-
Εδώ σε συνέχεια από το Οδήγησα... [Mod]
Αν και με κάλυψαν οι προλαλήσαντες, θα απαντήσω σε μερικά quote.
@nonos ...τι ωραία που τα γράφει ε?
Και ποιός σου είπε ότι θα τη πουλήσω?
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
τόσο καλό ειναι το si? δηλαδή το δικό μου θα μοιάζει με mercedes μπροστά του?
Eιναι ΑΛΛΟ αυτοκινητο! Αυτο μπορω να στο πω και εγω που την οδηγησα μολις λιγα χλμ, και χωρις
πιεση σε στροφες. Eιναι ξεκαθαρη η διαφορετικη αισθηση που προσφερει σε σχεση με μια 320i, σχεδον ακομα και απλως
βολταροντας την.
Παταει αλλιως, στριβει αλλιως, ακουγεται αλλιως.
Ειναι το Baby M car της Bmw.Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι. Μα ακριβώς.
Έχω οδηγήσει 320i 'απλή' με 16άρες, 320i με 17άρες και Μ ανάρτηση και 320i με M-Pack.
Την αίσθηση που σου δίνει το si, δεν την δίνει κανένα από τα παραπάνω. Ίσως να είναι το χαμηλότερο κέντρο βάρους από την 'i', που όπως λένε και πολλοί δοκιμαστές, το νιώθεις. Ίσως να είναι η κοντύτερη τελική σχέση διαφορικού, ίσως το ελαφρύτερο βολάν (που ανακαλύφθηκε χάρη στον busso ), ίσως να φταίει η συμβατική πεταλούδα.
Αλλά το όλο πακέτο είναι απλά...αλλού!
Ευχαριστώ
Ακριβώς, το συγκεκριμένο αμάξι το ένιωσα να γίνεται προέκταση του εαυτού μου. Τι ωραίο πράγμα να στρίβεις το τιμόνι τόσο λίγο και το αμάξι να ακούει τόσο πολύ!!! priceless
Σχετικά με τα R/F ελαστικά δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Το λέω στο Νίκο χρόνια αλλά έχει τα δικά του βιώματα.Πάντως για να είμαι δίκαιoς, η 320si είναι ένα ΑΛΛΟ αυτοκίνητο. Ακόμα και από μια 320i με M-pack.
Το ξέρω ότι πολλοί ενδεχομένως να διαφωνήσουν με αυτό που γράφω, είτε ακόμα να φανεί υπερβολικό σε κάποιους, έλα που όμως ισχύει....Ξεκάθαρα το γράφω άλλη μια φορά, έχουμε να κάνουμε με μια 4κύλινδρη Μ3 ε90.Τι λάτρεψα από την si? Τον off balance έλεγχο.
Πραγματικά με είδα να μπορώ να κάνω πολλά πράγματα σε αυτό το αυτοκίνητο, το στρίψιμο του έχει πολύ βάθος και η πρόσφυση της si τεράστια περιθώρια. Απλά δεν θέλει στενή διαδρομή γιατί αυτό το αμάξι πρέπει να απλώσει.
Εγώ τον Νίκο τον οδήγησα στρωτά δίχως να στριγγλίξει λάστιχο, αλλά Νίκο σε σεβάστηκα όπως σου είπα
Το αμάξι έχει πολλά παραπάνω περιθώρια.Πράγματι. Έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ περιθώρια πρόσφυσης και το ανακαλύπτω όλο και περισσότερο. Στρίβεις, κοιτάς τη ταχύτητα και λες ΠΩΣ έγινε αυτό?
Δεν είναι αυτοκίνητο για πλατείες, δεν είναι αυτοκίνητο για παντηλίκια, δεν είναι αυτοκίνητο για κωλιές. Είναι αυτοκίνητο για ήρεμη, σωστή, συνετή, συγκεντρωμένη και μυαλωμένη οδήγηση με γραμμές: aim-throttle-clip-go!
Δεν είναι υπερβολικό αυτό που γράφεις, έχει αναφερθεί στο παρελθόν ότι πρόκειται για μια baby M3 κυρίως για το πως πατάει, στρίβει και 'νιώθει(ς)' μέσα σε αυτή.
Σχετικά με τα runflat, ναι εκεί είμαι κολλημένος. Την έχω πατήσει, έχει γίνει βίωμα και δε θέλω να τη ξαναπάθω γιατί μπορεί την άλλη φορά να μην είμαι μόνος μου αλλά με τη γυναίκα μου και ίσως το παιδί μου μέσα.
Νικο με αυτα που διαβαζω μου χρωστας να με κανεις μια καλη βολτα!
Done!!
και πόσο γρηγορα πιστεύεις οτι θα βαρεθείς ενα τέτοιο 'στήσιμο';
Εξαρτάται τον άνθρωπο. Αν είσαι άνθρωπος που το αυτοκίνητο το έχεις για να μετακινείσαι απλά από το σημείο Α στο σημείο Β...πίστεψέ με, δεν θα ανακαλύψεις ποτέ ούτε πως στρίβει, ούτε πως 'νιώθει' ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πρέπει να σου λείπει κάποια βίδα.
Οπότε για να το 'βαρεθείς' πρέπει πρώτα να το ανακαλύψεις και για να το ανακαλύψεις πρέπει να μη σκέφτεσαι ότι μπορεί να βαρεθείς κάτι τέτοιο.
...εγώ πριν καν τελειώσω την ιστορία σου είχα ηδη χασμουρηθεί...
δε λέω, ωραίο πράμα να οδηγείς κ να μην αγχώνεσαι μήπως κ σε φάει το αμαξάκι σου ακόμα και στην ευθεία, αλλά όταν θελήσεις να χαθείς στα βουνά κ να χαρείς, θα το κάνεις 1, θα το κάνεις 2, μετά θα αναζητείς τουρμπό-Σνίτσελ στον ιντερνέτο...
Μη κρίνεις εξ ιδίων.
Προσωπικά ούτε θα 'αγχωθώ' αν με 'φάει' ένα ibiza που κοστίζει όσο και οι 4 ζάντες μου και η βελτίωση του πήγε όσο ένα καινούριο. ...απλά θα κάνω άκρη και θα τον αφήσω να περάσει. Όπως τη βρίσκει ο καθένας.
Τον τουρμπο-σνίτσελ δεν πρόκειται να τον αναζητήσεις όταν το αυτοκίνητο σε γεμίζει. Και δεν σε γεμίζουν ΜΟΝΟ τα άλογα, οι ροπές και το κόλλημα στο bucket. Δεν είμαστε 18χρονα με χαρτάκια υπερατού. Μετά την ευθεία, έρχεται η στροφή.
Αν και προσωπικά, για πιο έντονες συγκινήσεις έχω άλλο εργαλείο.
...την εχω ξαναδεί την ιστορία πάντως, περισσότερες φορές
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Υπάρχουν άνθρωποι που βάζουν κομπρέσορα στο μιτρίο τους και υπάρχουν άλλοι που δε βάζουν. Ας πούμε ότι εγώ είμαι σ'αυτούς που ΔΕΝ βάζουν.
-
Εδώ σε συνέχεια από το Οδήγησα... [Mod]
Αν και με κάλυψαν οι προλαλήσαντες, θα απαντήσω σε μερικά quote.
@nonos ...τι ωραία που τα γράφει ε?
Και ποιός σου είπε ότι θα τη πουλήσω?
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
τόσο καλό ειναι το si? δηλαδή το δικό μου θα μοιάζει με mercedes μπροστά του?
Eιναι ΑΛΛΟ αυτοκινητο! Αυτο μπορω να στο πω και εγω που την οδηγησα μολις λιγα χλμ, και χωρις
πιεση σε στροφες. Eιναι ξεκαθαρη η διαφορετικη αισθηση που προσφερει σε σχεση με μια 320i, σχεδον ακομα και απλως
βολταροντας την.
Παταει αλλιως, στριβει αλλιως, ακουγεται αλλιως.
Ειναι το Baby M car της Bmw.Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι. Μα ακριβώς.
Έχω οδηγήσει 320i 'απλή' με 16άρες, 320i με 17άρες και Μ ανάρτηση και 320i με M-Pack.
Την αίσθηση που σου δίνει το si, δεν την δίνει κανένα από τα παραπάνω. Ίσως να είναι το χαμηλότερο κέντρο βάρους από την 'i', που όπως λένε και πολλοί δοκιμαστές, το νιώθεις. Ίσως να είναι η κοντύτερη τελική σχέση διαφορικού, ίσως το ελαφρύτερο βολάν (που ανακαλύφθηκε χάρη στον busso ), ίσως να φταίει η συμβατική πεταλούδα.
Αλλά το όλο πακέτο είναι απλά...αλλού!
Ευχαριστώ
Ακριβώς, το συγκεκριμένο αμάξι το ένιωσα να γίνεται προέκταση του εαυτού μου. Τι ωραίο πράγμα να στρίβεις το τιμόνι τόσο λίγο και το αμάξι να ακούει τόσο πολύ!!! priceless
Σχετικά με τα R/F ελαστικά δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Το λέω στο Νίκο χρόνια αλλά έχει τα δικά του βιώματα.Πάντως για να είμαι δίκαιoς, η 320si είναι ένα ΑΛΛΟ αυτοκίνητο. Ακόμα και από μια 320i με M-pack.
Το ξέρω ότι πολλοί ενδεχομένως να διαφωνήσουν με αυτό που γράφω, είτε ακόμα να φανεί υπερβολικό σε κάποιους, έλα που όμως ισχύει....Ξεκάθαρα το γράφω άλλη μια φορά, έχουμε να κάνουμε με μια 4κύλινδρη Μ3 ε90.Τι λάτρεψα από την si? Τον off balance έλεγχο.
Πραγματικά με είδα να μπορώ να κάνω πολλά πράγματα σε αυτό το αυτοκίνητο, το στρίψιμο του έχει πολύ βάθος και η πρόσφυση της si τεράστια περιθώρια. Απλά δεν θέλει στενή διαδρομή γιατί αυτό το αμάξι πρέπει να απλώσει.
Εγώ τον Νίκο τον οδήγησα στρωτά δίχως να στριγγλίξει λάστιχο, αλλά Νίκο σε σεβάστηκα όπως σου είπα
Το αμάξι έχει πολλά παραπάνω περιθώρια.Πράγματι. Έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ περιθώρια πρόσφυσης και το ανακαλύπτω όλο και περισσότερο. Στρίβεις, κοιτάς τη ταχύτητα και λες ΠΩΣ έγινε αυτό?
Δεν είναι αυτοκίνητο για πλατείες, δεν είναι αυτοκίνητο για παντηλίκια, δεν είναι αυτοκίνητο για κωλιές. Είναι αυτοκίνητο για ήρεμη, σωστή, συνετή, συγκεντρωμένη και μυαλωμένη οδήγηση με γραμμές: aim-throttle-clip-go!
Δεν είναι υπερβολικό αυτό που γράφεις, έχει αναφερθεί στο παρελθόν ότι πρόκειται για μια baby M3 κυρίως για το πως πατάει, στρίβει και 'νιώθει(ς)' μέσα σε αυτή.
Σχετικά με τα runflat, ναι εκεί είμαι κολλημένος. Την έχω πατήσει, έχει γίνει βίωμα και δε θέλω να τη ξαναπάθω γιατί μπορεί την άλλη φορά να μην είμαι μόνος μου αλλά με τη γυναίκα μου και ίσως το παιδί μου μέσα.
Νικο με αυτα που διαβαζω μου χρωστας να με κανεις μια καλη βολτα!
Done!!
και πόσο γρηγορα πιστεύεις οτι θα βαρεθείς ενα τέτοιο 'στήσιμο';
Εξαρτάται τον άνθρωπο. Αν είσαι άνθρωπος που το αυτοκίνητο το έχεις για να μετακινείσαι απλά από το σημείο Α στο σημείο Β...πίστεψέ με, δεν θα ανακαλύψεις ποτέ ούτε πως στρίβει, ούτε πως 'νιώθει' ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πρέπει να σου λείπει κάποια βίδα.
Οπότε για να το 'βαρεθείς' πρέπει πρώτα να το ανακαλύψεις και για να το ανακαλύψεις πρέπει να μη σκέφτεσαι ότι μπορεί να βαρεθείς κάτι τέτοιο.
...εγώ πριν καν τελειώσω την ιστορία σου είχα ηδη χασμουρηθεί...
δε λέω, ωραίο πράμα να οδηγείς κ να μην αγχώνεσαι μήπως κ σε φάει το αμαξάκι σου ακόμα και στην ευθεία, αλλά όταν θελήσεις να χαθείς στα βουνά κ να χαρείς, θα το κάνεις 1, θα το κάνεις 2, μετά θα αναζητείς τουρμπό-Σνίτσελ στον ιντερνέτο...
Μη κρίνεις εξ ιδίων.
Προσωπικά ούτε θα 'αγχωθώ' αν με 'φάει' ένα ibiza που κοστίζει όσο και οι 4 ζάντες μου και η βελτίωση του πήγε όσο ένα καινούριο. ...απλά θα κάνω άκρη και θα τον αφήσω να περάσει. Όπως τη βρίσκει ο καθένας.
Τον τουρμπο-σνίτσελ δεν πρόκειται να τον αναζητήσεις όταν το αυτοκίνητο σε γεμίζει. Και δεν σε γεμίζουν ΜΟΝΟ τα άλογα, οι ροπές και το κόλλημα στο bucket. Δεν είμαστε 18χρονα με χαρτάκια υπερατού. Μετά την ευθεία, έρχεται η στροφή.
Αν και προσωπικά, για πιο έντονες συγκινήσεις έχω άλλο εργαλείο.
...την εχω ξαναδεί την ιστορία πάντως, περισσότερες φορές
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Υπάρχουν άνθρωποι που βάζουν κομπρέσορα στο μιτρίο τους και υπάρχουν άλλοι που δε βάζουν. Ας πούμε ότι εγώ είμαι σ'αυτούς που ΔΕΝ βάζουν.
-
Εδώ σε συνέχεια από το Οδήγησα... [Mod]
Αν και με κάλυψαν οι προλαλήσαντες, θα απαντήσω σε μερικά quote.
@nonos ...τι ωραία που τα γράφει ε?
Και ποιός σου είπε ότι θα τη πουλήσω?
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
τόσο καλό ειναι το si? δηλαδή το δικό μου θα μοιάζει με mercedes μπροστά του?
Eιναι ΑΛΛΟ αυτοκινητο! Αυτο μπορω να στο πω και εγω που την οδηγησα μολις λιγα χλμ, και χωρις
πιεση σε στροφες. Eιναι ξεκαθαρη η διαφορετικη αισθηση που προσφερει σε σχεση με μια 320i, σχεδον ακομα και απλως
βολταροντας την.
Παταει αλλιως, στριβει αλλιως, ακουγεται αλλιως.
Ειναι το Baby M car της Bmw.Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι. Μα ακριβώς.
Έχω οδηγήσει 320i 'απλή' με 16άρες, 320i με 17άρες και Μ ανάρτηση και 320i με M-Pack.
Την αίσθηση που σου δίνει το si, δεν την δίνει κανένα από τα παραπάνω. Ίσως να είναι το χαμηλότερο κέντρο βάρους από την 'i', που όπως λένε και πολλοί δοκιμαστές, το νιώθεις. Ίσως να είναι η κοντύτερη τελική σχέση διαφορικού, ίσως το ελαφρύτερο βολάν (που ανακαλύφθηκε χάρη στον busso ), ίσως να φταίει η συμβατική πεταλούδα.
Αλλά το όλο πακέτο είναι απλά...αλλού!
Ευχαριστώ
Ακριβώς, το συγκεκριμένο αμάξι το ένιωσα να γίνεται προέκταση του εαυτού μου. Τι ωραίο πράγμα να στρίβεις το τιμόνι τόσο λίγο και το αμάξι να ακούει τόσο πολύ!!! priceless
Σχετικά με τα R/F ελαστικά δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Το λέω στο Νίκο χρόνια αλλά έχει τα δικά του βιώματα.Πάντως για να είμαι δίκαιoς, η 320si είναι ένα ΑΛΛΟ αυτοκίνητο. Ακόμα και από μια 320i με M-pack.
Το ξέρω ότι πολλοί ενδεχομένως να διαφωνήσουν με αυτό που γράφω, είτε ακόμα να φανεί υπερβολικό σε κάποιους, έλα που όμως ισχύει....Ξεκάθαρα το γράφω άλλη μια φορά, έχουμε να κάνουμε με μια 4κύλινδρη Μ3 ε90.Τι λάτρεψα από την si? Τον off balance έλεγχο.
Πραγματικά με είδα να μπορώ να κάνω πολλά πράγματα σε αυτό το αυτοκίνητο, το στρίψιμο του έχει πολύ βάθος και η πρόσφυση της si τεράστια περιθώρια. Απλά δεν θέλει στενή διαδρομή γιατί αυτό το αμάξι πρέπει να απλώσει.
Εγώ τον Νίκο τον οδήγησα στρωτά δίχως να στριγγλίξει λάστιχο, αλλά Νίκο σε σεβάστηκα όπως σου είπα
Το αμάξι έχει πολλά παραπάνω περιθώρια.Πράγματι. Έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ περιθώρια πρόσφυσης και το ανακαλύπτω όλο και περισσότερο. Στρίβεις, κοιτάς τη ταχύτητα και λες ΠΩΣ έγινε αυτό?
Δεν είναι αυτοκίνητο για πλατείες, δεν είναι αυτοκίνητο για παντηλίκια, δεν είναι αυτοκίνητο για κωλιές. Είναι αυτοκίνητο για ήρεμη, σωστή, συνετή, συγκεντρωμένη και μυαλωμένη οδήγηση με γραμμές: aim-throttle-clip-go!
Δεν είναι υπερβολικό αυτό που γράφεις, έχει αναφερθεί στο παρελθόν ότι πρόκειται για μια baby M3 κυρίως για το πως πατάει, στρίβει και 'νιώθει(ς)' μέσα σε αυτή.
Σχετικά με τα runflat, ναι εκεί είμαι κολλημένος. Την έχω πατήσει, έχει γίνει βίωμα και δε θέλω να τη ξαναπάθω γιατί μπορεί την άλλη φορά να μην είμαι μόνος μου αλλά με τη γυναίκα μου και ίσως το παιδί μου μέσα.
Νικο με αυτα που διαβαζω μου χρωστας να με κανεις μια καλη βολτα!
Done!!
και πόσο γρηγορα πιστεύεις οτι θα βαρεθείς ενα τέτοιο 'στήσιμο';
Εξαρτάται τον άνθρωπο. Αν είσαι άνθρωπος που το αυτοκίνητο το έχεις για να μετακινείσαι απλά από το σημείο Α στο σημείο Β...πίστεψέ με, δεν θα ανακαλύψεις ποτέ ούτε πως στρίβει, ούτε πως 'νιώθει' ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πρέπει να σου λείπει κάποια βίδα.
Οπότε για να το 'βαρεθείς' πρέπει πρώτα να το ανακαλύψεις και για να το ανακαλύψεις πρέπει να μη σκέφτεσαι ότι μπορεί να βαρεθείς κάτι τέτοιο.
...εγώ πριν καν τελειώσω την ιστορία σου είχα ηδη χασμουρηθεί...
δε λέω, ωραίο πράμα να οδηγείς κ να μην αγχώνεσαι μήπως κ σε φάει το αμαξάκι σου ακόμα και στην ευθεία, αλλά όταν θελήσεις να χαθείς στα βουνά κ να χαρείς, θα το κάνεις 1, θα το κάνεις 2, μετά θα αναζητείς τουρμπό-Σνίτσελ στον ιντερνέτο...
Μη κρίνεις εξ ιδίων.
Προσωπικά ούτε θα 'αγχωθώ' αν με 'φάει' ένα ibiza που κοστίζει όσο και οι 4 ζάντες μου και η βελτίωση του πήγε όσο ένα καινούριο. ...απλά θα κάνω άκρη και θα τον αφήσω να περάσει. Όπως τη βρίσκει ο καθένας.
Τον τουρμπο-σνίτσελ δεν πρόκειται να τον αναζητήσεις όταν το αυτοκίνητο σε γεμίζει. Και δεν σε γεμίζουν ΜΟΝΟ τα άλογα, οι ροπές και το κόλλημα στο bucket. Δεν είμαστε 18χρονα με χαρτάκια υπερατού. Μετά την ευθεία, έρχεται η στροφή.
Αν και προσωπικά, για πιο έντονες συγκινήσεις έχω άλλο εργαλείο.
...την εχω ξαναδεί την ιστορία πάντως, περισσότερες φορές
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Υπάρχουν άνθρωποι που βάζουν κομπρέσορα στο μιτρίο τους και υπάρχουν άλλοι που δε βάζουν. Ας πούμε ότι εγώ είμαι σ'αυτούς που ΔΕΝ βάζουν.
-
+μπάμπιες
-
Νικος και ΓΚικιζας δε διαβάζουν σωστά με φαίνεται... ή θελουν ντε κ καλά να γράψουν κατι και πιανουν οτιναναι κ το 'αναλυουν'.
όταν λεω ότι το αμαξι σου θα σε φάει στην ευθεία, αναφερόμουν στο..... ΑΜΑΞΙ που οδηγείς οσο θα βρίσκεται στην... ΕΥΘΕΙΑ. οχι σε στροφές, οχι σε μπάσιμο, οχι στα Λιμανάκια. ποιά Ιμπιζα και ποιά ζαντολάστιχα;!;
Τεσπά, 4 προτάσεις εγραψα και ηδη μετράω 2 ασυνάρτητες απαντήσεις. καλύτερα ας το αφήσουμε εδώ.
ΥΓ Νικος! εδώ και 10ετια κ βαλε ποτέ μου δεν κατάφερα να κρατήσω ελαστικά πανω απο 10Κ χλμ. μερικές φορες κ αρκετά λιγοτερα. σημεία Α και Β και του ορίζοντα οι ευθείες πώς τις υπέθεσες;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Νικος και ΓΚικιζας δε διαβάζουν σωστά με φαίνεται... ή θελουν ντε κ καλά να γράψουν κατι και πιανουν οτιναναι κ το 'αναλυουν'.όταν λεω ότι το αμαξι σου θα σε φάει στην ευθεία, αναφερόμουν στο..... ΑΜΑΞΙ που οδηγείς οσο θα βρίσκεται στην... ΕΥΘΕΙΑ. οχι σε στροφές, οχι σε μπάσιμο, οχι στα Λιμανάκια. ποιά Ιμπιζα και ποιά ζαντολάστιχα;!;
Τεσπά, 4 προτάσεις εγραψα και ηδη μετράω 2 ασυνάρτητες απαντήσεις. καλύτερα ας το αφήσουμε εδώ.
Κοίτα, για να μη σε κατάλαβαν ΔΥΟ άνθρωποι, πάει να πει ότι δεν ήσουν ξεκάθαρος ή πολύ απλά κατανοητός.
Το θέμα είναι ότι εξακολουθώ να μην σε καταλαβαίνω.
Τι εννοείς ότι το αμάξι μου θα με φάει όσο βρίσκομαι στην ευθεία? Δε σε καταλαβαίνω.
ΥΓ Νικος! εδώ και 10ετια κ βαλε ποτέ μου δεν κατάφερα να κρατήσω ελαστικά πανω απο 10Κ χλμ. μερικές φορες κ αρκετά λιγοτερα. σημεία Α και Β και του ορίζοντα οι ευθείες πώς τις υπέθεσες;
Δεν είναι απαραίτητα καλό αυτό.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
και πόσο γρηγορα πιστεύεις οτι θα βαρεθείς ενα τέτοιο 'στήσιμο';εγώ πριν καν τελειώσω την ιστορία σου είχα ηδη χασμουρηθεί...
δε λέω, ωραίο πράμα να οδηγείς κ να μην αγχώνεσαι μήπως κ σε φάει το αμαξάκι σου ακόμα και στην ευθεία, αλλά όταν θελήσεις να χαθείς στα βουνά κ να χαρείς, θα το κάνεις 1, θα το κάνεις 2, μετά θα αναζητείς τουρμπό-Σνίτσελ στον ιντερνέτο...
την εχω ξαναδεί την ιστορία πάντως, περισσότερες φορές
Έχω 6 χρόνια την 147 και ακόμα δεν μπορώ να πω πως την βαρέθηκα. Ναι οκ τα χρόνια της φαίνονται αλλά παραμένει ακόμα ευχάριστη. Του Νίκου το αυτοκίνητο το είδα σαν εξέλιξη πολλαπλών επιπέδων σε σχέση με αυτό που έχω. Οπότε δεν νομίζω και αυτό να το βαριόμουν.
Θα ήθελα όμως αν σου είναι εύκολο να κάνεις μια ανασύνταξη στο μήνυμα σου ίνα γίνει πιο κατανοητό. Έπειτα θα μπορέσω να σου πω περισσότερα.
ΥΓ: και εγώ την έχω δει την ιστορία, πολλές οι χιλιάδες των ευρώ σε αυτοκίνητα και την σωστή συντήρηση τους....Για να κάνω το χόμπι στο βαθμό που μπορώ, πονά η τσέπη
-
Ευτυχώς που υπάρχουν τόσες επιλογές για να κάνει ο καθένας το γούστο του .
Αν δεν ταιριάζει σε εμάς δεν σημαίνει ότι δεν πάει σε άλλους .
Ατμο - τουρμπο , γραμμές - πλαγιά , ας διαλέξουμε ότι μας αρέσει .
Δεν επιβάλλεται δεν , Δεν υποχρεώνεται .Αρκεί όταν γουστάρουμε να μην ενοχλούμε τους άλλους.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Νικος και ΓΚικιζας δε διαβάζουν σωστά με φαίνεται... ή θελουν ντε κ καλά να γράψουν κατι και πιανουν οτιναναι κ το 'αναλυουν'.όταν λεω ότι το αμαξι σου θα σε φάει στην ευθεία, αναφερόμουν στο..... ΑΜΑΞΙ που οδηγείς οσο θα βρίσκεται στην... ΕΥΘΕΙΑ. οχι σε στροφές, οχι σε μπάσιμο, οχι στα Λιμανάκια. ποιά Ιμπιζα και ποιά ζαντολάστιχα;!;
Τεσπά, 4 προτάσεις εγραψα και ηδη μετράω 2 ασυνάρτητες απαντήσεις. καλύτερα ας το αφήσουμε εδώ.
ΥΓ Νικος! εδώ και 10ετια κ βαλε ποτέ μου δεν κατάφερα να κρατήσω ελαστικά πανω απο 10Κ χλμ. μερικές φορες κ αρκετά λιγοτερα. σημεία Α και Β και του ορίζοντα οι ευθείες πώς τις υπέθεσες;
εγω καταλαβαινω τι εννοεις και καταλαβαινω γιατι δε σε καταλαβαινουν ο Γρηγορης και Νικος (για διαφορετικους ομως λογους ο καθενας)
το συμπερασμα μου ειναι οτι και οι 3 εχετε καποιο δικιο αλλα τεινω να συμφωνησω περισσοτερο με τον joe bar
γιατι στην υποθετικη περιπτωση που εξαντλησεις το αυτοκινητο σου θα θες παραπανω αλογα (και αυτο το καταλαβαινει ο γρηγορης, ο νικος ομως προτιμα το στησιμο/αισθηση και την υποχρεωτικα πισω κινηση οποτε σε ενα συγκεκριμενο budget πρεπει να κανει τις υποχωρησεις του και προτιμα να τις κανει στα γκαζια, που δεν εχει και λιγα εδω που τα λεμε.. )
και δεν εχει να κανει με το αν θα σε κοντραρει το εκαστοτε τουρμπο, αλλα κυριως με το τι θες εσυ για τον ιδιο σου τον εαυτο ακομα και οταν οδηγεις μονος σου για τη κ@υλα σουΕυτυχώς που υπάρχουν τόσες επιλογές για να κάνει ο καθένας το γούστο του .
Αν δεν ταιριάζει σε εμάς δεν σημαίνει ότι δεν πάει σε άλλους .
Ατμο - τουρμπο , γραμμές - πλαγιά , ας διαλέξουμε ότι μας αρέσει .
Δεν επιβάλλεται δεν , Δεν υποχρεώνεται .Αρκεί όταν γουστάρουμε να μην ενοχλούμε τους άλλους.
+1
-
Ξέρεις τι φταίει ,
η ωριμότητα της αγοράς η καλύτερα ίδιου του αγοραστή.Όταν φτάσεις στο επίπεδο να καταλάβεις ότι αυτά που αγοράζεις ( ότι και αν είναι ) τα αγοράζεις γιατί αρέσουν σε εσένα και όχι γιατί αρέσουν σε άλλους , τα αγοράζεις για την απόλαυση σου και όχι για την σύγκριση , τότε όχι μόνο θα γουστάρεις αλλά θα προσδώσεις και προστιθέμενη αξία στο προϊόν .
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις, κι αν ζήσεις λίγο περισσότερο με την si θα δεις ποσα περιθώρια πρόσφυσης έχει.
Λένε ότι πιάνει πλευρικα 1.1g.
H Vicky από το Fifth Gear σε επιβεβαιώνει. Μέτρησε 1.1g
Επίσης σε μια άλλη δοκιμή του Motorvision, η 320si επιτυγχάνει καλύτερο χρόνο από το Mazda RX-8 στην διαδρομή κρατήματος.
Και γενικά απέσπασε πολύ καλά σχόλια από όλο τον Τύπο. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι όλοι αναφέρουν για τα ποσά πρόσφυσης που προσφέρει το εν λόγω αυτοκίνητο. Απλά τι θέλει? Να ξέρεις να το οδηγείς.
Εγώ πιστεύω ότι ακόμα και ο Νίκος που είναι κάτοχος του εδώ και πόσο καιρό, δεν έχει βρει τα όρια του, και δεν νομίζω κιόλας να το επιδιώκει. Αφενός το χόμπι του είναι στα καρτ και αφετέρου δεν έχουν όλοι την ίδια έλλειψη φόβου για ταρζανιές σε δημόσιο δρόμο. Πάντως αν τη μάθεις την si, κάνεις παπάδες....ΥΓ: Κιούσης η ευτυχία δεν είναι στα άλογα. Δεν μπήκα σε αυτό το τριπάκι ποτέ. Πάντα θα θες παραπάνω.....Ρε φίλε με αυτό το σκεπτικό πρέπει όλοι να καταλήξουμε ή σε άλογο ή σε ταύρο με 600 ίππους...Αδύνατον.
265 είναι το s3 σου? Εγώ τη βρίσκω με τον τρόπο που βάζει κάτω τους 173 η μπέμπα του Νίκου, διότι όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω, ΓΟΥΣΤΑ -
@sprsk
ναι εχεις δικιο, ομως αυτο που τελικα ισχυει ειναι οτι εκτος και αν εχεις τα λεφτα να παρεις μια ferrari ή lambo κι εκει να τελειωσουν ολα , οτιδηποτε αλλο κι αν επιλεξεις μοιραια θα εχει καποια μεινονεκτηματα
και οσο λιγοτερα ειναι τα λεφτα , τοσο περισσοτερα θα ειναι τα μειονεκτηματα , ακομα κι αν μιλαμε για αντικενικα πολλα λεφτα για ενα μεσο ελληνα (30-40-60 χιλιαρικα.. )το ζητουμενο ειναι να επιλεξεις τα 'καταλληλα' για σενα μεινονεκτηματα , προκειμενου να εχεις τα επιθυμητα πλεονεκτηματα και να πιασουν οσο το δυνατον τοπο τα λεφτα σου.
αυτο δεν ειναι παντα ευκολο και ειναι βεβαια κατανοητο για διαφορους λογους
αυτο που εχει σημασια ειναι να κατανοεις οτι υπαρχουν καποια μειονεκτηματα και να μην προσπαθεις να πεισεις ολους τους υπολοιπους οτι δεν υπαρχουν (οπως γινεται στις επικες οπαδικες μαχες που γινονται κατα καιρους εδω μεσα )
στη τελικη αν εσυ γουσταρεις, δε θα πρεπε να σε ενδιαφερει τι λεει ο αλλος, απλα γενικως υπαρχει στον ανθρωπο η ταση να παθιαζεται με κατι που επελεξε (ή μαλλον αναγκαστηκε να επιλεξει , γιατι οπως ειπαμε ολοι κανουμε τους συμβιβασμους μας) -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ΥΓ: Κιούσης η ευτυχία δεν είναι στα άλογα. Δεν μπήκα σε αυτό το τριπάκι ποτέ. Πάντα θα θες παραπάνω.....Ρε φίλε με αυτό το σκεπτικό πρέπει όλοι να καταλήξουμε ή σε άλογο ή σε ταύρο με 600 ίππους...Αδύνατον.
265 είναι το s3 σου? Εγώ τη βρίσκω με τον τρόπο που βάζει κάτω τους 173 η μπέμπα του Νίκου, διότι όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω, ΓΟΥΣΤΑσου πα εγω να μη σου αρεσουν ? απλα τονισα οτι ο καθενας πιο πισω ειπε οσα ειπα γιατι ειχε κατι διαφορετικο στο νου του, το οποιο με βαση τα γουστα του δεν ειναι απαραιτητα λαθος
τωρα θες να σου αναλυσω τι πιστευω οτι εχει στο νου του ο καθενας? βαριεμαι
αλλα επειδη τους 2/3 τους ξερω προσωπικα (οπως κι εσενα ) και τον αλλο το ψιλοξερω (εστω και μεσω νετ) , απλα καταλαβα οτι διαφωνουν χωρις λογοοσο για τα αλογα δεν ειναι για μενα το βασικο ζητουμενο - ειναι ομως ενα παρα πολυ βασικο ζητουμενο - ουτε και ο τροπος που βγαινουν αρκει να βγαινουν (αλλωστε εχω χιλιοπαραδεχτει εδω μεσα οτι τα 265 ειναι πολυ πιο πανω απο οτι εγω σαν οδηγος, αρα θα μπορουσε καποιος να πει οτι το παρακανα ) , εγω κοιτω ενα γενικοτερο πακετο ,αρκετα διαφορετικο απο αυτο που ενδιαφερει εσας, και απο τη στιγμη που το αυτοκινητο μου με ικανοποιει κατα ενα μεγαλο βαθμο (γιατι κι εγω εκανα τις παραχωρησεις μου και εχω τα παραπονα μου) , δε με νοιαζει κατα βαθος να το συγκρινω με αλλα παρα μονο για λεμε τιποτα εδω μεσα να περναει η ωρα..
αυτο που λεει ο joe bar (πιστευω τουλαχιστον) , ειναι απλο..
οτι μολις τα 173 αλογα τα φτασεις στο 100% τους , θα βαρεθεις
πιστευω οτι αρκετοι το χουμε νιωσει αυτο το πραγμα με 80-100-120 αλογα (ισως δεν τα φτασαμε στο 100% , αλλα συντομα δε μας ελεγαν κατι )
εγω προσωπικα το θεωρω δυσκολο ο νικος να εξαντλησει τοσο ευκολα τα 170 αλογα (και οχι μονο ο νικος, οι περισσοτεροι) , αρα ειναι απολυτα ικανοποιημενος αφου συνεχιζει και ανεβαζει τα ορια του αφου το αυτοκινητο του εχει πολλα ακομα να του δωσει..ο joe bar ισως αυτα τα χει για πλακα , μπορει να ειναι οδηγαρα, δεν ειναι και τοσο απιθανο να τιθασσευσει καποιος αυτη την ιπποδυναμη , οποτε δεν του φαινεται κατι τρομερο (εκει ισως ειναι λαθος, αν κρινει απο τη προσωπικη του εμπειρια, δεν ειναι ολοι το ιδιο)
ο Γρηγορης σκεφτεται οτι με 100 αλογα περναει και τα 300 πανω στα βουνα , οποτε χεστηκε για τεραστιες ιπποδυναμεις κι ετσι αρχισε η διαφωνια..
αντε τελικα σου εκανα την αναλυση μου
. Αφενός το χόμπι του είναι στα καρτ και αφετέρου δεν έχουν όλοι την ίδια έλλειψη φόβου για ταρζανιές σε δημόσιο δρόμο.
ναι μονο που δεν εχουν σχεση τα καρτ με ταρζανιες σε δημοσιους δρομους
κοινος γνωστος εμενα και του νικου που γνωριζονται και στα καρτ (και υποθετω οτι γνωριζει ο νικος το ποσο καλος ειναι ή οχι) , σπανια εχει κανει ταρζανιες στο δρομο , γιατι πολυ απλα δε του λεει του λεει τιποτα το συγκεκριμενο 'χομπι'
αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ αυτων των 2 (αυτοκινητο-καρτ) πουθενα, μονο στο οτι εχουν 4 ροδες και τιμονι
φυσικα το οδηγικο ταλεντο ειναι χρησιμο και στα 2 , αλλα οι συνθηκες και τα ιδια τα οχηματα δεν εχουν καμια επαφηκαι επιβεβαιωνομαι..
Δεν έχει νόημα να κάνω κάτι τέτοιο σε δημόσιο δρόμο,
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι ακόμα και ο Νίκος που είναι κάτοχος του εδώ και πόσο καιρό, δεν έχει βρει τα όρια του, και δεν νομίζω κιόλας να το επιδιώκει. Αφενός το χόμπι του είναι στα καρτ και αφετέρου δεν έχουν όλοι την ίδια έλλειψη φόβου για ταρζανιές σε δημόσιο δρόμο. Πάντως αν τη μάθεις την si, κάνεις παπάδες....Βασικά είναι αυτο που λες. Δεν το επιδιώκω. Δεν έχει νόημα να κάνω κάτι τέτοιο σε δημόσιο δρόμο, ωστόσο το χαίρομαι γιαυτο που είναι κι αυτο το χαμόγελο που προσφέρει σε κάθε καθημερινή μετακίνηση.
Αλλα ότι κάνεις, κάνεις...να στα πει ένας με ένα α4 σήμερα
Πολυ γαματο το βιντεάκι που έβαλες του motor vision. Της vicky το έχω δει.
- Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Γιώργο, αυτο που λέει ο Γιάννης και συμφωνώ είναι ότι σε γεμίζει ΤΌΣΟ πολυ το κάρτ, που δεν έχεις την ανάγκη να κάνεις ταρζανιες στο δρόμο...και συμφωνώ.
Παλιά, έπαιρνα τον κικιζα και του έλεγα να πάμε βόλτα στη πεντέλη...τώρα τέρμα αυτά
- Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
ναι δεν το διαβασα καλα
οκ το καταλαβαινω, επειδη εχω κανει αυτη τη κουβεντα, απο την αλλη συμφωνω και με το γιαννη γιατι τα αυτοκινητα εχουν και αυτα τη χαρη τους , ειναι ομως πολυ επικινδυνα τα πραγματα στο δρομο.. -
opel astra f gsi 16v
αυτοκίνητο φίλου , με 147κ χμ καλοσυντηριμένο και με φρέσκα ελαστικά , οπότε έχουμε ένα καλό δείγμα , ανοίγοντας την πόρτα συναντάς ένα μονοκόματο κάθισμα που θα βολέψει καλά μόνο έναν μεγαλόσωμο οδηγό η εργονομία καλή η ποιότητα ανεπαρκής .
Πάμε στα βασικά ο συμπλέκτης έχει καλή διαδρομή το κιβώτιο όμως είναι ακόμα μια φορά απάλευτο μεγάλες διαδρομές καθόλου αίσθηση , δύσκολο κούμπομα κλασσικά όπελ δηλαδί , το τιμόνι και αυτό αναίσθητο ακόμα και γύρο από την θέση της ευθείας και κάπως αργό στην γρήγορη αδήγηση . Δεν μας ενοχλούν τα παραπάνω όμως συνεχίζουμε ευχάριστη έκπληξη το μοτέρ πρώτη φορά φαίνονται τα άλογα σε ένα όπελ χαμηλά είναι νωθρός και λίγο περισσότεο από άλλα αντίστοιχα μοτέρ της εποχής αλλά λίγο πριν τις 5000 δείχνει τον καλό ευατό του κάνοντας όμως τον αδιάφορο ήχο των όπελ ζζζζζζζζ . Στη στροφοδιαδρομή όμως αποκάλυψη εντάξυ καλό να μην υπερβάλουμε κιόλας η ανάρτηση είναι καλορυθμησμένη δεν παίρνει κλίσης και η άνεση είναι ανθρώπινη ενώ μπορείς να παίξεις κιόλας τσιμπόντας το φρένο μες τη στροφή αν και γενικά θα το χαρακτήριζα ουδέτερο με την υποστροφή να εμφανίζεται κάποια στιγμή αφού πιέσεις λίγο και επίσης το body roll ήταν λιγότερο από όσο περίμενα . Συμπέρασμα το astra του 95 είναι καλύτερό αμάξι από το astra του 10 έχει περισσότεο πλάκα στην οδήγηση , δεν γέρνει και δεν κοπανάει τόσο πολύ , καίει λιγότερο χωράει και αυτό 4 άτομα άνετα δεν ζυγίζει 1,5 τόνο και έχει διαστάσεις μικρομεσαίου . -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι δεν το διαβασα καλα
οκ το καταλαβαινω, επειδη εχω κανει αυτη τη κουβεντα, απο την αλλη συμφωνω και με το γιαννη γιατι τα αυτοκινητα εχουν και αυτα τη χαρη τους , ειναι ομως πολυ επικινδυνα τα πραγματα στο δρομο..Την έχουν τη χάρη τους, αλλα πρέπει να ξέρεις που να σταματας γιατί είναι κρίμα για σένα και για τον απέναντι και το ξέρεις εσυ αυτο καλύτερα απο όλους
Επίσης είναι κρίμα να ταλαιπωρεις ενα αυτοκίνητο σε πίστες και να ξοδευεις μια περιουσία σε βελτιώσεις, όταν με τα ίδια χρήματα κανείς κάτι ΠΟΛΥ πιο pure αγωνιστικό...αλλα ας μη πάμε τη κουβέντα εκει.
Η ουσία είναι ότι οι ταρζανιες δεν έχουν θέση στους δρόμους και χρειάζεται πολυ προσοχή γιατί η κακιά στιγμή δεν αργεί να έρθει και μετά θα είναι αργά.
- Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
τόσο καλό ειναι το si? δηλαδή το δικό μου θα μοιάζει με mercedes μπροστά του?
Eιναι ΑΛΛΟ αυτοκινητο! Αυτο μπορω να στο πω και εγω που την οδηγησα μολις λιγα χλμ, και χωρις
πιεση σε στροφες. Eιναι ξεκαθαρη η διαφορετικη αισθηση που προσφερει σε σχεση με μια 320i, σχεδον ακομα και απλως
βολταροντας την.
Παταει αλλιως, στριβει αλλιως, ακουγεται αλλιως.
Ειναι το Baby M car της Bmw.Είναι homologation special -κατ΄αυτή την έννοια είναι σαν χαρακτήρας ('αγωνιστικό δρόμου') κοντύτερα σε πχ. Evo, Scooby, Megane, Civic TypeR παρά σε Μ3 (τουλάχιστον η τωρινή που, απ΄ό,τι λένε, είναι αρκετά 'GT').
@Nikos!
Η αναφορά του Ibiza είναι άκυρη. Δηλαδή αν αντί για την si είχες μια Μ3 θα σε χάλαγε ? Προφανώς και όχι... -
@nass ...έτσι όπως έγραψε το ποστ ο Joe Bar κατάλαβα ότι μπορεί να σε προσπεράσει κάποιο τουρμπάκι, φθηνότερο λόγω δύναμης. Γιαυτό και έκανα αναφορά σε ibiza βελτιωμένο.
Γιαυτό ζήτησα διευκρίνηση, την οποία δε πήρα.
Τη Μ3 αν μπορούσα να τη συντηρήσω, προφανώς και δε θα με χάλαγε.
Περί αναζήτησης ορίων [Διάσπαση]