-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Νομίζω ότι πρεπει να τα μετονομασουν σε φορο χρησης ΙΧ
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231120537
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο στόχος είναι να μην επιβαρύνονται το ίδιο δύο κάτοχοι αυτοκινήτων, για παράδειγμα 1.800 κυβικών, που το ένα ταξινομήθηκε φέτος και το άλλο πριν από δέκα χρόνια.
κανείς δεν θα πάει και αυτό καθιστά το υπόλοιπο, μεγάλο, μέρος του ποστ σου άνευ ουσίας.
άλλωστε! τα δικαστήρια είναι εδώ για να βγάζουν αποφάσεις κατά παραγγελία, με το ανάλογο αντάλλαγμα βεβαίως βεβαίως.
οπότε περιμένεις να 'δικαιωθείς' στα δικααστήρια και να ανατρέψεις τους παραλογισμούς του ελληνικού κράτους με μια αποφασούλα σε ένα χαρτάκι?Δεν ξέρω, την τελευταία έκτακτη εισφορά την πλήρωσε κανείς ή μήπως και γι'αυτή προσέφυγαν και δικαιώθηκαν οι ενδιαφερόμενοι διότι ήταν αντισυνταγματική; http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=114334
Φίλε - οι δικαστές έχουν κι αυτοί 'μεγάλου κυβισμού' όπως είχαν μεγάλα εισοδήματα. Επίσης θέλω να πιστεύω ότι οι πραγματικά 'μεγάλου κυβισμού' έχουν και τα λεφτά και τη διάθεση να το πάνε μέχρι όσο δεν πάει.
Τέλος θέλω να πιστεύω ότι εξακολουθούν να υπάρχουν δικαστές που δουλεύουν ευσυνείδητα (οκ αυτό ίσως είναι και μαλακία ).
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
και να βαλεις μικροτερο κινητηρα παλι τα ιδια τελη θα πληρωνεις, για μ@λ@κες τους εχετε?
εαν ισχυε αυτο το subaru μου θα ηταν ηδη 1600
Πού ακριβώς το βρήκες αυτό; Γιατί ψάχνω και δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα.
Αν αλλάξω μοτέρ και βάλω μεγαλύτερου κυβισμού, αυξάνονται τέλη και τεκμήρια. Αν κάνω το αντίθετο, γιατί να μην μειωθούν; Μου μοιάζει κάπως παράλογο.
ειχα ρωτησει στην εφορια και στο μηχανολογικο πριν 2 χρονια και αυτο μου απαντησαν.
-
Καλά, ας βρούμε το νόμο που αναφέρει κάτι τέτοιο και το συζητάμε. Τελείως παράλογο είναι αν βάλεις μεγαλύτερο κινητήρα να αυξάνονται τα τέλη αλλά αν βάλεις μικρότερο να μένουν τα ίδια. Ή πάνε με τα κυβικά ή δεν πάνε.
Εκτός κι αν είναι σαν τα τεκμήρια που είχαν καταργηθεί ως προς τον προσδιορισμό του εισοδήματος για ως 2000cc & 70Κ ευρώ, αλλά μετρούσαν κανονικά στην 'ανάλωση κεφαλαίου' (αν είχες π.χ. 2λιτρο 'έχανες' 20.500 το χρόνο κι ας μην έβγαζες τόσα - λογικότατο! ).
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Δεν ξέρω, την τελευταία έκτακτη εισφορά την πλήρωσε κανείς ή μήπως και γι'αυτή προσέφυγαν και δικαιώθηκαν οι ενδιαφερόμενοι διότι ήταν αντισυνταγματική; http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=114334Φίλε - οι δικαστές έχουν κι αυτοί 'μεγάλου κυβισμού' όπως είχαν μεγάλα εισοδήματα. Επίσης θέλω να πιστεύω ότι οι πραγματικά 'μεγάλου κυβισμού' έχουν και τα λεφτά και τη διάθεση να το πάνε μέχρι όσο δεν πάει.
Τέλος θέλω να πιστεύω ότι εξακολουθούν να υπάρχουν δικαστές που δουλεύουν ευσυνείδητα (οκ αυτό ίσως είναι και μαλακία ).
η ιστορία είναι γνωστή αλλά θεωρώ τις δύο περιπτώσεις μη συγκρίσιμες.
επίσης οι 'πραγματικά μεγάλου κυβισμού' έχουν ήδη Βουλγάρικες ή άλλες ΕΕ πινακίδες και είναι στα φρύδια τους. σιγά μην κάτσουν να κυνηγήσουν το Ελληνικό Δημόσιο για σένα και για μένα.(σχήμα λόγου, εγώ είμαι εκτός εμβέλειας των μέτρων) -
Εδω δεν συζητουμε πλεον για την καταστροφη του κλαδου των αυτοκινητων , αλλα για καταστροφη οικογενειων .
Τα μετρα ειναι τοσο στοχευμενα που φαινεται ξεκαθαρα οτι το κανουν επιτηδες και με σχεδιο .
Ειναι το εκ προθεσεως εγκληματιες -
σαν τη μπινιά του πλαγκτόν για τα καβουροπάτι!!!!πόσα λολ
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Εδω δεν συζητουμε πλεον για την καταστροφη του κλαδου των αυτοκινητων , αλλα για καταστροφη οικογενειων .
Τα μετρα ειναι τοσο στοχευμενα που φαινεται ξεκαθαρα οτι το κανουν επιτηδες και με σχεδιο .
Ειναι το εκ προθεσεως εγκληματιεςΤι οικογενειών, Μικρών ή των μεγάλων, σαρακάκης, θεωχαράκης βασιλάκης... και να εχουμε μόνο γερμανικές ΑΕ, bmw merceds κλπ... οι οποίες μπορούν να εχουν 2-3 χρόνια ζημιές με στηριξη από τη Γερμανία
-
«Καμπάνες» για όσους δεν έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας
Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 8 Αυγούστου 2011, 14:14
Από την επεξεργασία των στοιχείων που έχει διενεργηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες προκύπτει ότι 200.000 αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν την τελευταία διετία χωρίς το αυτοκόλλητο σήμα και την απόδειξη πληρωμής των τελών που βεβαιώνει την καταβολή τους.
Εφόσον διαπιστωθεί οφειλή, καλούνται οι κάτοχοι των οχημάτων, με την αποστολή σχετικών προσκλήσεων, προκειμένου να προσκομίσουν οποιοδήποτε δικαιολογητικό με το οποίο θα αποδεικνύεται ο λόγος για τον οποίο δεν οφείλονται ή έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του οχήματος.
Εάν μετά την πρόσκληση αυτή δεν ανταποκριθεί ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, τότε είναι νόμιμη η σύνταξη του προστίμου και η ταμειακή βεβαίωση των οφειλόμενων ποσών.
Μάλιστα, σε περιπτώσεις συνιδιοκτησίας, για τα τέλη κυκλοφορίας και το τυχόν πρόστιμο ευθύνονται όλοι οι συνιδιοκτήτες.
πηγη: zougla.gr
-
και πως πηραν πινακίδες?
-
Τις πινακίδες τις έχουν πάνω στο αμάξι. Απλά από τον Νοέμβριο που έσκασε το ραβασάκι το αγνόησαν. Φαντάζομαι οτι μεγάλο μέρος από αυτά τα οχήματα θα είναι επίσης και ανασφάλιστο.....
-
Είναι απο τις περιπτώσεις που 'η επεξεργασία των στοιχείων' θα έπρεπε να έχει άμεσα αποτελεσματα. Και το άργησαν και ακολουθούν και 'σαβουαρ βιβρ' με επιστολές κλπ! Η πολύ ευγένεια μας έφαγε!
-
Ε, ναι.
ειναι απο τις πιο ευκολες περιπτωσεις.Αν κολησουν κι εδω τι να πει κανεις μετα...
-
Για να καταλαβω δηλαδη , πως ακριβως γινεται ο υπολογισμος των τελων κυκλοφοριας για τα καινουργια αυτοκινητα ?
p.x ενα ΙΧ που εχει 171gr εκπομπες ρυπων ποσο θα πληρωσει?
-
πας στην πρωτη σε λίδα των τροχών και βρήσκεις το μοντέλο που θέλεις. εκει τα λέει γιακάθε μοντέλο ξεχωριστα...
πχ
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... ion_id=237
-
άλλο λέει κογιότ.
Τέλη με βάση τις εκπομπές διοξειδίου (γραμ. CO2 ανά χιλιόμετρο)
0-100 0
101-120 0,9
121-140 1,1
141-160 1,7
161-180 2,25
181-200 2.55
201-250 2,8
ανω 250 3,4τα 171 γρ πληρώνουν 171x2,25ευρώ = 384,75
-
ξέρω τι λεει αλλα δεν το ειχα πρόχειρο και του είπα να δει το μοντέλο που τον ενδιαφέρει. Αυτά που του έδωσες ειναι τα φετινά χωρίς την αύξηση?
-
Είναι αυτά με την αύξηση εννοείται.
-
Δεν παειδηλαδη προσθετοντας τις κλιμακες;
Δηλαδη 0 ευρω μεχρι τα 100 και απο εκει και περα προσθετοντας την τιμη που αναλογει για καθε κλιμακα;
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Δεν παειδηλαδη προσθετοντας τις κλιμακες;Δηλαδη 0 ευρω μεχρι τα 100 και απο εκει και περα προσθετοντας την τιμη που αναλογει για καθε κλιμακα;
OXI!
Πολλαπλασιάζεις ΟΛΟΥΣ τους ρυπους που βγαζει το αμαξι σου με το συντελεστή που λέει το πινακάκι. ακριβώς οπως σου είπε ο φίλος πριν.
Αυτό το κόλπο που λες, το να σπας το ολικό ποσο σε κομματια κ να πολλαπλασιαζεις με τον αναλογο συντελεστη, το κάνεις για να υπολογίσεις το τεκμήριο, που είναι αλλο πραγμα -
δηλαδη ενας που εχει.100grδεν θα πληρωνει τελη και ενας που εχει 101 θα πληρωσει 101x0,9=90,9. ευρω;;;;;
Σκεφτεστε να τους στριψει η βιδα και να το εφαρμοσουν και στα παλιοτερα αυτοκινητα αυτο το συστημα....;Μου φαινεται οτι καλα εκανα και πουλησα το ΙΧ μου και μαλλον θα αργησω να παρω αλλο....
Τέλη κυκλοφορίας (merged)