-
Πολυ καλή τιμη ροπης για 1,8.Tόσο βγάζει ο δικός μου διλιτρος 180.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Δε βγάζεις άκρη με τα τουρμπο και τις χαρτογραφησεις. Ο παλιός διλιτρος tfsi είχε 200 άλογα και 28.5 κιλά ροπή. Ο νέος διλιτρος tsi έχει 210 άλογα και 35 κιλά. Αβυσσος η ψυχή των κατασκευαστών.
35 κιλά έχει μόνο ο 2λιτρος της Audi με τα 211. Αυτός του GTI πχ με τα 210 πάλι 28 έχει. Δεν είναι το ίδιο μοτέρ.
Σιγά το νούμερο πάντως το 32 για 1800κε...κυκλοφορούν εδώ και 2 χρόνια σχεδόν κάποια 1750 με αντίστοιχη ροπή...
-
Nαι κι εγώ θα σου πω ότι κυκλοφορούν βελτιωμένα 1.8 με Κ04 τουρμπίνες και 40+αρια ροπές αλλά δεν βγάζει κάπου.
Το δικό μου σχόλιο έγκειται στο ότι κατάφεραν να κρατήσουν την ιπποδύναμη σχεδόν ίδια. Αθλος! -
Aυτον εννοουσα. Δε θα τα χαλάσουμε για ένα ατι! Μη φαντάζεσαι ότι μιλάμε και για Νεο κινητήρα. Αν θυμάμαι καλά, γιατί εχω βαρεθεί να ενημερωνομαι για τις 'νέες' εκδόσεις των tsi του group, έχει καδενα αντί ιμαντα και κάτι αλλά επουσιώδη. Γενικα δώσε μου ένα διλιτρο τουρμπο, 2 μεγέθη τουρμπο και μερικές χαρτογραφησεις (+ πτυχίο Μηχ. Μηχανικού απο γερμανικό Πολυτεχνείο,+ master, + phd με καμία πενηνταρια δημοσιεύσεις) και μπορώ να σου βγάλω απο 170 μέχρι 340 άλογα και απο 25 κιλά ροπης μέχρι και 40.
(Σταλθέν εκ κινητού πληχτρολόι. Δείξατε ελαστικότητα εις ορθογραφικές αστοχίες. )
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δε βγάζεις άκρη με τα τουρμπο και τις χαρτογραφησεις. Ο παλιός διλιτρος tfsi είχε 200 άλογα και 28.5 κιλά ροπή. Ο νέος διλιτρος tsi έχει 210 άλογα και 35 κιλά. Αβυσσος η ψυχή των κατασκευαστών.
35 κιλά έχει μόνο ο 2λιτρος της Audi με τα 211. Αυτός του GTI πχ με τα 210 πάλι 28 έχει. Δεν είναι το ίδιο μοτέρ.
Σιγά το νούμερο πάντως το 32 για 1800κε...κυκλοφορούν εδώ και 2 χρόνια σχεδόν κάποια 1750 με αντίστοιχη ροπή...
και του s3 35.7 απο το 2006 εχει οπως και ο δικος σου
Το δικό μου σχόλιο έγκειται στο ότι κατάφεραν να κρατήσουν την ιπποδύναμη σχεδόν ίδια. Αθλος!
προφανως μενουν στα ιδια με τον ανταγωνισμο απο τη στιγμη που βαστιεται μια χαρα απεναντι του και ο στολος της εταιρειας δεν ειναι και ο,τι πιο φρεσκο
λογικα σε επομενα μοντελα (σε καποια απο τα δεκαδες f/l μη σου πω θα δουμε κι αλλα αλογα)και παλι ο 1.8 απο την αρχη ξερουμε οτι επιτηδες μενει στην ιπποδυναμη που μενει για να μην καβαλησει το 2λιτρο , ο οποιος βεβαια πλεον εχει ενα καρο εκδοχες και μας μπερδευει ολους
αυτο βεβαια που θα ηταν ταφοπλακα για μας τους ελληνες ειναι να γινει ο 2.5 ο καινουριος διλιτρος (οχι οτι πλεον πουλαει ο 2λιτρος, αλλα με 2.5 αντε γεια.. ) και ο 2λιτρος να γινει πιο light οπως ο σημερινος 1800αρης
βεβαια αυτο θα ηταν αντιθετο με το downsizing , αλλα απο την αλλη δε μπορω να φανταστω να βγαζουν στοκ 2λιτρο με 330 αλογα σε καποιο μελλοντικο s3 ή golf R , αρα με 2.5 λιτρα στις μελλοντικες μικρες ναυαρχιδες ο,τι προλαβαμε να δουμε να προλαβαμε
(οχι οτι θα ξαναυπαρχουν λεφτα για τετοιες αγορες στο μελλον, αλλα λεμε τωρα ) -
Μπράβο, μπράβο. Εύγε στη μαμά Audi... (φτου φτού μην γίνει αυτό με τα δίλιτρα έναντι των 1800άρηδων)
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Aυτον εννοουσα. Δε θα τα χαλάσουμε για ένα ατι! Μη φαντάζεσαι ότι μιλάμε και για Νεο κινητήρα. Αν θυμάμαι καλά, γιατί εχω βαρεθεί να ενημερωνομαι για τις 'νέες' εκδόσεις των tsi του group, έχει καδενα αντί ιμαντα και κάτι αλλά επουσιώδη. Γενικα δώσε μου ένα διλιτρο τουρμπο, 2 μεγέθη τουρμπο και μερικές χαρτογραφησεις (+ πτυχίο Μηχ. Μηχανικού απο γερμανικό Πολυτεχνείο,+ master, + phd με καμία πενηνταρια δημοσιεύσεις) και μπορώ να σου βγάλω απο 170 μέχρι 340 άλογα και απο 25 κιλά ροπης μέχρι και 40.(Σταλθέν εκ κινητού πληχτρολόι. Δείξατε ελαστικότητα εις ορθογραφικές αστοχίες. )
Δεν έχεις συνυπολογίσει το valvetronic, την ΙΗΙ αντί BorgWarner και φυσικά το premium της κατασκευής Audi έναντι του GTI μοτέρ του λαουτζίκου!
Εύγε στη μαμά (ποιανού ήθελα να ξερα) Audi...
-
Εεεε άμα είναι ολα αυτά, πάω πάσο !
(Σταλθέν εκ κινητού πληχτρολόι. Δείξατε ελαστικότητα εις ορθογραφικές αστοχίες. )
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Facelift στο Α5 και ανανέωση στον 1.8Τ που τώρα βγάζει 170 άλογα και 32 κιλά ροπή:http://carscoop.blogspot.com/2011/08/au ... ngine.html
αυτο το μοτερ πρεπει να προηλθε απο το διλιτρο με το συστημα valvelift , αλλα με πολλες αλλαγες οπως συνδυασμο αμεσου και εμμεσου ψεκασμου μαζι , και ψυξη της πολλαπλης εξαγωγης με νερο γαι να πεσει η θερμοκρασια των καυσαεριων και να δουλεψει με φτωχοτερο μιγμα αρα περισσοτερη οικονομια.
ο εμμεσος ψεκασμος στα μισα γκαζια μπορει να βελτιωσει θεαματικα το προβλημα με τις επικαθησεις αναθυμιασεων λαδιου στις βαλβιδες εισαγωγης.
σιγουρα αν θελει η audi εχει δυνατοτητα αλαζωντας την πιεση πανω απο τις 4500 στρ, να βγαλει και μια εκδοση με 200 - 220 ιππους.
μενει να δουμε αν θα ακολουθησει και ο διλιτρος το ιδιο μονοπατι. -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
σιγουρα αν θελει η audi εχει δυνατοτητα αλαζωντας την πιεση πανω απο τις 4500 στρ, να βγαλει και μια εκδοση με 200 - 220 ιππους.
Σιγά μην περιμένει ο λαός την Audi. Χρόνια τώρα βγαίνουν αυτά τα 220 με stage1.
-
Elteo με αυτά που ακούγονται όμως άντε να τα πάρεις αυτά τα 220 αξιόπιστα... ό ένας θάβει τον άλλο και πρόγραμμα αξιόπιστο 100% δεν έχω ακούσει να υπάρχει. Ακόμα και της revo που θεωρείται 'μεγάλη' εταιρία στα group vag...
Εγώ που ψηνόμουνα για stage 1 της revo με έκοψε ο μηχανικός μου λέγοντας δίαφορα για λυωμένα μπουζί κλπ...
-
Γιατί αν είναι στοκ 220 θα είναι απροβλημάτιστο δηλ;
Θες να σου πω ιστορίες να κλαις..;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί αν είναι στοκ 220 θα είναι απροβλημάτιστο δηλ;Θες να σου πω ιστορίες να κλαις..;
Καλά απροβλημάτιστο με την στενή έννοια δεν υπάρχει οκ, αλλά τουλάχιστον αν υπάρξει κάποιο μηχανικό πρόβλημα τα πρώτα 2-4 έτη σε καλύπτει η εγγύηση. Τώρα με τα αυτά τα προγράμματα δεν ξέρω τι παίζει και ποιον να εμπιστευτώ
Πάντως ο 1,8tsi για τον οποίο ο λόγος, θέλει το γαργαλιματάκι του για να έρθει στα ίσα του και δεν ξέρω αν θα αντέξω να τον αφήσω ήσυχο
-
Αν κάποιο βγάζει προβλήματα σε Στοκ κατάσταση φαντασου τι θα βγάζει σε τιουναρισμενη μορφή. Το οποίο προγράμμα δεν αυξάνει απλά την πίεση. Γ@μει τη μάνα του σύμπαντος. Ασφαλιστικές δικλιδες της εταιρίας πάνε στο δι@όλο, η τουρμπινα δουλεύει στο άνω όριο αντοχής της και όλα ¨πιέζονται ¨. Ανοίγεις τον ασκό του Αιόλου βάζοντας προγράμμα και ειδικά απο τα πιεσμενα.
(Το ταχυδρόμησα από την ταμπλέτα μου. Ίσως για αυτο δεν βγάζετε νόημα...)
-
δηλ το στοκ των 220 αλόγων τι πίεση δουλεύει προφεσέρ;
(1.8 tsi στοκ έχω )
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
δηλ το στοκ των 220 αλόγων τι πίεση δουλεύει προφεσέρ;(1.8 tsi στοκ έχω )
Θα σου πω για το διλιτρο διακοσαρη που ξέρω σίγουρα. Όταν ειναι μαμά δουλεύει στα 0.7 bar με over boost στα 0.9 (gay νούμερα αδιαμφισβήτητα), με προγράμμα (μτμ , απο τα gay και αυτο) πάμε στα 1.3 bar με over boost στα 1.5. Αλλα προγράμματα πιο επιθετικά τη δουλεύουν την τουρμπινα στο 1.5 συν. Το δικό σου μαμά πρέπει να δουλεύει γύρω στο 1 bar.
(Το ταχυδρόμησα από την ταμπλέτα μου. Ίσως για αυτο δεν βγάζετε νόημα...)
-
Oxι μαμά δουλεύω 0.7 over. Είπαμε 160.
Αλλά δεν κατάλαβες τι είπα, λέω τι διαφορά έχει στις πιέσεις τουρμπίνας το στοκατζίδικο 1.8 220 (αν βγάλει) της μαμάς από την mtm ή την revo ?
-
Και ο 265 δουλευει 0.9 και οβερ 1.2 αλλα με μεγαλυτερη τουρμπινα
Δε νομιζω ομως πολλοι κατασκευαστες ή πολλα μοντελα γενικως να ξεπερνουν αυτη τη πιεση..
Το tsi νομιζω την περναει ή αυτοκινητα στυλ εβο, αλλα γενικα το 1.2 πρεπει να ειναι ταβανι για την και καλα εργοστασιακη αξιοπιστια
Επισης κατι αλλο που εχω παρατηρησει εγω ειναι τα αλογα ανα λιτρο, παρα πολυ σπανια ξεπερνιουνται τα 130 στο λιτρο, οποτε πρεπει να ειναι σημαντικος παραγοντας
Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Oxι μαμά δουλεύω 0.7 over. Είπαμε 160.Αλλά δεν κατάλαβες τι είπα, λέω τι διαφορά έχει στις πιέσεις τουρμπίνας το στοκατζίδικο 1.8 220 (αν βγάλει) της μαμάς από την mtm ή την revo ?
Aν έβγαινε θα ήταν το ίδιο (στις ¨πιεσεις¨) αλλα δεν πρόκειται να βγάλει. Ο 1.8 tsi για όσο υπάρχει ακόμα θα ειναι σε αυτα τα άλογα. Την περιοχή 200 με 300 άλογα την καλύπτουν με τον διλιτρο, αλλάζοντας τουρμπινα, περιφερειακά και φυσικα χαρτογράφηση.
Μιας και σου μπήκε το μικρόβιο, θα σου προτεινα να περιμένεις να τελειώσει η εγγύηση σου (αν ισχύει Ακόμη) και μετα να βάλεις κάποιο επώνυμο προγράμμα και ας ειναι ακριβότερο. Ενημερώσου όμως και απο εξειδικευμένα φόρουμ για τα προγράμματα που υπάρχουν για το δικό σου.
Γίωργο, στον διλιτρο ειναι πια στα 150 άλογα/λίτρο και ας δηλώνουν λιγότερα γι λόγους μάρκετινγκ. Ο tbi της εξαποδω δουλεύει μαμά στο 1.5 bar με over στο 1.7 (αν θυμάμαι καλα).
(Το ταχυδρόμησα από την ταμπλέτα μου. Ίσως για αυτο δεν βγάζετε νόημα...)
-
Σε ποιο διλιτρο του vag ειναι τοσο?
Μιλας για δυναμομετρηση και πού στροφαλο ή τροχο?Γιατι τροχο το δικο μου με 248 ιππους ( 124 στο λιτρο) απεχει απο αυτο το νουμερο, θα μπορουσε ομως καποιος να ισχυριστει πδρισσοτερα στο στροφαλο
Ομως τη δυναμη μια 335 ή ενος evo (true 300 αλογα οχι 350Ζ και boxter s φαση που τα ονειρευονται) δεν την εχει κανενας tfsi ακομα και τις επιδοσεις (σε συναρτηση με τα διαφορα βαρη) να αναλογιστει κανεις
Sent from my LG-P500
AUDI FORUM