-
Ενα περιεργο προβλημα που εμφανιστηκε σε CLIO φιλου που τον βοηθησα να αλλαξει εμπρως δισκους και τακακια,
ειναι οτι οταν παταει το πενταλ του φρενου αναβουν τα μικρα φωτα και εξω απο το αυτοκινητο και στο ταμπλω,
καμια ιδεα ??? -
Κάπου είχε αναφερθεί στο παρελθόν εδώ στο φόρουμ ακριβώς αυτό το πρόβλημα και είχε βρεθεί και η λύση του. Έχω λυσσάξει να θυμηθώ τι έφταιγε και δεν μπορώ!
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Ενα περιεργο προβλημα που εμφανιστηκε σε CLIO φιλου που τον βοηθησα να αλλαξει εμπρως δισκους και τακακια,
ειναι οτι οταν παταει το πενταλ του φρενου αναβουν τα μικρα φωτα και εξω απο το αυτοκινητο και στο ταμπλω,
καμια ιδεα ???Βγάζεις τα πίσω φανάρια( είναι πανεύκολο) και καθαρίζεις λεπτομερώς τις επαφές.
-
Οχι δεν αποσυνδεθηκε καλωδιο , ουτε και τα τακακια ειχαν καλωδια για να συνδεθουν με λαμπακι,
αυτο με τα φωτα θα το ελεγξω αλλα μου προκαλει εντυπωση οτι εγινε μετα την τοποθετηση των δισκων και τακακιων. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μηπως εχεις προβλημα στον συμπλεκτη;
Αλλαγμενος πριν 10.000 ρεγουλαρισμενος και πιανει στη μεση της διαδρομης. Θα το κανε και ζεστο αν ηταν συμπλεκτης.
Πότε άλλαξες τελευταία φορά υγρά συμπλέκτη? ΑΠό ότι φαίνεται αργεί να σου σηκώσει πίεση η τρόμπα οπότε καταρχάς πάς για φρέσκα υγρά και κατόπιν για αντλία....
-
Γνωρίζει κανείς πού μπορώ να απευθυνθώ για να ελέγξω αν τα km ενός αυτοκινήτου είναι πραγματικά;
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Γνωρίζει κανείς πού μπορώ να απευθυνθώ για να ελέγξω αν τα km ενός αυτοκινήτου είναι πραγματικά;
Οι περισσότεροι εγκέφαλοι, και τα περισσότερα tester έχουν το πρόγραμμα ‘προγραμματισμός καντράν’. Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, βαστάει τα πραγματικά χιλιόμετρα. Όταν τρέξεις αυτό το πρόγραμμα, στο καντράν θα περάσουν τα πραγματικά χιλιόμετρα!. Σκοπός αυτού του προγράμματος είναι, σε περίπτωση που χαλάσει το καντράν και το αντικαταστήσουμε, να μην χάσουμε τον ‘μπούσουλα’ των service ….. έτσι πιάνουμε και τον ψεύτη πωλητή …..
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Γνωρίζει κανείς πού μπορώ να απευθυνθώ για να ελέγξω αν τα km ενός αυτοκινήτου είναι πραγματικά;
Οι περισσότεροι εγκέφαλοι, και τα περισσότερα tester έχουν το πρόγραμμα ‘προγραμματισμός καντράν’. Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, βαστάει τα πραγματικά χιλιόμετρα. Όταν τρέξεις αυτό το πρόγραμμα, στο καντράν θα περάσουν τα πραγματικά χιλιόμετρα!. Σκοπός αυτού του προγράμματος είναι, σε περίπτωση που χαλάσει το καντράν και το αντικαταστήσουμε, να μην χάσουμε τον ‘μπούσουλα’ των service ….. έτσι πιάνουμε και τον ψεύτη πωλητή …..
ΑΝΤΩΝΗΣ.ξερετε αν γινεται να το δουμε αυτο σε civic ek9 και σε seat ibiza gti?
βασικα απο οτι ξερω για να γινει πρεπει να εχει OBD2, αυτα τα 2 εχουν? -
Καλημέρα θέλω την χρονολογία παραγωγής. Εάν είναι δυνατόν και τον αριθμό σασί.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Υπάρχει κάποιος τρόπος/ κόλπο ή δε ξέρω κι εγώ πώς αλλιώς να το πώ, για να προλάβουμε το αμάξι πρίν μείνουμε απο συμπλέκτη? Ξέρω ότι όσο περνάει ο καιρός το σημείο που γίνονται οι αλλαγές ανεβαίνει αλλά μπορούμε να πάρουμε το μάξιμουμ απο το συμπλέκτη πρίν μας αφήσει σε κάποιο βουνό?
-
Να τον χρησιμοποιούμε οσο το δυνατό λιγότερο και η επιτάχυνση οσο δυνατό ομαλότερη. Σα να υπάρχει αυγό αναμεσα στο πόδι και το πετάλι........
-
Σε Avensis του '04, μετά απο γεμισμα σε βενζινάδικο, χρειάζεται να γυρίσει αρκετά η μίζα (εως και τον διπλάσιο χρόνο) για να πάρει μπρος. Δεν προκαλεί πρόβλημα (αφου πάντα παίρνει), αλλά εχω την απορία σχετικά με την πηγή της συμπεριφοράς. Μοιάζει σαν να μπουκώνει... Υπάρχει περίπτωσει να 'στάζουν' τα μπεκ βενζίνη από την πίεση της αντλίας στο βενζινάδικο ή λέω βλακείες ? Να σημειωθεί οτι δεν χρειάζεται να το φουλάρω, ακόμη και το μισό να γεμίσω μπορεί να το κάνει. Επίσης δεν το κάνει πάντα και συμβαίνει ανεξάρτητα εξωτερικής θερμοκρασίας (χειμώνα/καλοκαίρι).
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Σε Avensis του '04, μετά απο γεμισμα σε βενζινάδικο, χρειάζεται να γυρίσει αρκετά η μίζα (εως και τον διπλάσιο χρόνο) για να πάρει μπρος. Δεν προκαλεί πρόβλημα (αφου πάντα παίρνει), αλλά εχω την απορία σχετικά με την πηγή της συμπεριφοράς. Μοιάζει σαν να μπουκώνει... Υπάρχει περίπτωσει να 'στάζουν' τα μπεκ βενζίνη από την πίεση της αντλίας στο βενζινάδικο ή λέω βλακείες ? Να σημειωθεί οτι δεν χρειάζεται να το φουλάρω, ακόμη και το μισό να γεμίσω μπορεί να το κάνει. Επίσης δεν το κάνει πάντα και συμβαίνει ανεξάρτητα εξωτερικής θερμοκρασίας (χειμώνα/καλοκαίρι).Τι σχεση εχει η αντλια στο βενζιναδικο με τα μπεκ;
Μπουζι εχετε αλλαξει ;Εχετε τα σωστα;Φιλτρο βενζινης; -
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Να τον χρησιμοποιούμε οσο το δυνατό λιγότερο και η επιτάχυνση οσο δυνατό ομαλότερη. Σα να υπάρχει αυγό αναμεσα στο πόδι και το πετάλι........Ακόμα κι έτσι κάποια στιγμή θα μας αφήσει. Μπορούμε να πάμε να τον αλλάξουμε και να ξέρουμε ότι το κάναμε 1-2 μέρες πρίν μας αφήσει?
-
Στα καλά καθούμενα δεν θα χαλάσει ένας συμπλέκτης. Είναι εύκολο να τον δοκιμάζουμε στα service. Στην κακιά, κάλο είναι, εάν έχει ντίζα, να την λασκάρουμε.
Στης περιπτώσεις που φουλάρουμε, υπάρχει περίπτωση εσωτερικά και στα τοιχώματα του ρεζερβουάρ, να υπάρχει υγρασία. Κατά το φουλάρισα, αυτή πάει στο χαμηλότερο σημείο και όταν πάμε να το βάλουμε εμπρός, άμεσα μεταφέρετε στα μπεκ και κάνει το συγκεκριμένο γεγονός.
Μπορεί να είναι αυτό.
Θα συμβούλευα να μην αφήνουμε το αυτοκίνητο εντελώς άδειο.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Έχω μια απορία: Γιατί όταν αλλάζουμε φλάτζα κεφαλής γίνεται πλανάρισμα του καπακιού αλλά όχι και του μπλοκ;
-
το καπακι ειναι απο αλουμινιο (το οποιο ειναι μαλακο υλικο) ενο το μπλοκ δεν εχει προβλημα
αν κανω λαθος ας διορθωσει καποιος
-
Πρέπει να γίνεται και έλεγχος στο μπλόκ με ρίγα ακριβείας και φίλερ για τη σπάνια περίπτωση που αυτό έχει κάτι που δεν φαίνειται με το μάτι, όλοι οι κατασκευαστές το προτείνουν.
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
το καπακι ειναι απο αλουμινιο (το οποιο ειναι μαλακο υλικο) ενο το μπλοκ δεν εχει προβλημααν κανω λαθος ας διορθωσει καποιος
Με το 90%!.... σωστός.
Αναλόγως το μέγεθος της βλάβης, μπορεί να χρειαστεί και το μοτέρ, εάν έχει χιτώνια φορητά. Μα συνήθως μια καμένη φλάντζα, χαλαρώνει το σφίξιμο του καπακιού, και του επιτρέπει να πετσικάρει. Είναι η εύκολη λύση. Εάν είναι πολύ, και αυτό θα το μετρήσει ο ‘καπακάς’ που θα σε ενημερώσει, συνιστώ ένα με/νο. Αλλιώς θα αλιωθεί η σχέση συμπίεσης ανά κύλινδρο, και τότε θα αποκτήσουμε και πρόβλημα μελλοντικό στον στρόφαλο.
Στην αντικατάσταση της φλάντζας, θα πρέπει να βάλουμε over size φλάντζα, για να μην αλιωθεί ο λόγος συμπίεσης που ο κατασκευαστής έχει ορίσει.
Μια υποσημείωση. Η μηχανή σβήνει σήμερα το απόγευμα, και λύνετε αύριο….. ποτέ ζεστή.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Αν κατάλαβα καλά, δηλαδή, το πλανάρισμα γίνεται όχι για τη λείανση από τα απομεινάρια της παλιάς φλάντζας, αλλά για να διορθωθεί τυχόν μικροστράβωμα το καπακιού;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........