-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν θυμάμαι η καλά το θέμα με την επικινδυνότητα της Φτέρης τέθηκε μετά τη μεγάλη φωτιά του 2007, οπότε 'ξεγυμνώθηκε' το βουνό αλλά δεν είμαι σίγουρος για ποιό λόγο.Ήμουν μπροστά στην έξοδο του Τάκη Καϊτατζή με 5η στη στάση της Αχλάδας σε εκείνο το ΕΛΠΑ. Το Έβο έκοψε την μπαριέρα στα δύο αλλά μετά έσκασε σε δύο μικρά δέντρα (το ένα το έκοψε) και σταμάτησε 10-15 μέτρα πιο κάτω μέσα στους θάμνους. Ο Τάκης με το συνοδηγό του ανέβηκαν χωρίς γρατζουνιά. Το αυτοκίνητο άρχισε να καπνίζει και ευτυχώς που ήταν τότε οι δύο γιοι του Ιαβέρη που πήδηξαν στον γκρεμό με έναν πυροσβεστήρα και το αυτοκίνητο δεν κάηκε. Σήμερα που δεν υπάρχει ούτε ένα δέντρο το Έβο θα πήγαινε άλλα 100 μέτρα με τούμπες στον γκρεμό.
Ελπίζω αυτό το παράδειγμα να έκανε κατανοητή τη διαφορά. -
την φινλανδία την ανέφερα γιατί έχει δέντρα που μπορείς κάλιστα να αγκαλιάσεις(όπως σκοτώθηκε ο park).......ό,τι πιο επικινδυνο σε συνθήκη τρακαρίσματος αυτή τη στιγμή γιά αγωνιστικό,μακράν πιο επικίνδυνο γιά τραυματισμό, από την περίπτωση γκρεμού*,παρόλα αυτά δεν είναι τα δάση της φινλανδίας τίγκα στη μπαριέρα....(με χλμ/ώρα πολλά πολλά...)
από την άλλη ανηφόρα-κατηφόρα μόλις τελειώσει ο δρόμος αρχίζει ο γκρεμός όπως και να έχει ,οπότε η θεωρητική λογική αυτής της υπερασφάλειας των μπαριερών (κλπ μέτρων...) παντού,δεν στέκει μόνο γιά τη μία φορά.......
ΔΕΝ γίνεται τις διαδρομές των ράλλυ να τις κάνουμε διαδρομές ανάβασης,με μπαριέρες παντού....Κριτές σωστά καταρτισμένους παντού,ΝΑΙ,καλό είναι να έχουμε !!!!......
- ο γκρεμός πολλές φορές παρεξηγείται,γιατί συνήθως βλέπουμε που μπορούμε να καταλήξουμε κοιτώντας μακριά,οπότε το μάτι πάει και βαθιά,ενώ στις περισσότερες των περιπτώσεων η κλίση δεν είναι τόση όσο τη φανταζόμαστε.
Από την άλλη δεν είναι το φυσιολογικό να σκεφτόμαστε ότι ανά πάσα μέτρο ειδικής μπορούμε να εξαφανιστούμε 300 μέτρα κάτω....
άμα είναι έτσι να ασχοληθούμε με κάποιο άλλο άθλημα....
ναι στην ασφάλεια,αλλά δεν παίζουμε και γκολφ.....στο βουνό πάμε.....όχι στις πεδιάδες του βελγίου......
τέσπα
- ο γκρεμός πολλές φορές παρεξηγείται,γιατί συνήθως βλέπουμε που μπορούμε να καταλήξουμε κοιτώντας μακριά,οπότε το μάτι πάει και βαθιά,ενώ στις περισσότερες των περιπτώσεων η κλίση δεν είναι τόση όσο τη φανταζόμαστε.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Αν θυμάμαι η καλά το θέμα με την επικινδυνότητα της Φτέρης τέθηκε μετά τη μεγάλη φωτιά του 2007, οπότε 'ξεγυμνώθηκε' το βουνό αλλά δεν είμαι σίγουρος για ποιό λόγο.
Ήμουν μπροστά στην έξοδο του Τάκη Καϊτατζή με 5η στη στάση της Αχλάδας σε εκείνο το ΕΛΠΑ. Το Έβο έκοψε την μπαριέρα στα δύο αλλά μετά έσκασε σε δύο μικρά δέντρα (το ένα το έκοψε) και σταμάτησε 10-15 μέτρα πιο κάτω μέσα στους θάμνους. Ο Τάκης με το συνοδηγό του ανέβηκαν χωρίς γρατζουνιά. Το αυτοκίνητο άρχισε να καπνίζει και ευτυχώς που ήταν τότε οι δύο γιοι του Ιαβέρη που πήδηξαν στον γκρεμό με έναν πυροσβεστήρα και το αυτοκίνητο δεν κάηκε. Σήμερα που δεν υπάρχει ούτε ένα δέντρο το Έβο θα πήγαινε άλλα 100 μέτρα με τούμπες στον γκρεμό.
Ελπίζω αυτό το παράδειγμα να έκανε κατανοητή τη διαφορά.Οπως όμως σωστά λέει ο Amaxopoulos, πιο επικίνδυνο είναι ένα δέντρο ή μια κολώνα δίπλα στο δρόμο παρά ένας γκρεμός. Το παράδειγμα του Κοσμόπουλου στο Κένταυρος του 2005 (200 μέτρα γκρεμό με '100' τούμπες μέτρησε χωρίς γρατζουνιά) και το αντίστοιχο παράδειγμα του Δούρου στα Αθίκια το 2006 (δέντρο δίπλα στο δρόμο ) δείχνουν τι εννοώ.
Νομίζω περισσότερο ψυχολογικό είναι το ζήτημα, βλέπει κανείς το γκρεμό και σκιάζεται αλλά το δέντρο, που νομίζει ότι θα τον 'κρατήσει' μπορεί και να τον σκοτώσει.
-
Αν δε μπορει ο ΑΟΠ να διοργανωσει μονος του Φτερη κατηφορα, ας βοηθησει και ο ΣΟΑΑ οπως εγινε και στη Ριτσωνα(αλλοι λογοι βεβαια εκει αλλα ενεπλακη στη διοργανωση)
-
Ας τοποθετηθω και εγω με την αποψη μου στο θεμα, ως ακολουθως.
Με τα σημερινα αυτοκινητα, ελαχιστη πραγματικη διαφορα κανει αν μια ε.δ. ειναι ανηφορα απ'οτι κατηφορα.Περισσοτερο ψυχολογικη ειναι η διαφορα, παρα ουσιαστικη. Θελω να πω, οτι στο τελος μιας ευθειας, το συγχρονο αυτοκινητο θα φτασει με σχεδον τα ιδια χιλιομετρα, ειτε ειναι σε ανηφορα ειτε σε κατηφορα.
Οταν μιλαμε δε για την Φτερη, η ευχαριστιση της κατηφορικης δεν συγκρινεται με την ανηφορικη εκδοση της.
Στο κατω κατω,οπως ελεχθη και πιο πανω, ειναι πιο 'μαγκια' να μπορει καποιος να διαχειριστει τις δυνατοτητες των φρενων του αυτοκινητου του, παρα να καψει φλαντζα προσπαθωντας να σκαρφαλωσει σε ενα βουνο. Ρωτηστε και τον A.P.R. για την ανηφορικη Φτερη του 2010 !!!
Οσο αφορα τωρα τους γκρεμους, παλι ειναι ψυχολογικο το θεμα. Οταν ενα αυτοκινητο για 'Χ' λογους βγει απο τον δρομο, χρειαζεται απλα για να εκτονοσει την ορμη που εχει την δεδομενη στιγμη. Η απλα αυτη μπορει να ειναι ειτε οριζοντια (ενα χωραφι) ειτε να εχει κληση (μια πλαγια-ενας γκρεμος) . Αυτο που σιγουρα δεν χρειαζεται, ειναι ενα σταθερο εμποδιο κοντα στον δρομο, (βραχος-δεντρο-κολωνα). Αυτα τα τελευταια μπορουν να κανουν την μεγαλη ζημια. Παραδειγματα,υπαρχουν παρα πολλα. Ο M.Park στο παγκοσμιο και το ατυχημα μας στο Παλαδιο του 07, ειναι μονο δυο που μπορω να αναφερω ευκολα.
Εδω θυμαμαι (και γελαω) τα λογια ενος παραγοντα των αγωνων (των σχετικα προσφατων χρονων) ο οποιος ειχε σταλει να ελεγξει μια διαδρομη για το κατα ποσον ειναι καταλληλη για το Ρ.Ακροπολις. Οταν επεστρεψε ειπε επι λεξει, οτι 'ειναι ασφαλης ε.δ. γιατι εχει πολλα δενρα διπλα στον δρομο' !!!!
Αν στην 'Σταση' της Φτερης δεν ειχε γκρεμο αλλα μια συσταδα μεγαλων δεντρων, τοτε ο Τακης και ο συνοδηγος του δεν θα εβγαιναν απο το αυτοκινητο χωρις γρατζουνια.
Το παραδειγμα του Κοσμοπουλου που ανεφερε ο nass πιο πανω, τα λεει ολα.
Στο κατω-κατω ραλλυ λεγεται η μορφη του αθληματος και οχι πιστα. Αν καποιος φοβαται διπλα σε εναν γκρεμο, μπορει να κανει και ενα 'ασε' παρα πανω.Φιλικα,
'el-em'
-
Πάντως εάν γίνει κατηφόρική Φτέρη ακόμα και όσοι δεν μπορέσουμε να τρέξουμε για οικονομικούς λόγους, θα είμαστε σίγουρα εκεί σαν θεατές. Η κατηφόρα είναι μαγεία είτε οδηγάς 2λιτρο τούρμπο, είτε 1400αράκι..... (που στην ανηφόρα 'ψοφάμε').
Πραγματικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει οδηγός που δεν θέλει να την τρέξει κατηφόρα... Ας το σκεφτεί η οργάνωση αυτήν την εποχή που πασχίζουν να μαζέψουν συμμετοχές, θα μπορέσει να κάνει τη διαφορά. -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ας τοποθετηθω και εγω με την αποψη μου στο θεμα, ως ακολουθως.
Με τα σημερινα αυτοκινητα, ελαχιστη πραγματικη διαφορα κανει αν μια ε.δ. ειναι ανηφορα απ'οτι κατηφορα.Περισσοτερο ψυχολογικη ειναι η διαφορα, παρα ουσιαστικη. Θελω να πω, οτι στο τελος μιας ευθειας, το συγχρονο αυτοκινητο θα φτασει με σχεδον τα ιδια χιλιομετρα, ειτε ειναι σε ανηφορα ειτε σε κατηφορα.
Οταν μιλαμε δε για την Φτερη, η ευχαριστιση της κατηφορικης δεν συγκρινεται με την ανηφορικη εκδοση της.
Στο κατω κατω,οπως ελεχθη και πιο πανω, ειναι πιο 'μαγκια' να μπορει καποιος να διαχειριστει τις δυνατοτητες των φρενων του αυτοκινητου του, παρα να καψει φλαντζα προσπαθωντας να σκαρφαλωσει σε ενα βουνο. Ρωτηστε και τον A.P.R. για την ανηφορικη Φτερη του 2010 !!!
Οσο αφορα τωρα τους γκρεμους, παλι ειναι ψυχολογικο το θεμα. Οταν ενα αυτοκινητο για 'Χ' λογους βγει απο τον δρομο, χρειαζεται απλα για να εκτονοσει την ορμη που εχει την δεδομενη στιγμη. Η απλα αυτη μπορει να ειναι ειτε οριζοντια (ενα χωραφι) ειτε να εχει κληση (μια πλαγια-ενας γκρεμος) . Αυτο που σιγουρα δεν χρειαζεται, ειναι ενα σταθερο εμποδιο κοντα στον δρομο, (βραχος-δεντρο-κολωνα). Αυτα τα τελευταια μπορουν να κανουν την μεγαλη ζημια. Παραδειγματα,υπαρχουν παρα πολλα. Ο M.Park στο παγκοσμιο και το ατυχημα μας στο Παλαδιο του 07, ειναι μονο δυο που μπορω να αναφερω ευκολα.
Εδω θυμαμαι (και γελαω) τα λογια ενος παραγοντα των αγωνων (των σχετικα προσφατων χρονων) ο οποιος ειχε σταλει να ελεγξει μια διαδρομη για το κατα ποσον ειναι καταλληλη για το Ρ.Ακροπολις. Οταν επεστρεψε ειπε επι λεξει, οτι 'ειναι ασφαλης ε.δ. γιατι εχει πολλα δενρα διπλα στον δρομο' !!!!
Αν στην 'Σταση' της Φτερης δεν ειχε γκρεμο αλλα μια συσταδα μεγαλων δεντρων, τοτε ο Τακης και ο συνοδηγος του δεν θα εβγαιναν απο το αυτοκινητο χωρις γρατζουνια.
Το παραδειγμα του Κοσμοπουλου που ανεφερε ο nass πιο πανω, τα λεει ολα.
Στο κατω-κατω ραλλυ λεγεται η μορφη του αθληματος και οχι πιστα. Αν καποιος φοβαται διπλα σε εναν γκρεμο, μπορει να κανει και ενα 'ασε' παρα πανω.Φιλικα,
'el-em'
+1000 Λωρη στην τοποθετηση σου!!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
'100' τούμπες μέτρησε χωρίς γρατζουνιά) και το αντίστοιχο παράδειγμα του Δούρου στα Αθίκια το 2006 (δέντρο δίπλα στο δρόμο ) δείχνουν τι εννοώ.Νομίζω περισσότερο ψυχολογικό είναι το ζήτημα, βλέπει κανείς το γκρεμό και σκιάζεται αλλά το δέντρο, που νομίζει ότι θα τον 'κρατήσει' μπορεί και να τον σκοτώσει.
- Το 'χωρίς γρατζουνιά' επιβεβαιώσε το με τον πρόεδρο του ΣΟΑΑ. Εγώ άλλα θυμάμαι.
- Σε παρακαλώ μην αναφέρεις ως παράδειγμα το ατύχημα του Δούρου. Κανείς μας δε θέλει να γράψει την αλήθεια για την αιτία θανάτου, οπότε καλό είναι να μην αναφερθεί ξανά το περιστατικό.
- Μάλλον δεν υπάρχει εικόνα για τι πράγμα μιλάω. Αν η μπαριέρα δεν είχε μειώσει στο 1/3 την ταχύτητα του Καϊτατζή πριν κοπεί στα δύο, τα δέντρα κάθε άλλο παρά καλό θα έκαναν. Χωρίς τη μπαριέρα χίλιες φορές καλύτερα να υπήρχε γκρεμός από κάτω παρά τα δέντρα. Με τη μπαριέρα, όχι. Επίσης, στα συγκεκριμένα δύο σημεία στους Πετσάκους για τα οποία επιμένω για μπαριέρα υπάρχει κάθετος γκρεμός τουλάχιστον 100 μέτρων. Εκεί αν βγεις δε φέρνεις τούμπες, εκεί πετάς και καταλήγεις κατευθείαν στον πάτο. Για όνομα του Θεού, δε μίλησα για μπαριέρες σε όλη τη διαδρομή. Μόνο σε δύο σημεία με συνολικό μήκος περίπου 40 μ. Όλη η υπόλοιπη διαδρομή ας είναι χωρίς ούτε ένα μέτρο μπαριέρα, δε μου καίγεται καρφί.
- Επαναλαμβάνω κάτι που έγραψα πιο πάνω: περισσότερο επικίνδυνες συνθήκες είναι: α) γκρεμοί με μεγάλη κλίση, β) σημεία με μεγάλη ταχύτητα εξόδου γ) κολώνες και δέντρα που δίνουν μεγάλη τοπική φόρτιση σε περίπτωση σύγκρουσης. Αν μπορούμε να μη φεύγουμε πέρα από τα λογικά όρια στις λίγες περιπτώσεις που υπάρχουν αυτά σε σημεία εξόδου, γιατί να μην το κάνουμε; Π.χ. σε όλο το Αχαιός που προτείνει ο Αμαξόπουλος (κι εγώ μαζί του πριν μήνες) υπάρχουν μόνο 4-5 σημεία που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες. Επίσης, στη Μαυροσουβάλα δεν είναι πάνω από 5-6 αυτά τα σημεία. Γιατί π.χ. να μην υπάρχουν ντάνες με λάστιχα σε αυτές τις 5-6 κολώνες;
Γενικά, πιστεύω ότι η τοποθέτηση του El-Em είναι απόλυτα σωστή σε όλα όσα λέει.
Και μακάρι να γίνει η Φτέρη ξανά κατηφόρα, ακόμα και καμμένη. -
ας μείνουμε στην ουσία.....
οι πετσάκοι γενικά έχουν μπαριέρα,υποθέτω ότι και στα σημεία που λες έχει.σωστός ο Ελ-Εμ.
η ανάλυση επί της ανάλυσης νομίζω περιττεύει.(και η εστίαση σε μία-δύο στροφές.......!!!!!)(για να μην πλατιάσουμε το θέμα....το θέμα δεν είναι γενικά ασφάλεια)
η γενική εικόνα είναι ότι όλοι θέλουν φτέρη κατηφόρα και ότι δεν υπάρχει κάποιος που να το θεωρεί βάσιμα, σοκαριστικά επικινδυνη.....,τουλάχιστον από τους έως τώρα τοποθετημένους στο θέμα.
Ωραία η πρόταση να βάλει το χέρι του ο ΣΟΑΑ....
μάλιστα επιμένω πως γιά το 2011,η λύση Χ3 είναι πολύ καλή , ειδικά όταν το προϊόν που διαθέτεις λέγεται φτέρη (ή μερκούρης ....ή χολωμόντας)
-
- Ημουν στον αγώνα και είχα μιλήσει με τον Κοσμόπουλο αμέσως μετά το ατύχημα. Το μοναδικό που πάθανε είναι που ήρθε στο σβέρκο του συνοδηγού η κάμερα. Περισσότερο ζορίστηκαν που ανέβαιναν την πλαγιά για να φτάσουν στον ενδιάμεσο (νοσηλεύτηκαν προληπτικά επειδή έπαθαν αφυδάτωση κτλ. όχι από το ατύχημα)
- Δε μίλησα για αίτια θανάτου (και δεν έχω και προσωπική άποψη, ό,τι έχω ακούσει = όχι αξιόπιστο). Αλλά το αυτοκίνητο βγήκε μετά το άλμα και έπεσε κατευθείαν πάνω στο δέντρο, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο.
- Κάνεις αυθαίρετες εκτιμήσεις. Είτε με είτε χωρίς τη μπαριέρα, καλύτερα να μην υπάρχουν δέντρα. Αν ο Τάκης πήγαινε εκεί με 5η = 180-210 χλμ. και η μπαριέρα του μείωσε την ταχύτητα κατά το 1/3 που λες, δηλ. 120-140, και πάλι 120-140 είναι πάρα πολλά χιλιόμετρα για να σκάσεις κατευθείαν πάνω σε δέντρο, καλύτερα σε γκρεμό. ΟΚ προφανώς αν υπάρχει βάραθρο σαν αυτά που λες στους Πετσάκους (που έχεις δίκιο) ή και εκεί στην αρχή της κατηφορικής Φτέρης που είχε βγει ο Σιφναίος με το Mini, προφανώς θέλει μπαριέρα αλλά αν ο γκρεμός είναι του τύπου 'πλαγιά που παίρνω 10 τούμπες' τότε καλύτερα αυτό παρά το δέντρο.
Τέλος πάντων, επειδή συμφωνώ με το el-em και συ συμφωνείς με τον el-em άρα καταλαβαίνω ότι συμφωνείς και μαζί μου
Κατηφορική Φτέρη FTW! Ακούει ο koulis1 ?
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Αν θυμάμαι η καλά το θέμα με την επικινδυνότητα της Φτέρης τέθηκε μετά τη μεγάλη φωτιά του 2007, οπότε 'ξεγυμνώθηκε' το βουνό αλλά δεν είμαι σίγουρος για ποιό λόγο.
Ήμουν μπροστά στην έξοδο του Τάκη Καϊτατζή με 5η στη στάση της Αχλάδας σε εκείνο το ΕΛΠΑ. Το Έβο έκοψε την μπαριέρα στα δύο αλλά μετά έσκασε σε δύο μικρά δέντρα (το ένα το έκοψε) και σταμάτησε 10-15 μέτρα πιο κάτω μέσα στους θάμνους. Ο Τάκης με το συνοδηγό του ανέβηκαν χωρίς γρατζουνιά. Το αυτοκίνητο άρχισε να καπνίζει και ευτυχώς που ήταν τότε οι δύο γιοι του Ιαβέρη που πήδηξαν στον γκρεμό με έναν πυροσβεστήρα και το αυτοκίνητο δεν κάηκε. Σήμερα που δεν υπάρχει ούτε ένα δέντρο το Έβο θα πήγαινε άλλα 100 μέτρα με τούμπες στον γκρεμό.
Ελπίζω αυτό το παράδειγμα να έκανε κατανοητή τη διαφορά.επειδη ειμασταν διπλα διπλα τοτε θα θυμασαι οτι το εβο εσκασε σχεδον καθετα στην μπαρα γι αυτο και την εκοψε. στο δευτερο περασμα της μερας ενα μικρα (δεν θυμαμαι πληρωμα τωρα) παλι ειχε εξοδο στο ιδιο σημειο απλα επεσε με το πλαι και εμεινε στο δρομο. Θελω να πω οτι δεν εχει τοσο νοημα να συζηταμε μεμονομενα ατυχηματα καθως το καθε ενα ειναι απολυτα διαφορετικο απο το αλλο. σημασια εχει με το που ξεκιναει ο αγωνας οι μπαριερες και ολα τα υπολοιπα μεσα ασφαλειας να υπαρχουν. απο κει και περα την διαφορα την κανουν οι κριτες και η οργανωση του αγωνα.
-
koulis1, koulis2, koulis γενικά και ολοι οι Theoi και δαίμονες... Φτέρη κατηφόρα, αν θέλετε να εχετε εξτρα 4 συμμετοχούλες... Αλλιώς...Μαύρη μαυρίλα...
-
Ο χρήστης van έγραψε:
koulis1, koulis2, koulis γενικά και ολοι οι Theoi και δαίμονες... Φτέρη κατηφόρα, αν θέλετε να εχετε εξτρα 4 συμμετοχούλες... Αλλιώς...Μαύρη μαυρίλα...(Και ολοι μαζι με φωνη γυμνασιοπαιδων) Οτι θελουν οι πολλοι!! (δις)
-
και εγω ψηφιζω πετσακους-φτερη κατηφορα......
αν και τα παιδια απ τη πατρα πιστευω το εχουν...οποτε ο αγωνας θα ειναι μακραν απ τους καλυτερους.... -
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
koulis1, koulis2, koulis γενικά και ολοι οι Theoi και δαίμονες... Φτέρη κατηφόρα, αν θέλετε να εχετε εξτρα 4 συμμετοχούλες... Αλλιώς...Μαύρη μαυρίλα...
(Και ολοι μαζι με φωνη γυμνασιοπαιδων) Οτι θελουν οι πολλοι!! (δις)
περιμένουμε!!
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
επειδη ειμασταν διπλα διπλα τοτε θα θυμασαι οτι το εβο εσκασε σχεδον καθετα στην μπαρα γι αυτο και την εκοψε. στο δευτερο περασμα της μερας ενα μικρα (δεν θυμαμαι πληρωμα τωρα) παλι ειχε εξοδο στο ιδιο σημειο απλα επεσε με το πλαι και εμεινε στο δρομο. Θελω να πω οτι δεν εχει τοσο νοημα να συζηταμε μεμονομενα ατυχηματα καθως το καθε ενα ειναι απολυτα διαφορετικο απο το αλλο. σημασια εχει με το που ξεκιναει ο αγωνας οι μπαριερες και ολα τα υπολοιπα μεσα ασφαλειας να υπαρχουν. απο κει και περα την διαφορα την κανουν οι κριτες και η οργανωση του αγωνα.- Συμφωνώ σε όλα.
- Τα δύο σημεία στους Πετσάκους που αναφέρω είναι επικίνδυνα όταν η φορά είναι από Φτέρη προς Πετσάκους. Οπότε, αν μπει Φτέρη κατηφόρα το πρόβλημα λύνεται
- Ας γίνει Αχαιός με Βάλτα και Φτέρη κατηφόρα και παρατάω το Παλάδιο για χάρη του.
-
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
και εγω ψηφιζω πετσακους-φτερη κατηφορα......
αν και τα παιδια απ τη πατρα πιστευω το εχουν...οποτε ο αγωνας θα ειναι μακραν απ τους καλυτερους....To εχουν (?) αλλα δεν το δειχνουν ?
Για πες μας βρε σωλινοκοφτακο τι ξερεις οτι .. ,(μιας και εισαι κι εσυ του υποθαλασσιου οργανισμου των τηλεφωνικων ενημερωσεων του αθληματος ) μπας και αξιζει να ζοριστουμε -οργανωθουμε περισσοτερο για να ζησουμε κι εμεις αυτο που οι λεβεντιες των Πατρων .
-
Αν είναι να γίνει δεκτή η πρόταση του Αμαξόπουλου για κατηφορική Φτέρη και Πετσάκους θα παρακαλούσα να υπάρξει ενημέρωση ικανό χρονικό διάστημα πριν κλείσουν οι συμμετοχές. Ξέρω πολύ καλά τον κανονισμό περί 'άγνωστων ειδικών' (τόσο άγνωστες ώστε στο περσινό Παλάδιο κάποιο πλήρωμα ξεκίνησε δοκιμές από τις αρχές Σεπτεμβρίου. Στο δε αγώνα ο συνοδηγός έκλεισε τις σημειώσεις στον Αη Γιάννη και απολάμβανε τη διαδρομή). Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι λίγοι αυτοί που θα θελήσουν να ετοιμαστούν μόνο και μόνο για να κάνουν ΤΟΝ αγώνα και είναι κρίμα να μην τους δοθεί η ευκαιρία.
-
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/85934
Για να ακουσουμε αποψεις... -
Ο χρήστης bardakis s. έγραψε:
Για να ακουσουμε αποψεις...Ακούγεται σαν παλιό καλό Αχαιός, ίσως όχι τόσο μαζεμένο όσο ζήτησε ο Αμαξόπουλος, αλλά και πάλι εξαιρετικό, μόνο και μόνο λόγω Φτέρης. Δεν μπορώ να φανταστώ ποια θα είναι η 3η Ε.Δ. γιατί μου φαίνεται πολύ μεγάλο ρίσκο να κλείσει Κυριακή το Διακοφτό.
Από αύριο ξεκινάνε ετοιμασίες.
ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ 2011