-
ας αυξησουν και αλλο το υγραεριο. Ειπε στις ειδησεις οτι το κρατος ειχε μειωση εσοδων απο φορους καυσιμων 20% . Λετε να κερδισει το κρατος παραπανω αν το αυξησει? θα κανουμε οτι και με την βενζινη.Οχι φουλαρισμα. Μειωση της ζητησης.Και να δουμε ποιος θα χασει τελικα (τουλαχιστον οχι μονο εμεις)
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Σας παραθέτω απο το άλλο φόρουμ
Τα συμπεράσματα δικα σας !!!
τα μπεκ υγραεριου στην πολλαπλη εισαγωγης εχουν τοποθετηθει μπροστα η πισω απο τα μπεκ βενζινης;
Όπως είδα στο συνεργείο έχουν τοποθετηθει απο πάνω στην πολαπλη ενω το βενζίνης απο κάτω σε μια τετραγωνη βάση που έχει όλα τα μπεκ βενζίνης
Τώρα είναι ml 350 μεγάλο τι να σου πω γιατι όμως ρωτάς ; -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σε tiguan tsi fsi !!! 1,4 έβαλε φίλος μου στη Θεσσαλονίκη σε αντιπρόσωπια VW vialle σήμερα 2000 ευρω τελική τιμη χωρίς ΚΤΕΟ !!! Μου είπε ότι ξεκινάει και με Υγραεριο !!!!! Έχει δυνατότητα επιλογής !!! Δεν τρυπηθηκε αλλα μπήκαν ανταπτορες βεζινης υγραεριου οπότε έχεις δίκιο για τις τιμές ανάλογα το σύστημα και μοντέλο μόλις το δω απο κοντα θα σας αναφέρω !!
Περιμένω και με φωτώ που δεν ξέρω πως μπαίνουν…..
Α.Φυσικά την άλλη εβδομάδα θα είναι αθηνα με το αμάξι θα το τσακισω στις φωτο κυρ αντωνη
-
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
παιδια, η ενδειξη υπολοιπου καυσιμου, με τα 4 πρασινα λαμπακια και το 1 κοκκινο, μπορει να ρυθμιστει ή οχι?εχω βαλει σε 2 αμαξια, σε διαφορετικους εγκαταστατες, 2 ιταλικα συτηματα 4ης γενιας, ενα Landi και ενα OLC ή κατι τετοιο
στο πρωτο τα λαμπακια αντιστοιχουν, σε χλμ που κανω πριν σβησει το καθε λαμπακι, περιπου 50-50-100-100-100(κοκκινο)
στο αλλο ειναι εντελως παραλογα, κατι σαν 120-60-30-50-250(κοκκινο)
αυτα σε επανειλημενες μετρησεις, αντε να εχει 10χλμ διαφορα σε παρομοιες συνθηκες οδηγησης, ή κατι παραπανω αν μετρησω εντος πολης μονο, αλλα η αναλογια παραμενει.οπως βλεπετε, ενω στο 1ο μπορεις ανετα να βασιστεις στο τι δειχνει το λαμπακι, στο 2ο δεν μπορεις καθολου.
Αναβει το κοκκινο και εχει μεσα ακομα το μισο ντεποζιτο γεματο.
Αρα μου ειναι και αχρηστο και παραπλανητικο.Ο μλκ*ς ο τεχνικος, κατα τον ελεγχο των πρωτων 1500χλμ, πρωτα με διαβεβαιωσε οτι το ρυθμισε και μετα μου συστησε να βαλω αμεσως υγραεριο γιατι εχει μεσα πολυ λιγο.
Τον ρωταω 'και που το ειδες αυτο? επειδη ειναι κοκκινο το λαμπακι? αφου σου ειπα οτι εχει προβλημα', μου λεει 'οχι, το ειδα με τον υπολογιστη που ελεγχει το συστημα.'Εννοειται οτι το αμαξι μετα εκανε ~200χλμ με το κοκκινο λαμπακι, και οι ενδειξεις παρεμειναν ακριβως οπως και στην αρχη, οπως τις γραφω πιο πανω...
Να ξερω ποσο να τον βρισω δηλ
και τι να ζητησω?
ρυθμιση αν ρυθμιζεται?
αλλαγη αν χρειαζεται καποιο εξαρτημα? ή δεν αξιζει τον κοπο και την ταλαιπωρια?Είχα το ίδιο πρόβλημα όπως και πολλοί άλλοι απ' ότι ξέρω..
Η λύση είναι απλή και την είδα live..
Συνδέουν το laptop και κάθεται ένας μάστορας με μαγνητικό κατσαβίδι και πειράζει την βελόνα του αναλογικού δείκτη που έχει πάνω στο ντόνατ ενώ ο άλλος ανάλογα με το που είναι η βελόνα ρυθμίζει πόσα λαμπάκια θα ανάβουν στο μετρητή της καμπίνας..οπότε..όλα οκ..και μια ερώτηση..το λάδι της λαδιέρας μπορεί να είναι και ένα απλό 10-40 π.χ ή είναι κάποιο ειδικό λιπαντικό??
Ξέρω ότι κάποιοι μάστορες προτείνουν ένα απλό 10-40.. -
Το λιπαντικό για την λαδιέρα έχει διαφορετική δομή και σύνθεση, καθώς και χρήση, από ένα 10 W 40.
Πλησιάζει περισσότερο με ένα 10w για δίχρονους κινητήρες. Σίγουρα είναι αυτό που πρέπει, και συνεχώς το βελτιώνουν. Δεν αφήνει κατάλοιπα. Αυτό που πρέπει να προσέχουμε, είναι την δοσολογία που μας ορίζουν οι ιδικοί.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Να δείτε ρε παιδιά που σε λίγο θα μιλάμε και για γενιές στις λαδιέρες! Αλήθεια αν διαβάσετε τις 400 τοσες σελίδες εδώ έχουν αναφέρει καμμία πενηνταριά είδη υγρών-εαλίων λαδιέρας και τρόπους έκχυσής. Και αυτοί που μας λέγανε ότι τα υγρού ψεκασμού δεν χρειάζονται λαδιέρες κλπ, ξαφνικά τσουπ! να και η λαδιέρα της vialle -icom κλπ........Άντε τώρα εμείς η αδαείς να βγάλουμε άκρη μετά απο αυτά που διβάζουμε αν χρειάζεται αυτη η λαδιέρα η flashlube ή όπως αλλιώς θέλουν να την αποκαλούν. Μιά απορία έχω μόνο. Αυτους που την υπερασπίζονται τους καταλαβαίνω. Αλλά να θεωρήσω άσχετους παλαιούς εγκαταστάτες και από τη μία να λέω ότι θέλουν να μας κλέψουν και από την άλλη να μην προτείνουν λαδιέρα είναι οξύμωρο να μην πω κατί ποιο βαρύ....Δηλαδή αν το πάρουμε με το κάλλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε ο Βάτσος, ο Θεοδώρου κλπ δεν θα ήταν ποιό συμφέρον για αυτούς να προτείνουν λαδιέρες σε όλα τα αυτοκίνητα ; Γιατί δεν μας το λένε; Είναι άσχετοι ή αδαείς;Ή θα παίζανε την αξιοπιστία τους σαν εγκαταστάτες για να μην βγάλουν 5 φράγκα παραπάνω ανώδυνα. (Αλήθεια πόσοι γιατροί δεν δίνου αχρείαστα φάρμακα επειδή παίρνουν μίζα απο τις εταιρίες;) Γιατί εγώ άσχετο θεωρώ αυτόν που νομίζει ότι βάζοντας αντηλιακό μπορεί να κάθεται άφοβα στον ήλιο με 38 βαθμούς επί 5 ώρες και επειδή έχει δείκτη προστασίας 50 το αντιλιακό είναι ήσυχος και νομίζει ότι προστατεύεται πό τον καρκίνο του δέρματος. Μήπως το θέμα έχει γίνει πολύ marketing και εκμεταλλεύνται την άγνοια του κόσμου και των εγκαταστατών, που παρεπιπτώντως έχουν πολλαπλασιαστεί ανα περιοχή ανυσηχητικά. Τέλος για τα αυτοκίνητα με λαδιέρες γιατί χτυπάνε βαλβίδες και γιατί αυτοκίνητα που δεν φοράνε δεν χτυπάνε; Μήπως όλα είναι θέμα εγκατάστασης; Ή αυτοί που δεν προτείνουν την λαδιέρα ξέρουν ότι αν είναι να το πάθεις θα το πάθεις με ή χωρις.......ΑΡΑ Η ΚΟΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΓΟ Η ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΗΝ ΚΟΤΑ; Εγώ πάντως δεν έβαλα γιατί είναι ποιό εύκολο και ποιό ανώδυνο επαγγελματικά να πεις σε κάποιον να βάλλει λαδιέρα παρά να του πεις να μη βάλει ξέροντα ότι αυτό θα σου κάνει κακό ....
-
Εν πρώτης καλωσόρισες στην ενότητα!.
Μα στο… «.......ΑΡΑ Η ΚΟΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΓΟ Η ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΗΝ ΚΟΤΑ;»…. δεν θα μπορέσω να σου απαντήσω!!.....
Σίγουρα τα 53 από τα 66 χρόνια που ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα, με διδάξαν ότι η πλημμελής λίπανσης δημιουργεί έξτρα φθοράς….
Θα αναρωτηθώ όμως μαζί σου, μια έξτρα λίπανσης, μελετημένη από ιδικούς, που παράγουν και αντίστοιχα εργαλεία, είναι λάθος?.
Εάν ρίξουμε λαδάκι σε έναν μεντεσέ μια πόρτας, δεν θα ανοίγει και κλίνη αυτή καλύτερα?. Τόσο απλοϊκά!.
Έχει ενδιαφέρον απαντητικά το άρθρο σου, και θα το τιμήσω δέοντος, αύριο, διότι με περιμένουν ένεκα διακοπέs!!!!!.....
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ! ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ''ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ'' ΤΥΠΟΥ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΕΡΔΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΕΝΤΕΣΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΑΔΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΟ ΤΡΙΣΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ Η ΛΑΔΙΕΡΑ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΕΝΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΙΣΚΟ.............ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΑΠΟΨΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ..........
-
τη συλλογιστικη σου αυτη τη βρισκω σωστη. στην αμφιβολια προτεινεις και το κατι παραπανω, αρα οσοι προτεινουν οτι δεν χρειαζεται πρεπει να νιωθουν απολυτα σιγουροι για το τι λενε.
εγω οταν ηταν να βαλω ρωτησα σε 5-6 εγκαταστατες, και ολοι μου ειπαν το ιδιο ακριβως πραγμα: στο δικο σου αμαξι δεν χρειαζεται, αν ειχες γιαπωνεζικο ή ford ή καποια γαλλικα τοτε θα σου βαζαμε.
Και μια ερωτηση/επισημανση:
Μοντελα που βγαινουν 'μαμα' με υγραεριο, οπως το Panda και το Picanto, η μαμα εταιρεια τι κανει? τους βαζει λαδιερα ή οχι? -
Για το Picanto ξερω οτι δεν εχει αλλα ξερω οτι ειναι πιο ανθεκτικα κατασκευασμενες οι εδρες των βαλβιδων και οι βαλβιδες.
Αυτο βεβαια γιατι και το αυτοκινητο εχει 7 χρονια εγγυηση και πρεπει να ειναι καλυμενοι απο καθε αποψη και σε καθε καννιβαλιστικη χρηση. Οποτε σιγουρα το θεμα ειναι η ποιοτητα κατασκευης των εδρων και βαλβιδων που πιστευω στα περισσοτερα νεας τεχνολογιας υφισταται. Τωρα αν υπαρχουν και καποια, οπως λεγεται ιαπωνικα/γαλλικα δεν ξερω με ακριβεια και να πω και την γνωμη μου, αν τα υλικα εκει δεν ειναι οπως πρεπει για χρηση υγραεριου τοτε η λιπανση πιστευω οτι μονο θα καθυστερησει λιγο τη ζημια και δεν θα την αποτρεψει.
Οσο για το θεμα μαρκετινκγ τετοιων η παρομοιων προιοντων σιγουρα ισχυει. Δεν ειναι περιεργο που αν θυμαμαι πρωτυτερα η Vialle η η ICOM προτυνει σε καποιους κινητηρες flashlube μονο και οχι λιπανση γενικα? Ειναι σαν καποιες εταιρειες αυτοκινητων που προτεινουν και μαλιστα εχουν και πανω στην ταπα λιπανσης την ταδε μαρκα λαδιου. Ειναι απλα μια παραπλευρη πηγη χρηματος μεσω προωθησης ενος συγκεκριμενου προιοντος.
Βεβαια το λαδι χρειαζεται στην μηχανη ουτως η αλλως. Το θεμα ειναι κατα ποσο χρειαζονται ολα τα αυτοκινητα με εκ των υστερων υγραεριοκινηση λιπανση η οχι! Πιστευω οτι πρωτα εχει να κανει η εγκατασταση και φυσικα τα υλικα, δευτερον η χρηση που εξαρταται απο εμας και τελευταιο να ξερουμε αν πραγματικα το αυτοκινητο μας ειναι σε μια απο τις 'επικινδυνες' λιστες που εχουν γινει με την οποια στατιστικη. Ισως σε αυτη τη περιπτωση να σκεφτουμε αν πραγματικα ενδεικνυται και η εγκατασταση! Οταν γινεται η οποια μετατροπη πρεπει να σεβομαστε διπλα το αυτοκινητο μας και ειδικα οταν γινεται για εξοικονομηση καταναλωσης. Να δουλευουμε επι το πλειστον το αυτοκινητο το πολυ μεχρι το οριο στροφων της μεγιστης ροπης και φυσικα να μην εχουμε παρατεταμενες υψηλες τελικες και στροφαρισματα κοντα στο κοκκινο. Εκει εξ'αλλου και χωρις την μετατροπη το αυτοκινητο ταλαιπωρειται ουτως η αλλως οποτε ας σκεφτουμε τι γινεται και με την μετατροπη.
Συνεση λοιπον στην χρηση και δεν πιστευω οτι θα υπαρξει προβλημα με η χωρις λαδιερα.Λεγοντας προβλημα, η Shell στην Βαρης-Κορωπιου εριξε την βενζινη 3 λεπτα την προηγουμενη εβδομαδα αλλα ως δια μαγειας αυτα τα 3 λεπτα μεταφερθηκαν στο υγραεριο και τωρα η τιμη του εκει ειναι 85.7 αντι για 82.7.
Μαγικο!!
Οτι πεφτει στην βενζινη θα φορτωνεται στο υγραεριο. Προσοχη, φυσικα δεν ισχυει το αντιστροφο! -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Να δείτε ρε παιδιά που σε λίγο θα μιλάμε και για γενιές στις λαδιέρες! Αλήθεια αν διαβάσετε τις 400 τοσες σελίδες εδώ έχουν αναφέρει καμμία πενηνταριά είδη υγρών-εαλίων λαδιέρας και τρόπους έκχυσής. Και αυτοί που μας λέγανε ότι τα υγρού ψεκασμού δεν χρειάζονται λαδιέρες κλπ, ξαφνικά τσουπ! να και η λαδιέρα της vialle -icom κλπ........Άντε τώρα εμείς η αδαείς να βγάλουμε άκρη μετά απο αυτά που διβάζουμε αν χρειάζεται αυτη η λαδιέρα η flashlube ή όπως αλλιώς θέλουν να την αποκαλούν. Μιά απορία έχω μόνο. Αυτους που την υπερασπίζονται τους καταλαβαίνω. Αλλά να θεωρήσω άσχετους παλαιούς εγκαταστάτες και από τη μία να λέω ότι θέλουν να μας κλέψουν και από την άλλη να μην προτείνουν λαδιέρα είναι οξύμωρο να μην πω κατί ποιο βαρύ....Δηλαδή αν το πάρουμε με το κάλλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε ο Βάτσος, ο Θεοδώρου κλπ δεν θα ήταν ποιό συμφέρον για αυτούς να προτείνουν λαδιέρες σε όλα τα αυτοκίνητα ; Γιατί δεν μας το λένε; Είναι άσχετοι ή αδαείς;Ή θα παίζανε την αξιοπιστία τους σαν εγκαταστάτες για να μην βγάλουν 5 φράγκα παραπάνω ανώδυνα. (Αλήθεια πόσοι γιατροί δεν δίνου αχρείαστα φάρμακα επειδή παίρνουν μίζα απο τις εταιρίες;) Γιατί εγώ άσχετο θεωρώ αυτόν που νομίζει ότι βάζοντας αντηλιακό μπορεί να κάθεται άφοβα στον ήλιο με 38 βαθμούς επί 5 ώρες και επειδή έχει δείκτη προστασίας 50 το αντιλιακό είναι ήσυχος και νομίζει ότι προστατεύεται πό τον καρκίνο του δέρματος. Μήπως το θέμα έχει γίνει πολύ marketing και εκμεταλλεύνται την άγνοια του κόσμου και των εγκαταστατών, που παρεπιπτώντως έχουν πολλαπλασιαστεί ανα περιοχή ανυσηχητικά. Τέλος για τα αυτοκίνητα με λαδιέρες γιατί χτυπάνε βαλβίδες και γιατί αυτοκίνητα που δεν φοράνε δεν χτυπάνε; Μήπως όλα είναι θέμα εγκατάστασης; Ή αυτοί που δεν προτείνουν την λαδιέρα ξέρουν ότι αν είναι να το πάθεις θα το πάθεις με ή χωρις.......ΑΡΑ Η ΚΟΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΓΟ Η ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΗΝ ΚΟΤΑ; Εγώ πάντως δεν έβαλα γιατί είναι ποιό εύκολο και ποιό ανώδυνο επαγγελματικά να πεις σε κάποιον να βάλλει λαδιέρα παρά να του πεις να μη βάλει ξέροντα ότι αυτό θα σου κάνει κακό ....Μακάρι ό ορθολογισμός νά ήτανε κοινό αγαθό,θά ζούσαμε καί σέ καλλίτερες κοινωνίες.Απλά πολλές φορές αναρωτιέμαι πόσο μπωρεί ένας άνθρωπος νά αντισταθεί σέ κάτι πού αφενός τόν συμφέρει αφετέρου έρχεται σέ αντίθεση μέ τήν λόγική ,τήν τεχνική δεοντολογία καί μέ τίς αρχές του. Κράτα τόν τρόπο σκέψης σου σέ όλα τά θέματα φίλε μου,όσο καί άν σού φένεται απλός άλλο τόσο μή κοινός είναι. Απλά εάν τό κάνεις θά θυμώνεις πολύ συχνά....
Φιλικά
Κώστας Βάτσος. -
Καταρχήν ευχαριστώ για τα σχόλια (Τελικά δεν είμαι ο μόνος......). όσο για τα lpg μοντέλα των αντιπροσωπειών η opel στα εργοστασιακά δεν βάζει (προtείνει νομίζω όμως το tunap) κάθε 10.000 χλμ. Λέει βέβαια για σκλύρηνση βαλβίδων και εδρών για μεγαλύτερες επιδόσεις..........
-
Καλημέρα σας,
Ελπίζω να περάσατε καλά τις διακοπές σας και να περάσετε πολύ όμορφα όσοι θα πάτε τις επόμενες μέρες!!!
Είμαι νέο μέλος (μόλις έκανα εγγραφή), ονομάζομαι Σταυρούλα, το αυτοκίνητό μου είναι ford fiesta 2004 1400cc, το αγόρασα πριν 4 μήνες. Είναι σε καλή κατάσταση έχω αλλάξει μπουζί και υμάντες.
Πρόσφατα έμαθα για κίνηση με υγραέριο. Είδα μία σχετική συζήτηση και χρειάζομαι την άποψή σας, τις γνώσεις σας και τη συμβουλή σας.
Καθημερινά διανύω γύρω στα 40χλμ λόγω εργασίας. Δηλαδή γύρω στα 600-700χλμ/μήνα (Καταναλώνω 200+ ευρώ/μήνα).
Διαδρομή Ζωγράφου - Μελίσσια και γύρω περιοχές.Παρακαλώ πολύ να με ενημερώνατε αν συμφέρει να το μετατρέψω, αν ναι ποιά εταιρεία (Vialle, Lovato, κλπ), κάποιο συνεργείο (αν δεν επιτρέπεται λόγω διαφήμισης στείλτε μου μήνυμα) και τι έχετε ακούσει για την πορεία του υγραερίου στο μέλλον (τιμή).
Παρακαλώ πολύ επειδή δε γνωρίζω καθόλου μηχανολογικά να μου τα εξηγήσετε απλά.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Με εκτίμηση,
Σταυρούλα
-
Eπίσης έχω απορία σχετικά με τις γενιές (πχ 6ης γενιάς, 4ης γενιάς) και σε ένα συνεργείο που είχα ρωτήσει μου είπαν ότι το δοχείο/φιάλη είναι από τουρκία (πώς το βλέπετε αυτό;). Επίσης μου είπε ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται λαδιέρα. Αναμένω τις απαντήσεις σας με αγωνία, καθώς δεν τα καταλαβαίνω αυτά!!!
Έχω διαβάσει προηγούμενες σελίδες αλλά θα τα ήθελα πιο απλά.
Ευχαριστώ πολύ, Σταυρούλα. -
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
τη συλλογιστικη σου αυτη τη βρισκω σωστη. στην αμφιβολια προτεινεις και το κατι παραπανω, αρα οσοι προτεινουν οτι δεν χρειαζεται πρεπει να νιωθουν απολυτα σιγουροι για το τι λενε.εγω οταν ηταν να βαλω ρωτησα σε 5-6 εγκαταστατες, και ολοι μου ειπαν το ιδιο ακριβως πραγμα: στο δικο σου αμαξι δεν χρειαζεται, αν ειχες γιαπωνεζικο ή ford ή καποια γαλλικα τοτε θα σου βαζαμε.
Και μια ερωτηση/επισημανση:
Μοντελα που βγαινουν 'μαμα' με υγραεριο, οπως το Panda και το Picanto, η μαμα εταιρεια τι κανει? τους βαζει λαδιερα ή οχι?Φυσικά ΟΧΙ.Κάποιος θά πεί ότι είναι από διαφορετικό υλικό οί βαλβίδες.Άς τίς πάνε σέ φασματογράφο.Θά εκπλαγούνε.
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
τη συλλογιστικη σου αυτη τη βρισκω σωστη. στην αμφιβολια προτεινεις και το κατι παραπανω, αρα οσοι προτεινουν οτι δεν χρειαζεται πρεπει να νιωθουν απολυτα σιγουροι για το τι λενε.
εγω οταν ηταν να βαλω ρωτησα σε 5-6 εγκαταστατες, και ολοι μου ειπαν το ιδιο ακριβως πραγμα: στο δικο σου αμαξι δεν χρειαζεται, αν ειχες γιαπωνεζικο ή ford ή καποια γαλλικα τοτε θα σου βαζαμε.
Και μια ερωτηση/επισημανση:
Μοντελα που βγαινουν 'μαμα' με υγραεριο, οπως το Panda και το Picanto, η μαμα εταιρεια τι κανει? τους βαζει λαδιερα ή οχι?Φυσικά ΟΧΙ.Κάποιος θά πεί ότι είναι από διαφορετικό υλικό οί βαλβίδες.Άς τίς πάνε σέ φασματογράφο.Θά εκπλαγούνε.
Κύριε Βάτσο διαβάζω με ενδιαφέρον όσα γράφετε. Ερωτώ λοιπόν. Υπάρχουν αυτοκίνητα ευαίσθητα σε υγραέριο? Είναι το ίδιο ανθεκτικό ένα fiat punto και ένα πχ Hyundai i30 σαν το δικό μου? Ή ακόμα περισσότερο ένα Nissan Qashqai? Επίσης γιατί οι ίδιες οι εταιρίες (prins, brc, vialle) κυκλοφορούν καταλόγους με αυτοκίνητα επίφοβα ή ακατάλληλα για υγραέριο? Από όσα αμάξια έχετε φτιάξει κανένα δεν γύρισε με πρόβλημα στις βαλβίδες και τις έδρες?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και ευελπιστώ σε απάντηση
-
«Να δείτε ρε παιδιά που σε λίγο θα μιλάμε και για γενιές στις λαδιέρες!»
Και αναμφίβολα έτσι είναι!!!.... όσο τα διανυόμενα χιλιόμετρα πολλαπλασιάζονται γενικά, τόσο ο παράγον πήρα θα μεγαλώνει, οι ανάγκες θα μεγαλώνουν, και η εξέλιξη θα βρίσκει τόπους να ανδρωθεί.
«Αυτους που την υπερασπίζονται τους καταλαβαίνω.»
Όταν μάλιστα έχουμε αναπτύξει απόλυτα εμπεριστατώμενα, του λόγου μας το αληθές!!.
Όταν γράφεις ότι τους καταλαβαίνεις, με θετικό πρόσημο η με αρνητικό?. Είναι απορίας άξιον η απάντηση σου…..«από τη μία να λέω ότι θέλουν να μας κλέψουν και από την άλλη να μην προτείνουν λαδιέρα είναι οξύμωρο να μην πω κατί ποιο βαρύ....»
Και μόνον οξύμωρο?!. Όταν μάλιστα έχει αποδειχτεί στην πράξη, ότι ούτε ο L, ούτε ο καταλύτης παθαίνουν τίποτα. Βέβαια εάν το λιπαντικό είναι το πρέπον, και η ρύθμισης έκχυσης σωστή. Σίγουρα εάν μέσα στην λαδιέρα, βάλουμε κανένα 10w40 παλαιάς τεχνολογίας, η μια 90αρα φθοριούχα βαλβολίνη….. το χάσαμε το κορμί πατριώτη!!!.
«Δηλαδή αν το πάρουμε με το κάλλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε ο , ο Θεοδώρου κλπ δεν θα ήταν ποιό συμφέρον για αυτούς να προτείνουν λαδιέρες σε όλα τα αυτοκίνητα ; Γιατί δεν μας το λένε; Είναι άσχετοι ή αδαείς;»
Σε αυτήν την εγγραφή σου διέγραψα ένα όνομα συναδέλφου, διότι για τον συγκεκριμένο δεν θέλω να τον σχολιάζω με κείμενα τρίτων.
Στο κείμενο σου τώρα!!...
Η λαϊκή ρύση είναι σοφή!!!.... όταν είσαι αδαής, που τέτοιοι βρίθουν σε όλα τα επαγγέλματα!…. Εσείς το αναφέρετε κατά κόρο. Εγώ που γνωρίζω συμβουλεύω, τεκμηριώνοντας τα της γνώσης, τέχνης, πήρας, και αδιάσειστων στατιστικών στοιχείων.
Το δεκαπενθήμερο που πέρασε, έκανα 23 επαφές με συναδέλφους του ιδους. Σκοπός μου είναι να συντάξω ένα κείμενο βοηθητικό – διευκρινιστικό, για να το προωθήσω εκεί που μου εζητήθη.
Η τελευταία απλή ερώτηση που τους έκανα, χωρίς περικοκλάδες και τερτίπια όλοι μου απήντησαν κατηγορηματικά «ΟΧΙ». . «όχι πάντα». «δεν το λέει στης λίστες του ο προμηθευτής μας, σε όσους το λέει την βάζουμε».
Μα υπάρχουν αυτοκίνητα και αυτοκίνητα, με ποικίλες αντοχές. Αρκούμενος ότι δεν κάνει κακό, και γνωρίζοντας της ευεργετικές διεργασίες των λιπαντικών, της προτείνω αυτές της λιπαντικές λύσεις. Είτε είναι με λαδιέρα, είτε με μηχανικό τροφοδότη, είτε σε κάθε φουλάρισα μπαίνει στο ρεζερβουάρ.«Αλήθεια πόσοι γιατροί δεν δίνου αχρείαστα φάρμακα επειδή παίρνουν μίζα απο τις εταιρίες;)»
Αχρείαστα ποτέ. Μα προληπτικά!!!.... η για να μετουσιωθούν στο φαρμακείο σε αρώματα….
Δεν πρέπει να μας ξεφεύγουν στο forum τέτοιες ανυπόστατες κουβέντες. Δεν είμαστε δημοσιογραφεί….
Τεκμηριωμένα και μετά την εκδίκαση της καταγγελίας μας.«Τέλος για τα αυτοκίνητα με λαδιέρες γιατί χτυπάνε βαλβίδες»
Το είδες με τα μάτια σου, για σου είπαν άκουσες κλπ?. Εάν όντος έτσι είναι, τότε η λαδιέρα δεν γέμισε ποτέ με το κατάλληλο λιπαντικό, η δεν γέμισε καθόλου, (μου έχει συμβεί και αυτό σε πελάτη!!!!... δεν είχαν παλιά λαμπάκι…. Και ο πελάτης πολύ τυπικός στα service του….. μου ερχόταν πάντα με την ΕΛΠΑ!!!!.) Η, η κατασκευή του μοτέρ, ήταν για τα μπάζα’.
«και γιατί αυτοκίνητα που δεν φοράνε δεν χτυπάνε;»
Μέχρι πότε?. Σου έρχονται στο συνεργείο σου επισκευές, ώστε να ερωτήσεις να μάθεις και να στατιστικοποιήσεις το γεγονός?. Και πράγματι έχουν γίνει και πολλά χιλιόμετρα χωρίς…. Μα σε ποια αυτοκίνητα. Αυτό είναι μεγάλο θέμα που το έχω εξηγήσει. Και ένα στοιχείο και μέχρι ενός σημείου σωστά έγραψε ο Βατσος «πλούσια ρύθμιση», όχι να πιέζουμε τον εγκαταστάτη μας, να το κάνει να καίει αέρα….. και αυτός να υποκύπτει.
«ξέρουν ότι αν είναι να το πάθεις θα το πάθεις»
…και σίγουρα!. Μα όταν περνάς τον δρόμο απέναντι, δεν πρέπει να περιμένεις από τυφλό να σου πει κοίτα δεξιά αριστερά, βαλε και το μυαλό σου να δουλέψει. Αυτό κάνουμε εδώ μέσα, βοηθάμε τους διαβάτες από της συμβουλές των τυφλών!.
«Εγώ πάντως δεν έβαλα γιατί είναι ποιό εύκολο και ποιό ανώδυνο επαγγελματικά να πεις σε κάποιον να βάλλει λαδιέρα παρά να του πεις να μη βάλει ξέροντα ότι αυτό θα σου κάνει κακό ....»
Να βάλεις φίλε μου να βάλεις, για το καλό της τσέπης σου.
Και ρωτώ, για το κάλο μας μάχονται, οι αναρχικοί, οι αντιεξουσιαστές, οι παράνομοι και οι αδαής…?!!.
Και σίγουρα θα γνωρίζεις, ότι ορισμένοι δημιουργούν ‘σκανδαλάκια’ για να φύγουν από την αφάνεια τους.
Φιλικά & στην διάθεση σου.
ΑΝΤΩΝΗΣ.
ΥΓ. ευχαριστώ για να εναύσματα σου… -
Αντώνη ποια η γνωμη σου για υγραέριο σε RX-8?
-
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. ΕΙΜΑΙ ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΜΠΟΛΟΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΤΟΙ. ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΓΕΝΗΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ (ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΚΑΝΕΝΑΝ).
Α. ΕΝΑΣ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΒΑΛΕΙ Η ΔΕΝ ΒΑΛΕΙ ΛΑΔΙΕΡΑ; (ΠΧ Ο ΘΕΟΔΩΡΟΥ Η Ο ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΝ ZAVOLI Η ΤΗΝ PRINS ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΛΑΔΙΕΡΑ; ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ....
Β. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΡΚΟ....ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΠΕΡΡΙΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ.
Γ. ΣΤΙΣ 450+ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΦΟΡΟΥΜ ΠΑΜΠΟΛΟΙ ΜΕ ΛΑΔΙΕΡΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝ.......(ΠΧ ΤΟΥΟΤΑ - ΝΙΣΣΑΝ ΚΛΠ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΨΑΞΩ....)
Δ. ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΔΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΛΟΓΩ ΑΠΕΙΡΙΑΣ ΠΧ) ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΚΙΤ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΡΑΒΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΕΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ.
ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΩΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΙΑ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΡΑΦΩ. ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ ΟΤΙ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ (ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΜΑΛΛΟΝ). -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αντώνη ποια η γνωμη σου για υγραέριο σε RX-8?
Σε δυο που έχει γίνει η δουλεία, 30000 & 50000 δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Δεν είναι όμως τα χιλιόμετρα ενδεικτικά για στατιστική. Κάπου έχω διάβαση κάτι, και θα το βρω για να σου απαντήσω ποιο εμπεριστατωμένα.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Υγραεριοκίνηση!