Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Μοτοσικλέτα
    29
    101
    2584
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Σκεφτόμουν καιρό να ανεβάσω ένα τέτοιο θέμα, όχι οτι είμαι κανένας γκουρού στα δίκυκλα, κάθε άλλο. Απλά καλό θα ήταν να υπάρχει ένα τόπικ όπου ο καθένας θα γράφει τα βιώματά του στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, όχι τόσο για τη γρήγορη οδήγηση, εξάλλου όλοι μας μπορούμε να ξύσουμε γόνατο στα λιμανάκια όσο για την καθημερινότητα και ό,τι συμβαίνει γύρω μας.

      Αφορμή ήταν κάτι που μου έτυχε στην Καβάλας την Παρασκευή, όπου ανάβει κόκκινο το φανάρι, φτάνω πρώτος (άδειος ο δρόμος μπροστά μου) και έχω τη θεϊκή έμπνευση να πάω τέρμα δεξιά, επειδή εκεί υπήρχε ένα δέντρο και σκιά. Λίγα δεύτερα μετά ακούω έντονο φρενάρισμα-μπλοκάρισμα και ένας παππούς με ένα ερείπιο (ab... what?) που ήταν στη λωρίδα που βρισκόμουν πριν εγώ, έχει βρεθεί ξαφνικά σχεδόν στη μέση της διασταύρωσης.

      Συμπέρασμα: όταν φτάνετε σε φανάρι σε λεωφόρο και είστε μόνοι, προτιμήστε την άκρη του δρόμου, έχετε το νού σας πίσω και να είστε έτοιμοι να καρφώσετε πρώτη και να ξεκινήσετε. Αν από την άλλη βρείτε αυτοκίνητα ήδη σταματημένα, πιστεύω οτι είναι καλύτερα να σταματάτε ανάμεσά τους και λίγο μπροστά τους, χωρίς όμως να είστε τελείως εκτεθειμένοι απο μπροστά.

      Για πείτε εμπειρίες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • T
        taurus last edited by

        Σκεφτόμουν καιρό να ανεβάσω ένα τέτοιο θέμα, όχι οτι είμαι κανένας γκουρού στα δίκυκλα, κάθε άλλο. Απλά καλό θα ήταν να υπάρχει ένα τόπικ όπου ο καθένας θα γράφει τα βιώματά του στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, όχι τόσο για τη γρήγορη οδήγηση, εξάλλου όλοι μας μπορούμε να ξύσουμε γόνατο στα λιμανάκια όσο για την καθημερινότητα και ό,τι συμβαίνει γύρω μας.

        Αφορμή ήταν κάτι που μου έτυχε στην Καβάλας την Παρασκευή, όπου ανάβει κόκκινο το φανάρι, φτάνω πρώτος (άδειος ο δρόμος μπροστά μου) και έχω τη θεϊκή έμπνευση να πάω τέρμα δεξιά, επειδή εκεί υπήρχε ένα δέντρο και σκιά. Λίγα δεύτερα μετά ακούω έντονο φρενάρισμα-μπλοκάρισμα και ένας παππούς με ένα ερείπιο (ab... what?) που ήταν στη λωρίδα που βρισκόμουν πριν εγώ, έχει βρεθεί ξαφνικά σχεδόν στη μέση της διασταύρωσης.

        Συμπέρασμα: όταν φτάνετε σε φανάρι σε λεωφόρο και είστε μόνοι, προτιμήστε την άκρη του δρόμου, έχετε το νού σας πίσω και να είστε έτοιμοι να καρφώσετε πρώτη και να ξεκινήσετε. Αν από την άλλη βρείτε αυτοκίνητα ήδη σταματημένα, πιστεύω οτι είναι καλύτερα να σταματάτε ανάμεσά τους και λίγο μπροστά τους, χωρίς όμως να είστε τελείως εκτεθειμένοι απο μπροστά.

        Για πείτε εμπειρίες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Σκεφτόμουν καιρό να ανεβάσω ένα τέτοιο θέμα, όχι οτι είμαι κανένας γκουρού στα δίκυκλα, κάθε άλλο. Απλά καλό θα ήταν να υπάρχει ένα τόπικ όπου ο καθένας θα γράφει τα βιώματά του στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, όχι τόσο για τη γρήγορη οδήγηση, εξάλλου όλοι μας μπορούμε να ξύσουμε γόνατο στα λιμανάκια όσο για την καθημερινότητα και ό,τι συμβαίνει γύρω μας.

          Αφορμή ήταν κάτι που μου έτυχε στην Καβάλας την Παρασκευή, όπου ανάβει κόκκινο το φανάρι, φτάνω πρώτος (άδειος ο δρόμος μπροστά μου) και έχω τη θεϊκή έμπνευση να πάω τέρμα δεξιά, επειδή εκεί υπήρχε ένα δέντρο και σκιά. Λίγα δεύτερα μετά ακούω έντονο φρενάρισμα-μπλοκάρισμα και ένας παππούς με ένα ερείπιο (ab... what?) που ήταν στη λωρίδα που βρισκόμουν πριν εγώ, έχει βρεθεί ξαφνικά σχεδόν στη μέση της διασταύρωσης.

          Συμπέρασμα: όταν φτάνετε σε φανάρι σε λεωφόρο και είστε μόνοι, προτιμήστε την άκρη του δρόμου, έχετε το νού σας πίσω και να είστε έτοιμοι να καρφώσετε πρώτη και να ξεκινήσετε. Αν από την άλλη βρείτε αυτοκίνητα ήδη σταματημένα, πιστεύω οτι είναι καλύτερα να σταματάτε ανάμεσά τους και λίγο μπροστά τους, χωρίς όμως να είστε τελείως εκτεθειμένοι απο μπροστά.

          Για πείτε εμπειρίες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • R
            red_monster last edited by

            τον noname εξοπλισμό τον τρώνε οι κοτες...

            όταν προσπερνάμε (κατά κανόνα ) λεωφορία που έχουν σταματήσει σε στάση ΚΟΒΟΥΜΕ σε εκνευριστικό βαθμό...
            το 80% τον μπαρμπάδων πετάγονται από μπροστά χωρίς να έχει ο 2κλιστής καμία ορατότητα

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • T
              taurus last edited by

              Θα συμφωνήσω με τα χίλια στο δεύτερο, θα διαφωνήσω ελαφρώς στο πρώτο, έχοντας για πολλά χρόνια ένα no name χειμερινό μπουφάν, το οποίο δεν έχει κ πολλά να ζηλέψει από πολλά επώνυμα κ το οποίο μου βγήκε πραγματικά σκυλί. Τώρα πια πάει προς αντικατάσταση, αλλά με τόσα χρόνια στην πλάτη του, πάλι καλά να λες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • C
                coupeas last edited by

                Εγω θα πω πως αν δεν μπορείς να κοντρολάρεις το γκάζι σου στο άνοιγμα και τα δινεις όλα οπου και να είσαι,μην αγορασεις μηχανή σουπερ ζμπόρ ή street γενικά αλλά κατι αλλο σε δυο τροχούς .Τσόπερ καλύτερα . (λέω εγω τώρα έτσι?)
                Εγω με αυτη τη λογική ζω ακόμα αν και δοκιμασα (ευτυχως για λίγο) σχεδον τα πάντα και εμεινα σε τσόπερ στο τελος και στο πιο τελος στο 50ρακι διχρονο να παιζω τον Ροσσι!.... ......Το προτιμώ.
                Διχως αυριο και με το φρενο καβάλα δεν εχεις πολύ ζωή!

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης taurus έγραψε:
                  Θα συμφωνήσω με τα χίλια στο δεύτερο, θα διαφωνήσω ελαφρώς στο πρώτο, έχοντας για πολλά χρόνια ένα no name χειμερινό μπουφάν, το οποίο δεν έχει κ πολλά να ζηλέψει από πολλά επώνυμα κ το οποίο μου βγήκε πραγματικά σκυλί. Τώρα πια πάει προς αντικατάσταση, αλλά με τόσα χρόνια στην πλάτη του, πάλι καλά να λες.

                  ότι φθηνό και noname αγόρασα ειδικά σε γάντια μου βγήκε μάπα... όταν λέω καλό δεν εννοώ alpinstar ή dainese... ένα bering που πήρα σχεδόν τσάμπα απο στοκάδικο μου βγήκε καταπληκτικό...

                  για ανταλλακτικά είδη προστασίας , βιβλία haynes το ebay έχει καταπληκτικό εμπόρευμα... ειδικά σε πολιτισμένες χώρες που τα είδη προστασίας έχουν ειδικό καθεστώς ΦΠΑ...

                  άλλο tip με ελάχιστο κόστος είναι τα σωληνάκια υψηλής στα φρένα... αν το κυνηγάς ειδικά σε παρατεταμένες στροφοδιαδρομές με πολλά και βαθιά φρεναρίσματα κάνουν πολύ καλή δουλειά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • E
                    efthymis last edited by

                    ..κι ενα ενδιφερον pdf http://safedriver.gr/studies/ELLHNIKA_P ... /0-300.pdf

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • R
                      red_monster last edited by

                      πολύ ωραίο ευθύμη... οποιος ξεκινάει επιβάλεται να το κοιτάξει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • V
                        v-v last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                        πολύ ωραίο ευθύμη... οποιος ξεκινάει επιβάλεται να το κοιτάξει

                        Οχι μόνο να το κοιτάξει, θα πρέπει να το ρουφήξει.
                        Κανονικά θά 'πρεπε να διδάσκεται στα σχολεία αντί των άχρηστων θρησκευτικών μαζί με άλλο παρόμοιο για οδήγηση με αυτοκίνητο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Όταν οδηγάμε σε μονόδρομο με κάθετα στενά και προτεραιότητα, κάνουμε ένα ελαφρό 'φιδάκι' ανάποδα από εκεί που δείχνουνε τα απαγορευτικά (μας αφήνει λίγο περισσότερο περιθώριο αν πεταχτεί κανένας βιαστικός από κάθετο στενό).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • N
                            nikospappas last edited by

                            Oταν οδηγουμε σε μερη με εντονους πλευρικους ανεμους, εξοδους τουνελ, μια σχεση χαμηλωτερη και αρα περισσοτερες στροφες, μειωνουν την μετακινηση της μηχανης.
                            Δεν ξερω γιατι αλλα δουλευει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • T
                              taurus last edited by

                              Έχεις περισσότερη δύναμη στον τροχό και η συνισταμένη είναι πιο πολύ προς τα εμπρός. Απλοϊκή εξήγηση, αλλά κάπως έτσι είναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Θα το πω πρακτικά.
                                Οταν σε χτυπά ριπη αερα ναι μεν εχεις χαμηλή σχεση αλλά ή επιταχυνεις ή επιβραδυνεις (με γκάζι) για να σταθεροποιήσεις τη μηχανή σου.Και στις δυο περιπτωσεις αμεσως μετα σταθεροποιείς τη ταχύτητα.
                                Απλό ειναι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • D
                                  danaos_master last edited by

                                  Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί 'δουλεύει'.

                                  Γιατί οι περισσότερες στροφές στον κινητήρα μειώνουν τη ..μετακίνηση;

                                  @taurus: Γιατί έχεις περισσότερη δύναμη στον τροχό; Ο nikos δεν είπε ότι επιταχύνεις, απλά αυξάνεις τις στροφές του κινητήρα αλλά με ίδια ταχύτητα. Κι ακόμα κι αν είναι έτσι και όντως τότε φορτίζεται περισσότερο ο μπροστά τροχός, γιατί αυτό περιορίζει τη μετατόπιση της μηχανής αφού μιλάμε για διεύθυνση κάθετη στη διεύθυνση της ταχύτητας;

                                  @coupeas: Αν επιταχύνεις, αυξάνεις το γυροσκοπικό φαινόμενο αλλά επίσης αυξάνεις και την απόσταση σε περίπτωση μετακίνησης ενώ το αντίθετο συμβαίνει σε περίπτωση επιβράδυνσης. Δεν ξέρω τι ισχύει από τα δύο.

                                  Σκοτάδια, μαύρα σκοτάδια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Δοκίμασέ το και θα δεις ότι ισχύει.Δεν ξερω γιατί αλλά το ΄΄χτυπημα'' του αερα μειωνεται πολύ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
                                      Oταν οδηγουμε σε μερη με εντονους πλευρικους ανεμους, εξοδους τουνελ, μια σχεση χαμηλωτερη και αρα περισσοτερες στροφες, μειωνουν την μετακινηση της μηχανης.
                                      Δεν ξερω γιατι αλλα δουλευει.

                                      Το γιατί είναι η στροφορμή του κινητήρα. Οι περισσότερες στροφές δημιουργούν μεγαλύτερη στροφική αδράνεια η οποία προβάλει αντίσταση σε κάθε μετακίνησή της. Αυτό ισχύει μόνο για μοτοσικλέτες με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα εφόσον μιλάμε για πλάγια ριπή ανέμου και όσο βαρύτερος είναι ο στρόφαλος τόσο σημαντικότερο το εφέ αυτό.

                                      Μια εξακύλινδρη CBX θα έχει σημαντική διαφορά σε ευστάθεια, ένα 50άρι δίχρονο σκουτερ πρακτικά μηδενική.

                                      ΥΓ. Ένα άλλο τρίκ είναι να κάνει κανείς ελιγμούς με νεκρά και τον κινητήρα να δουλεύει, είναι πολύ πιο εύκολο από το να κάνει το ίδιο με σβηστό κινητήρα.

                                      ΥΓ. Άλλο παράδειγμα είναι μία σβούρα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • A
                                        aris last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Εγκάρσιο ή διαμήκη?

                                          Αν εννοείς διαμήκη, πχ τις BMW τότε αυτό με την ισορροπία που λες ισχύει μόνο* όταν ανεβάζουν/κατεβάζουν στροφές. Ακόμα και στις σταθερές 14.000σαλ με νεκρό μία BMW Rκάτι ισορροπίε κανονικά στο κάθετο επίπεδο.

                                          *=υπάρχουν κάποιες τριβές από έδρανα και ρουλεμάν, είναι πρακτικά αμελητέες ή εξισορροπούνται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • C
                                            carfanatic last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                            Oταν οδηγουμε σε μερη με εντονους πλευρικους ανεμους, εξοδους τουνελ, μια σχεση χαμηλωτερη και αρα περισσοτερες στροφες, μειωνουν την μετακινηση της μηχανης.
                                            Δεν ξερω γιατι αλλα δουλευει.

                                            Το γιατί είναι η στροφορμή του κινητήρα. Οι περισσότερες στροφές δημιουργούν μεγαλύτερη στροφική αδράνεια η οποία προβάλει αντίσταση σε κάθε μετακίνησή της. Αυτό ισχύει μόνο για μοτοσικλέτες με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα εφόσον μιλάμε για πλάγια ριπή ανέμου και όσο βαρύτερος είναι ο στρόφαλος τόσο σημαντικότερο το εφέ αυτό.

                                            Μια εξακύλινδρη CBX θα έχει σημαντική διαφορά σε ευστάθεια, ένα 50άρι δίχρονο σκουτερ πρακτικά μηδενική.

                                            ΥΓ. Ένα άλλο τρίκ είναι να κάνει κανείς ελιγμούς με νεκρά και τον κινητήρα να δουλεύει, είναι πολύ πιο εύκολο από το να κάνει το ίδιο με σβηστό κινητήρα.

                                            ΥΓ. Άλλο παράδειγμα είναι μία σβούρα

                                            Ρισπέκ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr