-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
To λέγανε παλιότερα οι Απάτσι: ότι βγαίνει σε κλειστό, το αντίστοιχο ανοικτό είναι μόνο για ποζεράδες. Μόνο ...Καθηγητα, κανε μια ωραια βολτα με ενα σοβαρο spider (απο Boxster και πανω ), ξεφουσκωτο, και ελα μετα να δουμε, τι θα πεις...
Οταν τα λεγανε αυτα οι Απατσι η τεχνολογια με τα 'ανοιχτα-κλειστα' ηταν σε πολυ πρωτογονα επιπεδα. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
To λέγανε παλιότερα οι Απάτσι: ότι βγαίνει σε κλειστό, το αντίστοιχο ανοικτό είναι μόνο για ποζεράδες. Μόνο ...Δεν ειναι ολοι γκαζοφονιαδες ουτε τα βαζουν σε πιστες για να προτιμήσουνε τα κλειστα.Οποτε αν εχουν τα λεφτα κανεις δεν μπορει να τους στερησει το δικαιωμα να αγορασουν κατι πολυ ακριβο και ωραιο απλα για να κοβουν βολτες,γιατι οπως και να το κανουεμ μια βολτα με cabrio ειναι
-
Ferrari ανοιχτή δεν θα έπαιρνα ποτέ.Με το ίδιο ποσό που κοστίζει η ανοιχτή θα πάρω μιά κλειστή και ένα Morgan 1.8 μακράν το καλύτερο ανοιχτό για βόλτες.......
-
Supercar μόνο κλειστό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Supercar μόνο κλειστό.Αυτά να τα πεις στους ποζεράδες!
Τα ανοικτά αυτοκίνητα είναι (για μένα) μια μούφα.
Ποτέ δεν μου άρεσαν ποτέ δεν θα μου αρέσουν. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Supercar μόνο κλειστό.
Αυτά να τα πεις στους ποζεράδες!
Τα ανοικτά αυτοκίνητα είναι (για μένα) μια μούφα.
Ποτέ δεν μου άρεσαν ποτέ δεν θα μου αρέσουν.Η αίσθηση είναι εξαιρετική ιδίως το καλοκαίρι το βράδυ και τον χειμώνα με ήλιο....αλλά τα άλογα είναι άχρηστα στα ανοιχτά αυτοκίνητα.
-
Σοβαρά τα λέτε ή για πλάκα;
-
Γιατί να κάνουμε πλάκα;
-
Δλδ τόσα καθαρόαιμα σπορ (με όλη την έννοια του όρου) εστιασμένα αυτοκίνητα είναι άκυρα/άχρηστα;
-
Καθόλου άχρηστα δεν είναι.
-
Τα αντίστοιχα κλειστά είναι πάντα καλύτερα. Για παράδειγμα μια 599 GTO είναι καλύτερο οδηγικό μηχάνημα (δεν τα έχω οδηγήσει φυσικά αλλά βάσει προδιαγραφών) από μια 599 Aperta.
-
Oυτε εγω θα παιρνα supercar cabrio (μονο targa) αλλα αυτο δε σημαινει οτι τα ξεσκεπαστα ειναι μουφα.Ετσι κι αλλιως γι αυτο τα βγαζουν για να δωσουν την εναλλακτικη σε αυτους που δεν θελουν οροφη.
Και στο κατω κατω πολλοι κατοχοι τετοιων αυτοκινητων ειναι ποζεραδες,η οροφη δεν παιζει και μεγαλο ρολο.
Oσο για τα αλογα αχρηστα ειναι οπως και να χει. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα αντίστοιχα κλειστά είναι πάντα καλύτερα. Για παράδειγμα μια 599 GTO είναι καλύτερο οδηγικό μηχάνημα (δεν τα έχω οδηγήσει φυσικά αλλά βάσει προδιαγραφών) από μια 599 Aperta.Και μια 599 GTO είναι καλύτερη από μια απλή 599, αυτό καθιστά άκυρη την επιλογή της δεύτερης;
ΥΓ: δεν βάζω καν στο παιχνίδι τον ορισμό του 'καλύτερου'
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καθόλου άχρηστα δεν είναι.Ξέρεις πόσα μοναχικά βράδια απόκτησαν παρέα με ένα τέτοιο ;;
Μόνο άχρηστα δεν είναι λοιπόν.... εεεε, σόρυ λάθος νόμιζα ότι έγραφα στο φόρουμ του Κοσμοπόλιταν. -
Mην εχουμε αυταπατες, και να μην εχουμε ως μετρο συγκρισης, οποιοδηποτε roadster της σειρας, με ξεφουσκωτες
υπερκατασκευες...
Σαφως και η στιβαροτητα πλαισιου υπολειπεται ελαφρως εως ελαχιστα, ειδικα την τελευταια 5ετια, σε αυτου του επιπεδου κοστους αυτοκινητα, η αυνολικη αισθηση ομως προστιθεται, δεν αφαιρειται, χαρις και την καλυτερη ακουστικη απο τον κινητηρα.
Ετσι κι αλλιως, ειναι τοση η δυναμη, τοσες οι δυνατοτητες, και τοσο προηγμενα τεχνολογικα, ολα αυτα τα πανακριβα spider, που οι οποιες διαφορες σε αισθηση-χρονομετρηση, εντοπιζονται σε συνθηκες εξαιρετικης πιεσης και κυριως σε πιστα. -
Μην το λες Γρηγόρη, εδώ έχουμε να κάνουμε με τους Stig των τελευταίων ετών, μάλλον.
-
Τι να μας πει και αυτός? Για να κρύβει τα μούτρα του εκτός από κουλάδι φαντάσου και τι σκ@τοφατσα είναι..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα αντίστοιχα κλειστά είναι πάντα καλύτερα. Για παράδειγμα μια 599 GTO είναι καλύτερο οδηγικό μηχάνημα (δεν τα έχω οδηγήσει φυσικά αλλά βάσει προδιαγραφών) από μια 599 Aperta.
Και μια 599 GTO είναι καλύτερη από μια απλή 599, αυτό καθιστά άκυρη την επιλογή της δεύτερης;
ΥΓ: δεν βάζω καν στο παιχνίδι τον ορισμό του 'καλύτερου'
Να βγάλω τα υπερατού?
Ανάλογα πως το βλέπει κανείς.. Προσωπικά δεν θα έλεγα όχι σε μια ανοιχτή 430 έναντι της κλειστής..(δεν μιλάω καν για την 458 γιατί δεν μ'αρέσει )
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
(δεν μιλάω καν για την 458 γιατί δεν μ'αρέσει )Ουτε εμενα αλλα πολυ καλυτερη εμφανισιακα απο τη spider εκδοση της...
οσο για το αν πρεπει τα supercar να ειναι κλειστα ή οχι μερικοι κατασκευαστες διαφωνουν
ειμαι ιεροσυλος I know
-
Και η Ferrari είχε βγάλει targa την F50, αλλά το διόρθωσε στην Enzo... Το να προσπαθείς σκληρά να αυξήσεις ακαμψία, μειώσεις βάρος, καλυτερέψεις αεροδυναμική και ξαφνικά να τα κλωτσάς όλα μου φαίνεται παράλογο. Ανοιχτό cruiser έχει για μένα κάποιο νόημα (αν και δεν μου λέει τίποτα η open top experience). Ένα ανοιχτό supercar όμως είναι καλύτερο στο posing μόνο...
Ferrari F458 Italia