-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Η απόσταση μεταξύ των εμπρός τροχών, αριστερού και δεξί. Έχει κολλήσει το μυαλό μου τώρα και δε μου'ρχεται η λέξη στα Ελληνικά.
wtf η 3αρα έχει μικροτερο μετατρόχιο απο τα αμαξια μικροτερης κατηγορίας?
Έλα ντε!
Κάποιο λόγο θα έχουν...αλλά είναι όντως απορίας άξιο.
μήπως το χαμηλό κέντρο βάρους τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν μικρό μετατρόχιο?
αλλιώς, πρέπει να δουμε κ της μερσεντες πόσο είναι (που ειναι επισης πισωκινητη)Ενδιαφέρον η απορία σου...και η C180 έχει 1547 μετατρόχιο μπρός/πίσω με την si 1500 εμπρός και 1513 πίσω.
-
Και το 3ο και τελευταίο βίντεο του series με τις εντυπώσεις της Giulietta που περιλαμβάνει επιταχύνσεις εν κινήσει σε ταχύτητες 100+ στην autostrada.
Σόρι αν σας κούρασα:
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Ρε παιδια δε ξερω.Οταν το βλεπω απο φωτο πραγματικα ξενερωνω.Οταν το βλεπω απο κοντα καπως τη βρισκω δηλαδη εχω αναμικτα συναισθηματα.Ουτε ποοο κουκλι αλλα ουτε και ασχημο μαλλον θα ειμαι ψιλοανωμαλος που το βρισκω ποιο αρμονικο και ομορφο απο τη Τζουλιετα.
Να το ψάξεις αυτό με την αλφα Πάντως από κοντά είναι πιο καλό το φόκι έχεις δίκιο.Από μπροστά και το πλάι μια χαρά είναι από πίσω. Το μαύρο όντως θα του πάει περισσότερο.Ίσως με μια τρίθυρη εκδοχή βελτιωθούν τα πράγματα αισθητικά και οδηγικά (αν και μάλλον δεν θά έρθει τρίθυρο φόκους,ίσως κανένα capri στυλ scirocco)
Τι να σου πω.Εμενα προσωπικα μου αρεσουν οι γραμμες του.Να σου πω την αληθεια μου αρεσε πολυ η ανεση του αλλα εκανα σε ενα παρκινγκ με 50χλμ ενα ζιγκ ζαγκ και δεν ειχε καμια σχεση με το δικο μου.Πολλες κλισεις ρε παιδι μου αλλα δε φαινονταν οταν εμπαινες σε καποια στροφη με χλμ η ισως δε μου φανηκαν εμενα.
Γιωργο ευτυχως που αφησες τις πινακιδες να φαινονται να ξερει ο κοσμος να μη το παρει τετοιο βιασμο που υπεστη στα χερακια σου.. Α και ενα μεγαλο μπραβο γιατι εχει βελτιωθει παρα μα παρα πολυ το συντακτικο και η ορθογραφια σου..
Thanx Χρηστο!Οσο ζεις μαθαινεις.
Επισης να πω δυο πραγματακια ακομα που ξεχασα.
Το χρωμα του ηταν ενος ειδους σκατουλι καπως σαν κλειστο καφε με καποια αποχρωση γκριζου μεσα που εμενα το χρωμα αυτο μου αρεσε.Δηλαδη αν το αγοραζα σε αυτο το χρωμα θα το αγοραζα η σε κοκκινο.Κατι ακομα δυο πραγματακια που ξεχασα ειναι οτι το αυτοκινητο το δουλευα με full a/c και 4 ατομα μεσα.Εδω και δυο μερες μιλαω για αυτο το αυτοκινητα με αυτα τα 3 ατομα.
1ος μου λεει.Το αμαξι μου αρεσε παρα πολυ (αυτουνου του το εδωσα και μια βολτα βασικα για ενα τσιγαρο σταματησαμε χωθηκε μεσα και το πηρε για 10 μετρα τιποτα παραπανω). οδηγικα.Εστω και σε αυτα τα 10 μετρα δηλαδη μου φανηκε πολυ καλο και οτι το τιμονι του εκοβε πολυ καλα (το εκανε αναστροφη οπως και η πρωτη που ανοιξα γεμισε πολυ ωραια.Αυτο που δε μου αρεσε μου ειπε ειναι οτι τα ποδια μου εβρισκαν στο ταμπλο και δε καθεσαι ανετα στη θεση του συνοδηγου.
2ος μου λεει.Το αυτοκινητο και εμενα μου αρεσε παρα πολυ.Τραβαγε λεει πολυ καλα δηλαδη σε κολλαγε ο κινητηρας στο καθισμα αλλα εμενα μου αρεσε η ανεση του και οτι τα χιλιομετρα τα καταπινε ευχαριστα και ακουραστα.Δε μου αρεσε που τα ποδια μου εβρισκαν στο ταμπλο και οτι παλι δε καθεσαι ανετα.
3ος μου λεει που ειχε την κακοτυχια να καθεται πισω μου που εγω πραγματικα ειχα απλωσει πολυ το καθισμα (1,90κατι υψος εγω).Εμενα λεει δε μου αρεσε τιποτα.Στην αρχη μου ελεγε πως καθεσαι καπως στραβα (δηλαδη οτι κοιτας προς τη μερια του οδηγου και κατι τετοια ).Επισης δε μου αρεσαν οι χωροι, το ταμπλο, η πηγη, το τιμονι, ο κινητηρας επειδη ειναι 1.600 και μπορει να κολλησει (ναι εχουμε και τετοια μυαλλα στη παρεα οπου δε θελουν 1.600 αλλα σταρλετουμπες τουρμαπτες 1.300κ.εκ. ) γενικως δηλαδη δε του αρεσε τιποτα και λεει οτι η γρια (δικο μου φοκους) ειναι καλυτερο.ΟΚ του λεω παω να φερω τον ζουρλομανδυα.Καποια ακομα πραγματακια που δεν ανεφερα επειδη ημουν αϋπνος και ηθελα να γραψω γρηγορα να πεσω λιγο για υπνο.
Μου αρεσε το πολυλειτουργικο τιμονι του αυτοκινητου οπως και το μαλακο δερμα που ηταν φτιαγμενο.CruiseControl το ειχες εκει,απαντηση κλεισιμο τηλεφωνο και διαφορες ρυθμισεις του τηλεφωνου.Τα χειρηστηρια φλας και υαλοκαθαριστηρων ηταν πολυ ποιοτικα αλλα κατι που παρατηρησα ειναι πως δεν ειχε γρηγορη σκαλα.Δηλαδη ειναι διακεκομενη και συνεχομενη και τιποτα αλλο.Μετα επαιζες με την ταχυτητα απο εκεινη τη ροδελιτσα που ειχε αλλα υαλοκαθαριστηρες δεν ακουγωντουσαν που γυρναγανε και καθαριζανε σχεδον ολο το τζαμι.Εντυπωσιακος ηταν και ο τροπος που το εριχνε δηλαδη το εριχνε καπως σαν πιτσιλιτο και οχι συνεχομενο.Μου αρεσε η μικρη οθονουλα που ειχε για μεση καταναλωση κλπ κλπ αλλα θα ηθελα να πηγαινε καθετα δηλαδη να ηταν μακροστενο προς τα κατω και να ειχε δεικτη βενζινης και θερμοκρασιας μεσα στο στροφομετρο η στο κοντερ η το καθε ενα στο καθενα.Οπως προανεφερε ο Νικος για τη τζουλιετα ετσι και εδω θα επιβεβαιωσω πως το συγκεκριμενο αυτοκινητο θελει παρκινγκ ρανταρ οπωσδηποτε επειδη δε βλεπεις το καπο αλλα μεσα στη Πατρα (βεβαια κατεβασα καποιον να μου πει για πισω μη το φαω το αυτοκινητο επειδη φοβαμαι καμποσο στο παρκαρισμα) το παρκαρα ανετα δηλαδη σαν να παρκαρα το δικο μου ενα πραγμα ισως και ποιο ανετα λογο ποιο ελαφριου τιμονιου.Η πηγη του μου φανηκε αρκετα καλη αλλα εμενα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι η ποιοτητα του ηχου και οχι η ενταση που θα φτασει.Παιζει το χρωμα φμ το τραγουδι των γυφτων του μπαλαμου και μολις ειχα μπει μεσα ειχα βαλει τα μπασα στο τερμα επειδη μου αρεσει το αρκετο μπασο και τα ελληνικα τραγουδια εχουν αρκετο απο αυτο.Σε καποια φαση ειδα τον κεντρικο καθρεπτη να τριζει λες και ειχα γουφερ μεσα στο αυτοκινητο που εμενα μου αρεσε αυτο επειδη δεν ηταν απλα επιφανειακο μονο στο το αυτι αλλα το ενιωθες οπως και ενα αλλο θετικο ειναι οτι επιανε παρα πολλους σταθμους και ειχε αρκετες ρυθμισεις.Θηκουλες ειχε το αυτοκινητο.Μπροστα ειχε δυο ποτηροθηκες οπου αν ηθελες εβαζες και το τασακι εκει (δεν ειχε αλλου εγω προσωπικα το χρησιμοποιω για κερματα και αλλα ψιλολογια ) και μια μικρη θηκουλα οπου εβαζες το κινητο σου ειτε το κλειδι του αυτοκινητου (το συγκεκριμενο ειχε keyless).Επισης το υποβραχιονιο ειχε μεγαλο βαθος εβαζες πολλα πραγματα οπως και το ντουλαπακι του συνοδηγου.Γενικως εγκλιματιστικα γρηγορα με το αμαξι αλλα δε μπορουσα να βρω πως κλεινουν οι καθρεπτες και ημουν τυχερος που δε μου τους φαγανε.
Αυτα τα ολιγα.
Πολυ ωραια η παρουσιαση Νικο.Πρεπει να το ευχαριστηθηκες το αμαξι!
-
Νικο δεν σου έριξε παντόφλα η σταύρωσον που την είχες πίσω σαν ταξίαρχο να φιλμάρει ανούσια για το άλλο φύλο σκηνές με κάποια Ιουλιέτα που κροταλίζει;
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Η απόσταση μεταξύ των εμπρός τροχών, αριστερού και δεξί. Έχει κολλήσει το μυαλό μου τώρα και δε μου'ρχεται η λέξη στα Ελληνικά.
wtf η 3αρα έχει μικροτερο μετατρόχιο απο τα αμαξια μικροτερης κατηγορίας?
Έλα ντε!
Κάποιο λόγο θα έχουν...αλλά είναι όντως απορίας άξιο.
μήπως το χαμηλό κέντρο βάρους τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν μικρό μετατρόχιο?
αλλιώς, πρέπει να δουμε κ της μερσεντες πόσο είναι (που ειναι επισης πισωκινητη)Ενδιαφέρον η απορία σου...και η C180 έχει 1547 μετατρόχιο μπρός/πίσω με την si 1500 εμπρός και 1513 πίσω.
Οι premium γερμαναράδες θέλουν μαθήματα.Μεγαλύτερα μετατρόχια έχει το μικρομεσαίο sedan μου από τη μεσαία Merc.
Νίκο αν θυμάμαι το πάτωμα της 3αρας σου πρέπει να είναι αρκετά παλιό(εννοώ ότι παράγεται πολλά χρόνια) δεδομένου αυτού μάλλον απλά είναι στα όρια του ξεχηλώματος του -
Έτσι είναι Ορέστη. Η καινούρια θα είναι πιο φαρδιά λένε. Απλά μου έκανε εντύπωση το πόσο φαρδιά είναι η Giulietta.
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Νικο δεν σου έριξε παντόφλα η σταύρωσον που την είχες πίσω σαν ταξίαρχο να φιλμάρει ανούσια για το άλλο φύλο σκηνές με κάποια Ιουλιέτα που κροταλίζει;Αφού γυρίσαμε όλα τα μαγαζιά σε Μονακό, Νίκαια και Σαν Τροπέ...ήταν το λιγότερο που μπορούσε να κάνει για να εξιλεωθεί.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
.Η αναρτηση ηταν ιδιαιτερα μαλακη.Δηλαδη το αμαξωμα επαιρνε αρκετες κλισεις αλλα γενικα ο χαρακτηρας του φοκους δεν ειναι ποια οδηγοκεντρικος αλλα να κανει ολους ευτυχισμενους.Τον οδηγο με τα διαφορα ηλεκτρικα gadget κλπ κλπ οπως και ο κινητηρας και τα αρτια φρενα του και τους υπολοιπους που θα κινουνται μεσα σε αυτο με τους ελαχιστους θορυβους που παιζουν στις υψηλες ταχυτητες αλλα και με τα ωραια ουτε μαλακα αλλα ουτε και σκληρα καθισματα που ειναι εφοδιασμενο το αμαξι.Ο οδηγός είναι ευτυχισμένος με τα γκάτζετ;;;; Αν ναι, τότε το νέο φόκους είναι καταπληκτικό...
Επισης οταν εσβησα και το tcs εκει ξεκινησε το πανηγυρι μιας και το αμαξι κολλαγε κατω.Το ψευτομπλοκε δε το πηρα χαμπαρι να πω και τοσο την αληθεια αλλα δε μπηκα και σε καμια στροφη τοσο τερμα για να το πιεσω.Γενικως το αμαξι το πιεσα μονο σε ευθειες.
To tcs (=traction control system) είναι το ψευδομπλοκέ . Είναι προφανές ότι αν το απενεργοποιήσεις δεν θα το πάρεις χαμπάρι!
Τι εννοείς 'κολλάει κάτω';;; Γιατί από ελκτική πρόσφυση σε συνδυασμό με τα efficient grip της goodyear που είχε αυτό που οδήγησα εγώ (sport 150ps) ήτανε μετριότατο...
-
δε ξερω αν εχεις καταλαβει με ποιον μιλας...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δε ξερω αν εχεις καταλαβει με ποιον μιλας...Έχω καταλάβει, απλά σημειώνω μερικές ενστάσεις ελπίζοντας ότι δεν θα οδηγηθούμε σε πόλεμο με στόχο να αποδειχθεί πως οτιδήποτε με το μπλε οβάλ είναι κορυφαίο.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
δε ξερω αν εχεις καταλαβει με ποιον μιλας...
Έχω καταλάβει, απλά σημειώνω μερικές ενστάσεις ελπίζοντας ότι δεν θα οδηγηθούμε σε πόλεμο με στόχο να αποδειχθεί πως οτιδήποτε με το μπλε οβάλ είναι κορυφαίο.
αν ειχες καταλαβει, δε θα εμπαινες καν στον κοπο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δε ξερω αν εχεις καταλαβει με ποιον μιλας...
Έχω καταλάβει, απλά σημειώνω μερικές ενστάσεις ελπίζοντας ότι δεν θα οδηγηθούμε σε πόλεμο με στόχο να αποδειχθεί πως οτιδήποτε με το μπλε οβάλ είναι κορυφαίο.
αν ειχες καταλαβει, δε θα εμπαινες καν στον κοπο
Ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω...
-
το πμ μου θα σε διαφωτισει...
-
Aυτο που κραταω απο τον Mad_Max_Geo, και συμφωνω παραλληλα, ειναι η συγκεκριμενη φραση: :' να κανει ολους ευτυχισμενους'.
Σαφως και στο θεμα τιμονι, με ηλεκτρομηχανικη κρεμαγιερα, χανεις σε πληροφορηση, ΟΜΩΣ, ειναι και σχετικα γρηγορο-αμεσο (2,6στροφες), αλλα εχει και αρκετα καλη αισθηση βαρους, λιγοτερο συνθετικη απο του Golf.
Ενταξει σημειο αναφορας η G, ΑΛΛΑ ουσιαστικα κερδιζει σε αμεσοτητα (οχι σε πληροφορηση) λογω ακομα κοντυτερης απο της ηδη σχετικα κοντης του Focus (2,2στροφες).
Eπισης, ναι ειναι περισσοτερο μαλακο απ' οτι θα ηθελα και εγω, το πλαισιο ομως ειναι ΤΟΣΟ στιβαρο, που με, τουλαχιστον ανεκτα λαστιχα (Michelin primacy HP, και οχι τα πολυ μετρια efficient grip της Goodyear, που εχουν συνηθως οι σπορ εκδοσεις...), εχεις την απαιτουμενη πληροφορηση για το πως πατανε οι τροχοι στο δρομο.
Για το θεμα αναρτηση παντως, και επειδη και στην σπορ εκδοση, δεν ειδα σημαντικη διαφορα, προς το καλυτερο, αλλα μαλλον προς το χειροτερο, με ξερες αντιδρασεις (κατι που μπορει να οφειλεται και στα μετρια λαστιχα, και ισως με υψηλες πιεσεις, στο αυτοκινητο που οδηγησα...), πιστευω οτι η χρυση τομη θα επιτυγχανεται με εργοστασιακη (εξτρα φυσικα) τοποθετηση ελατηριων της eibach, τα οποια σκληραινουν λιγο περισσοτερο, και χαμηλωνουν παραλληλα το αμαξωμα κατα 30mm.
Σε συνδυασμο με το 'ανετο' 50προφιλ της Titanium εκδοσης που προσωπικα θα επελεγα, θεωρω οτι θα βελτιωσουν πολυ σε αισθηση αλλα και ακριβεια στο μπροστινο συστημα.
Στο εσωτερικο, πραγματι το ογκωδες ταμπλω ενοχλει στις κατω πλαινες πλευρες οδηγο-συνοδηγο.
Αρκετα ψηλος οδηγος , απο 1,85 και πανω, θα εχει θεμα με το δεξι γονατο, και την επαφη με το ταμπλω.
Επισης, ενα τριακτινο σπορ τιμονι θα μπορουσαν να βαλουν, και γενικοτερα να υπαρχει μια αισθηση...Ευρωπαικη, και οχι
εξευρωπαισμενη Αμερικανικη, στο εσωτερικο, παροτι απο πλευρας εξοπλισμου, ευκολιων, δεν λειπει τιποτα.
Για τον κινητηρα, δεν εχω να πω κατι, εχω ξεκαθσρισει προσωπικα οτι μου αρεσε αρκετα. Μονο μειον για τα δικα μου δεδομενα, -αλλα και καθημερινες συνηθειες με ατμοσφαιρικο...- η υψηλη καταναλωση, αλλα μονο σε ρυθμους με συχνη χρηση στον κοφτη.
Στο χρωμα, θα πηγαινα μαλλον στο πιο 'νεανικο' και σπορτιφ μαυρο μεταλλικο, (να 'χανονται' και καποιες σχεδιαστικες λεπτομερειες ) αν και το καφε μεταλλικο, στις φωτο πιο πανω, μου αρεσει.
Η τιμη του παντως, το καθιστα -για εμενα τουλαχιστον- ως το πιο ολοκληρωμενο και καλυτερο value for money μικρομεσαιο, αυτη την στιγμη, στην εκδοση Titanium 150, για κλασικη μακροχρονια 'συμβιωση'. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Επισης οταν εσβησα και το tcs εκει ξεκινησε το πανηγυρι μιας και το αμαξι κολλαγε κατω.Το ψευτομπλοκε δε το πηρα χαμπαρι να πω και τοσο την αληθεια αλλα δε μπηκα και σε καμια στροφη τοσο τερμα για να το πιεσω.Γενικως το αμαξι το πιεσα μονο σε ευθειες.
To tcs (=traction control system) είναι το ψευδομπλοκέ . Είναι προφανές ότι αν το απενεργοποιήσεις δεν θα το πάρεις χαμπάρι!
Τι εννοείς 'κολλάει κάτω';;; Γιατί από ελκτική πρόσφυση σε συνδυασμό με τα efficient grip της goodyear που είχε αυτό που οδήγησα εγώ (sport 150ps) ήτανε μετριότατο...
Εμενα ο πωλητης μου ειπε πως αυτο δουλευει με το ABS.Δηλαδη πχ μπαινεις σε δεξια στροφη γρηγορα και κοβει το ABS τον μπροστα δεξι τροχο.Τελοσπαντων εγω δε προσπαθω να το βγαλω κορυφη μιας και δεν εχω γνωμη απο αλλο.Αλλα για εμενα μεχρι ωρας ειναι κορυφη αλλα ξαναλεω μεχρι ωρας.Επισης με την ορολογια κολλαγε κατω το αυτοκινητο εννοουσα πως εγραφε πολυ οχι κατι αλλο. Δε θυμαμαι τι λαστιχα ειχε το συγκεκριμενο αλλα προσωπικα αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.
@Κικιζας
Εμενα προσωπικα δε με ενοχλησε το ταμπλο.Ειχα οσο χωρο ηθελα να βολευτω και επισης μου αρεσει να ρυθμιζω το καθισμα κατω κατω επειδη νιωθω ποιο αγωνιστικος ετσι! Για την πληροφοριση θα συμφωνησω αν και εχω μπερδεψει πολυ τις ορολογιες πληροφοριση και αισθηση.Τελοσπαντων για το εσωτερικο επισης θα συμφωνησω αλλα λεγοντας πως και το 4ακτινο τιμονι δεν ειναι διολου ασχημο.Γενικως το αμαξι απο φωτο φαινεται απαισιο αλλα απο κοντα πραγματικα αλλαζεις γνωμη αλλα και απο την ωρα που θα το οδηγησεις.
-
Κι εγώ που δεν έχω δοκιμάσει αστακό, βρίσκω τη γαρίδα κορυφή.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Κι εγώ που δεν έχω δοκιμάσει αστακό, βρίσκω τη γαρίδα κορυφή.Ουτε εγω εχω δοκιμασει αλλα μου μιλας για ψαρια.Εγω μπορει να οδηγησω ενα αυτοκινητο ποιο ανετο απο το φοκους και μπορει να πω γ@μ@ το το φοκους το αλλο ειναι καλυτερο πχ.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
@ΚικιζαςΕμενα προσωπικα δε με ενοχλησε το ταμπλο.Ειχα οσο χωρο ηθελα να βολευτω και επισης μου αρεσει να ρυθμιζω το καθισμα κατω κατω επειδη νιωθω ποιο αγωνιστικος ετσι! Για την πληροφοριση θα συμφωνησω αν και εχω μπερδεψει πολυ τις ορολογιες πληροφοριση και αισθηση.Τελοσπαντων για το εσωτερικο επισης θα συμφωνησω αλλα λεγοντας πως και το 4ακτινο τιμονι δεν ειναι διολου ασχημο.Γενικως το αμαξι απο φωτο φαινεται απαισιο αλλα απο κοντα πραγματικα αλλαζεις γνωμη αλλα και απο την ωρα που θα το οδηγησεις.
Το 'πληροφορηση' αναφερεται στην θεση-γωνια των τροχων, εαν και ποσο μας μεταφερεται αυτη η κατασταση ανα πασα στιγμη οταν στριβεις το τιμονι.
Η αισθηση, εχει να κανει με το ποσο βαρυ ή ελαφρυ ειναι το τιμονι, αν το βαρος ειναι συνθετικο πολυ λιγο ή καθολου, και το
'κοφτερο' / 'γρηγορο' εχει αμεση σχεση με τις στροφες απο ακρη σε ακρη.
Γενικως κατω απο 3 στροφες θεωρειται 'γρηγορο'. Το Focus εχει 2,6, η G πχ εχει το πλεον 'γρηγορο' τιμονι με 2,2 στροφες.
Απο κοντα θα συμφωνησω, και ιδιαιτερα σε καποια συγκεκριμενα χρωματα φαινεται σαφως καλυτερο, απ' οτι στις φωτο... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Κι εγώ που δεν έχω δοκιμάσει αστακό, βρίσκω τη γαρίδα κορυφή.Troll humor...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η αισθηση, εχει να κανει με το ποσο βαρυ ή ελαφρυ ειναι το τιμονι, αν το βαρος ειναι συνθετικο πολυ λιγο ή καθολου
Εγω γιατι νομιζα μεχρι σημερα οτι αυτο ειναι το λεγομενο βαρος του τιμονιου..?
Παω να ανοιξω 4Τ. -
Οδήγησα... Peugeot 309 Part 2...
Ο TU ακούγεται φοβερά κοντά στον κόφτη... Σε μια απότομη στροφή (είχα όρεξη ο μλκς) τα δωσα όλα ΑΛΛΑ ξέχασα ότι έχει τελειωμένα λάστιχα, και- μου εφυγε ο κώλος
- κόντεψα να τρακάρω...
Συμπέρασμα: ΠΟΤΕ μαλακίες με οποιοδήποτε αμάξι...
Οδήγησα....