-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μα προς Θεού δεν λέω πουθενά ότι η χειροκίνητη αλλαγή (μου) είναι πιο γρήγορη απ' του DSG. **Αλλά το κατέβασμα απ' τα paddles πχ εκτός του ότι αργεί πιο πολύ απ' το ανέβασμα, υστερεί και σε δυνατότητα ρύθμισης του γκαζιού **(πάλι πακέτο με το ηλεκτρόγκαζο και το lag του turbo).
Eδω θα διαφωνησω λιγο...
Τουλαχιστον στα DSG οπου το λογισμικο ειναι λιγο πιο...'γαργαλημενο' (σιγουρα στο Scirocco R ειναι στην καλυτερη του εκδοση, απ' οσο λεγεται τουλαχιστον) οπως πχ στο Polo GTI 180, που ειχα μια μικρη επαφη,
το κατεβασμα ειναι αισθητα πιο γρηγορο, σε σχεση με διαφορα DSG σε αλλα αυτοκινητα που εχω δει (πχ Α3 1.8 tfsi DSG, Golf 160 DSG ), επιπλεον το αυτοματο πλεον μυτι-τακουνι που κανει το λογισμικο στο κατεβασμα, καλυπτει σχεδον στο επακρο, τις οποιες 'ανησυχες' αναζητησεις.
Μονο στο θεμα του ηλεκτρογκαζου θα συμφωνησω, οτι πραγματι, το timing δεν ειναι το ιδανικο, που μπορει να επιτευχθει σε αντιστοιχη περιπτωση με Manual κιβωτιο, υπο την προυποθεση βεβαια ο χειριστης, να εχει μαθει μυτι-τακουνι τελεια, ακριβως την στιγμη που το θελει , και με τις στροφες που το θελει...εμένα σε σχέση με το S3 με αναβάθμιση που ήταν είδη μειωμένη η ανάδραση στο ηλεκτρόγλκαζο, του R μου φαίνεται ακόμη πιο γρήγορο και υπάκουο (στο γκάζι...)
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Συμφωνώ ότι σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να νιώσεις ένα αρκετό lag (όπου lag = καθυστέρηση στην επιτάχυνση σε σχέση με ένα χειροκίνητο σασμάν), αν και πάλι απλώς είναι η ιδέα μας γιατί αντί να αλλάζεις ταχύτητα (κάνεις κάτι), πατάς γκάζι και ... περιμένεις. και η αναμονή χωρίς να κάνεις κάτι, πάντα διαρκεί (στο κεφάλι μας) περισσότερο.
Θα ήταν ωραίο να μπορούσε να γίνει κάποιο τεστ με χρονομέτρηση επιτάχυνσης 40-100km/h με χειροκίνητο και αυτόματο (ξεκινόντας από πχ 4η+1200rpm και να πρέπει ο οδηγός να κατεβάσει 1-2 ταχύτητες)Πάντως από το bold καταλαβαίνω ότι ίσως δεν έχεις 'προσπαθήσει' να τρέξεις τόσο όσο με το χειροκίνητο κιβώτιο (ίσως γιατί δεν νιώθεις και την ίδια σιγουριά στην οδήγηση εσύ ως άνθρωπος-οδηγός).
Σημειώνω ότι προσωπικά με το S δεν μπορώ να οδηγήσω πιο γρήγορα από 'απλώς σβέλτα'.Χρειάζεσαι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τα paddles για να πας πιο γρήγορα.
Δεν έχεις ιδιαίτερο άδικο. Όντως τα περισσότερα αξιόλογα αυτόματα-σπορ δεν ήταν δικά μου και πάντα τα πήγαινα με μια σχετική επιφύλαξη όπως πρέπει δηλαδή όταν έχεις την περιουσία του άλλου στα χέρια σου. Παρόλα αυτά την βασική ιδέα νομίζω την παίρνει κανείς.
Κουβέντα να γίνεται και απόψεις να ανταλλάσουμε φυσικά. Προφανώς και δεν έχω διάθεση να σε πείσω.Απλώς προσπαθώ να δω από τη δική σου προοπτική.
Αν το θέτεις έτσι θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω πως το αισθάνομαι βάση ενός παραδείγματος:
Είμαι με DSG προσθιοκίνητο σε ανηφορική κλειστή. Φτάνω στο apex με τη σχέση που θέλω και τη στιγμή που θέλω να δώσω γκάζι για να κάνω την ιδανική έξοδο (λέμε τώρα ), με το συνδυασμό turbo-DSG-ηλεκτρόγκαζο δεν θα καταφέρω ποτέ να το κάνω με το ίδιο αποτέλεσμα απ' ότι με το χειροκίνητο, που ενδεχομένως να το πατινάρω και λίγο ή σε πιο extreme καταστάσεις για έμπειρους (όχι για μένα) να παίξω και λίγο γκάζι-φρένο. Λίγο θα αργήσει να φουσκώσει η τουρμπίνα, λίγο να καθυστερήσει το paddle να δώσει εντολή στο DSG (που καθυστερεί ξεκάθαρα), λίγο το lag του ηλεκτρόγκαζου, ε μου τη χάλασαν τη φάση...@ κάβουρας... καμία σχέση ο προγραμματισμός που έκανες με το DSG, δυστυχώς, δεν επειρεάζει στο ελάχιστο το κιβότιο σου... αλλά δεν είναι έτσι στο R, το sport πρόγραμμα είναι πολύ πιο γρήγορο στην πράξη και για το αυτοκίνητο, όχι μόνο σαν αίσθηση αλλαγών και στροφών κινητήρα.
@ stefan... αυτά ακριβώς έλεγα παλαιότερα κι εγώ με ατέρμονες συζητήσεις επί συζητήσεων μέσα και έξω από το forum... o συνδυασμός χειροκίνητου και καλού οδηγού είναι εξαιρετικός για όποια 'κόλπα' χρειαστεί η εκάστοτε διαδρομή... αλλά ακόμη και με αυτές τις επιφυλάξεις μου και αντιλήψεις μου το DSG του Scirocco R μου είναι υπερ-αρκετό για ότι χρειάστηκα εως τώρα σε γρήγορες διαδρομές...
καλό θα είναι να το οδηγήσετε να έχουμε μια κοινή βάση αντίληψης και εμπειριών όμως... εγώ είμαι ανοικτός σε βόλτες, όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι εδώ μέσα... το δίνω, δεν φοβάμαι.... αρκεί να έχω δει με τα μάτια το πως οδηγεί ο άλλος το δικό τους αυτοκίνητο γρήγορα και να κρίνω...
πάω τώρα γιατί βιάζομαι
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
εγώ δεν έχασα τον αυτοσαρκασμό μου κι εσείς το χιούμορ σας....
καλές βόλτες να έχεις και να διασκεδάζεις με το πολύ ωραίο Scirocco R σου
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μεγάλη κούραση το να αλλάζεις ταχύτητα. Ούτε στις φαμπρικές της Γερμανίας και στου Βελγίου τις στοές τέτοια ταλαιπώρια...
είναι αρκετά επίπονο μυοσκελετικά... αποδεδειγμένα σε πολλές ώρες οδήγησης υπάρχουν καταγεγραμμένα κρούσματα... οι 'επαγγελματίες' (ταξί) έχουν πολλά τέτοια θέματα..
άσε που αυτοί που δουλεύουν στις φάμπρικες της Γερμανίας είναι αυτοί που φτιάχνουν και το εν λόγο κιβότιο οπότε κάποιο λόγο θα είχαν... το αστείο σου λοιπόν ατυχές.Αν ήμουν ταξιτζής και περνούσα 10 ώρες στο κέντρο με 1η-2α-3η κι εγώ αυτόματο θα είχα και μάλιστα με μετατροπέα ροπης για να είναι όσο πιο ομαλό γίνεται. Στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη όμως με το χειροκίνητο απλά 'ξεπιάνεται' το αριστερό πόδι και το δεξί χέρι στα διόδια.
ακριβώς! αυτό ήταν το μεγαλύτερο κριτήριο μου για το αυτόματο στο αυτοκινητο/ ταξίδι1
πως να ξεπιάνετε το πόδι και το χέρι!
σοβαρέψου.... καλά τα επιχειρήματα, καλή κι η πλάκα... το αυτόματο για αυτό ακριβώς έγινε///
Τέλος πάντων, ό,τι θετε πιστεύετε... ο θεός δείχνει κατανόηση...
αλλά οδηγήστε πρώτα μή κι αλάξετε γνώμη!
Bρε συ vel, ούτε εγώ ούτε ο Δίας υποστηρίξαμε οτι δεν είναι χρήσιμο το dsg. Ίσα-ίσα, έχοντας γράψει 12ωρα+ μέσα σε κίτρινο αυτοκίνητο με καπέλο από πάνω, πίνω νερό στο όνομα των ημιαυτόματων, αυτόματων, cvt και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Επίσης, έχοντας οδηγήσει την καταπληκτική Μ3 του Μάνου με το εξίσου καταπληκτικό smg, έχω πει υπεύθυνα οτι σε αυτοκίνητα τέτοιων επιδόσεων, με τα οποία σε μια στροφοδιαδρομή μπορείς να κινηθείς με εξωπραγματικούς ρυθμούς -τέτοιους που παύει να είναι αστείο το όλο θεμα- το ημιαυτόματο είναι μονόδρομος. Ούτε καν θα προλάβαινες να σκεφτείς να αλλάξεις ταχύτητα στο χειροκίνητο. Όχι όμως να λέμε οτι προτιμάμε ημιαυτόματο επειδή είναι πιο άνετο ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ. Σιγά την ταλαιπωρία ρε συ, να αλλάξεις 2 φορές στο μισάωρο...
-
εμένα πάντως η αεροδυναμική του αυτοκινήτου άλλαξε δραματικά... ένας χρυσός δημοσιογράφος αποφάσισε να σταματήσει πάνω στο καπό μου όταν πάρκαρε... με την όπισθεν, με την ρεζέρβα του να ποτελλεί το τυρί στο σάντουιτς! παρόλο που προσπάθησα να το 'διορθώσω' δεν 'ηρθε' σωστά και τώρα θα πρέπει να βλέπω μια γραμμή και μια καμπή στο καπό μου λόγο της αδιαφορίας και μερικής ανικανότητας άλλων οδηγών...
Δεν μπορώ να πω ότι είναι η πρώτη φορά αλλά στα ωραία σχήματα 'ενοχλεί' περισσότερο...
αυτά.-
-
Δεν σου έκανε δήλωση;
-
το αυτό
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν σου έκανε δήλωση;θα μου κάνει την Δευτέρα αλλά εαν επιθυμώ να γίνει τέλειο θα πρέπει να βάψω καπό... πράγμα το οποίο δεν θέλω προς το παρόν... θα κάνουμε την δήλωση και βλέπουμε πως θα το χειριστώ μελλοντικά...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Δεν σου έκανε δήλωση;
θα μου κάνει την Δευτέρα αλλά εαν επιθυμώ να γίνει τέλειο θα πρέπει να βάψω καπό... πράγμα το οποίο δεν θέλω προς το παρόν... θα κάνουμε την δήλωση και βλέπουμε πως θα το χειριστώ μελλοντικά...
Γιατί όχι?
Ειδικά τώρα που είναι καινούριο δεν θα έχει και χρωματικές διαφορές -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δεν σου έκανε δήλωση;
θα μου κάνει την Δευτέρα αλλά εαν επιθυμώ να γίνει τέλειο θα πρέπει να βάψω καπό... πράγμα το οποίο δεν θέλω προς το παρόν... θα κάνουμε την δήλωση και βλέπουμε πως θα το χειριστώ μελλοντικά...
Γιατί όχι?
Ειδικά τώρα που είναι καινούριο δεν θα έχει και χρωματικές διαφορέςέτσι σου είπανε εσένα ε?
νομίζεις εσύ ότι τα ρομπότ και οι φούρνοι βαφής είναι το ίδιο και το αυτό με το χέρι κάθε λογής μάστορα...? Δυστυχώς φίλε δεν θα συμφωνήσω μαζί σου... Μάλλιστα τρεις πολύ καλοί φανοποιοί που τους το πήγα όλοι είπαν ΜΗΝ το βάψεις, άστο...
τέλος πάντων δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου, θα το δείτε από κοντά και μου λέτε την γνώμη σας πιο εύκολα...
-
Μωρέ εννοώ πως με καλή δουλεία δεν θα φαίνεται πολύ.
Διαφορά σίγουρα θα έχει
Τεσπα είδωμεν κι από κοντά για να πούμε γνώμη -
Πάντως έχω δει δουλειές από το χέρι... μάστορα εξίσου καλές (αν όχι καλύτερες) με τα ρομποτ. Μην υποτιμας την ανθρωπινη τέχνη... Εξαλλου πιο πολύ θα φαίνεται η λακούβα, παρά το 1% χρωματικης διαφορας.
-
Κωνσταντίνε έχει χτυπήσει νεύρο; Αν όχι, λογικά ένα μαγαζί στυλ Chips Away θα μπορούσε να το φτιάξει χωρίς βάψιμο. Κρίμα πάντως, ολοκαίνουριο αυτοκίνητο!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πάντως έχω δει δουλειές από το χέρι... μάστορα εξίσου καλές (αν όχι καλύτερες) με τα ρομποτ. Μην υποτιμας την ανθρωπινη τέχνη... Εξαλλου πιο πολύ θα φαίνεται η λακούβα, παρά το 1% χρωματικης διαφορας.ναι, έχεις δίκιο αλλά εγώ δεν προθυμοποιούμε να κάνω το αυτοκίνητο μου πειραμοτόζωο για να ανακαλύψω αυτόν τον τεχνίτη αφού στην Ελλάδα δεν αποκτάς καλή φήμη εργασιακά λόγο ποιόητας δουλειας αλλά περισσότερο λόγο γνωριμιών...
-
Απ΄ό,τι καταλαβαίνω, δεν είναι τόσο η χρωματική διαφορά αλλά η υφή του χρώματος που είναι διαφορετική για εργοστασιακή και μη βαφή (η μη εργοστασιακή μπορεί να έχει κάποια 'γρομπαλάκια' και να μην είναι τόσο ομαλή). Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου είχε βαφτεί το καπώ λόγω ...κουτσουλιάς αφαιρεμένης με Scotchsbright σφουγγαράκι και όταν πήγα να το πουλήσω ο μάστορας το είδε αμέσως.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
@ κάβουρας... καμία σχέση ο προγραμματισμός που έκανες με το DSG, δυστυχώς, δεν επειρεάζει στο ελάχιστο το κιβότιο σου... αλλά δεν είναι έτσι στο R, το sport πρόγραμμα είναι πολύ πιο γρήγορο στην πράξη και για το αυτοκίνητο, όχι μόνο σαν αίσθηση αλλαγών και στροφών κινητήρα.
Vell, φυσικά και το ξέρω αυτό και είναι προφανές αφού άλλαξα πρόγραμμα στον εγκέφαλο μηχανής και όχι στον εγκέφαλο του DSG.
Από κοντά λεπτομέρειες για το θέμα, αν και φυσικά το δικό σου megatronic φοράει καλύτερο (για μένα) λογισμικό μιας λειτουργεί ίσως αρκετά πιο κοντά στα δικά μου γούστα.εμένα πάντως η αεροδυναμική του αυτοκινήτου άλλαξε δραματικά... ένας χρυσός δημοσιογράφος αποφάσισε να σταματήσει πάνω στο καπό μου όταν πάρκαρε... με την όπισθεν, με την ρεζέρβα του να ποτελλεί το τυρί στο σάντουιτς! παρόλο που προσπάθησα να το 'διορθώσω' δεν 'ηρθε' σωστά και τώρα θα πρέπει να βλέπω μια γραμμή και μια καμπή στο καπό μου λόγο της αδιαφορίας και μερικής ανικανότητας άλλων οδηγών...
Φίλε, πραγματικά εγώ θα το έβαφα και δε θα το άφηνα με τα 'νερά' που κάνει. Προσωπικά το βρίσκω ημίμετρα όλα αυτά με τις βεντούζες κτλ και απλώς τυχαίνει σε ΚΑΠΟΙΕΣ περιπτώσεις να φέρνουν τέλειο αποτέλεσμα.
Με ξέρεις...έχω αλλάξει πόρτα οδηγού, την άλλαξα και την έβαψα. Θα ήθελα να δω αν μπορείς να διακρίνεις διαφορά (στο χρώμα) ανάμεσα στην πόρτα του οδηγού, του συνοδηγού και στο φτερό.
Προσωπικά μου είναι αδύνατο να καταλάβω κάτι και πιστεύω ότι ξέρεις πόσο ψείρας είμαι με το αμάξι μου.Εν ανάγκη, αν πιστεύεις ότι θέλει στόκο κτλ, άλλαξε καπώ και βάψτο. (νομίζω μπορείς να το διεκδικήσεις -έστω μέρος του- από την ασφαλιστική λόγω οχήματος που έχει πραγματικά ηλικία νεογνού)
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αν το θέτεις έτσι θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω πως το αισθάνομαι βάση ενός παραδείγματος:
Είμαι με DSG προσθιοκίνητο σε ανηφορική κλειστή. Φτάνω στο apex με τη σχέση που θέλω και τη στιγμή που θέλω να δώσω γκάζι για να κάνω την ιδανική έξοδο (λέμε τώρα ), με το συνδυασμό turbo-DSG-ηλεκτρόγκαζο δεν θα καταφέρω ποτέ να το κάνω με το ίδιο αποτέλεσμα απ' ότι με το χειροκίνητο, που ενδεχομένως να το πατινάρω και λίγο ή σε πιο extreme καταστάσεις για έμπειρους (όχι για μένα) να παίξω και λίγο γκάζι-φρένο. Λίγο θα αργήσει να φουσκώσει η τουρμπίνα, λίγο να καθυστερήσει το paddle να δώσει εντολή στο DSG (που καθυστερεί ξεκάθαρα), λίγο το lag του ηλεκτρόγκαζου, ε μου τη χάλασαν τη φάση...Αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι καθυστερεί λιγότερο από ότι να συμπλέξεις την ταχύτητα εσύ ως οδηγός και νιώθεις την καθυστέρηση τεράστια γιατί... πατάς το (-) και περιμένεις να κατεβάσει. Αντίθετα στο χειροκίνητο δεν περιμένεις ποτέ γιατί πάντα κάνεις κάποια κίνηση και γι'αυτό δε νιώθεις την καθυστέρηση έντονη.
Επιπλέον σε 'προφυλάσσει' από τα δικά σου λάθη (αργή αποσύπλεξη-σύμπλεξη ή λάθος ταχύτητα) όταν κινείσαι γρήγορα (πόσα S3 πχ έχουν 'καρφώσει' βαλβίδες βάζοντας καταλάθως 2α αντί για 4η ).
Σου δίνει δηλαδή τη δυνατότητα να επικεντρωθείς στις επιλογές που πρέπει να κάνεις και όχι στον τρόπο που θα τις κάνεις, ενώ ταυτόχρονα συγχωρεί πιο εύκολα, από τη στιγμή που χωρίς DSG η αποσύμπλεξη πάνω στη στροφή είναι 'απαράδεκτη', ενώ με το DSG (αν δεν πας κυριολεκτικά στο όριο) είναι κάτι επιτρέπεται*.Σίγουρα το DSG δεν είναι πανάκεια όπως δεν είναι τίποτα. Σίγουρα έχει 'τρύπες' μιας και σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από ανθρώπους και σίγουρα θα υπάρχει κάποια κατάσταση που ο κατασκευαστής-designer-developer δεν κατάφερε να προβλέψει.
**Σίγουρα **θα βρεις κάποια κατάσταση που δε θα σε καλύψει στο 100% (η οποία προσωπικά πιστεύω ότι θα είναι σε πολύ οριακές καταστάσεις και ΑΝ σε 'πιέζει' η χάραξη του δρόμου για κάποια τέτοια επιλογή) , όμως το τελικό συμπέρασμα είναι θετικό και μάλιστα κατά πολύ σε σύγκριση με ένα χειροκίνητο κιβώτιο (αφού εκτός των παραπάνω στα θετικά βάλε φθορές συμπλέκτη στο χειροκίνητο συν το λύσε-δέσε του συμπλέκτη και την ευκολία στην καθημερινή μετακίνηση).*μήπως απλώς προσπαθώ θα καλύψω το γεγονός ότι είμαι κουλός και δεν μπορώ να αλλάξω μία ταχύτητα σωστά??
-
Eχθες το βραδυ εγινε μια πολυ σβελτη βολτα με το R. Το αυτοκινητο ειναι πραγματικα ΠΟΛΥ γρηγορο και δεν εννοω μονο σε ευθεια γραμμη. Επισης, υπεροχος ηχος το ατιμο!
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Eχθες το βραδυ εγινε μια πολυ σβελτη βολτα με το R. Το αυτοκινητο ειναι πραγματικα ΠΟΛΥ γρηγορο και δεν εννοω μονο σε ευθεια γραμμη. Επισης, υπεροχος ηχος το ατιμο!video έχει?
Αλλιώς δε σε πιστεύουμε! -
Έγινε μια απόπειρα αλλά χωρίς βάση για κάμερα ή κινητό δεν παίζει να τραβήξεις τίποτα σωστό.
GOLF R - SCIROCCO R