-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Ευχαριστω παιδια. Πηγε με πινακιδες, και κατι δωρα(χρωμα,αισθητηρες παρκαρισματος,συναγερμος στο κλειδι, οδικη βοηθεια, φαρμακειο και εκπτωση στο σερβις) που εκανε η seat exelixi στα 17600 περιπου, αντι για 18000. Καπου εκει αν θυμαμαι καλα.
Δηλαδη η τιμη που ειδα (17.000) σε ενα περιοδικο περισσοτερο κραχτης ειναι?
με αποσυρση κ διαπραγματευσεις στα 16,5 είναι με το κλειδί στο χέρι για 3θυρο άσπρο φρ (χρεωνουν κ το άσπρο)
Είχα ρωτήσει πριν κανά μήνα, αλλά αν έχεις υγραεριο, όπως εγώ, δύσκολα ξαναπαίρνεις βενζίνα -
Νέα φώτα στο Leon? Facelift?
http://carscoop.blogspot.com/2011/08/se ... -trim.html
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νέα φώτα στο Leon? Facelift?http://carscoop.blogspot.com/2011/08/se ... -trim.html
Οχι απλα βγηκε FR 1,8 και 2,0 με καποιες αλλαγες οπως τα νεα πισω φαναρια Led που βλεπεις.
-
Επισης μεσω του Google Translate σας παραθετω και τουτο το νεο για τους 1,8 κινητηρες.
http://translate.google.gr/translate?js=n&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=en&tl=el&u=http%3A%2F%2Fcarscoop.blogspot.com%2F2011%2F08%2Faudi-reboots-its-18-liter-tfsi-engine.html -
δε νομιζω οτι το λεον θα φορεσει αυτο το μοτερ
-
γιατί Σπύρο;
-
γιατι ειναι συνηθης πρακτικη να κραταει πραγματα η αudi γιαυτην μονο.
ισως μπει στο επομενο μοντελο
-
Μα και οι 1.8 ΤSI (ΒΖΒ & CDAA) της Αudi ήταν.
-
το ιδιο και αλλα μηχανικα μερη που δεν εδωσε σε αλλες εταιριες του ομιλου ή τα εδωσε μετα απο χρονια.
-
Tι λογική είναι αυτή, ηλ θιοι γερμανοί. Λες και η Σεατ-Σκοντα ανήκουν σε άλλον όμιλο.
-
Είναι η λογική της διαφοροποίησης. Ήδη μοιράζονται πάρα πολλά μηχανικά μέρη. Αν τα έδιναν όλα, δεν θα υπήρχε λόγος να πάρει κάποιος το πολύ πιο ακριβό Audi.
-
Δηλ το μοτέρ διαφοροποιεί ένα Audi από ένα Seat ? Δεν το νομίζω...
-
Τον δίλιτρο με το valvelift και τα 35 κιλά ροπής δεν τον έδωσαν πάντως στην VW... άρα και το μοτέρ διαφοροποιεί ένα Audi.
-
Το μεγαλύτερο σε ηλικία σύνολο της γενιάς TFSI του ομίλου VAG ήταν αυτό των 1.8lt που βρίσκεται στην αγορά τουλάχιστον μια πενταετία.
Οι Γερμανοί μηχανικοί σε μια επίδειξη τεχνογνωσίας και τεχνολογίας προχώρησαν σε μια εντυπωσιακή αναβάθμιση του εν λόγω συνόλου που θα φορεθεί αρχικά στην ανανεωμένη σειρά Α5.
Ο νέος κινητήρας 1.8TFSI αποδίδει 10PS παραπάνω από τον προηγούμενο φτάνοντας τα 170PS στις 3800rpm!
Ταυτόχρονα η μέγιστη ροπή ξεπερνά τα 32kgm και είναι διαθέσιμη από τις 1400 – 3700rpm.
Κοιτώντας και την κατανάλωση που είναι στα 5.7lt/100km αρχίζεις να αναρωτιέσαι αν πρόκειται για κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου. Φυσικά πρόκειται για κινητήρα βενζίνης τα αριθμητικά δεδομένα του οποίου ξεπερνούν κατά πολύ τα συνήθη.
Οι εκπομπές CO2 είναι στα 134gr/km ενώ το Α5 με τον εν λόγω κινητήρα θέλει 7.9sec για να φτάσει τα 100km/h από στάση με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 230 km/h.Για να πετύχουν αυτές τις τιμές οι Γερμανοί μηχανικοί επικεντρώθηκαν στην βελτιστοποίηση της μορφοποίησης αλλά και της καύσης του μίγματος αέρα – βενζίνης.
Ειδικότερα πέραν από τον άμεσο ψεκασμό γίνεται και έμμεσος προς το τελείωμα της εισαγωγής του αέρα στο θάλαμο καύσης πολύ κοντά στις βαλβίδες εισαγωγής ώστε τα σταγονίδια του καυσίμου να στροβιλίζονται και να αναμειγνύονται με τα μόρια αέρα. Αυτού του είδους ο ψεκασμός γίνεται όταν ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλά φορτία. Η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων που επιτυγχάνεται μ’ αυτό τον τρόπο φέρνει τον κινητήρα να πληροί της προδιαγραφές Euro 6 που θα τεθούν σε ισχύ το 2015.
Η πίεση του συστήματος άμεσου ψεκασμού έχει αυξηθεί από τα 150 στα 200bar. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού εμπλέκεται στην εκκίνηση και υπό πλήρες φορτίο. Υπάρχει δυνατότητα μέχρι και τριών ψεκασμών σε κάθε κύκλο καύσης. Επιπλέον για την καλύτερη εξαγωγή των καυσαερίων έχει δοθεί μεγαλύτερη ελευθερία στις βαλβίδες εξαγωγής. Το σύστημα Audi Valvelift ρυθμίζει το άνοιγμα των βαλβίδων σε δυο στάδια ενώ οι δυο εκκεντροφόροι μπορούν να λειτουργήσουν υπό γωνία 30 ή 60 μοιρών σε σχέση με το στρόφαλο.
πηγη: protothema.gr
-
πριν τον 1.8 είχαν βγει οι 1.4 TComp , 1.4TSI & 2.0 TFSI.
πρώτο θέμα η πηγή δεν μου κάνει εντύπωση.
-
Ποσο κοστίζει μια αντικατασταση του τιμονιού ενός seat ibiza του 1996 με υδραυλικό τιμόνι;
Με οσους εχω μιλησει μου λενε οτι για τους αντρες δεν υπαρχει προβλημα και ειναι τσαμπα λεφτα μια τετοια αλλαγη. Και οτι μονο το παρκαρισμα ειναι λιγο δυσκολο. Παντως επειδη δεν εχω οδηγησει ποτε αμαξι χωρις υδραυλικο τιμονι, γι αυτο κρατω τις επιφυλαξεις μου. Τι λετε; -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Ποσο κοστίζει μια αντικατασταση του τιμονιού ενός seat ibiza του 1996 με υδραυλικό τιμόνι;
Με οσους εχω μιλησει μου λενε οτι για τους αντρες δεν υπαρχει προβλημα και ειναι τσαμπα λεφτα μια τετοια αλλαγη. Και οτι μονο το παρκαρισμα ειναι λιγο δυσκολο. Παντως επειδη δεν εχω οδηγησει ποτε αμαξι χωρις υδραυλικο τιμονι, γι αυτο κρατω τις επιφυλαξεις μου. Τι λετε;Βρες ενα που να το εχει απο απο το εργοστασιο,μην κανεις μετατροπη,πιο πιθανο οτι θα σου βγει ακριβοτερο.Αυτα που δεν εχουν υδραυλικο εχουν αλλες γωνιες στην αναρτηση και δεν ειναι τοσο βαρια,δεν ειναι ομως και τοσο ελαφρα .
-
Απο προσωπική εμπειρία, βρές κάποιο με υδραυλικό τιμόνι, και ξέχνα τα περι τοποθέτησης δεν αξίζει! (κατόχος Felicia 1.3mpi χωρίς υδραυλικό τιμόνι του '97 για χρόνια)
Επίσης επειδή μιλάμε για παρόμοιο αμάξι, ετοιμάσου για τρελό ιδρώτα αν θες να το 'στριμώξεις' πουθενά. Πιο βαρύ τιμόνι δεν έχω οδηγήσει...
-
Παιδια καλησπερα. Σχετικα με το ibiza FR που 'εστρωσα' σε μερικα ταξιδακια τωρα το καλοκαιρι, ειμαι αισιως στα 2500 km. Οι ερωτησεις μου ειναι :
1.Αν και η αντιπροσωπεια λεει για 15.000 χμ, να παω να τα αλλαξω τα λαδια του νωριτερα? και αν ναι, στα ποσα?
2.Παρατηρησα οτι μετα τα 1000 χμ καθως και στα 2000 ζητησε λαδι συμπληρωμα. Αυτο συμβαινει γιατι :
α.Δεν το γεμιζουν οσο παιρνει με λαδι απο την αντιπροσωπεια και ως ειναι φυσικο, η μηχανη στα πρωτα χιλιομετρα καιει?
β.Η μηχανη μου καιει αφυσικα πολλα λαδια ?
3.Σχετικα με το λαδι, βρηκα ενα 5-40 και προσανατολιζομαι να παρω να εχω το 0-30 edge castrol. Ποια η γνωμη σας για το λαδι αυτο? Απο οσο ειδα, ειναι μεσα στις προδιαγραφες της vw .Ευχαριστω πλο
-
Ο χρήστης GreenDay έγραψε:
Παιδια καλησπερα. Σχετικα με το ibiza FR που 'εστρωσα' σε μερικα ταξιδακια τωρα το καλοκαιρι, ειμαι αισιως στα 2500 km. Οι ερωτησεις μου ειναι :1.Αν και η αντιπροσωπεια λεει για 15.000 χμ, να παω να τα αλλαξω τα λαδια του νωριτερα? και αν ναι, στα ποσα?
2.Παρατηρησα οτι μετα τα 1000 χμ καθως και στα 2000 ζητησε λαδι συμπληρωμα. Αυτο συμβαινει γιατι :
α.Δεν το γεμιζουν οσο παιρνει με λαδι απο την αντιπροσωπεια και ως ειναι φυσικο, η μηχανη στα πρωτα χιλιομετρα καιει?
β.Η μηχανη μου καιει αφυσικα πολλα λαδια ?
3.Σχετικα με το λαδι, βρηκα ενα 5-40 και προσανατολιζομαι να παρω να εχω το 0-30 edge castrol. Ποια η γνωμη σας για το λαδι αυτο? Απο οσο ειδα, ειναι μεσα στις προδιαγραφες της vw .Ευχαριστω πλο
Για τούρμπο ειδικά έπρεπε στα 1500 χμ να τα αλλάξεις , πόσο σου έκαψε και με τι οδήγηση ;
SEAT FORUM