Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατι τιποτα στα 1500/1700/1900;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γιατι τιποτα στα 1500/1700/1900;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    23
    37
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Πρέπει να ήταν φορολογικοί ή πρακτικοί λόγοι!!

      Μην το βλέπετε μονόπλευρα το θέμα! Δείτε τα παλιά ντήζελ για ΙΧ που ήταν 1500, 1700 και 1900!!!

      Οπότε είτε αναλόγως καυσίμου είχαν άλλα φορολογικά όρια, ή που για πρακτικότητα να καταλαβαίνει ο αγοραστής έστω και βλάξ τι καυσίμου αμάξι αγοράζει ή κοιτάζει, τα μονά ντήζελ, τα ζυγά βενζίνες.

      Φυσικά και οι κορεατοϊάπωνες που μόνο βενζίνη είχαν έβγαζαν κατά το δοκούν. Η Άλφα πάλι έβγαζε μονά νούμερα (1300 1500 1700 μπόξερ) αλλά μάλλον το έκανε για να ΤΟΝΙΣΕΙ το πως είνι διαφορετική (μπόξερ). Μόλις έγινε 'συμβατική' (τουίν σπαρκ) πήγε στα ζυγά (1600-1800-2000).

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        krusenstern last edited by

        μπόξερ δεν υπήρχε και 1,2 στην πρώτη 33άρα???

        τα 1750 της Veloce θα τα κατέτασσες στα μονά ή στα ζυγά?

        Σπύρος

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
          μπόξερ δεν υπήρχε και 1,2 στην πρώτη 33άρα???

          τα 1750 της Veloce θα τα κατέτασσες στα μονά ή στα ζυγά?

          Σπύρος

          Παρέα με τα 1.351 της 33

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            spiros19 last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            μπόξερ δεν υπήρχε και 1,2 στην πρώτη 33άρα???

            τα 1750 της Veloce θα τα κατέτασσες στα μονά ή στα ζυγά?

            Σπύρος

            Παρέα με τα 1.351 της 33

            αυτο και αν ειναι! για 2 κυβικα πληρωνεις διπλα τελη στην 33!

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

              Παρέα με τα 1.351 της 33

              αυτο και αν ειναι! για 2 κυβικα πληρωνεις διπλα τελη στην 33!

              Το αντίθετο! η κλίμακα αλλάζει στα 1.358. Τότε υπήρχε το παράδοξο η 33 να είναι από τα πιο ακριβά '1.400άρια' (και πιο δυνατά) αλλά να πληρώνει λιγότερα τέλη (με τους 'εγκέφαλους' που αποφασίζουν)

              Το θυμάμαι γιατί το ταπεινό μου Uno τότε είχε 1.372 και πλήρωνα περισσότερα από την 33

              Και τώρα τα περισσότερα είναι πάνω από 1.351 αν εξαιρέσεις Jazz και τα Colt/44 (σαν όπλο πάνε μαζί )

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                spiros19 last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                Παρέα με τα 1.351 της 33

                αυτο και αν ειναι! για 2 κυβικα πληρωνεις διπλα τελη στην 33!

                Το αντίθετο! η κλίμακα αλλάζει στα 1.358. Τότε υπήρχε το παράδοξο η 33 να είναι από τα πιο ακριβά '1.400άρια' (και πιο δυνατά) αλλά να πληρώνει λιγότερα τέλη (με τους 'εγκέφαλους' που αποφασίζουν)

                Το θυμάμαι γιατί το ταπεινό μου Uno τότε είχε 1.372 και πλήρωνα περισσότερα από την 33

                Και τώρα τα περισσότερα είναι πάνω από 1.351 αν εξαιρέσεις Jazz και τα Colt/44 (σαν όπλο πάνε μαζί )

                lol! επρεπε να παρεις 33 Τοτε!!! απο το ουνο, ειναι καλυτερο αμαξι, αμα ειχε και λιγοτερα εξοδα χρησης! Αξιζε! Νομιζα οτι αλλαζει στα 1350! υπαρχει κανενα site να δω τις κλιμακες? (καπου εχει δημοσιευθει αλλα δεν το βρισκω )

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

                  lol! επρεπε να παρεις 33 Τοτε!!! απο το ουνο, ειναι καλυτερο αμαξι, αμα ειχε και λιγοτερα εξοδα χρησης! Αξιζε! Νομιζα οτι αλλαζει στα 1350! υπαρχει κανενα site να δω τις κλιμακες? (καπου εχει δημοσιευθει αλλα δεν το βρισκω )

                  Μην πας μακριά, το φόρουμ τα 'χει όλα

                  http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9556

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    spiros19 last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    lol! επρεπε να παρεις 33 Τοτε!!! απο το ουνο, ειναι καλυτερο αμαξι, αμα ειχε και λιγοτερα εξοδα χρησης! Αξιζε! Νομιζα οτι αλλαζει στα 1350! υπαρχει κανενα site να δω τις κλιμακες? (καπου εχει δημοσιευθει αλλα δεν το βρισκω )

                    Μην πας μακριά, το φόρουμ τα 'χει όλα

                    http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9556

                    ΑΜΑΝ! και ελεγα οτι καπου το ειχα δει!
                    χμ... κιομως η 33 1.4 (το τελευταιο μοντελο) πληρωνει 168 ευρω τελη. Γιατι αυτο? 1351 κυβικα δεν ειπαμε οτι ειναι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Κάτι είχα ακούσει ότι τα 1351 της 33 είχαν σημασία στην Ιταλία με τα όρια ταχύτητος. Το 1 δηλαδή παραπάνω! Ξέρει κανένας?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        madness last edited by

                        Στην Ιαπωνία τουλάχιστον η ΤΟΥΟΤΑ και νομίζω όλοι οι Ιάπωνες κατασκευαστες βγάζουν και 1500 και 1700 και 1300 και φέρνουν εδω τώρα όπως και παλιότερα μόνο τα 1300 ,1400 ,1600.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gvala last edited by

                          Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                          Κάτι είχα ακούσει ότι τα 1351 της 33 είχαν σημασία στην Ιταλία με τα όρια ταχύτητος. Το 1 δηλαδή παραπάνω! Ξέρει κανένας?

                          Παλιά (δεν νομίζω να ισχύει ακόμα) τα όρια στους αυτοκινητόδρομους της Ιταλίας ήταν κλιμακωμένα ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου!
                          Αν θυμάμαι καλά τα όρια άλλαζαν στα 1300 και 1600 κυβικά. Περισσότερα δεν θυμάμαι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης ililias έγραψε:

                            meco, γιατί θέλεις να μας βάλεις να ψάχνουμε? Δώσε τεύχος, για να μην πω σκανάρησε το άρθρο και παράθεσέ το.

                            Δυστυχώς δεν θυμάμαι. Ήταν ένα άρθρο σχετικά πρόσφατο που αναφερόταν στους κυλινδρισμούς γενικότερα. Θα προσπαθήσω να το βρω και να σας παραθέσω τα ενδιαφέροντα σημεία του,.
                            Για αυτό που είμαι σχεδόν σίγουρος, είναι ότι στην Ιαπωνία αλλάζει η φορολογική (?) κλίμακα πάνω από τα 1500cc για αυτό και τα περισσότερα 1500άρια που αναφέρατε είναι γιαπωνέζικα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Αντίθετα στη Γερμανία υπολογίζεται με τους ίππους και η κλίμακα αλλάζει στα 75 και 115. Σας θυμίζει τίποτα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                1700 είναι τα καινουργια HONDA
                                δειτε το FRV

                                ΑΠο παλί εβγαζε 1700 και το civiv coupe

                                (Ola 125ps)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pg220 last edited by

                                  Εγώ πάλι νομίζω οτι είναι και θέμα marketing, αλλιώς ακούγεται 1600 κυβικά και αλλιώς 1500...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Και εγώ το είχα ακούσει αυτό σχετικά με τα όρια στην Ιταλία. Γι αυτό και τα ιταλικά αυτοκίνητα είχαν παράξενους κυβισμούς. Δεν θυμάμαι όμως αν η γραμμή που χώριζε τα γρήγορα από τα αργά ήταν στα 1350 κυβικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kingmanos last edited by

                                      Επίσης να προσθέσω LADA NIVA 1,7

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                        Και εγώ το είχα ακούσει αυτό σχετικά με τα όρια στην Ιταλία. Γι αυτό και τα ιταλικά αυτοκίνητα είχαν παράξενους κυβισμούς. Δεν θυμάμαι όμως αν η γραμμή που χώριζε τα γρήγορα από τα αργά ήταν στα 1350 κυβικά.

                                        Το όριο ήταν 1300 κυβικά και για το λόγο αυτό το Uno είχε βγει με 1301 κυβικά! Έτσι μπορούσε να πηγαίνει στην autostrada με το μέγιστο όριο ταχύτητας και όχι με το μειωμένο για τα μικρά αδύνατα αυτοκίνητα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr