-
Πρέπει να ήταν φορολογικοί ή πρακτικοί λόγοι!!
Μην το βλέπετε μονόπλευρα το θέμα! Δείτε τα παλιά ντήζελ για ΙΧ που ήταν 1500, 1700 και 1900!!!
Οπότε είτε αναλόγως καυσίμου είχαν άλλα φορολογικά όρια, ή που για πρακτικότητα να καταλαβαίνει ο αγοραστής έστω και βλάξ τι καυσίμου αμάξι αγοράζει ή κοιτάζει, τα μονά ντήζελ, τα ζυγά βενζίνες.
Φυσικά και οι κορεατοϊάπωνες που μόνο βενζίνη είχαν έβγαζαν κατά το δοκούν. Η Άλφα πάλι έβγαζε μονά νούμερα (1300 1500 1700 μπόξερ) αλλά μάλλον το έκανε για να ΤΟΝΙΣΕΙ το πως είνι διαφορετική (μπόξερ). Μόλις έγινε 'συμβατική' (τουίν σπαρκ) πήγε στα ζυγά (1600-1800-2000).
-
μπόξερ δεν υπήρχε και 1,2 στην πρώτη 33άρα???
τα 1750 της Veloce θα τα κατέτασσες στα μονά ή στα ζυγά?
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μπόξερ δεν υπήρχε και 1,2 στην πρώτη 33άρα???τα 1750 της Veloce θα τα κατέτασσες στα μονά ή στα ζυγά?
Σπύρος
Παρέα με τα 1.351 της 33
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μπόξερ δεν υπήρχε και 1,2 στην πρώτη 33άρα???
τα 1750 της Veloce θα τα κατέτασσες στα μονά ή στα ζυγά?
Σπύρος
Παρέα με τα 1.351 της 33
αυτο και αν ειναι! για 2 κυβικα πληρωνεις διπλα τελη στην 33!
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Παρέα με τα 1.351 της 33
αυτο και αν ειναι! για 2 κυβικα πληρωνεις διπλα τελη στην 33!
Το αντίθετο! η κλίμακα αλλάζει στα 1.358. Τότε υπήρχε το παράδοξο η 33 να είναι από τα πιο ακριβά '1.400άρια' (και πιο δυνατά) αλλά να πληρώνει λιγότερα τέλη (με τους 'εγκέφαλους' που αποφασίζουν)
Το θυμάμαι γιατί το ταπεινό μου Uno τότε είχε 1.372 και πλήρωνα περισσότερα από την 33
Και τώρα τα περισσότερα είναι πάνω από 1.351 αν εξαιρέσεις Jazz και τα Colt/44 (σαν όπλο πάνε μαζί )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Παρέα με τα 1.351 της 33
αυτο και αν ειναι! για 2 κυβικα πληρωνεις διπλα τελη στην 33!
Το αντίθετο! η κλίμακα αλλάζει στα 1.358. Τότε υπήρχε το παράδοξο η 33 να είναι από τα πιο ακριβά '1.400άρια' (και πιο δυνατά) αλλά να πληρώνει λιγότερα τέλη (με τους 'εγκέφαλους' που αποφασίζουν)
Το θυμάμαι γιατί το ταπεινό μου Uno τότε είχε 1.372 και πλήρωνα περισσότερα από την 33
Και τώρα τα περισσότερα είναι πάνω από 1.351 αν εξαιρέσεις Jazz και τα Colt/44 (σαν όπλο πάνε μαζί )
lol! επρεπε να παρεις 33 Τοτε!!! απο το ουνο, ειναι καλυτερο αμαξι, αμα ειχε και λιγοτερα εξοδα χρησης! Αξιζε! Νομιζα οτι αλλαζει στα 1350! υπαρχει κανενα site να δω τις κλιμακες? (καπου εχει δημοσιευθει αλλα δεν το βρισκω )
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
lol! επρεπε να παρεις 33 Τοτε!!! απο το ουνο, ειναι καλυτερο αμαξι, αμα ειχε και λιγοτερα εξοδα χρησης! Αξιζε! Νομιζα οτι αλλαζει στα 1350! υπαρχει κανενα site να δω τις κλιμακες? (καπου εχει δημοσιευθει αλλα δεν το βρισκω )
Μην πας μακριά, το φόρουμ τα 'χει όλα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
lol! επρεπε να παρεις 33 Τοτε!!! απο το ουνο, ειναι καλυτερο αμαξι, αμα ειχε και λιγοτερα εξοδα χρησης! Αξιζε! Νομιζα οτι αλλαζει στα 1350! υπαρχει κανενα site να δω τις κλιμακες? (καπου εχει δημοσιευθει αλλα δεν το βρισκω )
Μην πας μακριά, το φόρουμ τα 'χει όλα
ΑΜΑΝ! και ελεγα οτι καπου το ειχα δει!
χμ... κιομως η 33 1.4 (το τελευταιο μοντελο) πληρωνει 168 ευρω τελη. Γιατι αυτο? 1351 κυβικα δεν ειπαμε οτι ειναι? -
Κάτι είχα ακούσει ότι τα 1351 της 33 είχαν σημασία στην Ιταλία με τα όρια ταχύτητος. Το 1 δηλαδή παραπάνω! Ξέρει κανένας?
-
Στην Ιαπωνία τουλάχιστον η ΤΟΥΟΤΑ και νομίζω όλοι οι Ιάπωνες κατασκευαστες βγάζουν και 1500 και 1700 και 1300 και φέρνουν εδω τώρα όπως και παλιότερα μόνο τα 1300 ,1400 ,1600.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Κάτι είχα ακούσει ότι τα 1351 της 33 είχαν σημασία στην Ιταλία με τα όρια ταχύτητος. Το 1 δηλαδή παραπάνω! Ξέρει κανένας?Παλιά (δεν νομίζω να ισχύει ακόμα) τα όρια στους αυτοκινητόδρομους της Ιταλίας ήταν κλιμακωμένα ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου!
Αν θυμάμαι καλά τα όρια άλλαζαν στα 1300 και 1600 κυβικά. Περισσότερα δεν θυμάμαι -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
meco, γιατί θέλεις να μας βάλεις να ψάχνουμε? Δώσε τεύχος, για να μην πω σκανάρησε το άρθρο και παράθεσέ το.
Δυστυχώς δεν θυμάμαι. Ήταν ένα άρθρο σχετικά πρόσφατο που αναφερόταν στους κυλινδρισμούς γενικότερα. Θα προσπαθήσω να το βρω και να σας παραθέσω τα ενδιαφέροντα σημεία του,.
Για αυτό που είμαι σχεδόν σίγουρος, είναι ότι στην Ιαπωνία αλλάζει η φορολογική (?) κλίμακα πάνω από τα 1500cc για αυτό και τα περισσότερα 1500άρια που αναφέρατε είναι γιαπωνέζικα. -
Αντίθετα στη Γερμανία υπολογίζεται με τους ίππους και η κλίμακα αλλάζει στα 75 και 115. Σας θυμίζει τίποτα;
-
1700 είναι τα καινουργια HONDA
δειτε το FRVΑΠο παλί εβγαζε 1700 και το civiv coupe
(Ola 125ps)
-
Εγώ πάλι νομίζω οτι είναι και θέμα marketing, αλλιώς ακούγεται 1600 κυβικά και αλλιώς 1500...
-
Και εγώ το είχα ακούσει αυτό σχετικά με τα όρια στην Ιταλία. Γι αυτό και τα ιταλικά αυτοκίνητα είχαν παράξενους κυβισμούς. Δεν θυμάμαι όμως αν η γραμμή που χώριζε τα γρήγορα από τα αργά ήταν στα 1350 κυβικά.
-
Επίσης να προσθέσω LADA NIVA 1,7
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και εγώ το είχα ακούσει αυτό σχετικά με τα όρια στην Ιταλία. Γι αυτό και τα ιταλικά αυτοκίνητα είχαν παράξενους κυβισμούς. Δεν θυμάμαι όμως αν η γραμμή που χώριζε τα γρήγορα από τα αργά ήταν στα 1350 κυβικά.Το όριο ήταν 1300 κυβικά και για το λόγο αυτό το Uno είχε βγει με 1301 κυβικά! Έτσι μπορούσε να πηγαίνει στην autostrada με το μέγιστο όριο ταχύτητας και όχι με το μειωμένο για τα μικρά αδύνατα αυτοκίνητα!
Γιατι τιποτα στα 1500/1700/1900;