-
Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
Dash caps δεν υπάρχουν γι' αυτές;
Απο οσο εχω ψαξει οχι.Ενας φιλος που φερνει ανταλλακτικα απο Γερμανια μου ειπε οτι για αυτες δεν εχει
υπαρχει στην αμερικη και ειναι φθηνο, ψαξτο στο εμπευ
-
Ο χρήστης wegsg dfb έγραψε:
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ 190 ΤΟΥ 63.
ΨΑΧΝΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ
(ΧΩΡΙΣ ΟΡΓΑΝΑ).
ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ? ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Η΄ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.Φιλε αν χρειαζεσαι τα μπροστινα φωτα ομιχλης εχω 2 γνησια bosch ολοκαινουρια στη ζελατινα για πουλημα. Μονο στο 190 εμπαιναν αυτα. Παντα χρειαζονται γιατι λογω της θεσης που ειναι τοποθετημενα ειναι ευκολο σχετικα να σπασουν. Μπορεις να τα δεις σε αυτη την αγγελια:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1360843/ -
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Εν ετη 1994 ειχαμε μια τετοια... την Μαρμαρενια οπως την ονομαζαμε λογο οτι ηταν λευκη!Απο τα λιγα που θυμαμε ξεκινησε σαν 190 και στα χερια μας ηταν 200αρα με αλλαγες και στην εμφανιση.
Δεν ειχε φλας ελανω στα φτερα... αντιθετος τα ειχαν κατεβασει ακριβως κατω απο το φαναρι.
Πισω ειχε τα μικρα φαναρια.
Αν θυμαμε καλα ειχε νικελ γυρω απο της πορτες αλλα ΔΕΝ ειχε στα πισω φτερα.
Ακομα αλλη μια αλλαγη που ειχε κανει ηταν να κατεβασει τον λεβιε στο πατωμα.
Το μονο που θυμαμε ηταν ενα αμαξι αρχοντικο με ποιοτητα στον δρομο, και ηθελε μονο ταξιδια!!!!
Το κακο ειναι οτι εκεινο το διαστημα καναμε πολλα χιλιομετρα και μας ετρωγε η βενζινη...
Ελπιζω να εχει παει σε καλα χερια....Θυμαμε τον αριθμο της πινακιδας της... να τον ανεβασω μηπως και τυχει να στα χερια κανενος δικου μας?
Aν θελεις μπορω να μαθω αν ειναι σε κινηση η διαγραμενη εχω προσβαση στο συστημα του υπουργειου αλλα δεν μπορω να δωσω στοιχεια απαγορευεται .
-
η mercedes w110 κι ολες οι συγγενεις σειρες αυτης 111-112-113 ηταν και παραμενουν η μεγαλη μου αγαπη . κατοχος μιας 190C του 1963 , η οποια σαφως με την παροδο εχει παραποιηθει μερικως(φωτιστικα σωματα πισινα απο τη 220, ελλειψη πλαινων φλας στα φτερα , τις ταχυτητες στο πατωμα και δυστυχως ταμπλω απο /8 ). πολλες αναμνησεις απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο , το οποιο εχει απιστευτη αισθηση στο δρομο, και τολμω να πω οτι παροτι τα κιλα της, ειναι αρκετα μπασιαρικη! θεωρω οτι το συγκεκριμενο πλαισιο υπερισχυει του κινητηρα, ο οποιος αν και τεμπελικος οταν ροπιαζει δε σε αφηνει ξεκρεμαστο. σαπισματα δεν εχω, αλλα δυστυχως εχω αρκετη κακοτεχνια στη καροτσα , κατι που τη συγκαταλεγει στα project για μαστορες με @ρχιδ@ κι οχι για @ρχιδ@ μαστορες! θελει αγαπη πανω απο ολα και οσα ακριβα αυτοκινητα και μη αν παρκαρισαν στην αυλη μου, αυτη ειχε παντα τη δικη της θεση στο κλειστο γκαραζ δειχνοντας της την αγαπη και το σεβασμο που της πρεπει. ευχομαι καποια στιγμη να καταφερω να την επισκευασω οπως πρεπει ωστε να ρολαρω διπλα σας σε καποια βολτα εκδηλωση. για καποιους ειναι ενδεχομενως , ενα παλιαμαξο.. για μενα ειναι ενα μελος της οικογενειας
-
-
καλημερα σε ολους, ξερει κανεις που μπορω να βρω ανταλλακτικα φανοποιειας για w110 ? εχεις κανεις υπ'οψην του τιμες που παιζουν στην αγορα πχ για μια πορτα οδηγου μεταχειρισμενη κι ενα φτερο μπροστινο αριστερο? επισης τι τιμες παιζουν για νικελωματα? ακουσα κατι ποσα....που μου φαινονται παραλογα..οπως 500-600 ευρω για νικελωμα προφυλακτηρα(ο ενας). εχω αρχισει και μαζευω παλι καποια πραγματα για την αγαπημενη μου.. ωστε να ξεκινησω την επισκευη της καροτσας. αυτα που μου λειπουν συνολικα..ειναι
_πορτα οδηγου εμπρος αριστερη(ειναι καθαρη η δικη μου αλλα εχει...στραβο πλαισιο παραθυρου)
_φτερο μπροστινο αριστερο( εχει νερα στα νευρα, απο παλιο ακουμπημα)
_καθρεφτης νικελ
_νικελο αναμεσα στα 2 πισω φαναρια(δυστυχως οταν την ξεσαπισα το μακρυνο 1992 μου εδωσαν την ποδια της 220 καινουργια κι αναγκαστικα περασα εκεινα τα φωτα)
_προφυλακτηρας πισινος
_μπροστινος καναπες(αει βρεστον)
ευχαριστω πολυ, ελπιζω να μη σας κουρασα -
γιατι ρε παιδια δεν γραφετε εδω εσεις με τις w110;
-
αν σου πω οτι το ειχα ξεχασει αυτο το θεμα θα με πιστεψεις;
-
Ο χρήστης cortinakias έγραψε:
αν η δικη σου φοραει πισω τα μεγαλα φαναρια της 220,μετατροπη που την εκαναν πολλοι ελληνες παλιοτερα, εχω να σου δωσω 5 φαναρια πληρη ( 2 αριστερα-3 δεξια),με τη βαση τους,σε πολυ καλη κατασταση, και το νικελακι που υπηρχε αναμεσα τους. εγω ψαχνω για πισω προφυλακτηρα σε καλη κατασταση.δυστυχως οταν το 1990 ξεσαπισα τη δικη μου 190 μας εδωσαν τη πισω ποδια της 220... αναγκαστικα βαλαμε φωτα απο 220.. τωρα..εχω ξεκινησει σιγα σιγα..με αργους ρυθμους( λογω ελλειψης χρηματω τι αλλο) να μαστορευω τη γριουλα μου... μηπως καποια στιγμη ξανακυκλοφορησει. ανταλλακτικα που βρισκεις ? εγω δυστυχως εχω ενα τεραστιο θεμα...ειχαν κοψει το ταμπλω...και ειχαν βαλει απο καθετος. σκελετο ταμπλω εχω αφαιρεσει απο ενα τρακαρισμενο....αλλα δυστυχως τα εξω πραγματα του ταμπλω στη φατσα..ηταν κατεστραμενα . αν ξερεις ακομα μαγαζια...με τετοια ειδη...σφυρας . δυσκολο project πολυ ..
-
Υπάρχει αυτή:
και από όσο ξέρω τη δίνουν. Αν ενδιαφέρεστε μου λέτε. Το αμάξι το γνωρίζω καιρό, αλλά τώρα είδα ότι ο ένας δεν έχει πίσω μετώπη, και ο άλλος δεν έχει προφυλακτήρα. Νομίζω και ταμπλό πρέπει να έχει μέσα, αλλά δεν ξέρω αν του έχουν κάνει μετατροπές. Θυμάμαι ότι έχει και μοτέρ.
-
Απο οτι βλεπω δεν φοραει το ταμπλο της.... εχει πεσει 'χερι' και σε αυτη!
-
o πισω προφυλακτηρας ομως ... χαρτι! βεβαια, για τους προφυλακτηρες εχω παρει αποφαση, να παρω το σετ με τους reproduction για να ειμαι ειλικρινης, καθοτι φιλος που νικελωσε προφυλακτηρα..(δεν ξερω αν νικελωσε εναν ή δυο) πληρωσε 650 ευρω . μου φανηκαν παρα πολλα, οποτε χιλιαρικο ή χιλια εκατο για 2 καινουργιους. ειχα μετατροπη επισης στα φρυδια των πισω φτερων, αλλα κι αυτο το ελυσα καθοτι υπαρχουν φρυδια για τις heckflosse, και στον niemoeller και στον mbclassics σε καλες τιμες. καθρεφτες εξωτερικους επισης. νικελα...εχω σχετικα καλα (αυτα που πανε στις πορτες,στις γλυστρες), ενω μου εχει 'ξινοφανεί'αρκετα η τιμη για τις τσιμουχες στα 2 φινιστρινια. τιμονι εχω καθαρο, κι ευτυχως κι ενα καινουργης καταστασης μαυρο κεντρο με σημα. ενα φτερο μπροστινο αριστερο, με καθαρες γραμμες πιστευω θα το βρω... λογικα θελω το νικελο που ενωνει τα 2 πισινα φαναρια ...καθως επισης 2 πισινα φαναρια καθαρα. 2 τσιμουχες για τα παρμπριζ και 2 καθισματα...μπροστινα , καθοτι η δικια μου εχει κληρονομησει απο 123 . εν ολιγοις...ολα τα προβληματα που μπορει να εχουν οι heckflosse στην Ελλαδα . τωρα βεβαια,....αν μου κατσει το τζοκερ, εφυγα για Γερμανια και φερνω μια σενια ετοιμη οδικως κιολας να τη φχαριστηθω ...
ελα ρε παιδια μη με σκουντατε .... αφου βλεπετε οτι και βλεπω κι ονειρο -
λοιπον...θα ηθελα τη βοηθεια σας, καθοτι...απο οτι φαινεται μπαινουμε στα βαθεια. το προτζεκτ 190 c , δεν ξεκινησε ακομα, αλλα τα ανταλλακτικα μαζευονται. ερωτηση... απο οσο ξερω στη δικη μου που ειναι κατασκευης 1963.. πρεπει να εχει τα φλασακια πανω στα μπροστινα φτερα ετσι? αντιθετως..δεν εχει μπροστα κατω απο το στρογγυλο φαναρι. θεωρειται ατοπημα να εχει και μπροστα και πανω στα φτερα? ευχαριστω εκ των προτερων για τις συμβουλες σας
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
λοιπον...θα ηθελα τη βοηθεια σας, καθοτι...απο οτι φαινεται μπαινουμε στα βαθεια. το προτζεκτ 190 c , δεν ξεκινησε ακομα, αλλα τα ανταλλακτικα μαζευονται. ερωτηση... απο οσο ξερω στη δικη μου που ειναι κατασκευης 1963.. πρεπει να εχει τα φλασακια πανω στα μπροστινα φτερα ετσι? αντιθετως..δεν εχει μπροστα κατω απο το στρογγυλο φαναρι. θεωρειται ατοπημα να εχει και μπροστα και πανω στα φτερα? ευχαριστω εκ των προτερων για τις συμβουλες σαςΚύριε Τάκη, η δική σας ('61 -'64 )έχει τα φλας πάνω στα φτερά (όχι μπροστά) και τα μικρά μικρά κόκκινα φαναράκια πίσω (όχι τα πιο τετραγωνισμένα που έβαλαν στα 200ρια). Επίσης, πρέπει να έχει τα χρωμιάκια πάνω στα φτεράκια πίσω αλλά όχι το οριζόντιο ανάμεσα στα φώτα κάτω από το πορτ μπαγκάζ. Φυσικά δεν έχει αεραγωγό στην κολώνα και χμμμ...οι πρώτες πρώτες (ίσως είναι θέμα κανονισμών) είχαν τον τσιγκελωτό καθρέπτη (όχι τον ίσιο που μπαίνει στην πόρτα) πάνω στο φτερό.
Αν μπορείτε να τα καλύψετε καλύτερα, η 190 είναι πολύ πιο όμορφη από τη 200....
-
τα φτερα μου δεν εχουν τρυπες για τα μικρα φλας.. στο καθρεφτη ναι το εχω υποψη μου για αυτον με το κουρμπαρισο ποδι που παει στο φτερο...τον προτιμω εξαλλου. δυστυχως πισω εχω ενα θεμα. εχω τα φαναρια απο τη 220. οταν στο παρελθον ξεσαπισα το αυτοκινητο...ειχα βαλει καινουργια ποδια.....στη μερτσεντες ομως...μου εδωσαν της 220...!!! δε γνωριζα τοτε τη διαφορα και αναγκαστηκα κι εβαλα τα φαρδια φαναρια. αεραγωγο δεν εχω στη κολωνα.. αν κι εχουν υπαρξει μερικα.. δοκιμαστικα οχηματα καμια δεκαρια νομιζω... με αεραγωγο στη κολωνα χρονολογιας του 1961, τα οποια ηταν για δοκιμες της ιδιας της mercedes
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
τα φτερα μου δεν εχουν τρυπες για τα μικρα φλας.. στο καθρεφτη ναι το εχω υποψη μου για αυτον με το κουρμπαρισο ποδι που παει στο φτερο...τον προτιμω εξαλλου. δυστυχως πισω εχω ενα θεμα. εχω τα φαναρια απο τη 220. οταν στο παρελθον ξεσαπισα το αυτοκινητο...ειχα βαλει καινουργια ποδια.....στη μερτσεντες ομως...μου εδωσαν της 220...!!! δε γνωριζα τοτε τη διαφορα και αναγκαστηκα κι εβαλα τα φαρδια φαναρια. αεραγωγο δεν εχω στη κολωνα.. αν κι εχουν υπαρξει μερικα.. δοκιμαστικα οχηματα καμια δεκαρια νομιζω... με αεραγωγο στη κολωνα χρονολογιας του 1961, τα οποια ηταν για δοκιμες της ιδιας της mercedesΝαι, η 220b (111) έχει παρόμοια ( ; ) ποδιά πίσω μιας και έχει επίσης τα μικρά φαναράκια (η Sb SEb έχουν τα μεγάλα φανάρια πίσω). Πιθανώς λοιπόν, αυτές που είδατε, χρονολογίας '61 με αεραγωγό στην κολώνα, αν δεν ήταν εργοστασιακές δοκιμές να ήταν 220b.
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
τα φτερα μου δεν εχουν τρυπες για τα μικρα φλας.. στο καθρεφτη ναι το εχω υποψη μου για αυτον με το κουρμπαρισο ποδι που παει στο φτερο...τον προτιμω εξαλλου. δυστυχως πισω εχω ενα θεμα. εχω τα φαναρια απο τη 220. οταν στο παρελθον ξεσαπισα το αυτοκινητο...ειχα βαλει καινουργια ποδια.....στη μερτσεντες ομως...μου εδωσαν της 220...!!! δε γνωριζα τοτε τη διαφορα και αναγκαστηκα κι εβαλα τα φαρδια φαναρια. αεραγωγο δεν εχω στη κολωνα.. αν κι εχουν υπαρξει μερικα.. δοκιμαστικα οχηματα καμια δεκαρια νομιζω... με αεραγωγο στη κολωνα χρονολογιας του 1961, τα οποια ηταν για δοκιμες της ιδιας της mercedesΔυστυχως και η δικη μου 190 οταν την αγορασα ειχε πισω τα φαρδια φαναρια της 220,αλλα ευτυχως ειχαν διατηρησει την παλια ποδια της 190 και ανοιξαν παραπανω τρυπες,και βεβαια τις εκλεισα με λαμαρινα και ξαναεβαλα τα μικρα φαναρια. Ουτε εμενα εχει τρυπες για τα φλας στα μπροστινα φτερα,και ειναι κατω χαμηλα, αυτο μπηκε στα μοντελα μετα το 1965, πιθανον να εκλεισαν απλα τις τρυπες αλλα επισης πιθανο να αντικατεστησαν εντελως τα μπροστινα φτερα. Για μενα ουτε καν να ασχοληθεις με το να ανοιγεις παλι τρυπες,δεν αλλοιωνει ιδιαιτερα την εικονα του αυτοκινητου. Μια που τεθηκε θεμα, μηπως γνωριζει καποιος που μπορω να βρω μια μηχανη απο diesel απο 190 με τα 55 αλογα;;;;; Ναι,το δικο μου ηταν 190D κανονικα,αλλα ευτυχως εβαλαν μηχανη για βενζινη παλι απο το ιδιο μοντελο,αλλα θα ηθελα να του βαλω την δικη του παλι.
-
Ο χρήστης cortinakias έγραψε:
τα φτερα μου δεν εχουν τρυπες για τα μικρα φλας.. στο καθρεφτη ναι το εχω υποψη μου για αυτον με το κουρμπαρισο ποδι που παει στο φτερο...τον προτιμω εξαλλου. δυστυχως πισω εχω ενα θεμα. εχω τα φαναρια απο τη 220. οταν στο παρελθον ξεσαπισα το αυτοκινητο...ειχα βαλει καινουργια ποδια.....στη μερτσεντες ομως...μου εδωσαν της 220...!!! δε γνωριζα τοτε τη διαφορα και αναγκαστηκα κι εβαλα τα φαρδια φαναρια. αεραγωγο δεν εχω στη κολωνα.. αν κι εχουν υπαρξει μερικα.. δοκιμαστικα οχηματα καμια δεκαρια νομιζω... με αεραγωγο στη κολωνα χρονολογιας του 1961, τα οποια ηταν για δοκιμες της ιδιας της mercedes
Δυστυχως και η δικη μου 190 οταν την αγορασα ειχε πισω τα φαρδια φαναρια της 220,αλλα ευτυχως ειχαν διατηρησει την παλια ποδια της 190 και ανοιξαν παραπανω τρυπες,και βεβαια τις εκλεισα με λαμαρινα και ξαναεβαλα τα μικρα φαναρια. Ουτε εμενα εχει τρυπες για τα φλας στα μπροστινα φτερα,και ειναι κατω χαμηλα, αυτο μπηκε στα μοντελα μετα το 1965, πιθανον να εκλεισαν απλα τις τρυπες αλλα επισης πιθανο να αντικατεστησαν εντελως τα μπροστινα φτερα. Για μενα ουτε καν να ασχοληθεις με το να ανοιγεις παλι τρυπες,δεν αλλοιωνει ιδιαιτερα την εικονα του αυτοκινητου. Μια που τεθηκε θεμα, μηπως γνωριζει καποιος που μπορω να βρω μια μηχανη απο diesel απο 190 με τα 55 αλογα;;;;; Ναι,το δικο μου ηταν 190D κανονικα,αλλα ευτυχως εβαλαν μηχανη για βενζινη παλι απο το ιδιο μοντελο,αλλα θα ηθελα να του βαλω την δικη του παλι.
Πολύ δύσκολο διότι το ΟΜ621 εμπαινε μόνο στις παλαιότερες 180dc/ 190D και Db και στις190Dc/200D.
Αν θέλεις σώνει και καλά πετρέλαιο και δεν μπορείς να βρεις αμάξι ολόκληρο για να βγάλεις το μοτέρ του (που να το βρεις)
φοβάμαι ότι δεν έχεις άλλη λύση από το 616 της καθέτου που είναι σχεδόν όμοιο...
http://www.german-spob.de/start.php?nam ... E%20DIESELΠιθανή πηγή για να πετύχεις 621 είναι και τα νεκροταφεία από βάρκες και τέτοια (όπου βλέπεις ΜΗΧΑΝΗ ΝΤΗΖΕΛ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ) γιατί ήταν ένα από τα αγαπημένα marine μοτεράκια.
-
Μπα δεν νομιζω,αυτη την λυση την ηξερα, τουλαχιστον τωρα εχει μηχανη απο το δικο του μοντελο, τοτε η μηχανη δεν θα ειναι καν απο το δικο του μοντελο. Δεν βαριεσαι,καπου θα βρεθει,υπομονη και επιμονη εχουμε αρκετη
-
Ο χρήστης cortinakias έγραψε:
Μπα δεν νομιζω,αυτη την λυση την ηξερα, τουλαχιστον τωρα εχει μηχανη απο το δικο του μοντελο, τοτε η μηχανη δεν θα ειναι καν απο το δικο του μοντελο. Δεν βαριεσαι,καπου θα βρεθει,υπομονη και επιμονη εχουμε αρκετηΝα δεις τι επιμονή και υπομονή θα θέλει μετά στην οδήγηση με το πετρέλαιο και τα 55 άλογα....
Κάνε και καμία καλή μπάζα με αποσμητικά χώρου...
mercedes w 110 fintail