, για το αντικείμενο εργασίας σου, τώρα ξέρω τι μπορώ να ζητήσω από εσένα.
                  Λαβε υπόψη σου, ότι παραθέτω μέσα σε εισαγωγικά, και από κάτω βάζω αστεράκια, είναι άλλου λογία, τα όποια σχολιάζω από κάτω.
                  Ο λόγος που μεταφέρω λόγια, είναι διότι μόνον εκεί θέλω να τοποθετηθώ. Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω διότι δεν νομίζω ότι χρειάζεται, για να μην γεμίζω άνευ λόγου με ‘σεντόνια’, φορτώνοντας τον server του forum.
                  Μα σε ρώτησα για την τιμή λιανικής προπανίου και έξτρα βουτανίου, χωρίς μεταφορά. Όχι μίγμα.
                  Ευχαριστώ.
                  ΑΝΤΩΝΗΣ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    Μα σε ρώτησα για την τιμή λιανικής προπανίου και έξτρα βουτανίου, χωρίς μεταφορά. Όχι μίγμα.
                    Ευχαριστώ.
                    ΑΝΤΩΝΗΣ.

                    Τι καλό θα μαγειρέψεις;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης ejinta έγραψε:

                      Ήταν μία από έμμεσες ερωτήσεις μου πριν από μερικές μέρες.
                      Όταν βγαίνω σε αυτοκινητόδρομο και πορευτώ περίπου 30 χλμ με τις στροφές να κινούνται μεταξύ 3.000-4.000 αρχίζει και ακούγεται θόρυβος από τον κινητήρα υψηλών συχνοτήτων, σαν πολύ πολύ γρήγορο κουδούνισμα. Εάν εκείνες τις στιγμές 'γυρίσω' σε βενζίνη και διανύσω περίπου 5 χλμ ή σταματήσω και ρυθμίσω να 'πέφτουν' περισσότερες σταγόνες από τη λαδιέρα σταματάει να ακούγεται ο θόρυβος, ειδικά με τη βενζίνη η λειτουργία του γίνεται 'βελούδινη', σε λειτουργία με βενζίνη χαίρομαι να τον ακούω ενώ με το αέριο ακούγεται ελαφρώς πιο τραχύς.

                      Ε, κάτι κάνει και η λαδιέρα λέω εγώ

                      Αν κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα με τον ίδιο ρυθμό αλλά με βενζίνη; Ακούγεται πάλι;
                      Σκέφτομαι ότι μπορεί τα επόμενα 5 χλμ που λες να τα κάνεις πιο ήρεμα και άρα να κρυώνει ο κινητήρας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostasvatsos last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                        Ήταν μία από έμμεσες ερωτήσεις μου πριν από μερικές μέρες.
                        Όταν βγαίνω σε αυτοκινητόδρομο και πορευτώ περίπου 30 χλμ με τις στροφές να κινούνται μεταξύ 3.000-4.000 αρχίζει και ακούγεται θόρυβος από τον κινητήρα υψηλών συχνοτήτων, σαν πολύ πολύ γρήγορο κουδούνισμα. Εάν εκείνες τις στιγμές 'γυρίσω' σε βενζίνη και διανύσω περίπου 5 χλμ ή σταματήσω και ρυθμίσω να 'πέφτουν' περισσότερες σταγόνες από τη λαδιέρα σταματάει να ακούγεται ο θόρυβος, ειδικά με τη βενζίνη η λειτουργία του γίνεται 'βελούδινη', σε λειτουργία με βενζίνη χαίρομαι να τον ακούω ενώ με το αέριο ακούγεται ελαφρώς πιο τραχύς.

                        Ε, κάτι κάνει και η λαδιέρα λέω εγώ

                        Αν κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα με τον ίδιο ρυθμό αλλά με βενζίνη; Ακούγεται πάλι;
                        Σκέφτομαι ότι μπορεί τα επόμενα 5 χλμ που λες να τα κάνεις πιο ήρεμα και άρα να κρυώνει ο κινητήρας.

                        Τά μίγματα παιδιά τά μίγματα.Αυτά πού ακούγωνται είναι ''πειράκια'' προφανώς από πτώχευση μίγματος αλλά κάνε καί έκ\λεγχο τόυ τύπου τών μπουζί Βάζε πάντα τά δικά του ή αντίστοιχα γιά LPG.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          m-evius last edited by

                          Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:

                          Ήταν μία από έμμεσες ερωτήσεις μου πριν από μερικές μέρες.
                          Όταν βγαίνω σε αυτοκινητόδρομο και πορευτώ περίπου 30 χλμ με τις στροφές να κινούνται μεταξύ 3.000-4.000 αρχίζει και ακούγεται θόρυβος από τον κινητήρα υψηλών συχνοτήτων, σαν πολύ πολύ γρήγορο κουδούνισμα. Εάν εκείνες τις στιγμές 'γυρίσω' σε βενζίνη και διανύσω περίπου 5 χλμ ή σταματήσω και ρυθμίσω να 'πέφτουν' περισσότερες σταγόνες από τη λαδιέρα σταματάει να ακούγεται ο θόρυβος, ειδικά με τη βενζίνη η λειτουργία του γίνεται 'βελούδινη', σε λειτουργία με βενζίνη χαίρομαι να τον ακούω ενώ με το αέριο ακούγεται ελαφρώς πιο τραχύς.

                          Ε, κάτι κάνει και η λαδιέρα λέω εγώ

                          Αν κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα με τον ίδιο ρυθμό αλλά με βενζίνη; Ακούγεται πάλι;
                          Σκέφτομαι ότι μπορεί τα επόμενα 5 χλμ που λες να τα κάνεις πιο ήρεμα και άρα να κρυώνει ο κινητήρας.

                          Τά μίγματα παιδιά τά μίγματα.Αυτά πού ακούγωνται είναι ''πειράκια'' προφανώς από πτώχευση μίγματος αλλά κάνε καί έκ\λεγχο τόυ τύπου τών μπουζί Βάζε πάντα τά δικά του ή αντίστοιχα γιά LPG.

                          Πέστααααααα τα μίγματα δεν εμπλουτίζονται με λάδι.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ακούμε την φαντασία μας δηλαδή;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              m-evius last edited by

                              Πάμε άλλη μια φορά. Ακούτε την λάθος εγκατάσταση - ρύθμιση μίγματος ή διατομή μπεκ (πχ σαν αυτή που είχες εσυ......) κλπ κλπ κλπ ή τα πυράκια που λέει ο κ, Βατσός. Ο καθένας ερμηνεύει αυτό που ακούει όπως θέλει και νομίζει αυτός. Μπορεί ναι να κάνει καλό το λάδι τώρα εκ των υστέρων αλλά οπως είπε και ο asteris με το λάδι θεραπεύουμε προηγούμενα λάθη........

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                ejinta last edited by

                                Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                Ε, κάτι κάνει και η λαδιέρα λέω εγώ

                                Αν κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα με τον ίδιο ρυθμό αλλά με βενζίνη; Ακούγεται πάλι;
                                Σκέφτομαι ότι μπορεί τα επόμενα 5 χλμ που λες να τα κάνεις πιο ήρεμα και άρα να κρυώνει ο κινητήρας.

                                Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας
                                Με τις παραθέσεις σας στο θέμα μου με βοηθάτε να σκεφτώ και εγώ λίγο παραπέρα
                                Με χρήση αποκλειστικά βενζίνης αρχίζει να ακούγεται αφού κάνω περισσότερα χιλιόμετρα αλλά μόλις αρχίσει να ακούγεται και κατεβάσω ή ανεβάσω λίγο τις στροφές σταματάει να ακούγεται σε αντίθεση με το αέριο όπου πρέπει οπωσδήποτε να κάνω ότι προανέφερα δηλαδή ή να γυρίσω σε βενζίνη ή να αυξήσω το λάδι χωρίς να μειώνω τις στροφές στις οποίες δούλευε ο κινητήρας.

                                Για να είναι φτωχό το μίγμα .......δεν νομίζω διότι έχω λίγο καιρό που μου έβαλαν καινούργιο εγκέφαλο και κατά δήλωση του εγκαταστάτη μου έχει ρυθμίσει πλούσιο μίγμα με σκοπό σε λίγες μέρες ίσως και σήμερα να κάνει νέες ρυθμίσεις, το βλέπω και στην κατανάλωση η οποία ειδικά αν ανεβώ κοντά στις 4.000 στροφές μου καίει 11 λίτρα/100 χλμ.
                                Οπότε έχοντας διαβάσει και καμμιά 30αριά προηγούμενες σελίδες εδώ κάτι μου λέει ότι το πιο πιθανό φταίξιμο να βρίσκεται στη διατομή των μπεκ ή ακόμη να φταίνε τα μπουζί.
                                Δεν ξέρω τί ακριβώς σημαίνει η διατομή των μπεκ τεχνικά μιας και όπως έχω αναφέρει είμαι ηλ...ος σε θέματα μηχανικής ούτε γνωρίζω τί μπουζί φοράω καθώς δείχνω εμπιστοσύνη στον εγκαταστάτη, βλέπετε η ημιμάθειά μου είναι χειρότερη και από την αμάθεια γι αυτό και προσπαθώ να μην μπλέκω στα πόδια του
                                Θα κοιτάξω να βρω χρόνο να πάω σήμερα να του πω για τα μπεκ και τα μπουζί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thanos last edited by

                                  Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                  Μα σε ρώτησα για την τιμή λιανικής προπανίου και έξτρα βουτανίου, χωρίς μεταφορά. Όχι μίγμα.
                                  Ευχαριστώ.
                                  ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                  Τι καλό θα μαγειρέψεις;

                                  Αυτοκίνητο με επιβάτες στα κάρβουνα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      206xs last edited by

                                      Διάβαζα το πάουερ και είχε παρουσίαση ένα σύστημα της bigas που λέει οτι για προστασία των βαλβίδων ψεκάζει μικροποσότητες βενζίνης κατά διαστήματα. Το έχει κανείς υπόψη του? Δουλεύει αντίστοιχα με το φλαςλουμπ? Υπάρχει ? Το ρωτάω γιατί ενώ το διαφημίζει ο έλληνας αντιπρόσωπος δεν υπάρχει καμμιά αναφορά επ'αυτού στο επίσημο ιστότοπο της μπιγκας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pantelis-kapsalakis last edited by

                                        Αυτο γινεται σχεδον σε ολα τα συστηματα αν θελεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ritmo130tc last edited by

                                          Σας διαβαζω εδω και κανα 6μηνο , εχω διαβασει και αλλα φορουμ σκεφτομαι να βαλω υγραεριο αλλα φοβαμαι .

                                          Εχω ενα rav του 2005 το οποιο στα 100000χλμ που του εχω κανει μονο μια βαλβιδα φρενου χρειαστηκε να αλλαξω μπορει καποιος να με διαβεβαιωσει οτι αν βαλω ενα συστημα υγραεριου θα κανω αλλα τοσα χωρις να μου αναψει ουτε καν ενα λαμπακι
                                          Οι χρηστες lpg σε rav (που απο οτι διαβασα εχει καποιες ιδιαιτεροτητες στην ψυξη των βαλβιδων)εχουν προβληματα απο την χρηση lpg?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ritmo130tc last edited by

                                            Επισης ποιο θεωρειται το κορυφαιο συστημα , με λαδιερα , με ψεκασμο βενζινης???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 344
                                            • 345
                                            • 346
                                            • 347
                                            • 348
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 346 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr