Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ SUV.
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ SUV.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Εκτός Δρόμου
    13
    78
    294
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      junior-gt last edited by

      Σαφώς και θα μπορούσε να κλειδώνει το διαφορικό και η κίινηση να είναι ΜΟΝΙΜΑ πχ 80-20 ή 30-70. Όμως στις περισσότερες των περιπτώσεων η ροπή ή η ισχύς (το ένα είναι αποτέλεσμα του άλλου) ισοκατανέμεται στους δύο άξονες ακριβώς για να βοηθιέται το αυτοκίνητο να ξεκολλήσει (μάλιστα σε ένα παλιό daihatsu που είχα το έγραφε κι'όλας πάνω στο μοχλό (lock 50-50)). Πιθανώς μάλιστα το μεγαλύτερο βάρος μπροστά να εξισορροπείται από τη μεταφορά βάρους κατά την εκκίνηση οπότε γι'αυτό τα περισσότερα ισοκατανέμουν την κίνηση ή περίπου την ισοκατανέμουν.
      Α και να διευκρινίσω κάτι. Συμφωνώ ότι όλα τα διαφορικά στa sti (μετά το 2004 γιατί πριν το εμπρός δεν ήταν μπλοκέ) είναι lsd. Άλλο όμως lsd (στα διαφορικά εννοώ ) και άλλο lock. Lock σημαίνει κλειδωμένο, δεν υπάρχει σα διαφορικό, lsd σημαίνει περιορισμένης ολίσθησης (limited slip differential). Υπάρχει και μάλιστα μπορεί να δώσει και ροπή στον άξονα ή στον τροχό που δεν γλυστράει, αφαιρώντας την από αυτόν που γλιστράει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stolis last edited by

        Τα sti σαφώς και έχουν κλείδωμα κεντρικού. Αν δοκιμάσεις να πας τέρμα μπροστά τον περιστροφικό διακόπτη που ρυθμίζεις το ποσοστό και νιώσεις το ''κλακ'', εκεί έχεις lock. Να το έχεις στο μάνιουαλ όμως. Δοκίμασε έτσι να στρίψεις και θα το καταλάβεις. Επειδή έχω μετάδοση spec-c με dccd στο forester, το κλείδωμα το έχω χρησιμοποιήσει αμέτρητες φορές στα χιόνια. Έχω επίσης το επίσημο εγχειρίδιο του dccd και ξέρω καλά τι κάνει. Επίσης, μπροστά lsd είχαν και πριν το 2004 Ιαπωνικές εκδόσεις. Όσο αφορά τα ηλεκτρονικά μπλοκέ, σε κανένα suv εκτός της μεγάλης κατηγορίας, δεν δουλεύουν σε δύσκολες συνθήκες με έναν τροχό να μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο. Στην πράξη δεν μπορούν ούτε με 2. Στην πράξη όμως στο βουνό, όχι στα τεστ με τους γρύλους. Αυτό είναι επιλογή των εταιριών να μην μπλοκάρουν τόσο, αφού τα κορωνοπήνια και τα ημιαξόνια που έχουν δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοια φορτία. Αν δείτε τα αντίστοιχα στα μικρά-μεσαία suv και σε ένα discovery, καταλάβαινετε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • J
          junior-gt last edited by

          Ο χρήστης stolis έγραψε:
          Τα sti σαφώς και έχουν κλείδωμα κεντρικού. Αν δοκιμάσεις να πας τέρμα μπροστά τον περιστροφικό διακόπτη που ρυθμίζεις το ποσοστό και νιώσεις το ''κλακ'', εκεί έχεις lock. Να το έχεις στο μάνιουαλ όμως. Δοκίμασε έτσι να στρίψεις και θα το καταλάβεις. Επειδή έχω μετάδοση spec-c με dccd στο forester, το κλείδωμα το έχω χρησιμοποιήσει αμέτρητες φορές στα χιόνια. Έχω επίσης το επίσημο εγχειρίδιο του dccd και ξέρω καλά τι κάνει. Επίσης, μπροστά lsd είχαν και πριν το 2004 Ιαπωνικές εκδόσεις. Όσο αφορά τα ηλεκτρονικά μπλοκέ, σε κανένα suv εκτός της μεγάλης κατηγορίας, δεν δουλεύουν σε δύσκολες συνθήκες με έναν τροχό να μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο. Στην πράξη δεν μπορούν ούτε με 2. Στην πράξη όμως στο βουνό, όχι στα τεστ με τους γρύλους. Αυτό είναι επιλογή των εταιριών να μην μπλοκάρουν τόσο, αφού τα κορωνοπήνια και τα ημιαξόνια που έχουν δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοια φορτία. Αν δείτε τα αντίστοιχα στα μικρά-μεσαία suv και σε ένα discovery, καταλάβαινετε.

          Εγώ δεν έχω dccd. Είναι 2005 δίλιτρο. Στην Ελλάδα έχουν τα 2006 και μετά (2,5λιτρα).
          Είπα δε γνωρίζω αν έχουν lock πάντως εάν έχουν (που για να το λες έτσι είιναι) προφανώς δεν είναι για χρήση σε σκληρές επιφάνειες. Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι τα elcd δεν είναι πανάκεια, ίσα - ίσα μάλιστα σε συνδιασμό με τα τεράστια βάρη των μοντέρνων suv μάλλον μοιάζουν θεωρητικά πολύ καλά αλλά στην πράξη αναποτελεσματικά. Από προσωπική εμπειρία τόσο στα χιόνια (σε αποτελεσματικότητα και πολύ περισσότερο σε παιχνίδι) όσο και σε ξεκόλλημα με βαρύ φορτίο έλξης στην άμμο, ένα ταπεινό τετράλιτρο cherokee των αρχών της δεκαετίας του 90 χωρίς ηλεκτρονικές μ@λ@κίες είναι πολύ καλύτερο από ένα σούπερ ντούπερ αλλά θεόβαρο grand cherokee είικοσι χρόνων νεωτερο με 52 κιλά ροπή, quadradrive ΙΙ , elsd στους άξονες και π@π@ριές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης junior gt έγραψε:
            Σαφώς και θα μπορούσε να κλειδώνει το διαφορικό και η κίινηση να είναι ΜΟΝΙΜΑ πχ 80-20 ή 30-70.

            Πως θα μπορούσε να γίνει αυτό? Να κατανέμεται η ισχής ή η ροπή σε σταθερή αναλογία εμπρός πίσω χωρίς διαφορικό?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              tsaounlee last edited by

              Κολαση!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • S
                stolis last edited by

                Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                Εγώ δεν έχω dccd. Είναι 2005 δίλιτρο.

                Σόρυ δεν το πρόσεξα. Από κινητό είναι λίγο θέμα. Όντως αν και το dccd υπάρχει στα ιαπωνικά μοντέλα από τα πρώτα GT με το 5άρι, στην Ευρώπη ήρθαν το 2006 με τα 2.5λιτρα. Η 4κίνηση αυτή πάντως, με τα 3lsd, το τύπου helical μπροστά, το κεντρικό δισκάτο ρυθμιζόμενο και lock και το πίσω δισκάτο, είναι αλλού.... Ειδικά σε άσφαλτο, χώμα και χιόνια στρίβουν τρελά, ενώ με το lock και το δισκάτο πίσω, κινείσαι και με διαγώνιους ή και με τον ένα πίσω να έχει πρόσφυση άμεσα χωρίς ούτε μισή στροφή των τροχών που είναι στον αέρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  junior-gt last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:

                  Σαφώς και θα μπορούσε να κλειδώνει το διαφορικό και η κίινηση να είναι ΜΟΝΙΜΑ πχ 80-20 ή 30-70.

                  Πως θα μπορούσε να γίνει αυτό? Να κατανέμεται η ισχής ή η ροπή σε σταθερή αναλογία εμπρός πίσω χωρίς διαφορικό?

                  Μα του τι σταθερό ποσοστό θα μεταφέρει εμπρός ή πίσω είναι δουλιά του transfer και καθορίζεται από τα γρανάζια του.
                  Πχ στο grand cherokee το σταθερό ποσοστό είναι νομίζω 46-54. Θα μπορούσε να ήταν διαφορετικό.
                  Αν τώρα είχε επιλογή lock του διαφορικού (και δεν ήταν πχ quadra drive) ή για τα παλιότερα cherokee part time 4wd θα έμενε κλειδωμένο εκεί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    stolis last edited by

                    Το ίδιο γίνεται και με το dccd στο manual.
                    Έχει 6 θέσεις από 36-65 εμπρός πίσω μέχρι lock 50-50 και κρατάει σταθερό το ποσοστό ροπής.
                    Στο auto χρησιμοποιεί όλες τις θέσεις, από ανοιχτό 35-65 μέχρι και 50-50 ανάλογα το πάτημα του γκαζιού, την πλευρική επιτάχυνση κλπ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      stolis last edited by

                      Δείτε ένα forester με μετάδοση με 3 lsd διαφορικά.
                      Για να προλάβω τυχόν παρεξηγήσεις, όλα όσα θα δείτε, είναι σε δρόμους οι οποίοι ελέγχονται από άλλα αυτοκίνητα ή άτομα που είναι μπροστά και με τα οποία επικοινωνούμε συνεχώς με pmr και κινητά.
                      Στα χιόνια δε, πάμε τόσο νωρίς που και τα ελάχιστα αυτοκίνητα που θα βρούμε, τα ενημερώνουμε και περιμένουν λίγο μέχρι να ανέβουμε, ή ακούμε από τα pmr τους άλλου και κόβουμε.
                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • I
                        infinity last edited by

                        O συνοδηγός δε μου φαίνεται πολύ φανατικός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • S
                          stolis last edited by

                          Ποιος απ'όλους; Και τι εννοείς με το φανατικός;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • I
                            infinity last edited by

                            Ο χρήστης stolis έγραψε:
                            Ποιος απ'όλους; Και τι εννοείς με το φανατικός;;;

                            Αυτός στο 2:00 και μετά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • S
                              stolis last edited by

                              Αυτό είναι ένα παιδί που είχε έρθει με τον πατέρα του. Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση σου αν αυτό το έλεγες μπροστά στον πατέρα του.
                              Δεν το σχολιάζω περισσότερο γιατί δεν μου αρέσουν οι ''μαγκιές'' μέσω πληκτρολογίου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • I
                                infinity last edited by

                                Αυτή είναι η μαγεία του ιντερνετς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  stolis last edited by

                                  Φυσικά, αν δεν μπορείς να την βρεις αλλού.

                                  Λίγη αξιοπρέπεια πάντως δεν βλάπτει. Ειδικά όταν εμπλέκονται και παιδιά στην κουβέντα....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης stolis έγραψε:
                                    Δείτε ένα forester με μετάδοση με 3 lsd διαφορικά.
                                    Για να προλάβω τυχόν παρεξηγήσεις, όλα όσα θα δείτε, είναι σε δρόμους οι οποίοι ελέγχονται από άλλα αυτοκίνητα ή άτομα που είναι μπροστά και με τα οποία επικοινωνούμε συνεχώς με pmr και κινητά.
                                    Στα χιόνια δε, πάμε τόσο νωρίς που και τα ελάχιστα αυτοκίνητα που θα βρούμε, τα ενημερώνουμε και περιμένουν λίγο μέχρι να ανέβουμε, ή ακούμε από τα pmr τους άλλου και κόβουμε.
                                    Youtube Video

                                    Ωραία το πάει !

                                    πόρωση η σκάστρα και το σφύριγμα του turbo.

                                    To έχει καταευχαριστηθεί, παντού το σκίζει! Ο ορισμός του all-around car.

                                    Βέβαια κάνει και τις μαλακιούλες του σε δημόσιο δρόμο αλλά τέσπα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • I
                                      infinity last edited by

                                      Ο χρήστης stolis έγραψε:
                                      Φυσικά, αν δεν μπορείς να την βρεις αλλού.

                                      Λίγη αξιοπρέπεια πάντως δεν βλάπτει. Ειδικά όταν εμπλέκονται και παιδιά στην κουβέντα....

                                      Δεν παίζει ρόλο η ηλικία, αλλά πόσο αισθάνεσαι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • S
                                        stolis last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                        Δείτε ένα forester με μετάδοση με 3 lsd διαφορικά.
                                        Για να προλάβω τυχόν παρεξηγήσεις, όλα όσα θα δείτε, είναι σε δρόμους οι οποίοι ελέγχονται από άλλα αυτοκίνητα ή άτομα που είναι μπροστά και με τα οποία επικοινωνούμε συνεχώς με pmr και κινητά.
                                        Στα χιόνια δε, πάμε τόσο νωρίς που και τα ελάχιστα αυτοκίνητα που θα βρούμε, τα ενημερώνουμε και περιμένουν λίγο μέχρι να ανέβουμε, ή ακούμε από τα pmr τους άλλου και κόβουμε.
                                        Youtube Video

                                        Ωραία το πάει !

                                        πόρωση η σκάστρα και το σφύριγμα του turbo.

                                        To έχει καταευχαριστηθεί, παντού το σκίζει! Ο ορισμός του all-around car.

                                        Βέβαια κάνει και τις μαλακιούλες του σε δημόσιο δρόμο αλλά τέσπα...

                                        Αφού εξήγησα ότι πάντα είμαστε σε επικοινωνία και μόλις ακούσω ότι έρχεται αυτοκίνητο κόβω τελείως. Ποτέ δεν ρισκάρουμε με άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο. Στον Παρνασσό μέχρι τον δρόμο κλείναμε 8 το πρωί στην αρχή στο πάρκινγκ και είχαμε και επικοινωνία. Και η φάση είναι ότι γούσταραν και αυτοί που περίμεναν και όταν έφτανα πάνω ρωτούσαν διάφορα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          infinity last edited by

                                          Νόμιζα μόνο οι αγρότες είχαν δικαίωμα να κλείνουν δρόμους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • S
                                            stolis last edited by

                                            Ποιος σου είπε ότι έχουν το δικαίωμα; Κάνεις δεν έχει το δικαίωμα. Εμείς ζητάμε ευγενικά από το 1-2 το πολύ αυτοκίνητα που μπορεί να εμφανιστούν εκείνη την ώρα που πάμε, αν μπορούν να περιμένουν 2 λεπτά γιατί ανεβαίνει λίγο σβέλτα ένα αυτοκίνητο της παρέας. Αν πουν όχι δεν μπορούμε, μας ενημερώνουν με το pmr και με το κινητό (γιατί συνήθως εκεί μιλάμε και με τα 2 για περισσότερη σιγουριά) και αμέσως σταματάμε. Κάνεις μέχρι τώρα τις 2-3 φορές που το ζητήσαμε δεν αρνήθηκε και μάλιστα 2 φορές όταν άκουσαν ότι ανεβαίνει subaru έβγαλαν και κάμερες. Το κλείνουμε το έγραψα μεταφορικά. 2 άτομα στέκονται στην αρχή του δρόμου και ενημερώνουν τυχόν αυτοκίνητα που θα εμφανιστούν. Απλά είναι τα πράγματα, αν ψάχνουμε αφορμές για ανιδηκίες, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και δεν θέλω να συμμετάσχω....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr