-
Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον!
Αναφέρομαι κυρίως σε κινητήρες, εναλλακτικές μορφές ενέργειας, διαφορικά, ηλεκτρονικά συστήματα κ.α.
Αναγκαστικά κάποιες εταιρείες έμειναν απ'έξω... Συγχωρέστε με! -
Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον!
Αναφέρομαι κυρίως σε κινητήρες, εναλλακτικές μορφές ενέργειας, διαφορικά, ηλεκτρονικά συστήματα κ.α.
Αναγκαστικά κάποιες εταιρείες έμειναν απ'έξω... Συγχωρέστε με! -
Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον!
Αναφέρομαι κυρίως σε κινητήρες, εναλλακτικές μορφές ενέργειας, διαφορικά, ηλεκτρονικά συστήματα κ.α.
Αναγκαστικά κάποιες εταιρείες έμειναν απ'έξω... Συγχωρέστε με! -
Ψήφισα BMW, αλλά ίσως η Toyota τα πηγαίνει μέχρι στιγμής καλύτερα στην εφαρμογή των νέων τεχνολογιών.
-
Αν κάναμε την ίδια συζήτηση πρίν 10 χρόνια θα επέλεγα την citroen(λόγω της activa)όμως σήμερα επιλέγω την toyota κυρίως για την ενασχόληση της με χρήσιμα πράγματα(υβριδικά αυτοκίνητα,μικροί αποδοτικοί κινητήρες)και οχι με gadget εντυπωσιασμού
-
Νομίζω ότι υπάρχουν σημαντικές απουσίες στην λίστα ! Εγώ ψήφισα Mercedes για την έρευνα που έχει κάνει πάνω στην ασφάλεια !!
-
Ψήφισα opel λόγω της έρευνας της για τους κινητήρες με φυσικο αέριο και για τις κυψέλες υδρογόνου.
-
Ψήφισα Toyota για τους γνωστούς λόγους. Η αμέσως δεύτερη ψήφος μου πηγαίνει στην Honda. Μετά (αρκετά μετά) είναι η Bmw (κρεμαγιέρα μεταβλητής σχέσης μετάδοσης, ελεγχόμενη από πολύπλοκα λογισμικά, το αξιόλογο Valvetronic) και η Audi (με το Audi Space Frame technology). Επίσης και η Saab 'το ψάχνει το θέμα' (σπινθήρες μεταβλητού μεγέθους). Η Nissan έχει εξελίξει κάτι πολύ πρωτοποριακό (κινητήρες μεταβλητής συμπίεσης με μόνιμο offset κομβίου-εμβόλου).
Αυτά ξέρω μέχρι τώρα...
-
Η BMW επίσης ψαχνόταν αρκετά με διάφορα ηλεκτρονικά, τα οποία αν δεν κάνω λάθος είναι standard στα 'high end' μοντέλα. Π.χ. night vision, περιστρεφόμενοι προβολείς ανάλογα με το πώς στρέφεται το αυτοκίνητο - ίσως η πρώτη που τα έβαλε μαζικά - και διάφορα άλλα που δε θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
περιστρεφόμενοι προβολείς ανάλογα με το πώς στρέφεται το αυτοκίνητοη citroen το έκανε πολλάααα χρόνια πριν.
'Σήμερα η Γερμανία κατασκευάζει ό,τι.... μπορεί και μας πείθει ότι το χρειαζόμαστε (!),ενώ η Ιαπωνία δημιουργεί ό,τι χρειαζόμαστε και περιμένει να το εκτιμήσουμε.'
Τάδε έγραψε ο Leonard J. Setright στην επετειακή έκδοση για τα 35χρόνια 4Τ.Η ψήφος μου πάει στην Honda,παρά το γεγονός ότι είμαι αντι-γιαπωνέζος...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
περιστρεφόμενοι προβολείς ανάλογα με το πώς στρέφεται το αυτοκίνητο
η citroen το έκανε πολλάααα χρόνια πριν.
Και το κάνει ξανά σήμερα.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
περιστρεφόμενοι προβολείς ανάλογα με το πώς στρέφεται το αυτοκίνητο
η citroen το έκανε πολλάααα χρόνια πριν.
Και το κάνει ξανά σήμερα.
Για την DS το ήξερα, σήμερα σε ποιο μοντέλο το κάνει?
Εμένα η ψήφος πιο πολύ προς Χόντα πάει, πολλή δουλειά στα μοτέρ οι άνθρωποι. Άσε που 'δεν κωλώνουν' να φτιάξουν αυτοκίνητα για πραγματικούς οδηγούς, με πολλές καινοτομίες, κι ας ξέρει το μάρκετινγκ ότι δεν θα μοσχοπουλήσουν (NSX, Acura TypeR κλπ.)
και η Τογιότα βέβαια δεν πάει πίσω... τα πρωτότυπα που φτιάχνουν οι εργαζόμενοί της στον ελεύθερο χρόνο τους μόνο να δει κανείς παθαίνει πλάκα... και το καλό είναι ότι πολλές ιδέες από αυτές περνάνε στην παραγωγή. Μπράβο τους.
αυτά από έναν αλφίστα
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Για την DS το ήξερα, σήμερα σε ποιο μοντέλο το κάνει?Στις C4 & C5 και έπεται και συνέχεια.
-
Οι εταιρίες ποου εμπλέκονται σε αγώνες έχουν σίγουρα κάνει δουλειά, ενώ τα τμήματα τους στο R&D ψάχνουν συνέχεια τεχνολογίες και υλικά. Πρώτο λόγο αυτές που ασχολούνται με F1 και WRC λόγω προχωρημένης τεχνολογίας!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
περιστρεφόμενοι προβολείς ανάλογα με το πώς στρέφεται το αυτοκίνητο
η citroen το έκανε πολλάααα χρόνια πριν.
Και το κάνει ξανά σήμερα.
Δεν θα μπορούσα παρα να συμφωνήσω με τον Νικόλα...
-
Μάλλον η Ιάπωνες της Toyota είναι εμπρός για μένα αλλά στο ίδιο
επίπεδο (αίντε ένα κλικ πιο κάτω) τοποθετώ τη Honda. Στους μη
μαζικούς κατασκευαστές νομίζω ότι η BMW είναι εμπρός έστω και
ελάχιστα της Merc.Στους sport κατασκευαστές πιστεύω ότι σε επίπεδο μηχανικής η
Ferrari δεν παίζετε αν και η Porsche δεν υστερεί σε κάνενα τομέα
ιδιαίτερα. Στα ηλεκτρονικά οι Γερμανοί είναι ξεκάθαρα εμπρός οπότε
στο τέλος μάλλον μιλάμε για μία ισοπαλία..... -
Άποψή μου είναι ότι καλό είναι να μην δίνουμε βάση (σε ό,τι αφορά την απόφασή μας για το ποια εταιρία προάγει την τεχνολογία) σε διάφορες πατέντες τύπου νυκτερινή όραση, stability control τρέχα γύρευε, κάμερα για την οπισθοπορεία, leds στα πίσω φώτα αντί για κοινές λάμπες, περιστρεφόμενοι προβολείς σύμφωνα με το τιμόνι κ.τ.λ.
Πολλά από αυτά, ναι μεν είναι πολύ σημαντικά και όμορφα, αλλά νομίζω ότι σπάνια αποτελούν προϊόν εμπεριστατωμένης έρευνας και σπάνια υιοθετείται κάτι καινούργιο για την υλοποίησή τους (δηλαδή 'πάτανε' πάνω σε γνωστά πράγματα και η τοποθέτησή τους στα αυτοκίνητα είναι απλά θέμα χρόνου). Επίσης πολλές φορές δημιουργούνται με καθαρά εισπρακτικά κριτήρια. -
Ψηφίζω BMW επειδή έχει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και κιβώτια στην αιχμή της τεχνολογίας, σημαντικές αντίστοιχες εφαρμογές, όπως η κρεμαγιέρα μεταβλητής σχέσης και για την έρευνά τους πάνω στο υδρογόνο.
Ωστόσο πολύ κοντά είναι η Toyota και η Honda.
Η Citroen ήταν κάποτε, όχι πιά...
-
Φυσικά Honda & Toyota (με αυτή τη σειρά) για την ΠΡΟΣΙΤΗ τεχνολογία που προσφέρουν.
-
Η saab.....
Προηγμένη τεχνολογία: Ποιές εταιρείες πρωτοπορούν: