Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 147 Gta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 147 Gta
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    31
    84
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skarpias last edited by

      Ειμαι πολυ τυχερος!!!Σημερα 16-09-2002 ειχα την καλυτερη εμπειρια που θα μπορουσα να εχω ποτε με αυτοκινητα.Ακουγεται απιστευτο-αλλα εκανα βολτα μεσα σε μια 147 gta.Το πρωτοτυπο ,εχοντας μεν καποια καλυμματα, φαινοταν ξεκαθαρα η τελικη μορφη της,και πιστεψτε με, θα την ξεχωριζατε αμεσως.Οι ιταλοι κανουν θαυματα!Η βολτα ηταν συναρπαστικη με το αυτοκινητο να πεταει,αν και ο ιταλος μηχανικος δεν ηθελε να το ζωρισει.Αν δεν με πιστευεται, σημερα ηταν στο Ναυπλιο, αυριο μπορει να ειναι στην πολη σας.Αν εισαστε αλφιστιδες αρχιστε να την αναζητητε.Ειναι και μια 156 gta μαζι της,κοκκινη,στην οποια ειχα επισης τη τιμη να μπω για μια-πραγματικα-γρηγορη βολτα.Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        skarpias last edited by

        Ειμαι πολυ τυχερος!!!Σημερα 16-09-2002 ειχα την καλυτερη εμπειρια που θα μπορουσα να εχω ποτε με αυτοκινητα.Ακουγεται απιστευτο-αλλα εκανα βολτα μεσα σε μια 147 gta.Το πρωτοτυπο ,εχοντας μεν καποια καλυμματα, φαινοταν ξεκαθαρα η τελικη μορφη της,και πιστεψτε με, θα την ξεχωριζατε αμεσως.Οι ιταλοι κανουν θαυματα!Η βολτα ηταν συναρπαστικη με το αυτοκινητο να πεταει,αν και ο ιταλος μηχανικος δεν ηθελε να το ζωρισει.Αν δεν με πιστευεται, σημερα ηταν στο Ναυπλιο, αυριο μπορει να ειναι στην πολη σας.Αν εισαστε αλφιστιδες αρχιστε να την αναζητητε.Ειναι και μια 156 gta μαζι της,κοκκινη,στην οποια ειχα επισης τη τιμη να μπω για μια-πραγματικα-γρηγορη βολτα.Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skarpias last edited by

          Ειμαι πολυ τυχερος!!!Σημερα 16-09-2002 ειχα την καλυτερη εμπειρια που θα μπορουσα να εχω ποτε με αυτοκινητα.Ακουγεται απιστευτο-αλλα εκανα βολτα μεσα σε μια 147 gta.Το πρωτοτυπο ,εχοντας μεν καποια καλυμματα, φαινοταν ξεκαθαρα η τελικη μορφη της,και πιστεψτε με, θα την ξεχωριζατε αμεσως.Οι ιταλοι κανουν θαυματα!Η βολτα ηταν συναρπαστικη με το αυτοκινητο να πεταει,αν και ο ιταλος μηχανικος δεν ηθελε να το ζωρισει.Αν δεν με πιστευεται, σημερα ηταν στο Ναυπλιο, αυριο μπορει να ειναι στην πολη σας.Αν εισαστε αλφιστιδες αρχιστε να την αναζητητε.Ειναι και μια 156 gta μαζι της,κοκκινη,στην οποια ειχα επισης τη τιμη να μπω για μια-πραγματικα-γρηγορη βολτα.Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            cmarin last edited by

            Eχει έρθει δηλαδή στην Ελλάδα για δοκιμή? Και εσύ τους είπες 'δώστε μου να κάνω μια βόλτα?'

            Ηταν η παρακάτω?


            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skarpias last edited by

              Καταρχην κανενας τους δεν ηξερε αγγλικα και φυσικα ουτε ελληνικα.Ολα αρχισαν οταν με ειδαν να βγαζω φωτογραφιες της 147,η οποια ηταν σταθμευμενη.Την χαζευα μεχρι που ηρθαν για να παρουν τα αυτοκινητα.Δηλωνοντας φανατικος αλφιστι και μετα απο μια δυσκολη επικοινωνια με νοηματα τους επεισα να με βαλουν συνοδηγο στην 147gta(το ονομα της οποιας μου το εγραψε στο τζαμι).Ναι ηταν η ιδια με αυτη που μου δειξατε.Δεν την εχω ξαναδει σε περιοδικο.γιατι δεν εχουν δημοσιευτει ακομα;Βλεπωντας την ημερομηνια εγγραφης καταλαβαινω οτι μιλαω με ανθρωπο των 4τροχων.Μηπως ξερετε ποτε θα γινει η επισημη παρουσιαση;Ποια η γνωμη σας για αυτα τα δυο αυτοκινητα;τα εχετε οδηγησει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                Ο χρήστης Skarpias έγραψε:
                Καταρχην κανενας τους δεν ηξερε αγγλικα και φυσικα ουτε ελληνικα.Ολα αρχισαν οταν με ειδαν να βγαζω φωτογραφιες της 147,η οποια ηταν σταθμευμενη.Την χαζευα μεχρι που ηρθαν για να παρουν τα αυτοκινητα.Δηλωνοντας φανατικος αλφιστι και μετα απο μια δυσκολη επικοινωνια με νοηματα τους επεισα να με βαλουν συνοδηγο στην 147gta(το ονομα της οποιας μου το εγραψε στο τζαμι).Ναι ηταν η ιδια με αυτη που μου δειξατε.Δεν την εχω ξαναδει σε περιοδικο.γιατι δεν εχουν δημοσιευτει ακομα;Βλεπωντας την ημερομηνια εγγραφης καταλαβαινω οτι μιλαω με ανθρωπο των 4τροχων.Μηπως ξερετε ποτε θα γινει η επισημη παρουσιαση;Ποια η γνωμη σας για αυτα τα δυο αυτοκινητα;τα εχετε οδηγησει;

                Δεν είμαι ανθρωπος των 4Τ . Η ημερομηνία εγγραφής έμεινε από τότε που άλλξε μορφή το φόρουμ. Απλώς με ενδιαφέρει το θέμα γιατί έχω ήδη μία 147. Στείλε μας και καμμιά φωτογραφία...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skarpias last edited by

                  υπεροχη η 147 αλλα αν εισαι 'δικος' μας καλο θα ηταν να αρχισεις απο τωρα να μαζευεις λεφτα - εκτος και αν δε χρεαιζεται- γιατι το αμαξι δεν παιζοτανε.Αν και δεν εχω ξαναμπει σε αυτοκινητο επιδοσεων που να προσπαθουν να φτασουν τα ορια του- ο ενας ιταλους πρεπει να ηταν οδηγος της αλφα(οδηγουσε την 156 gta)- καταλαβαινω ποτε ενα αυτοκινητο κραταει.Και αυτα τα δυο οχι μονο κρατανε αλλα και να θες δε βγαινεις απο το δρομο.Συγκεκριμενα η 156gta μπηκε σε μια φουρκετα με 120 σαν τρενο.Εκπληκτικη εμπειρια!!!Τερμα γκαζι σχεδον σε ολες τις στροφες και το αυτοκινητο βιδωνοταν κατω εκει που πιστευες οτι θα φυγεις στο γκρεμο.Δεν μπορεις να καταλαβεις ομως αν δεν το ζησεις.Μετα απο αυτο,η 155 που εχω φανταζει εξαιρετικα αργη.Φαινεσαι καλυτερα ενημερωμενος γιαυτο θα εκτιμουσα να μου πεις αν διαβασεις τιποτα για την καινουργια sprint και για την παρουσιαση της 147gta.Διαβασα οτι θα γινει στο παρισι.Μακαρι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης Skarpias έγραψε:
                    Συγκεκριμενα η 156gta μπηκε σε μια φουρκετα με 120 σαν τρενο.Εκπληκτικη εμπειρια!!!

                    Μην με παρεξηγήσεις, είμαι πολύ ιταλόφιλος (προτιμώ το Tipo από το Golf σε πείσμα όλων των υπολοίπων, τέτοιο σημείο!) Αλλά μήπως τα παραλές; Οκ, να μπείς με 120 σε στροφή τρίτης εντάξει, αλλά σε φουρκέτα; Δηλαδή μπήκε στην φουρκέτα με τρίτη μισογεμάτη; Μήπως ήταν σαν τις φουρκέτες στα λιμανάκια; Σε ζηλεύω για την εμπειρία σου, αλλά μάλλον ενθουσιάστηκες πολύ και τα ψιλομπέρδεψες... Μάλλον πιο ανοιχτή ήταν η στροφή, ή τα όργανα δεν ήταν καλά ρυθμισμένα (πιθανό για αυτοκίνητο προπαραγωγής).

                    Το λέω γιατί εμείς το αγωνιστικό Peugeot Cup ούτε με 100 δεν μπαίνουμε σε φουρκέτες, και βγήκαμε 4οι σε αυτόν τον αγώνα στα Cup. Αν είναι τόσο χάλια, να τα παρατήσουμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Ο χρήστης Skarpias έγραψε:
                      υπεροχη η 147 αλλα αν εισαι 'δικος' μας καλο θα ηταν να αρχισεις απο τωρα να μαζευεις λεφτα - εκτος και αν δε χρεαιζεται- γιατι το αμαξι δεν παιζοτανε.Αν και δεν εχω ξαναμπει σε αυτοκινητο επιδοσεων που να προσπαθουν να φτασουν τα ορια του- ο ενας ιταλους πρεπει να ηταν οδηγος της αλφα(οδηγουσε την 156 gta)- καταλαβαινω ποτε ενα αυτοκινητο κραταει.Και αυτα τα δυο οχι μονο κρατανε αλλα και να θες δε βγαινεις απο το δρομο.Συγκεκριμενα η 156gta μπηκε σε μια φουρκετα με 120 σαν τρενο.Εκπληκτικη εμπειρια!!!Τερμα γκαζι σχεδον σε ολες τις στροφες και το αυτοκινητο βιδωνοταν κατω εκει που πιστευες οτι θα φυγεις στο γκρεμο.Δεν μπορεις να καταλαβεις ομως αν δεν το ζησεις.Μετα απο αυτο,η 155 που εχω φανταζει εξαιρετικα αργη.Φαινεσαι καλυτερα ενημερωμενος γιαυτο θα εκτιμουσα να μου πεις αν διαβασεις τιποτα για την καινουργια sprint και για την παρουσιαση της 147gta.Διαβασα οτι θα γινει στο παρισι.Μακαρι!

                      Επειδή εισαι λιγο ασαφής για πες μου,σε μένα που είμαι από το Ναύπλιο για πια φουρκέτα μιλάς, γιατί είπες ό,τι η βόλτα ήταν κοντά στο Ναύπλιο.Μιλάς για φουρκέτα σαν κι αυτή που ανηφορίζει για το ΞΕΝΙΑ PALACE; για φουρκέτα σαν την αριστερή που κατηφορίζει στην Καραθώνα;για φουρκέτα τύπου Κωλοσούρτη; τέλος πάντων για τι ακτίνας στροφής φουρκέτα μιλάμε και ειδικά πες μου ακριβώς την φουρκέτα
                      γιατί είσαι λίγο γενικός στην περιγραφή σου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        skarpias last edited by

                        Την πετυχες.Αυτη στη καραθωνα.Την μεγαλη αριστερη οπως κατεβαινουμε.Μη μου πεις οτι ειναι λιγα τα 120!Ισως και κατι παραπανω.Φυσικα,αυτη ηταν ταχητυτα εισοδου,Δε βγηκε με 120 αλλα το αυτοκινητο ηταν τελειως ουδετερο,με καποιες μονο μικροδιωρθωσεις απο το τιμονι.Επρεπε να ησουν μεσα για να καταλαβεις.Το κοντερ εγραψε 160 στην μεγαλη ευθεια ανεβαινοντας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          skarpias last edited by

                          Για να μη παρεξηγιομαστε.Η φουρκετα που μπηκαμε ναι μεν ειναι αρκετα ανοιχτη αλλα με οποιο αλλο αυτοκινητο εχω περασει, τα 70 ειναι υπεραρκετα.Δεν ξερω αν ο φιλος απο το Ναυπλιο συμφωνει με εμενα.Το αυτοκινητο παντως ηταν η 156gta και οχι η 147gta.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            thvarveris last edited by

                            Ο χρήστης Skarpias έγραψε:
                            Για να μη παρεξηγιομαστε.Η φουρκετα που μπηκαμε ναι μεν ειναι αρκετα ανοιχτη αλλα με οποιο αλλο αυτοκινητο εχω περασει, τα 70 ειναι υπεραρκετα.Δεν ξερω αν ο φιλος απο το Ναυπλιο συμφωνει με εμενα.Το αυτοκινητο παντως ηταν η 156gta και οχι η 147gta.

                            Νομίζω ό,τι τα χιλιόμετρα που λες είναι πάρα πολλά ακόμα και για ένα αυτοκίνητο 3200κυβ. και 250 ΗP ιπποδύναμης.Η συγκεκριμένη στροφή εναι γλιστερή έτσι και αλλιώς, πόσο μάλιστα αυτό τον καιρό που κατεβάζει χώματα από την βροχή.Μήπως ήσουν συνοδηγός του Σουμάχερ και δεν το κατάλαβες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skarpias last edited by

                              Μακαρι να ησουν μεσα.Θα καταλαβαινες τι παει να πει GTA!!!!! Μη με παρεξηγεις εσυ με το rally cup αλλα πιστευω οτι η αλφα ειναι καπως καλυτερη και ο οδηγος της σιγουρα ξερει τα ορια της καλυτερα απο τον καθενα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης Skarpias έγραψε:
                                Μακαρι να ησουν μεσα.Θα καταλαβαινες τι παει να πει GTA!!!!! Μη με παρεξηγεις εσυ με το rally cup αλλα πιστευω οτι η αλφα ειναι καπως καλυτερη και ο οδηγος της σιγουρα ξερει τα ορια της καλυτερα απο τον καθενα.

                                Τώρα μάλιστα! Αυτό ήθελα να ακούσω! Να ρωτήσω τι σλικ λάστιχα έχει η Άλφα των 1320 κιλών , που της δίνουν καλύτερο κράτημα σε κλειστή ή έστω μέτρια στροφή από αγωνιστικό αυτοκίνητο 920 κιλών;(400 κιλά παραπάνω, μιλάμε για το βάρος 5 ενήλικων ατόμων!!!)

                                Καλύτερη η GTA από το cup σε σύνολο σίγουρα και είναι, γιαυτό κοστίζει και τα τετραπλάσια χρήματα. Όμως όταν στρίβεις ούτε ο αυτόματος κλιματισμός παίζει ρόλο, ούτε οι ηλεκτρικές ρυθμίσεις, ούτε το ηχοσύστημα των 2.000 Watt και 10 ηχείων. Μιλάμε για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, απέναντι σε ένα πολύ καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο δρόμου. Φυσικά και η GTA έχει καλό κράτημα, αλλά όχι κορυφαίο, αφού πρέπει να προσφέρει και άνεση, πράγμα ανήκουστο σε αγωνιστικό. Και κάτι ακόμα. Από τις απλές 156 είναι 100 κιλά περισσότερο. Εκατό κιλά στον μπροστινό άξονα! (δεν νομίζω να βάρυνε το πίσω μέρος επειδή βάλανε δέρμα στα καθίσματα και σφιχτότερες αναρτήσεις!!!)

                                Είτε που δεν κατάλαβες, είτε που το ταχύμετρο είχε μεγάλο σφάλμα, είτε που η στροφή είναι τρίτης διαρκείας και όχι φουρκέτα. Μην τρελλαθούμε τώρα!

                                Βεβαίως για να μην δημιουργήσω λάθος εντύπωση, η GTA είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, σε όλα του, ακόμα και στο κράτημά του (τουλάχιστον σύμφωνα με τα περιοδικά, αφού δεν την οδήγησα να ξέρω). Απλά όπως δεν συγκρίνω σε κράτημα ένα αγωνιστικό με μια Φόρμουλα δεν μπορώ να συγκρίνω και ένα τόσο βαρύ δικίνητο αυτοκίνητο με ένα αγωνιστικό που μπορεί να κάνει χρόνους (σε αγώνα πάντα!) μέσα στην πρώτη δεκάδα σε κορυφαία διοργάνωση. Και φυσικά ούτε η GTA ούτε κανένα αυτοκίνητο δεν περνάει ΦΟΥΡΚΕΤΑ με 120. Καλά καλά ούτε οι Φόρμουλα 1 δεν το κάνουν! Και κάτι ακόμα. Όταν σου λέω πως εμείς σε φουρκέτα δεν μπαίνουμε με 120 ούτε στον αγώνα εννοώ πως δεν μπαίνουμε με τόσα ούτε στον ΑΓΩΝΑ!!! Εκεί που δεν κάνουμε μια βόλτα επίδειξης σε έναν άγνωστο αλλοδαπό, αλλά κυνηγάμε τον απόλυτό μας χρόνο, εκεί που για να καταφέρει ο οδηγός να κινηθεί τόσο γρήγορα έχει συνοδηγό να του δίνει ρυθμό, εκεί που για να φτάσεις να οδηγείς έτσι κάθεσαι πακτωμένος και δεμένος από κάθε πλευρά, εκεί που δεν τολμάς να κινηθείς έτσι χωρίς κράνος, και κυρίως ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ! Τώρα αν ο Ιταλός χωρίς όλα αυτά πήγε με ταχύτητα σχεδόν διπλάσια από αγωνιστικό, αφενός είναι δολοφόνος, και αφετέρου έκανε τον Σουμάχερ να καθαρίζει τζάμια στα φανάρια. Μήπως έδεσε σκοινί στο δέντρο στο εσωτερικό της στροφής σαν το Batmobile;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thvarveris last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                  Συγκεκριμενα η 156gta μπηκε σε μια φουρκετα με 120 σαν τρενο.Εκπληκτικη εμπειρια!!!

                                  Μην με παρεξηγήσεις, είμαι πολύ ιταλόφιλος (προτιμώ το Tipo από το Golf σε πείσμα όλων των υπολοίπων, τέτοιο σημείο!) Αλλά μήπως τα παραλές; Οκ, να μπείς με 120 σε στροφή τρίτης εντάξει, αλλά σε φουρκέτα; Δηλαδή μπήκε στην φουρκέτα με τρίτη μισογεμάτη; Μήπως ήταν σαν τις φουρκέτες στα λιμανάκια; Σε ζηλεύω για την εμπειρία σου, αλλά μάλλον ενθουσιάστηκες πολύ και τα ψιλομπέρδεψες... Μάλλον πιο ανοιχτή ήταν η στροφή, ή τα όργανα δεν ήταν καλά ρυθμισμένα (πιθανό για αυτοκίνητο προπαραγωγής).

                                  Το λέω γιατί εμείς το αγωνιστικό Peugeot Cup ούτε με 100 δεν μπαίνουμε σε φουρκέτες, και βγήκαμε 4οι σε αυτόν τον αγώνα στα Cup. Αν είναι τόσο χάλια, να τα παρατήσουμε...

                                  Έχεις e-mail να σου γράψω κάτι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                    Έχεις e-mail να σου γράψω κάτι;

                                    Αν εννοείς εμένα, φυσικά και έχω: georgetabs@yahoo.com

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skarpias last edited by

                                      Τοσα εγραφε το κοντερ τοσα λεω.Μπορει το rallye σου να ειναι καλυτερο.Αποτι ξερω εσυ δε μπαινεις με τοσα σε μια φουρκετα γιατι στη πιστα θελεις μεγιστη ταχυτητα εξοδου,για απολυτους χρονους.Ειπα οτι το αυτοκινητο μπηκε με τοσα, αλλα λογικο ειναι να βγηκε με λιγοτερα(καπου 80).Δε χρειαζεται να πουμε κι αλλα πανω στο θεμα,αν καποιος των 4τροχων διαβαζε που εχει αποψη και για τα δυο αυτοκινητα,πολυ θα ηθελα να ακουσω την αποψη του.Δεν ειναι παντως φουρκετα που μπορεις να παρεις με χειροφρενο,εχει αρκετα μεγαλη ακτινα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Ο χρήστης Skarpias έγραψε:
                                        Τοσα εγραφε το κοντερ τοσα λεω.Μπορει το rallye σου να ειναι καλυτερο.Αποτι ξερω εσυ δε μπαινεις με τοσα σε μια φουρκετα γιατι στη πιστα θελεις μεγιστη ταχυτητα εξοδου,για απολυτους χρονους.Ειπα οτι το αυτοκινητο μπηκε με τοσα, αλλα λογικο ειναι να βγηκε με λιγοτερα(καπου 80).Δε χρειαζεται να πουμε κι αλλα πανω στο θεμα,αν καποιος των 4τροχων διαβαζε που εχει αποψη και για τα δυο αυτοκινητα,πολυ θα ηθελα να ακουσω την αποψη του.Δεν ειναι παντως φουρκετα που μπορεις να παρεις με χειροφρενο,εχει αρκετα μεγαλη ακτινα.

                                        Ωραία! Όχι μόνο πήρε την στροφή με ταχύτητα πάνω από κάθε φαντασία, φρέναρε και πάνω στην στροφή!!! Καλά, ε; αυτό το αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να το πάρω! Έχει βγάλει τους νόμους της φυσικής σε πλειστηριασμό!

                                        Σίγουρα δεν μιλάς για στροφή διαρκείας (και μάλιστα ανοιχτή); Σίγουρα δεν είδες το κοντερ πριν τα φρένα για την στροφή;

                                        Να σε διορθώσω πως δεν τρέχουμε σε πίστα, αλλά σε ράλι (δηλαδή σε δρόμους σαν και αυτόν που έκανες) και δεν ζητάμε πάντα την ταχύτερη έξοδο στην στροφή, αλλά το ταχύτερο πέρασμα (δηλαδή αν ακολουθεί αργή στροφή μπαίνουμε με πολλά και βγαίνουμε με λίγα). Αυτό το πράγμα που λες δεν γίνεται. Ακόμα και με 80 είσοδο και 80 έξοδο θα έλεγα πως είναι χλωμό (ως τελείως πεθαμένο) αλλά 120 - 80 θα κάνει τα κόκκαλα του Σένα να τρίζουν!

                                        Πάντως ΦΟΥΡΚΕΤΑ που να περνάει με 120 δεν υπάρχει, γιατί πλέον θα ήταν τόσο γρήγορη στροφή που δεν θα χαρακτηριζόταν φουρκέτα!

                                        Όπως το ευθύγραμμο κομμάτι μεταξύ δύο στροφών αν έχει μήκος 1,5 μέτρο δεν ονομάζεται ευθεία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          cmarin last edited by

                                          Ο χρήστης Skarpias έγραψε:
                                          Τοσα εγραφε το κοντερ τοσα λεω.Μπορει το rallye σου να ειναι καλυτερο.Αποτι ξερω εσυ δε μπαινεις με τοσα σε μια φουρκετα γιατι στη πιστα θελεις μεγιστη ταχυτητα εξοδου,για απολυτους χρονους.Ειπα οτι το αυτοκινητο μπηκε με τοσα, αλλα λογικο ειναι να βγηκε με λιγοτερα(καπου 80).Δε χρειαζεται να πουμε κι αλλα πανω στο θεμα,αν καποιος των 4τροχων διαβαζε που εχει αποψη και για τα δυο αυτοκινητα,πολυ θα ηθελα να ακουσω την αποψη του.Δεν ειναι παντως φουρκετα που μπορεις να παρεις με χειροφρενο,εχει αρκετα μεγαλη ακτινα.

                                          Ερώτηση: Καθόσουν στη θέση του συνοδηγού ή πίσω?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                            Ωραία! Όχι μόνο πήρε την στροφή με ταχύτητα πάνω από κάθε φαντασία, φρέναρε και πάνω στην στροφή!!! Καλά, ε; αυτό το αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να το πάρω! Έχει βγάλει τους νόμους της φυσικής σε πλειστηριασμό!

                                            Se ola ta ypoloipa den tha sxoliasw, aplws giati den mporw na xerw. Ontws ta 120 akougontai para polla, alla ti na pw, den eimouna ekei!!

                                            Oso gia ta frena sthn strofh, ontws einai sxedon adynato.....ektos kai an exeis CBC (Corner Brake Control - vlepe new BMW), opote tsarouxwneis oso thes sthn strofh kai ouden provlima

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr