-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αμ ο V10 του Βάιπερ, που ελλείψει κονδυλίων και σε μια προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά το κοστολόγιο, προέρχεται από το **φορτηγό Ντοτζ Ραμ **με κάποιες μετατροπές φυσικά?Για τον ίδιο λόγο έχει διατηρηθεί και αυτή η αρχιτεκτονική στην κορβέτα ώστε να μην χρειάζεται ριζικά καινούριο μοτέρ.
Αυτό που λέει ο Νάσος είναι σωστό, από την άλλη έχει και μερικά πλεονεκτήματα η επιλογή τους αυτή.Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
νταξ, διαβάζοντας αυτό το τοπικό αρχίζω να δείχνω κατανόηση για αυτά που γράφει ο ΙΚΕ στον αντίλογο, δεν μπορείς να έχεις και πολλές αντοχές μετά από τέτοιο καταιγισμό τεχνολογικής πίπ@ςτζίσους κράιστ
χμ είναι δύσκολο δίλλημα, αλλά πιστεύω είσαι χειρότερος από Γ.Κίκιζα μιας και δεν είσαι καν διασκεδαστικός
-
αν έφτανα να σε διασκεδάζω γι αυτά τα θέματα θα είχα σοβαρό θέμα με το χιούμορ μου.
απ την άλλη αν έγραφα για μηχανολογικά ίσως να τα κατάφερνα αλλά ένα γνώθι σ αυτόν το έχουμε
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
νταξ, διαβάζοντας αυτό το τοπικό αρχίζω να δείχνω κατανόηση για αυτά που γράφει ο ΙΚΕ στον αντίλογο, δεν μπορείς να έχεις και πολλές αντοχές μετά από τέτοιο καταιγισμό τεχνολογικής πίπ@ς
τζίσους κράιστ
χμ είναι δύσκολο δίλλημα, αλλά πιστεύω είσαι χειρότερος από Γ.Κίκιζα μιας και δεν είσαι καν διασκεδαστικός
Ο ντρίφτης δεν δείχνει την ίδια αυτοθυσία στον αυτοεξευτελισμό προκειμένου να διασκεδάσει το φόρουμ, είναι αλήθεια, του το έχω επισημάνει κι εγώ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
αν έφτανα να σε διασκεδάζω γι αυτά τα θέματα θα είχα σοβαρό θέμα με το χιούμορ μου.απ την άλλη αν έγραφα για μηχανολογικά ίσως να τα κατάφερνα αλλά ένα γνώθι σ αυτόν το έχουμε
Δηλαδή αν έγραφες 'για μηχανολογικά' θα έγραφες -πάλι- αοριστίες και βλακείες? Το να μην ξέρεις κάτι δεν σημαίνει πως αυτόματα ξέρεις κάτι άλλο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
αν έφτανα να σε διασκεδάζω γι αυτά τα θέματα θα είχα σοβαρό θέμα με το χιούμορ μου.
απ την άλλη αν έγραφα για μηχανολογικά ίσως να τα κατάφερνα αλλά ένα γνώθι σ αυτόν το έχουμε
Δηλαδή αν έγραφες 'για μηχανολογικά' θα έγραφες -πάλι- αοριστίες και βλακείες? Το να μην ξέρεις κάτι δεν σημαίνει πως αυτόματα ξέρεις κάτι άλλο.
αοριστίες τύπου ο τσόμσκυ είναι λαζόπουλος?
δεν θυμάμαι τί έχω ψηφίσει?άστο, μην σε τσιγκλάω κι όλας και μαζευτείς
αοριστίες δεν γράφω πουθενά, και προφανώς γνωρίζω μέχρι πού φτάνουν τα χεράκια μου, όπως πχ με το mazda 626 (που είχα και δίκιο )
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Βρε Γρηγόρη, βρε ματάκια μου, αφού με βάση όσα γράφεις είσαι εντελώς άσχετος από αναρτήσεις, γιατί επιμένεις?
Εσυ καρδουλα μου, που εισαι σχετικος, εξηγησε το αναποδο που ισχυριζεσαι οτι συμβαινει, σχετικα με αυτα που ανεφερα πριν.
Μπορεις? Τα υπολοιπα ειναι να εχουμε να λεμε.Αν και θα με συνδέσεις με τα παπάκια σου, σου εξηγώ:
Δες την παρακάτω φωτογραφία, την είχα βάλει και παλαιότερα σε ποστ

Τα καμπτικά ελατήρια σε σχέση με τα ελικοειδή έχουν το μειονέκτημα πως πιάνουν πολύ χώρο. Τα ελικοειδή δεν είναι τίποτα άλλο από καμπτικά που έχουν μορφοποιηθεί σε σπείρα ώστε να έχουμε μεγαλύτερη μετατόπιση σε μικρότερο χώρο. Στην συγκεκριμένη υλοποίηση όμως όπως βλέπεις χρησιμοποιήθηκε η απόσταση μεταξύ των τροχών άρα το πρόβλημα του χώρου λύθηκε. Ο χώρος αυτός δεν χρησιμοποιείται από κάτι άλλο οπότε δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Φυσικά τέτοια διάταξη είναι δύσκολο να χωρέσει μπροστά σε προσθιοκίνητο με εγκάρσιο κινητήρα αλλά δεν θα υπάρχει και σημαντικό όφελος.
Στην Corvette όμως υπάρχει σημαντικό όφελος. Το εγκάρσιο φύλο σούστας έχει εδράσεις στο κάτω μέρος του πλαισίου. Εκεί ασκούνται τα μεγαλύτερα φορτία και εκεί βρίσκονται οι περισσότερες ενισχύσεις. Αυτό δημιουργεί ευνοϊκότερη καταπόνηση στο πλαίσιο και εκτός αυτού το ενισχυμένο κομμάτι βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους. Η κατασκευή της ανάρτησης είναι επίσης αρκετά πιο απλή κατασκευαστικά σε σύγκριση με μία ίδιων δυνατοτήτων με coliover.
Για να έχει το ελατήριο την απαραίτητη ελαστικότητα είναι φτιαγμένο από σύνθετα υλικά και αυτό ανεβάζει το κόστος.
Το συμπέρασμα είναι πως η συγκεκριμένη λύση είναι ιδιαίτερα ταιριαστή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με το συγκεκριμένης σχεδίασης πλαίσιο. Δεν είναι κάτι που μπορεί να υποκαταστήσει ένα coil-over ή γόνατο, απαιτείται η συνολική σχεδίαση πλαισίου-ανάρτησης για να εκμεταλλευτούμε όλα τα οφέλη της διάταξης αυτής.
Ασχέτως κόστους η συγκεκριμένη ανάρτηση δεν υστερεί πουθενά με μία που χρησιμοποιεί coil-over ή και μοχλικά συστήματα εκτός ίσως από την ευκολία αλλαγής ρυθμίσεων όπου ένα coil-over είναι πιο πρακτικό (χωρίς να σημαίνει πως δεν είναι δυνατόν να αλλάξει η σκληρότητα του φύλλου σούστας),
There you go.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
αοριστίες τύπου ο τσόμσκυ είναι λαζόπουλος?
δεν θυμάμαι τί έχω ψηφίσει?άστο, μην σε τσιγκλάω κι όλας και μαζευτείς
αοριστίες δεν γράφω πουθενά, και προφανώς γνωρίζω μέχρι πού φτάνουν τα χεράκια μου, όπως πχ με το mazda 626 (που είχα και δίκιο )
Που είναι οι αοριστίες σε αυτά? Για τον τσομσκι σκάψε και βρες αυτό το ποστ και το συζητάμε εκεί (όχι πως συζητάς ποτέ, σχήμα λόγου). Για το τι έχω ψηφίσει στις προηγούμενες ~10 βουλευτικές/δημοτικές/ευροεκλογές πιστεύεις πως είμαι ο μόνος που δεν θυμάται ακριβώς στιγμιαία χωρίς να ρίξει μια ματιά ποιον/τι ψήφισε και πότε? Έστω ότι είμαι, είναι αυτό κάτι που το θεωρείς τόσο μεμπτό? Στα παπάκια μου αν το θεωρείς, αοριστεία δεν είναι, πες μου ότι θες αλλά αν μου καταλογίζεις πως δεν απαντάω ή δεν παίρνω θέση και πολλές φορές ενάντια στην πλειοψηφία είσαι απλά ψευτάκος.
-
Έχω ανοίξει πολλά μέτωπα ταυτόχρονα στο τοπικό αυτό, da fuck

-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
αοριστίες τύπου ο τσόμσκυ είναι λαζόπουλος?
δεν θυμάμαι τί έχω ψηφίσει?άστο, μην σε τσιγκλάω κι όλας και μαζευτείς
αοριστίες δεν γράφω πουθενά, και προφανώς γνωρίζω μέχρι πού φτάνουν τα χεράκια μου, όπως πχ με το mazda 626 (που είχα και δίκιο )
Που είναι οι αοριστίες σε αυτά? Για τον τσομσκι σκάψε και βρες αυτό το ποστ και το συζητάμε εκεί (όχι πως συζητάς ποτέ, σχήμα λόγου). Για το τι έχω ψηφίσει στις προηγούμενες ~10 βουλευτικές/δημοτικές/ευροεκλογές πιστεύεις πως είμαι ο μόνος που δεν θυμάται ακριβώς στιγμιαία χωρίς να ρίξει μια ματιά ποιον/τι ψήφισε και πότε? Έστω ότι είμαι, είναι αυτό κάτι που το θεωρείς τόσο μεμπτό? Στα παπάκια μου αν το θεωρείς, αοριστεία δεν είναι, πες μου ότι θες αλλά αν μου καταλογίζεις πως δεν απαντάω ή δεν παίρνω θέση και πολλές φορές ενάντια στην πλειοψηφία είσαι απλά ψευτάκος.
την έκανα τη μαλακία και το χάλασα το τοπικό
viewtopic.php?f=13&t=43107&hilit=chomsky&start=6525#p2210962
και προφανώς ποτέ δεν απάντησες σε αυτό
viewtopic.php?f=13&t=43107&hilit=chomsky&start=6555#p2211392
παρά πέταξες μια αόριστη και γενικόλογη μπούρδα επειδή θεωρείς ότι είναι in να μην κριτικάρεις τις ΗΠΑ
όσον αφορά το άλλο περί εκλογών, το μεμπτό είανι ότι δεν έχεις τα @ να παραδεχτείς τί έχεις ψηφίσει τπτ παραπάνω
το οποίο λίγη σημασία έχει στην τελική απλά η ιστοριούλα που το ντύνει είναι γελοίαπροφανώς και δεν σε κατηγορώ ότι δεν παίρνεις θεση, δεν κατάλαβα από που το συνάγεις αυτό το συμπέρασμα
αυτό που κριτικάρω είναι οι θέσεις σου σε αυτά τα θέματα -
Ντρίφτη, τα πολιτικά σου αλλού!
Περιμένω follow up από Κίκιζα! Δεν θέλω να τον προγκήξεις!
-
Για τον Τσόμσκι στο λινκ που δίνεις έχω κάνει 20 ποστ σε τι δεν έχω απαντήσει δηλαδή? Και μόνο επίτηδες θα ανέφερε κάποιος το ποστ μου αυτό σαν να είπα πως Τσόμσκι και Λαζόπουλος είναι το ίδιο. Εκτός αν είσαι βλαξ και όντως δεν καταλαβαίνεις.
Ποια @ δεν έχω για το τι έχω ψηφίσει? Δεν έχω τα @@ να πω αναλυτικά τι και ποιον έχω ψηφίσει? Με κατηγορείς πως οι όποιες πολιτικές θέσεις ή απόψεις εκφράζω στις δημοσιεύσεις μου είναι ανακόλουθες με το τι έχω ψηφίσει? Δε ξέρω ποια ιστοριούλα λες αλλά γενικά δεν κριτικάρεις τις θέσεις μου, απλά βρίζεις εμένα για τις θέσεις αυτές που έχω αποσκοπώντας στο να αντικρούσεις τις θέσεις αυτές.
ΥΓ. Καταλαβαίνω πως θες να έχεις τον τελευταίο λόγο και τώρα θα πετάξεις διαστρεβλωμένο κάτι που είπα πχ για τη Λιβύη αλλά αρνούμαι να χαλάσω περαιτέρω το όμορφο αυτό τοπικό με τέτοιες βλακείες. Ο Κίκιζας τουλάχιστον είναι μερακλής, από εσένα εισπράττω μία μιζέρια στις αντιπαραθέσεις σου.
-
Για τον τσόμσκυ το μόνο που έγραψες είναι ότι έχοντας ρίξει μια ματιά σε κείμενά του έχω βρεί ότι είναι λαϊκιστής σαν τον Λαζόπουλο, διανθισμένα με τα -->αοριστία
Όταν σε ρωτάω ποιά κείμενα ή τεσπά κάνε μου μία αναφορά (διάθεση να κουβεντιάσω, ) δεν απαντάς, που βλέπεις τη μιζέρια? απλά προφανώς πέταξες την μπούρδα σου, κατηγορίας Κίκιζα με σουστόφυλλα, που έχει διαβάσει ότι το 70 ήταν συνηθισμένος τυπος ανάρτησης, και μετά κλαίγεσαι που σε ειρωνεύονται
μετά απ αυτό η αλήθεια είναι ότι σε πήρα με το άγριο, αλλά δεν έχω την ίδια υπομονή να εξηγώ όπως εσύ στον Κικιζα, θα προσπαθήσω όμως
Τα προσωπικά σας δεν ενδιαφέρουν το θέμα, πείτε τα με ΡΜ αν θέλετε [Mod]
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Για τον τσόμσκυ το μόνο που έγραψες είναι ότι έχοντας ρίξει μια ματιά σε κείμενά του έχω βρεί ότι είναι λαϊκιστής σαν τον Λαζόπουλο, διανθισμένα με τα -->αοριστίαΌταν σε ρωτάω ποιά κείμενα ή τεσπά κάνε μου μία αναφορά (διάθεση να κουβεντιάσω, ) δεν απαντάς, που βλέπεις τη μιζέρια? απλά προφανώς πέταξες την μπούρδα σου, κατηγορίας Κίκιζα με σουστόφυλλα, που έχει διαβάσει ότι το 70 ήταν συνηθισμένος τυπος ανάρτησης, και μετά κλαίγεσαι που σε ειρωνεύονται
μετά απ αυτό η αλήθεια είναι ότι σε πήρα με το άγριο, αλλά δεν έχω την ίδια υπομονή να εξηγώ όπως εσύ στον Κικιζα, θα προσπαθήσω όμως
Τα προσωπικά σας δεν ενδιαφέρουν το θέμα, πείτε τα με ΡΜ αν θέλετε [Mod]
Ντρίφτη, μην προσπαθήσεις καθόλου. Εδώ μιλάμε για σουστόφυλλα!
Μλκ, έτσι και γράψεις κάτι ακόμη, στην επόμενη αριστέρωση έχεις μπούφλα!
-
Χαλάτε το τόπικ Σοβαρευτείτε
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχω ανοίξει πολλά μέτωπα ταυτόχρονα στο τοπικό αυτό, da f**k
Κωλόπαιδα είμαι στη δουλειά και μ' έχει πιάσει σπαστικό...
The IKE-Lefties WARS
-
-
Λέω και εγώ...16 σελίδες τόσο γρήγορα για αμερικάνικα σούπερκαρς και δεν θα είχε γέλιο;;;
Δώστε και την ψυχή σας παλικάρια!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Βρε Γρηγόρη, βρε ματάκια μου, αφού με βάση όσα γράφεις είσαι εντελώς άσχετος από αναρτήσεις, γιατί επιμένεις?
Εσυ καρδουλα μου, που εισαι σχετικος, εξηγησε το αναποδο που ισχυριζεσαι οτι συμβαινει, σχετικα με αυτα που ανεφερα πριν.
Μπορεις? Τα υπολοιπα ειναι να εχουμε να λεμε.Αν και θα με συνδέσεις με τα παπάκια σου, σου εξηγώ:
Δες την παρακάτω φωτογραφία, την είχα βάλει και παλαιότερα σε ποστ

Τα καμπτικά ελατήρια σε σχέση με τα ελικοειδή έχουν το μειονέκτημα πως πιάνουν πολύ χώρο. Τα ελικοειδή δεν είναι τίποτα άλλο από καμπτικά που έχουν μορφοποιηθεί σε σπείρα ώστε να έχουμε μεγαλύτερη μετατόπιση σε μικρότερο χώρο. Στην συγκεκριμένη υλοποίηση όμως όπως βλέπεις χρησιμοποιήθηκε η απόσταση μεταξύ των τροχών άρα το πρόβλημα του χώρου λύθηκε. Ο χώρος αυτός δεν χρησιμοποιείται από κάτι άλλο οπότε δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Φυσικά τέτοια διάταξη είναι δύσκολο να χωρέσει μπροστά σε προσθιοκίνητο με εγκάρσιο κινητήρα αλλά δεν θα υπάρχει και σημαντικό όφελος.
Στην Corvette όμως υπάρχει σημαντικό όφελος. Το εγκάρσιο φύλο σούστας έχει εδράσεις στο κάτω μέρος του πλαισίου. Εκεί ασκούνται τα μεγαλύτερα φορτία και εκεί βρίσκονται οι περισσότερες ενισχύσεις. Αυτό δημιουργεί ευνοϊκότερη καταπόνηση στο πλαίσιο και εκτός αυτού το ενισχυμένο κομμάτι βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους. Η κατασκευή της ανάρτησης είναι επίσης αρκετά πιο απλή κατασκευαστικά σε σύγκριση με μία ίδιων δυνατοτήτων με coliover.
Για να έχει το ελατήριο την απαραίτητη ελαστικότητα είναι φτιαγμένο από σύνθετα υλικά και αυτό ανεβάζει το κόστος.
Το συμπέρασμα είναι πως η συγκεκριμένη λύση είναι ιδιαίτερα ταιριαστή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με το συγκεκριμένης σχεδίασης πλαίσιο. Δεν είναι κάτι που μπορεί να υποκαταστήσει ένα coil-over ή γόνατο, απαιτείται η συνολική σχεδίαση πλαισίου-ανάρτησης για να εκμεταλλευτούμε όλα τα οφέλη της διάταξης αυτής.
Ασχέτως κόστους η συγκεκριμένη ανάρτηση δεν υστερεί πουθενά με μία που χρησιμοποιεί coil-over ή και μοχλικά συστήματα εκτός ίσως από την ευκολία αλλαγής ρυθμίσεων όπου ένα coil-over είναι πιο πρακτικό (χωρίς να σημαίνει πως δεν είναι δυνατόν να αλλάξει η σκληρότητα του φύλλου σούστας),
There you go.
Ευχαριστω, που εστω και για μια φορα, εκανες μια επεξηγηση/αναλυση, χωρις να ειρωνευτεις πρωτα...
Κατανοητα τα οσα λες, καποιες ερωτησεις, διευκρινησεις μονο, για να καταλαβω καλυτερα...
Τα καμπτικα που διαμορφωθηκαν ωστε να γινουν σπειρα, (δηλαδη εχουν κυκλικη διατομη) δεν εχουν διαφορετικο σχημα και ογκο απο αυτα της Vette? Απ' οσο ειδα απο τις φωτο τουλαχιστον, ναι. (περα απο το οτι της vette το υλικο κατασκευης ειναι fibreglass, και οχι χαλυβας, οπως συνηθως χρησιμοποιειται για τις σπειρες)
Εφοσον ΔΕΝ εχουν το ιδιο σχημα/σχεδιαση, το ημιελειπτικο καμπτικο ελατηριο της vette δεν εχει μειωμενη προοδευτικοτητα, κατα την συμπιεση, σε σχεση με αυτη μιας σπειρας?
Εν πασει περιπτωση, περα απο το καθαρα θεωρητικο κομματι, ειναι ΜΗ αποδεκτο(?) (τουλαχιστον σε καποιο/α δημοσιευματα
που ειχα διαβασει, μεταξυ των οποιων, ενα Ελληνικο), οταν δοκιμαστες επι ελληνικου εδαφους, εχουν βρει συγκριτικα -με ανταγωνιστικες Ευρωπαικες κυριως κατασκευες- στην υιοθετηση αυτης της διαταξης αναρτησης που εχει η vette, λιγο πιο
αποτομες αντιδρασεις ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ υπο πιεση, σε στροφες, σε οδοστρωμα οχι εντελως επιπεδο, και ενδεχομενως καποιες φορες με μικρες κακοτεχνιες, να επηρεαζουν ελαφρως και την ακριβεια της προδιαγεγραμμενης τροχιας?
Αυτο ειχα διαβασει, προσπαθω να το βρω και να το ανεβασω.
Οπως ειχα ξαναπει αλλωστε, δεν αναφερομουν σε χρηση πιστας, ή γενικοτερα ιδανικων συνθηκων σε επιπεδο οδοστρωματος, οπου εκει η οποια Vette δεν υστερει πραγματι πουθενα, σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αλλα σε δημοσιο δρομο, με τις γνωστες ατελειες που βρισκουμε σχεδον συνεχεια... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Λέω και εγώ...16 σελίδες τόσο γρήγορα για αμερικάνικα σούπερκαρς και δεν θα είχε γέλιο;;;Δώστε και την ψυχή σας παλικάρια!!!
Tην ευλογια σου πατερ...
Περί ΗΠΑμερικάνικων supercars και τεχνολογίας αυτών [Διάσπασ