Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 197
    • 389
    • 390
    • 195 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    98
    7789
    98705
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestisren last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Δεν ειναι ολα τα μερη κατασκευασμενα με την ιδια μεση θερμοκρασια λειτουργιας, αυτα που βρισκονται στον κινητηρα ειναι κατασκευασμενα ωστε να δουλευουν με στους 90+ βαθμους (σχεδον ολες οι εταιρειες εχουν στραφει σε προμηθευτες που κατασκευαζουν κυκλωματα με προδιαγραφη χ74 πχ οι εγκεφαλοι της Marelli και της Bosch παιζουν ανετα μεχρι 150 βαθμους), αυτα που αφορουν το υπολοιπο αμαξωμα υπολογιζονται με βαση θερμοκρασια περιβαλλοντος και χρησιμοποιουν προδιαγραφες που συμφερουν για guess what: μείωση κόστους

      Πριν 10-20 χρόνια γιατί δεν είχαμε όμως τέτοια προβλήματα; Και ηλεκτρονικές μονάδες και ABS είχαν και τότε τα αυτοκίνητα...

      Συγνώμη αλλά ούτε τώρα τα έχουμε
      Στα τριμπούρδελα γαλλικά (Laguna και Fluence που έχω δει να λιάζονται για ώρες σε κάυσωνες) δεν έχει παρουσιαστεί τίποτα μα τίποτα.Πως δηλαδή βγήκε τώρα στο Passat.Τι έχουν παραπάνω δηλαδή που ανάβουν λαμπάκια εκεί

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Εκεί ήθελα να καταλήξω Ορέστη αλλά τους το έφερνα σιγά σιγά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Εκεί ήθελα να καταλήξω Ορέστη αλλά τους το έφερνα σιγά σιγά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            velissarios last edited by

            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

            Δεν ειναι ολα τα μερη κατασκευασμενα με την ιδια μεση θερμοκρασια λειτουργιας, αυτα που βρισκονται στον κινητηρα ειναι κατασκευασμενα ωστε να δουλευουν με στους 90+ βαθμους (σχεδον ολες οι εταιρειες εχουν στραφει σε προμηθευτες που κατασκευαζουν κυκλωματα με προδιαγραφη χ74 πχ οι εγκεφαλοι της Marelli και της Bosch παιζουν ανετα μεχρι 150 βαθμους), αυτα που αφορουν το υπολοιπο αμαξωμα υπολογιζονται με βαση θερμοκρασια περιβαλλοντος και χρησιμοποιουν προδιαγραφες που συμφερουν για guess what: μείωση κόστους

            Πριν 10-20 χρόνια γιατί δεν είχαμε όμως τέτοια προβλήματα; Και ηλεκτρονικές μονάδες και ABS είχαν και τότε τα αυτοκίνητα...

            Συγνώμη αλλά ούτε τώρα τα έχουμε
            Στα τριμπούρδελα γαλλικά (Laguna και Fluence που έχω δει να λιάζονται για ώρες σε κάυσωνες) δεν έχει παρουσιαστεί τίποτα μα τίποτα.Πως δηλαδή βγήκε τώρα στο Passat.Τι έχουν παραπάνω δηλαδή που ανάβουν λαμπάκια εκεί

            Έχω και εγώ αντίστοιχη εμπειρία. (Έχει γραφτεί και κάπου εδω μέσα παλαιότερα). Audi A3 1.6 του 2004(?) της αδελφής μου. Τους έμεινε στην Κρήτη το περασμένο καλοκαίρι. Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το πήγαν με γερανό, τους είπε οτι φταίει η έκθεση στον ήλιο που μπλόκαρε τα ηλεκτρονικά..... Το συνεργείο το είπε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestisren last edited by

              Αν το είπε κι ο μηχανικός πάσο
              Ε τι να κάνουμε τότε τα Γερμανικά είναι φτιαγμένα για τα κρύα
              Δεν αντέχουν τις ζέστες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                konstantinos last edited by

                Μπορεί να το αναφέρει και το εγχειρίδιο , του έριξαν καμιά ματιά?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  professeur last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Εκεί ήθελα να καταλήξω Ορέστη αλλά τους το έφερνα σιγά σιγά...

                  Το πιάσαμε το υπονοούμενο. Έτσι ειναι τα εργαλεία όμως (Φεράρι,vw κλπ), γκρινιαρικα και απροβλεπτα όπως τα γκομενακια που ορεγεται και δειπνεί ο ΧρηστοΛαππας.

                  Εμένα μια φορά που πέθανε η μπαταρία δεν έπαιρνε μπροστά ούτε με σταρτερ συνεργείου ούτε με καλώδια, με τίποτα. Βάζω το vag com και είχε καμία 30αρια engine malfunction (έκανα βλακεία τότε, έπρεπε να κράτησω την αναφορά να γελαω), ρισεταρω, με την πρώτη μπροστά. Είπαμε τα εργαλεία (vw, Φεράρι κλπ) ειναι ιδιότροπα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kapami last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Δεν ειναι ολα τα μερη κατασκευασμενα με την ιδια μεση θερμοκρασια λειτουργιας, αυτα που βρισκονται στον κινητηρα ειναι κατασκευασμενα ωστε να δουλευουν με στους 90+ βαθμους (σχεδον ολες οι εταιρειες εχουν στραφει σε προμηθευτες που κατασκευαζουν κυκλωματα με προδιαγραφη χ74 πχ οι εγκεφαλοι της Marelli και της Bosch παιζουν ανετα μεχρι 150 βαθμους), αυτα που αφορουν το υπολοιπο αμαξωμα υπολογιζονται με βαση θερμοκρασια περιβαλλοντος και χρησιμοποιουν προδιαγραφες που συμφερουν για guess what: μείωση κόστους

                    Πριν 10-20 χρόνια γιατί δεν είχαμε όμως τέτοια προβλήματα; Και ηλεκτρονικές μονάδες και ABS είχαν και τότε τα αυτοκίνητα...

                    Τα αυτοκίνητα πριν 10-20 χρόνια 'έτρεχαν' πολύ λιγότερους ελέγχους βασισμένους στα ηλεκτρονικά τους. Σήμερα ένα αυτοκίνητο υπολογίζει απείρως περισσότερα πράγματα έχοντας γύρω στους 100 μικροεπεξεργαστές σε διάφορα σημεία του. Για να κρατηθεί το κόστος σε λογικό επίπεδο, δεν χρησιμοποιούνται παντού ίδιας κατηγορίας ηλεκτρονικές εφαρμογές, παρά μόνο στα πιο κρίσιμα μέρη. Και όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν κοντά στα όρια των προδιαγραφών το ενδεχόμενο σφάλματος αυξάνεται σχεδόν εκθετικά. Τα περισσότερα σφάλματα (γράφονται 10άδες τέτοια σε μια καθημερινή μετακίνηση) πάντως δεν τα καταλαβαίνει καν ο χρήστης-οδηγός, γιατί επανελέγχονται και διορθώνονται αυτόματα, ενώ δεν είναι όλα προγραμματισμένα να καταγράφονται στον εγκέφαλο (ειδικά όσα διορθώθηκαν).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      monf430 last edited by

                      ρε παιδια ξερει κανεις τι κανει ενα υπουλο κουμπι στην θηκη της πορτας του οδηγου αριστερα δλδ κατω απο το 'χερουλι' μεσα στη θηκη...........ευχαριστω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theo13 last edited by

                        Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                        Επίσης το jetta ακόμα με τον 1.2 tsi και 1.6 tdi μόνο.Τα 1.4 tsi πότε

                        καλυτερα ποτέ για να γλυτωσουν τα ματακια μας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zx-lover last edited by

                          Σήμερα παραλάβαμε με τον κολλητό μου το καινούργιο του Scirocco 160. Φυσικά λευκό, χειροκίνητο με σπορτ πακ και οροφή. Μαζί με το 122άρι λευκό και το μπλε R γίναν 3 τα Scirocco της παρέας...

                          send from a galaxy far far away

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Σαν το Scirroco Club θα είστε όταν πηγαίνετε για ποτό...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zx-lover last edited by

                              Και ο καημένος με την Xsara...

                              send from a galaxy far far away

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                θα έχουν συνοδεία όπως στα freedays οι ποδηλατάδες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos_ last edited by

                                  μήπως να αγόραζες και εσύ ένα για να μην νιώθεις παράταιρος?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zx-lover last edited by

                                    Η' ακόμα χειρότερα...
                                    Και ο καημένος με το Twingo...

                                    send from a galaxy far far away

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα golf plus dsg (το 6άρι). Στο τελείωμα του φρεναρίσματος (10 τελευταία εκατοστά) ή σε ξεκίνημα με πολύ ελαφρύ γκάζι, κάποιες φορές κάνει ένα ήχο σα να τριπάρουν τα γρανάζια και σβήνει. Δεν έχω εντοπίσει κάποιο συγκεκριμένο μοτίβο που το κάνει ούτε δείχνει να είναι θέμα θερμοκρασίας. Δεν ανάβει κάποια προειδοποιητική λυχνία, τουλάχιστον όχι ακόμα, και αμέσως μετά από κάθε σβήσιμο δουλεύει κανονικά. Παρ'ολ'αυτά έχω την αίσθηση ότι κάποια στιγμή θα σκάσει κάτι σοβαρότερο και σκέφτομαι αν μπορώ να το προλάβω. Έχει κανείς καμιά ιδέα???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        professeur last edited by

                                        Ο χρήστης monf430 έγραψε:
                                        ρε παιδια ξερει κανεις τι κανει ενα υπουλο κουμπι στην θηκη της πορτας του οδηγου αριστερα δλδ κατω απο το 'χερουλι' μεσα στη θηκη...........ευχαριστω

                                        Έχεις εργοστασιακό συναγερμό ή στον βάλανε εδώ? Αν το πρώτο είναι μάλλον το κουμπί που απενεργοποιεί τον αισθητήρα κίνησης στο εσωτερικό της καμπίνας. Μπορείς π.χ. να αφήσεις ένα παιδάκι για λίγο μέσα και θέλεις να κλειδώσεις (μην έχει ηλιοφάνεια μόνο και ξεχαστείς ) .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Να κλάψω ή να γελάσω?
                                          Μου ζήτησαν για σέρβις (στις 18.000χλμ) 360 ευρώ!!!!
                                          Για αλλαγή λαδιών και όλων των φίλτρων....

                                          Σε αντιπροσωπεία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Πριμιουμσίνη Μπούσο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 195 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr