Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 108
    • 488
    • 489
    • 106 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219538
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      p_george last edited by

      Ενα περιεργο προβλημα που εμφανιστηκε σε CLIO φιλου που τον βοηθησα να αλλαξει εμπρως δισκους και τακακια,
      ειναι οτι οταν παταει το πενταλ του φρενου αναβουν τα μικρα φωτα και εξω απο το αυτοκινητο και στο ταμπλω,
      καμια ιδεα ???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harlek last edited by

        Κάπου είχε αναφερθεί στο παρελθόν εδώ στο φόρουμ ακριβώς αυτό το πρόβλημα και είχε βρεθεί και η λύση του. Έχω λυσσάξει να θυμηθώ τι έφταιγε και δεν μπορώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          famas last edited by

          Ο χρήστης p_george έγραψε:
          Ενα περιεργο προβλημα που εμφανιστηκε σε CLIO φιλου που τον βοηθησα να αλλαξει εμπρως δισκους και τακακια,
          ειναι οτι οταν παταει το πενταλ του φρενου αναβουν τα μικρα φωτα και εξω απο το αυτοκινητο και στο ταμπλω,
          καμια ιδεα ???

          Βγάζεις τα πίσω φανάρια( είναι πανεύκολο) και καθαρίζεις λεπτομερώς τις επαφές.

          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            p_george last edited by

            Οχι δεν αποσυνδεθηκε καλωδιο , ουτε και τα τακακια ειχαν καλωδια για να συνδεθουν με λαμπακι,
            αυτο με τα φωτα θα το ελεγξω αλλα μου προκαλει εντυπωση οτι εγινε μετα την τοποθετηση των δισκων και τακακιων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greek last edited by

              Ο χρήστης cson έγραψε:

              Μηπως εχεις προβλημα στον συμπλεκτη;

              Αλλαγμενος πριν 10.000 ρεγουλαρισμενος και πιανει στη μεση της διαδρομης. Θα το κανε και ζεστο αν ηταν συμπλεκτης.

              Πότε άλλαξες τελευταία φορά υγρά συμπλέκτη? ΑΠό ότι φαίνεται αργεί να σου σηκώσει πίεση η τρόμπα οπότε καταρχάς πάς για φρέσκα υγρά και κατόπιν για αντλία....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouliscd last edited by

                Γνωρίζει κανείς πού μπορώ να απευθυνθώ για να ελέγξω αν τα km ενός αυτοκινήτου είναι πραγματικά;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
                  Γνωρίζει κανείς πού μπορώ να απευθυνθώ για να ελέγξω αν τα km ενός αυτοκινήτου είναι πραγματικά;


                  Οι περισσότεροι εγκέφαλοι, και τα περισσότερα tester έχουν το πρόγραμμα ‘προγραμματισμός καντράν’. Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, βαστάει τα πραγματικά χιλιόμετρα. Όταν τρέξεις αυτό το πρόγραμμα, στο καντράν θα περάσουν τα πραγματικά χιλιόμετρα!. Σκοπός αυτού του προγράμματος είναι, σε περίπτωση που χαλάσει το καντράν και το αντικαταστήσουμε, να μην χάσουμε τον ‘μπούσουλα’ των service ….. έτσι πιάνουμε και τον ψεύτη πωλητή …..
                  ΑΝΤΩΝΗΣ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dava last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    Γνωρίζει κανείς πού μπορώ να απευθυνθώ για να ελέγξω αν τα km ενός αυτοκινήτου είναι πραγματικά;


                    Οι περισσότεροι εγκέφαλοι, και τα περισσότερα tester έχουν το πρόγραμμα ‘προγραμματισμός καντράν’. Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, βαστάει τα πραγματικά χιλιόμετρα. Όταν τρέξεις αυτό το πρόγραμμα, στο καντράν θα περάσουν τα πραγματικά χιλιόμετρα!. Σκοπός αυτού του προγράμματος είναι, σε περίπτωση που χαλάσει το καντράν και το αντικαταστήσουμε, να μην χάσουμε τον ‘μπούσουλα’ των service ….. έτσι πιάνουμε και τον ψεύτη πωλητή …..
                    ΑΝΤΩΝΗΣ.

                    ξερετε αν γινεται να το δουμε αυτο σε civic ek9 και σε seat ibiza gti?
                    βασικα απο οτι ξερω για να γινει πρεπει να εχει OBD2, αυτα τα 2 εχουν?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Καλημέρα θέλω την χρονολογία παραγωγής. Εάν είναι δυνατόν και τον αριθμό σασί.
                      ΑΝΤΩΝΗΣ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Υπάρχει κάποιος τρόπος/ κόλπο ή δε ξέρω κι εγώ πώς αλλιώς να το πώ, για να προλάβουμε το αμάξι πρίν μείνουμε απο συμπλέκτη? Ξέρω ότι όσο περνάει ο καιρός το σημείο που γίνονται οι αλλαγές ανεβαίνει αλλά μπορούμε να πάρουμε το μάξιμουμ απο το συμπλέκτη πρίν μας αφήσει σε κάποιο βουνό?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greek last edited by

                          Να τον χρησιμοποιούμε οσο το δυνατό λιγότερο και η επιτάχυνση οσο δυνατό ομαλότερη. Σα να υπάρχει αυγό αναμεσα στο πόδι και το πετάλι........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thednick last edited by

                            Σε Avensis του '04, μετά απο γεμισμα σε βενζινάδικο, χρειάζεται να γυρίσει αρκετά η μίζα (εως και τον διπλάσιο χρόνο) για να πάρει μπρος. Δεν προκαλεί πρόβλημα (αφου πάντα παίρνει), αλλά εχω την απορία σχετικά με την πηγή της συμπεριφοράς. Μοιάζει σαν να μπουκώνει... Υπάρχει περίπτωσει να 'στάζουν' τα μπεκ βενζίνη από την πίεση της αντλίας στο βενζινάδικο ή λέω βλακείες ? Να σημειωθεί οτι δεν χρειάζεται να το φουλάρω, ακόμη και το μισό να γεμίσω μπορεί να το κάνει. Επίσης δεν το κάνει πάντα και συμβαίνει ανεξάρτητα εξωτερικής θερμοκρασίας (χειμώνα/καλοκαίρι).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης thednick έγραψε:
                              Σε Avensis του '04, μετά απο γεμισμα σε βενζινάδικο, χρειάζεται να γυρίσει αρκετά η μίζα (εως και τον διπλάσιο χρόνο) για να πάρει μπρος. Δεν προκαλεί πρόβλημα (αφου πάντα παίρνει), αλλά εχω την απορία σχετικά με την πηγή της συμπεριφοράς. Μοιάζει σαν να μπουκώνει... Υπάρχει περίπτωσει να 'στάζουν' τα μπεκ βενζίνη από την πίεση της αντλίας στο βενζινάδικο ή λέω βλακείες ? Να σημειωθεί οτι δεν χρειάζεται να το φουλάρω, ακόμη και το μισό να γεμίσω μπορεί να το κάνει. Επίσης δεν το κάνει πάντα και συμβαίνει ανεξάρτητα εξωτερικής θερμοκρασίας (χειμώνα/καλοκαίρι).

                              Τι σχεση εχει η αντλια στο βενζιναδικο με τα μπεκ;
                              Μπουζι εχετε αλλαξει ;Εχετε τα σωστα;Φιλτρο βενζινης;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                megane98hp last edited by

                                Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                Να τον χρησιμοποιούμε οσο το δυνατό λιγότερο και η επιτάχυνση οσο δυνατό ομαλότερη. Σα να υπάρχει αυγό αναμεσα στο πόδι και το πετάλι........

                                Ακόμα κι έτσι κάποια στιγμή θα μας αφήσει. Μπορούμε να πάμε να τον αλλάξουμε και να ξέρουμε ότι το κάναμε 1-2 μέρες πρίν μας αφήσει?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Στα καλά καθούμενα δεν θα χαλάσει ένας συμπλέκτης. Είναι εύκολο να τον δοκιμάζουμε στα service. Στην κακιά, κάλο είναι, εάν έχει ντίζα, να την λασκάρουμε.

                                  Στης περιπτώσεις που φουλάρουμε, υπάρχει περίπτωση εσωτερικά και στα τοιχώματα του ρεζερβουάρ, να υπάρχει υγρασία. Κατά το φουλάρισα, αυτή πάει στο χαμηλότερο σημείο και όταν πάμε να το βάλουμε εμπρός, άμεσα μεταφέρετε στα μπεκ και κάνει το συγκεκριμένο γεγονός.
                                  Μπορεί να είναι αυτό.
                                  Θα συμβούλευα να μην αφήνουμε το αυτοκίνητο εντελώς άδειο.
                                  ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    harlek last edited by

                                    Έχω μια απορία: Γιατί όταν αλλάζουμε φλάτζα κεφαλής γίνεται πλανάρισμα του καπακιού αλλά όχι και του μπλοκ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • U
                                      umaga last edited by

                                      το καπακι ειναι απο αλουμινιο (το οποιο ειναι μαλακο υλικο) ενο το μπλοκ δεν εχει προβλημα

                                      αν κανω λαθος ας διορθωσει καποιος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Πρέπει να γίνεται και έλεγχος στο μπλόκ με ρίγα ακριβείας και φίλερ για τη σπάνια περίπτωση που αυτό έχει κάτι που δεν φαίνειται με το μάτι, όλοι οι κατασκευαστές το προτείνουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          Ο χρήστης umaga έγραψε:
                                          το καπακι ειναι απο αλουμινιο (το οποιο ειναι μαλακο υλικο) ενο το μπλοκ δεν εχει προβλημα

                                          αν κανω λαθος ας διορθωσει καποιος


                                          Με το 90%!.... σωστός.
                                          Αναλόγως το μέγεθος της βλάβης, μπορεί να χρειαστεί και το μοτέρ, εάν έχει χιτώνια φορητά. Μα συνήθως μια καμένη φλάντζα, χαλαρώνει το σφίξιμο του καπακιού, και του επιτρέπει να πετσικάρει. Είναι η εύκολη λύση. Εάν είναι πολύ, και αυτό θα το μετρήσει ο ‘καπακάς’ που θα σε ενημερώσει, συνιστώ ένα με/νο. Αλλιώς θα αλιωθεί η σχέση συμπίεσης ανά κύλινδρο, και τότε θα αποκτήσουμε και πρόβλημα μελλοντικό στον στρόφαλο.
                                          Στην αντικατάσταση της φλάντζας, θα πρέπει να βάλουμε over size φλάντζα, για να μην αλιωθεί ο λόγος συμπίεσης που ο κατασκευαστής έχει ορίσει.
                                          Μια υποσημείωση. Η μηχανή σβήνει σήμερα το απόγευμα, και λύνετε αύριο….. ποτέ ζεστή.
                                          Φιλικά
                                          ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harlek last edited by

                                            Αν κατάλαβα καλά, δηλαδή, το πλανάρισμα γίνεται όχι για τη λείανση από τα απομεινάρια της παλιάς φλάντζας, αλλά για να διορθωθεί τυχόν μικροστράβωμα το καπακιού;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 106 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr