-
Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
δεν ξερω τι ειναι! μαλλον ειναι για να δυναμωνει την ενταση απο τα φωτα στο ταμπλο! φαινεται ενα μαυρο καλοδιο αμα το κουνισω σβηνουν τελειως τα φωτα στο καντραν!???? μηπως κανει καπου σωμα και για αυτο δεν βλεπω και διαφορα οταν το γυριζω???????????????????????????????????
Σαν ασχετος μιλωντας,πιστευω πως πρεπει να καταλαβεις πρωτα αν το προβλημα ειναι απο το διακοπτη-επαφες του η απο την καλωδιωση.Τον διακοπτη φανταζομαι μπορεις να τον δοκιμασεις καπου ξεχωριστα.Τωρα ,αν οπως λες,υπαρχει βραχυκυκλωμα καπου αλλου,υποθετω πως θα το καταλαβαινες,γιατι λογικα τα φωτα θα εμεναν αναμμενα ακομα και αν ειχες αποσυνδεσει το διακοπτη..
Κανω καποιο τραγικο λαθος; -
To πιο πιθανό να τα έχει παίξει το ποτενσιόμετρο και να μην ρυθμίζει την ένταση. Λογικό και το να το κουνάς και να σβήνουν τα φώτα στο ταμπλώ καθώς σε αυτήν την ηλικία οι επαφές δεν ειναι και στα καλύτερά του . Το ίδιο έχω πάθει και εγώ σε 2 οχήματα ώσπου αποφάσισα να αφήσω τους διακόπτες στην ησυχία τους ώστε να ειχα αξιοπρεπή φωτισμόσ το καντράν και να βρώ την ηρεμία μου.
-
Πρωτού κάνεις οτιδήποτε ρίξε σπρέυ επαφών ή ακόμη και WD40 στα εντόσθια του διακόπτη και δούλεψε τον αρκετά σε όλη του την διαδρομή.
(Δεν χρειάζεται να τον δουλεύεις ενώ λειτουργούν τα φώτα)
Μετά δες αν έχει διαφορά.
Συνήθως στο άνω τέρμα, λόγω φθοράς, αντί να δίνει στα λαμπάκια πλήρη φωτεινότητα, τα σβήνει οπότε ρύθμισέ το και άφησε το λίγο πιο κάτω από το άνω σημείο. -
By gabyyiii at 2011-08-29
οταν το μαυρο το καλωδιο ειναι εκει που το κραταω με το χερι τοτε οσο και να πειραξω τον διακοπτη το φως ειναι αναμενο!
By gabyyiii at 2011-08-29
By gabyyiii at 2011-08-29
οταν ειναι εκει μολις γυρισω πολυ λιγο τον διακοπτη σβηνει το φως!αυτο το καλωδιο καποιος πρεπει να το εχει βαλει για να ειναι ανοιχτα και να μην σβηνουν τα φωτα στο καντραν!
εγω να δοκιμασω να αλλαξω τον διακοπτη ωστε να ρυθμιζεται η ενταση η μπορει να κανω καμια ?
-
Βλακεία δε προκειται να κάνεις αν βάλεις άλλο ποτενσιομετρο αν και για μένα ειναι αχρηστο αξεσουάρ εποχής.....
-
Αυτό το ποτενσιόμετρο είναι για την ρύθμιση του φωτισμού στο ταμπλό λογικά έχει και μία θέση τελείως σβηστο.
Εσένα μάλλον σου κανει διακοπη σε κάποιο σημείο της διαδρομής.Αν τo παρατηρήσεις καλύτερα θα δεις ότι επάνω στο ελατήριο εφάπτεται ενας ακροδέκτης ο οποίος λέγεται δρομέας αν μπορείς ψέκασε τo με σπράυ καθαρισμού επαφών με λάδι και γύρνα το μερικές φορές μηπως ξανακάνει πάλι καλή επαφή ο δρομέας.Ο άλλος τρόπος είναι να το ανοίξεις να καθαρίσεις καλά την επαφή και να την λυγίσεις ελαφρώς ώστε να ακουμπάει με μεγαλύτερη διαδρομή στο ελατήριο.Αυτά τα ποτενσιόμετρα είναι για να σηκώνουν φορτία της τάξεως των μερικών Αμπέρ για αυτό και είναι από πορσελάνη η βάση για να μην καταστρέφεταί από την θερμοκρασία.
Αν βρείς το ίδιο άλλαξε αλλίώς αν βάλεις ένα απλό από αυτά που έχουν καταστήματα ηλεκτρονικών θα λίωσει ή θα παρουσιάσει διακοπή λόγω του φορτίου που θα οδηγεί.Η καλύτερη λύση είναι βάλεις ένα απλό ποτενσιόμετρο το οποίο θα οδηγεί ενα κύκλωμα ισχύος το οποίο με την σειρά του θα οδηγεί το κύκλωμα στο ταμπλό.Είναι η πιο αξιόπιστη λύση.Τέτοια κυκλώματα υπάρχουν πάρα πολλά.Παραδειγμα
http://autonopedia.org/crafts_and_techn ... immer.html
το οποίο σε υπερκαλύπτει ως προς το φορτίο και είναι φθηνό.
-
σημερα πηγαμε το 304 στο συνεργειο! σε αυτον που το ειχαμε αγορασει! Αλλαξαμε λαδια φιλτρο λαδιου μπουζι πλατινες και γεμισε και με γρασο κατι μικρες φουσκιτσες που ειπε οτι θελουν καθε δεκα χιλιαδες χιλιομετρα γεμισμα! επισης στο δεξι φτερο ενα νικελ που ηταν δεμενο με συρμα το αλλαξαμε και για να μην στραβωσει το νεο νικελ επειδη ειχε ενα βαθουλωμα το φτερο βγαλαμε το φαναρι και προσπαθησαμε να το ισιουσουμε! Μολις το ακουμπησε με ενα σιδερο και το εσπρωξε εκανε ενα ΚΛΟΥΠ και επανηλθε κανονικα! ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!!!!!!!!
ηταν ετσι
By gabyyiii at 2011-08-30και εγινε ετσι ισιο!
By gabyyiii at 2011-08-30
By gabyyiii at 2011-08-30Επισης μου ειπε οτι καποια στιγμη θα χρειαστει συμπλεκτη! Ειχα καταλαβει και εγω οτι κατι δεν παει καλα γιατι καποιες φορες επρεπε να σηκωσω το συμπλεκτη με το ποδι λιγο πανω για να μην μαρσαρει χωρις να ξεκιναει! αυτος το εβαλε σε μια ανηφορα και μαρσαρε τοσο οσο να μην ξεκιναει και συνηλθε καπως!!! εγω σκεφτηκα οτι καποιο ελατηριο δεν ειναι καλο που σπρωχνει το συμπλετη πανω! εσεις τι λετε!??????????????????????????????
Α δειτε στο σαφαρι ενα 404 που ειχε εκει ο τυπος! τωρα το εβαψε! καλη δουλεια δεν εκανε αλλα ειναι πολυ ομορφο!!!!
-
Λοιπον εχω θεττικα και αρνητικα νεα! Τα ααρνητικα ειναι οτι μετα την αλλαγη των λαδιων ειδα παλι στι καπακι των λαδιων αυτο:
By gabyyiii at 2011-09-01κατι αντοιστιχο ειδα και στην βεργα!
ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΛΑΤΖΑ? η να φταινε τα λαδια αυτο το ειδα μετα απο 25 χιλιομετρα που το πηγα σημερα + αυτα που καναμε να γυρισουμε απο το συνεργειο κανενα 20λεπτο! στο συνεργειο επισης παρατηρησα οτι πολυ αφρο ειχε και σε μια τρυπα πανω στο ψευτοκαπακο που ενωνεται το φιλτρο αερος εκει!
εδω:
By gabyyiii at 2011-09-01αλλο ενα αρνητικο ειναι οτι καποιες φορες πρεπει να σηκωνω εγω τον συμπλεκτη με το ποδι για να ξεκιναει αλλιως νιωθω οτι μαρσαρει και δεν ξεκιναει!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ πειτε μου την γνωμη σας!
τα θετικα ειναι οτι εφτιαξα το διακοπτακι για να ρυθμιζει την ενταση του φωτος! και ελεισα και το καπακι κατω απο το τιμονι για να βαλω την κορνα παλι εκει που ειναι και τα φλας!
απο οτι ειδα ειχε σπασει ενα ελασματακι και για αυτο ενας μαστορας πριν χρονια στην λουτσα του ειχε βαλει την κορνα σε ενα διακοπτακι διπλα στο τσοκ και στους υαλοκαθαριστηρες! εγω εβαλα κατι εκει που ειναι το ελασμα κατι σαν χαρτονι το κολησα και επιασε! τωρα θελω να δω αν κολησε καλα ωστε να μην φευγει οταν κανουμε πανω η κατω τα φλας ουτε οταν βαζουμε την οπισθεν που παει μια βιδα πισω να βαραει η κορνα λες και ειναι φορτηγο!!!! !!!!!!
By gabyyiii at 2011-09-01
By gabyyiii at 2011-09-01πειτε μου την γνωμη σας για τα δυσαρεστα τι να κανω?
-
Προς το παρόν τιποτα.
Μην ανοιγεις πολλά μετοπα ταυτοχρονα θα χασεις την μπαλα τελειωσε τις λαμαρινοδουλειες ( σε οποιο βαθμό θεωρησεις οτι τελειωσες) και μετα πιανεις ενα ενα τα υπολοιπα
( ταπεινη μου γνωμη παντα)
δειχνει φλατζα ή ρηγμα. αλλα οχι μεγαλο
ισως με 'φωκια' το πιασεις. αλλα ειναι ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ επισκευη, ασχετα αν στο δικο μου κραταει 2 χρονια και 25.000 χλμ...
δεν το θεωρω καν επισκευη, αλλα 'τραιναρισμα' μεχρι την επισκευη ( που στην περιπτωση μου λεγεται νεα κεφαλή... αουτς...) -
τελειωσα με λαμαρινοδουλεια! εβαλα καθισματα μοκετες! εμενα με προβληματιζει οτι μια εχει και μια δεν εχει ουτε στιγμα!
-
Σωστά ειπαν παραπάνω , μην ανοιγεις πολλές δουλειες μαζί. Ετσι και αλλιως δεν κάνει πολλα χιλιόμετρα οπότε προς το παρόν δεν θα πάθει κάτι με εξαιρεση το αμπραγιαζ που δεν επανέρχεται. Επειδή δεν ξέρω , ειναι υδραυλικό ή μηχανικό?
Αν θες , για το θέμα με τα λάδια βαλε engine Sealer για να κλείσει όποιο ρηγμα έχει το μοτέρ ή να 'φουσκώσει' τις φλάντζες ώστε να μειωθεί η μίξη λαδιών νερου μέχρι να φτιαχτεί σωστά. Εγώ που το χρησιμοποιήσα σταμάτησε να καπνίζει το αμάξι από τις παλιές τσιμουχες βαλβίδων που σίγουρα θέλουν αλλαγή.
-
greek δεν ανοιγω πολλες δουλειες με λαμαρινοδουλεια εχω τελειωσει μεχρι να βρεθουν πατωματα και ΛΕΦΤΑ!!! μαλλον αυτο το υγρο θα βαλω ωστε να μην παθει κατι! το θεμα ειναι γιατι μια ειναι τελειως καθαρο και μια εχει αφρο??
ο συμπλεκτης δεν ξερω τι ειναι! πως θα το καταλαβω! παντως εγω ειδα ενα ελατηριο που εχει απο πισω! αυτο εαν ηταν ποιο δυνατο δεν θα το εφερνε πισω! εγω καπως ετσι το σκεφτηκα! Επισης δεν ξερω εαν γινεται μονο στο 304 η σε ολα τα υτοκινητα αλλα οταν ο συμπλεκτης ειναι πανω δηλαδη ξεκιναει το αυτοκινητο αμα τον τραβηξω με το ποδι ερχεται ακομη ποιο πανω! ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ? -
Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
Επισης δεν ξερω εαν γινεται μονο στο 304 η σε ολα τα υτοκινητα αλλα οταν ο συμπλεκτης ειναι πανω δηλαδη ξεκιναει το αυτοκινητο αμα τον τραβηξω με το ποδι ερχεται ακομη ποιο πανω! ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ?Σε ολα οσα δεν εχουν στοπ (μια βιδα που ρυθμιζει σε τι υψος θα επιστρεφει το πενταλ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επισης δεν ξερω εαν γινεται μονο στο 304 η σε ολα τα υτοκινητα αλλα οταν ο συμπλεκτης ειναι πανω δηλαδη ξεκιναει το αυτοκινητο αμα τον τραβηξω με το ποδι ερχεται ακομη ποιο πανω! ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ?
Σε ολα οσα δεν εχουν στοπ (μια βιδα που ρυθμιζει σε τι υψος θα επιστρεφει το πενταλ.
εγω μπορω να κανω κατι ωστε να σηκωνεται ποιο ευκολα το πενταλ?
-
Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
ο συμπλεκτης δεν ξερω τι ειναι! πως θα το καταλαβω!
Aν ειναι μηχανικος,δουλευει με συρματοσκοινο(οπως και το γκαζι).Αν ειναι υδραυλικος,εχει μια αντλια(μοιαζει περιπου με την τρομπα των φρενων και συνηθως χρησιμοποιει ιδιου τυπου υγρα).Απο τη φωτογραφια της μηχανης μαλλον μηχανικος ειναι.Αλλα αν κοιταξεις το βιβλιο του αυτοκινητου,λογικα θα λεει,ισως μαλιστα να εξηγει και πως ρυθμιζεται.
-
Αλλο το δεν σηκωνεται ευκολα και αλλο να ανεβαινει πιο ψηλα απο την κανονικη θεση.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αλλο το δεν σηκωνεται ευκολα και αλλο να ανεβαινει πιο ψηλα απο την κανονικη θεση.τα κανει και τα δυο! μπορω να φτιαξω κατι απο τα δυο????
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αλλο το δεν σηκωνεται ευκολα και αλλο να ανεβαινει πιο ψηλα απο την κανονικη θεση.Παρακαλώ να μεταφερθείτε στα Ιατρικά Θέματα του φόρουμ !!!
-
-
Μηχανικός είναι ο συμπλέκτης μας!
Αναπαλαίωση peugeot 304