-
το cd απλό κλασσικό 2din είναι?
δηλαδή βάζεις ένα κινέζικο navi αβάδιστα-αβασάνιστα? -
Το βασικό ηχοσύστημα είναι 2DIN MP3 player με usb και Aux εξόδους.
Εκεί που μάλλον να υπάρχει θέμα με κάποιο aftermarket NAVI ίσως έχει να κάνει με την συμβατότητα με τα χειριστήρια στο τιμόνι. -
ναι αυτό λέω, αν θα βρίσκω κινέζικα συμβατά όπως κυκλοφορύν για VW πχ.
να διατηρούνται οι λειτουργίες κανονικά.
πχ http://www.ebay.co.uk/itm/2-Din-DVD-GPS ... 0835291113
λέει 'Multifunctional Steering Wheel control interface'εσύ για QQ το έχεις ψάξει?
-
Δεν το έψαξα αλλα μάλλον για το QQ οδεύω προς το κινέζικο Witson W2-D769Ν (πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό που έχει στο link σου) που έχουν πάρει πολλά μέλη του Greek Qasqhai Club σε επόμενη ομαδική τους αποστολή. Οι έως τωρα χρήστες λένε καλα λόγια για το συγκεκριμένο.
-
τιμή της ομαδικής?
το ίδιο πρέπει να είναι πάντως. -
Νομίζω λίγο φτηνότερα βγαίνει και είναι μόνο για τα μέλη. Πάντως είναι πολύ θετικοί οι κατοχοι του.
-
Καλημέρα. Θα ήθελα αν κάποιος διαθέτει το τζούκ σε ντίζελ ή έστω γνωρίζει σχετικά να με ενημερώσει για τις στροφές που ανεβάζει το τζούκ στα 120 χιλιομετρα και ανω καθώς το βενζινοκίνητο το απλό φέρεται να ανεβάζει 4000 στροφές στα 120 νούμερα. Φαντάζομαι λόγω της ύπαρξης 6ης ταχύτητας στο ντίζελ τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα. Και μία δεύτερη ερώτηση που αφορά την επιλογή που έχω κάνει( θα προβώ στην αγορά μέσα στο χειμώνα) στην ντίζελ έκδοση του τζούκ όπου στην ασέντα σπόρτ πάκ η διαφορά βενζινοκίνητου και ντίζελ είναι 3.000 ευρώ...19.000 με 22.000....Κάνω περίπου 22000 χιλιόμετρα το δρόμο και λόγω δουλειάς είναι εργαλείο για μένα..γι αυτο και μ ενδιαφέρει η ΄μειωμένη κατανάλωση. Απλώς θέλω σ αυτό το θέμα τις συμβουλές σας σχετικά με το τι να επιλέξω ντίζελ ή βενζινοκίνητο...στο δεύτερο με χαλάει η ΄΄ελλειψη έκτης σχέσης που θεωρ΄πω ότι αυξάνει την κατανάλωση. Από την άλλη ο ντίζελ είναι ροπάτος κινητήρας και πολύ αποδοτικός στο δρόμο απ ότι πληροφορούμαι. Γνωρίζω τα σέρβις είναι κάπως ακριβότερα. Θεωρώ ότι εντός 2ετίας θα έχω κάνει πλήρη απόσβεση των 3.000 ευρώ. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
-
ουδεμια απαντηση...απογοητευση...καταντησα κουραστικος...λογικο...
-
Προσωπικά θα έπαιρνα το 1.6 Turbo κι όχι πετρέλαιο. Κι αυτό έχει 6 σχέσεις και πολύ καλή ροπή. Ένα από τα αρνητικά που βλέπω στο Juke, εκτός της εμφάνισης που είναι καθαρά υποκειμενικό, είναι και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Μόνο 45 λίτρα
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Προσωπικά θα έπαιρνα το 1.6 Turbo κι όχι πετρέλαιο. Κι αυτό έχει 6 σχέσεις και πολύ καλή ροπή. Ένα από τα αρνητικά που βλέπω στο Juke, εκτός της εμφάνισης που είναι καθαρά υποκειμενικό, είναι και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Μόνο 45 λίτραΠερισσότερο αυτοκίνητο πόλης είναι. Γι' αυτό και το μικρό tank.
-
Απλά λόγω καυσίμου και οικονομίας. Γιατί το χρησιμοποιώ και στη δουλειά. Το τούρμπο ειναι ανωτερο σε επιδοσεις απ το ντίζελ φυσικά,αλλα καιει παρα πολυ παιδια. 140 χλμ 40 ευρώ καίει το αστρα το τουρμπο ενος φίλου μου.Και επειδη κανω εως και 2-2.500 χλμ μηνιαίως θα είναι πολλά τα έξοδα κίνησης....
-
Ο χρήστης johnathan έγραψε:
Απλά λόγω καυσίμου και οικονομίας. Γιατί το χρησιμοποιώ και στη δουλειά. Το τούρμπο ειναι ανωτερο σε επιδοσεις απ το ντίζελ φυσικά,αλλα καιει παρα πολυ παιδια. 140 χλμ 40 ευρώ καίει το αστρα το τουρμπο ενος φίλου μου.Και επειδη κανω εως και 2-2.500 χλμ μηνιαίως θα είναι πολλά τα έξοδα κίνησης....140 χλμ/40€ μαλλον ο φιλος σου οδηγαει κοφτες συνεχεια!
-
Ο χρήστης johnathan έγραψε:
Απλά λόγω καυσίμου και οικονομίας. Γιατί το χρησιμοποιώ και στη δουλειά. Το τούρμπο ειναι ανωτερο σε επιδοσεις απ το ντίζελ φυσικά,αλλα καιει παρα πολυ παιδια. 140 χλμ 40 ευρώ καίει το αστρα το τουρμπο ενος φίλου μου.Και επειδη κανω εως και 2-2.500 χλμ μηνιαίως θα είναι πολλά τα έξοδα κίνησης....Με το Tiguan σε ταξίδι βλέπω πολύ άνετα και χωρίς υπερβολές 8 με 8,5 λίτρα στα 100 με τη προϋπόθεση να μην περάσω τα 140 χλμ. Έχω πρόγραμμα όμως.
-
Δηλαδή κινείσαι μέχρι 3500 στροφές βαρια να φανταστώ.Σωστός. Πολυ καλη καταναλωση. Εγω αλμέρα έχω και αν το πατήσω φτάνει στ0 10αρι η κατανάλωση....
-
Ο χρήστης johnathan έγραψε:
Δηλαδή κινείσαι μέχρι 3500 στροφές βαρια να φανταστώ.Σωστός. Πολυ καλη καταναλωση. Εγω αλμέρα έχω και αν το πατήσω φτάνει στ0 10αρι η κατανάλωση....Ακριβώς!! 3500 σαλ έχω 140 χλμ με 6η, αλλά το μυστικό είναι στο πάτημα του πεντάλ. Μαλακά και όχι απότομα βαθιά.
-
Ο χρήστης johnathan έγραψε:
Καλημέρα. Θα ήθελα αν κάποιος διαθέτει το τζούκ σε ντίζελ ή έστω γνωρίζει σχετικά να με ενημερώσει για τις στροφές που ανεβάζει το τζούκ στα 120 χιλιομετρα και ανω καθώς το βενζινοκίνητο το απλό φέρεται να ανεβάζει 4000 στροφές στα 120 νούμερα. Φαντάζομαι λόγω της ύπαρξης 6ης ταχύτητας στο ντίζελ τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα. Και μία δεύτερη ερώτηση που αφορά την επιλογή που έχω κάνει( θα προβώ στην αγορά μέσα στο χειμώνα) στην ντίζελ έκδοση του τζούκ όπου στην ασέντα σπόρτ πάκ η διαφορά βενζινοκίνητου και ντίζελ είναι 3.000 ευρώ...19.000 με 22.000....Κάνω περίπου 22000 χιλιόμετρα το δρόμο και λόγω δουλειάς είναι εργαλείο για μένα..γι αυτο και μ ενδιαφέρει η ΄μειωμένη κατανάλωση. Απλώς θέλω σ αυτό το θέμα τις συμβουλές σας σχετικά με το τι να επιλέξω ντίζελ ή βενζινοκίνητο...στο δεύτερο με χαλάει η ΄΄ελλειψη έκτης σχέσης που θεωρ΄πω ότι αυξάνει την κατανάλωση. Από την άλλη ο ντίζελ είναι ροπάτος κινητήρας και πολύ αποδοτικός στο δρόμο απ ότι πληροφορούμαι. Γνωρίζω τα σέρβις είναι κάπως ακριβότερα. Θεωρώ ότι εντός 2ετίας θα έχω κάνει πλήρη απόσβεση των 3.000 ευρώ. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρωνΟ κινητηρας του juke ειναι ο 1,5dCi.
Φοριεται επισης στο qashqai στο duster και στο clio.
Στο φορουμ υπαρχουν κατοχοι αυτου του κινητηρα σε duster αλλα και σε clio, αλλα μαλλον κανενας ακομα σε juke οποτε ψαξε στα αντιστοιχα θεματα (duster,renault forum,clio fl) και ρωτα εκει τις αποριες σου, ειναι πιο πιθανο να λαβεις απο εκει απαντησεις. -
Μακαρι να φορεθεί άμεσα και στο τζουκ ο νέος ντίζελ κινητήρας της νισσάν...0-100 9,3 περιπου εκτιμαω βασει και του τι βγηκε για τον μεγαλο αδελφο και θα πεταει...ασε που θα χει καταναλωση 4,9 εναντι 5,1 σουπερ....
-
Καλημέρα.Φρέσκα νέα για το όμορφο Juke http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/101600.asp
-
Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
Καλημέρα.Φρέσκα νέα για το όμορφο Juke http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/101600.aspΌμορφο Juke? Όπως λέμε 'Ειρηνικός Ωκεανός'; Κατ' ευφημισμό δηλαδή;
-
Λέμε και καμία Μλκ να περάσει η ώρα ...
Nissan Juke